Hirdetés
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- leslieke farmerzsebe
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
Aktív témák
-
k.
őstag
válasz VR6-Fan #46799 üzenetére
Nálunk olyan volt a polo-val(2002), hogy eső közepén megállt az ablaktörlő. Hát egy élmény volt...
Ettől függetlenül inkább szivnék egyszer-kétszer egy modern autóval, mint ülnék egy régi dögben(Nem a régiek ellen irok, ez az én véleményem(Na jó egy régi oldtimer merci gyühet) -
VR6-Fan
veterán
-
zoo8800
veterán
-
tomcsi23
veterán
válasz pinnacle #46795 üzenetére
Hát ez már nem az a skoda. ülj bele, próbáld ki, majd nézz meg egy passatot - nem sokkal rosszabb.
Amúgy 1,4-es, de TSi, már alulról is van - ráadásul nem kevés - nyomatéka, teljesen használható szvsz. Nézd meg, próbáld ki, ha nem jön be, mindegy is.
Viszont a kereskedővel keményen lehet alkudni szvsz.
Nem tudom, mennyi most egy focus/mondeo/avensis/accord, de egy szinttel feljebb vannak árban szerintem.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
pinnacle
nagyúr
válasz tomcsi23 #46794 üzenetére
Szerintem a végén metal fény meg egyebek miatt 5M lenne. Akartam kérdezni, hogy nem lesz kevés az 1.4-s motor, de olvastam, hogy nem. Opel, Peugeot, Citroen, Ford, japán autók nem veszik fel a versenyt a Skodával? Ezt csak azért kérdem, mert lehet, hogy a végén 5M-et szánok rá csak megáll bennem az ütő, hogy Skodát veszek ennyiért. Tudom, hogy most már Volkswagen, de én még emlékszem az útmentén álló Skoda 120L-re.
[ Szerkesztve ]
-
pinnacle
nagyúr
Köszi tomcsi23, zoo8800! 2-3 felnőtt 10,14 éves gyereknek kellene.Tényleg jó autónak tűnik. Azt elfelejtettem jelezni, hogy új autót szeretnék venni legalább 10 évre. A használtaktól tartok egy kicsit.
-
giigz
veterán
Egy ilyen 95' körüli Audi A4 1.6-ról mi a véleményetek? Pl. erről
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
-
pinnacle
nagyúr
Családi autót keresnék 4M körüli áron. Mit tudtok ajánlani? Igazából az lenne a fontos, hogy 4-5-en kényelemesen elférjünk benne. A Reanult Mégane-ra gondoltunk, de csak a külseje miatt és még nem próbáltuk ki, hogy egyáltalán elférünk-e benne.
-
Stafni
aktív tag
válasz izomhod #46783 üzenetére
Én nem tapasztalom, hogy olcsó lenne a G Astrához. A 60e vezérléscsere a vízpumpával se olcsó és sok autónál 100e körül kell csak. A kuplungtárcsa cseréjénél eléggé szét kell szedni az autót és nem is olcsó az alkatrész. Ráadásul nekem 2 kinyomócsapágy ment tönkre 5e alatt, jó minőségű utángyártottak voltak. 40e volt a munkadíj és 3x lett szétkapva.
Szerencsére azóta nincs bajom az autóval. -
Stafni
aktív tag
válasz Boxer001 #46782 üzenetére
Ezért kell nagyobb garázst építtetni. Amit most bérlünk háznak 16nm-es garázsa és nekünk is tele van dobozokkal, nem fér be az autó.
Amit építettünk házat 22nm-es garázsa lesz, hogy a lomok, bicaj szerszámok is elférjenek.
Igaz van egy 200nm-es betonfödémes tető is ahova a nem használt kacatok, könyvek elférnek. -
Rick4
félisten
válasz Dare2Live #46781 üzenetére
Olyan lista szerintem nincsen, de tapasztalatot lehet vadászni a neten sok típusról. Nyilván ahol relatíve kis furatú hnegerhez van bepréselve négy szelep valami csoda szelepemelő, forgató technikával megtűzdelve, ott az anyagvastagság mindenhol vékonyabb lesz, aztán elég egy pici gázosítás és oda a ménes... Egyébként már van folyékony gázbefecskendezési technika is, csak errefelé még nem divatos... Ott erősebb a motor, és kevesebbet eszik, mint benzinből...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
izomhod
őstag
most épp opeleket nézegetek, 1.4es G astrát és 1.6os B vectrát 2001es évjárattól
azért vettem elő ezeket is, mert úgy hallottam,hogy olcsóbb ezekbe az alkatrész, mind pl a vw-be, japánokba, ami azért 8-10éves verdáknál bármikor kellhet
a vectra fele jobban húzok, van benne anyag, bár többet is esznek
bár nem fogok évi 10ezer kmt belenyomni, annyira nem számítmikre kell ezeknél az opeleknél figyelni, vagy mi a véleményetek a dologról?
-
Boxer001
veterán
-
Dare2Live
félisten
Olyan listád nincs amin azokat a motorokat sorolják fel amik tuti bírják az LPGt és nem scillió ccmesek?
Toyotanal csak egyes nagy mocik bírják 100%ban kissebbeknél (kvázi minden 1.8-2l alatti)nál ott a "valve seat recession"(VSR). VVTik 90% tuti nem bírja.
Honda dettó, mindkét márkánál már akár 20.000km után szelepcserére lehet számítani ami nem olcsó.
Sok nagy motor is kényes rá, más márkáknál is Nissan 3.5L mociknál is jön a "VSR" akár 20-30Kkm után. Direkt befecskendezéses mocik ahogy látom 99% nem bírja az LPGt.
A felsoroltak mindegyikénél úgy néz ki, hogy a flashlube kb semmit se segít. Nem a szelepek kenése a gáz "szárazsága" vszeg a probléma forrása, hanem hogy a szelepek nem bírják a gáz miatti magasabb hőmérsékletet. (Amiért vegyesen az égéshőt vagy a gáz nem létező hűtését (benzin befecskendezéskor párolog) teszik felelössé, végeredményben mindegy melyik miatt.)
btw a felsorolt mocik nagyja benzinnel, olajcserével, nem gyilkolva félmilió kmet gond nélkül elfut, nem szar motorokat soroltam.Amik ahogy látom elég jól bírják azok pl a "korszerűtlen" szívó benzinesek, itt alig hall az ember VSRről.
szerk: Kár, hogy megrémülök a Fabia combitól, hogy mennyire "igénytelen" az egy 1.4essel üzemanyagköltségre elég tuti gép...
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Tibiajax
nagyúr
sziasztok,
alfa 147-esről valakinek valami vélemény, tapasztalat? ('01 utáni évjáratúakra gondolok) -
Lajkó
őstag
Erről 8még mindig fogyasztás terén) mi a véleményetek? Nekem eléggé negatív, de ki tudja...
-
Rick4
félisten
válasz tomcsi23 #46768 üzenetére
Szerintem a 6-7 is az, én azt akartam mondani, hogy 4 év után is tökéletesen indítanak az akksik. anno, mikor a 2 év gari épp le akart járni a Vartáról, elvittem beméretni a garis szervizbe, ott villás terhelésmérővel nézték, és 85%-os volt....
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
-
Atomgeszi
nagyúr
-
Tamoo
MODERÁTOR
Ponyvát tudtok ajánlani? Ford Focus-ra kellene. Esetleg ezekről vélemény? Az a jégeső elleni cucc jó lehet?
[ Szerkesztve ]
-
Stafni
aktív tag
Nem kell nagyon tekergetni 100e-nél átugrik. Szóval mondhatnám, hogy 50e van benne.
Ezt a tekerést majdnem mindenki csinálja, szóval meg kell bízni az eladóba. Aztán lehet, hogy aki nem teker abba nem bízunk meg.
Ha gyerekeket nem én vinném az oviba használnám, de macerás lenne cserélgetni a kocsit. Így inkább a benzinfalóval megyek.[ Szerkesztve ]
-
Stafni
aktív tag
A gázos swift drága? Aki veszi biztosan. Aki meg adja annak olcsó.
Próbáltam eladni de amikor meghaljak, hogy 150e km van benne a qtyának se kell.
Pedig autópályán került bele a sok kilométer. Nincs agyonhasználva. Most itt áll a ház előtt, mert van másik kocsi. Ez volt az első autóm és nincs szívem gombokért eladni, inkább virágot tartok majd benne! -
Rick4
félisten
válasz tomcsi23 #46765 üzenetére
Én 2.5 éve vettem egy 70Ah-s Bosch S3-ast. Arra kellett, hogy egy kocsival hazajöjjek a horvát határ mellől, utána kivettem, itt volt bent majdnem egy évig, aztán gondoltam, berakom az egyik kocsiba, hogy csak ne álljon ott, végignyomta a telet, most egy másikban van, ami heti 2x 3 percre van beindítva, de ezt a kevésbé örömteli helyzetet is rendben viseli....
Van egy Vartám is, az is húzza kb 4. éve, de amiket még nem is én vettem, hanem az előző tulajok, pl egy oldalsarus delco, meg egy banner is, azokkal sincsen gond, teszi mind a dolgát.....49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
tomcsi23
veterán
válasz neduddki #46764 üzenetére
Hi!
Biztos volt szórás akkoriban is, de ez a 7-8 év nem volt rossz. A bosch cuccok elkurvultak azóta (made in romania cimkével is találkoztam), kerülöm én is.
Itt Varta volt gyárilag, 5 évig bírta, most Banner került bele - remélem, nem lesz olyan meglepi, mint írtál....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
neduddki
nagyúr
válasz tomcsi23 #46756 üzenetére
HI!
hat en nem vagyok nagy velmennyel a Bosch silverrol, itt mar formedvenykedtem
udv
neduddki
mod: es ez kb 2004-2005 kornyeken leejhteet
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
mattpaksi
tag
Köszönöm a válaszokat!
És mit mondotok arról hogy dízelt vagy benzinest érdemes venni?A ROCK örök és elpusztíthatatlan!!!
-
neduddki
nagyúr
válasz Manitou #46757 üzenetére
HI!
bosegesen sok, nyugosja meg:- ) /ebben a misosegben 45Ah is boven oleg az 1.4eshez, ismerosebenis vmi szakdt 45os van es birta a svajci teleket is/
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Manitou
veterán
válasz neduddki #46755 üzenetére
Ez az 5-öt már régen elérte, ha minden igaz 2003-ban lett beletéve a kocsiba
de lehet hogy 2005-benVettem aksit. Exide Excell ilyet
A régi 55Ah /420A volt. Az új 54Ah/520A
Elvileg autós webshopokon 60Ah aksikat dob. De gondolom elég lesz ez is.Volt még bosch silver S3 ilyen 56Ah/480A 3 k-val olcsóbban.
De remélem jól döntöttem hogy az Exide-t vettem. -
neduddki
nagyúr
válasz tomcsi23 #46752 üzenetére
HI!
9lesz novemberben, szoval tejjes tisztelettel fogok megmelekezni rola:- )
udv
neduddki
mod: Manitou: bosch siler ha eleri az 5ot mar akkor tedd ossze a kezed:- (
amugy tulnagy felsznel elkezd fektedni a akku eteje
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
golya32
senior tag
Kellene vennem egy dacia logan vont (zárt)
Valakinek van tapasztalata?
2,2 mill+áfa lenne új 0km-es
Fehér manuklima, elektromos ablak, 86le 1,5dci.
Idáig clio volt 1,5dci de csak 68le, és kicsi ezért nagyobb kell.[ Szerkesztve ]
Vélemény olyan mint a segglyuk mindenkinek van, de senki nem kiváncsi a másikéra.
-
neduddki
nagyúr
válasz Manitou #46749 üzenetére
HI!
En meg oszig kihuzom a gayriakon oszig, asztan yuasa v. exide premium, sajna 0 foktol mar halott a dog, de a garazs sokat segitett az idei telen:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Manitou #46743 üzenetére
Legközelebb zárt cellás aksit vegyél, ott nincs gond a folydékkal sosem.
Pont most volt dolgom egy ilyen Bosch akksival (lemerült szegény) és simán rádobtam a töltőre (nem is kell ioncserélt vízzel mahinálni meg semmi), 24h múlva lekap és pöcc-röff volt.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Manitou
veterán
válasz tomcsi23 #46748 üzenetére
Tegnap előtt csinált egy olyat hogy első inításnál nem akart elaludni az olajnyomás lámpa és mintha a motor is furán járt volna, le is állítottam. Második indításnál meg kigyulladt az aksi lámpa is és leállt. 3. indításnál meg beindult ahogy kell. És azóta se volt gond.
Illetve télen ha nem mentem vele 5-6 nap után eléggé lemerül.[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
-
Manitou
veterán
válasz Manitou #46714 üzenetére
GENERÁTOR: Mint minden forgó alkatrész bizonyos megtett kilométer után javításra szorul (általában 100-150 ezer km), a generátor belsejében lévő szénkefék elkopnak. Ez gyakran alattomos hibát produkál, hiszen egy egyszerű méréssel nem észrevehető, a kontrol lámpa sem jelzi minden esetben. Méréskor egyszerű dolgunk van, alapjáraton megmérjük az akku feszültségét, ha az érték 13,8-14,4V között van akkor ez már biztató kezdet. Következő lépésként felkapcsoljuk a világítást és a fűtőventilátort (ezzel legalább 30 amper terhelést adunk a generátornak), ha ekkor az akku feszültsége nem vagy csak pár tizedet csökken, akkor a töltés tökéletes. Ha kb.0.5V-tal csökken a töltésünk, de enyhe gázadásra (2000-es fordulat) ismét 13,8-14,4V közötti feszöltséget mérünk akkor is minden rendben.
Tehát összefoglalva, töltésünknek terhelt vagy terheletlen állapotban 13,8-14.4V között kell maradnia. Ha kevesebbet mérünk, akkor az aksi lassú, de biztos elöregedésére (szulfátosodás) számíthatunk. Ha nagyobb a töltőáram ( az még nagyobb baj), veszélyes folyamatok kezdődnek el. 14.5V felett a sav pezsegni kezd, ez a folyamat jó, sőt, szabályozott körülmények között még ajánlott is (akkutöltő használatakor),de így igen veszélyes. Kisebb probléma a folyadék intenzív párolgása, a nagyobb pedig az, hogy, a pezsgő akkunk nagyon robbanó veszélyes durranógázt termel. Igaz, az autóban nagyon ritkán robban fel, de a veszélye megvan.
Ezek szerint fel fog robbanni az aksim
-
Manitou
veterán
válasz tomcsi23 #46717 üzenetére
csak ventillátor ment max fordulaton: 11,94V
venti max fordulat + rádió+ablakfűtés: 11,90V
venti max fordulat + rádió+ablakfűtés+tompított világítás: 11,64VElőtte mértem csak úgy semmi nem volt bekapcsolva ,akkor 12,49V volt
A teszt után már csak 12,30 V volt[ Szerkesztve ]
-
mattpaksi
tag
Sziasztok
Milyen autót vegyek ha kb. 500 ezrem van rá és az a lényeg olcsón fenn tartható legyen?A ROCK örök és elpusztíthatatlan!!!
-
megema
őstag
válasz izomhod #46732 üzenetére
Azt tudom, de egy kötelező szempontjából nem sok vizet zavar, ha egyszer kérik az autó adatait is. Én korábban a hasznaltauto.hu-n kértem ajánlatot ABC123 rendszámmal, és utána ugyanazon az áron lett kötve a valóssal.
Amúgy nem kell rosszra gondolni a díjaim alapján, csak kockázati kategória vagyok a korom és lakhelyem, na meg a 2010 eleji jogsi miatt...
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Üdv. mindenkinek!
Még nem aktuális, előbb-utóbb szeretnék majd autót venni. (A jogsit most csinálom)
300k-ért (200k-> min 1 év műszakival + 100k az esetleges javításokra stb.) melyik a jelenlegi Best Buy sedan, első autónak? (normál méretű csomagtartó fontos hogy legyen-> csapotthátúak nem játszanak)
Én Swift-re gondoltam, főleg a"filléres" alkatrészek miatt. (mennyivel fogyasz többet mint a csapotthátú?)
Milyen évjáratokban gondolkodhatok?
Szervó már van ezekben?
[ Szerkesztve ]
“Keep away from people who try to belittle your ambitions. Small people always do that, but the really great make you feel that you, too, can become great.” - Mark Twain | "PS4 Pro = PS4 Professional" - Alex Battaglia (Digital Foundry - 2021)
-
megema
őstag
-
giigz
veterán
A Netrisken hogyan kell kiszámolni a biztosításokat? Pl. oda, hogy rendszám mit írjak, ha nincs konkrét autó? Vagy Ti hogyan csináljátok? Így találomra nem lehet kiszámolni?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz izomhod #46719 üzenetére
Bizony, nem mindegy se a nem, se a lakcím (vidék vs város), se a kocsi színe. Egy ideig biztosítónál dolgoztam ott okosodtam ki ilyen téren. Statisztikailag kimutatható hogy a piros kocsik gyakrabban törnek mint pl a zöld. Régen az ezüst szín is ide tartozott de mivel nagyon elterjed szín lett ezért az is előrébb került a kockázati listán.
Casco-nál nagyban csökken a kockázat ha kizárod a 30 évnél fiatalabb vezetőt (ha mégis 2X éves töri nem fizet a biztosító. Már ha kiderül... de ha nincs rendőri intézkedés pl... )
Na ezért van az, hogy a kocsim tulajdonosa noha én vok Muterom az üzembentartó és így ő szerződött/dik a biztosítóval. Jóval olcsóbb így a kora és a neme miatt alapból.
Igaz így ő kapta a levelet hogy visszahívták a Jazz-t akár csak a többit de sebaj.mod:
Kickass: Igen van a casco-nak ilyen módozata (ismi ilyet kötött a Fabia-jara. Másnap kisodródott egy kanyarban totálra törte a kocsit és még ki is gyulladt. Na erre nem fizettek neki egy fillért sem ugye.)
Idősebb kocsikra érdemes lehet bevállalni. Mondjuk a full casco estén annyi előnyöd van, hogy ott nincs avulás/avultatás, tehát ha jobban törik a kocsi megéri inkább casco-ra bejelenteni mint a másik fél kötelezőjére. De ugye általában nem tudja az ember mikor törik rommá a kocsiját. Általában...[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Kickass
őstag
válasz AMD Power #46721 üzenetére
en talaltam egy biztositonal (talan Allianz) olyat h csak lopas/elemi karra Casco az vmi 60k lett volna talan/ev, ennek a verzionak meg utana jarok, hogy mire fizet, talan egyetlen ertelmes casco ajanlat oreg autora, ha mas osszetor jobb esetben fizet a kotelezo, ha magam osszetorom az az en bajom, igy a lopast meg egy esetleges jegkart pl ki lehetne vedeni
-
AMD Power
titán
válasz Napfénysüti #46720 üzenetére
Netrisk?
Én is csinálok egy általános számítást az eddig kinézet autókra, bár egy 500K autóra ilyet nem fogok kötni.
97 Golf. 142.331 Ft lenne egy évre nekem.
[ Szerkesztve ]
-
izomhod
őstag
válasz Kickass #46713 üzenetére
kötelezőt 30-tól adja egész 60-ig, ahogy netrisken számoltattam egy fiktív 2002-es 1.4-es benzinesre
a kedvenc kérdésem: neme: férfi/nő
a cascot még nem jártam körbe, most nézegetem hogy milyenek vannak
lopásra, feltörésre fizessen, mert nem garázsban lesz, ha lesz kocsi[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
-
Manitou
veterán
Lehet vicceskedik az aksim.
Szerinetek ez így jó?
Megmértem az aksit:
Ha nem volt beindítva a kocsi, akkor 12,35V-ot mértem
Ha beindítottam, akor 14,51V-ot mutatott a mérő. -
Kickass
őstag
válasz izomhod #46712 üzenetére
a kotelezod olyan 48-50k korul lesz/ev ha elso autod (ha jol tudom te is debreceni huszoneves vagy), a teljesitmenyado (regebben sulyado) pedig olyan 10k/ev bar ez a legvegen derul csak ugyis ki mikor mar tudod melyik autot veszed meg (de nagysagrednileg valami ilyesmire kell szamits)
ha cascot is akarsz az mas teszta, fugg a kocsitol+felszereltsegtol, onresztol meg millio masmindentolde kotelezorol es cascorol tudsz egy kb. elokalkulaciot csinalni pl netrisken is, mar ha nincs kitakarva pl az auto rendszama
-
izomhod
őstag
válasz AMD Power #46705 üzenetére
hatszámjegyű az összeg, amit rászánnék. ja, abból a max, de nem muszaj 1m-ig elmenni. első kocsinak kellene
a városban bringával közlekedek mindenhova, az autó csak másodlagos eszköz lenne, de van amikor nagyon kell, főleg szar időben, és városon kívülre ha utazom
ja jut eszembe egy 10éves 100lovas kocsinak havi szintem mennyi lehet a költsége ha a bendzint és a szervizt nem számoljuk? biztosítás, ilyen adó, olyan akármi, amolyan bármi, casco. 10-20kből gondolom kijön.
köszi
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz izomhod #46703 üzenetére
Általában előbb kezdenek rozsdásodni, karcosabb a fényezésük is az időjárási behatások miatt, valamint mattabb a fényezésük (nap kiszívja), a szigetelések is tovább tartanak (pl oldalablakok), kevésbé öregednek, jobban megtartják rugalmasságukat ezáltal szigetelő hatásukat.
Szóval ránézésre megmondható, hogy melyiket tartották valóban garázsban, 10 év után meg pláne.#nincsbennetarcsi
-
gerlaip
addikt
Sziasztok!
Kb. januárban írtam, hogy vettem egy tdi Octaviát. Nemrég kiderült, hogy a bal eleje törött volt, valószínűleg többet is futott, mint ahogy eladták, de ettől függetlenül rendben van az autó, motor, felfüggesztés rendben. A bal első sárvédő van kikalapálva újra fényezve.
A lényeg: Rétegvastagság mérő nélkül ne vegyetek kocsit.
[ Szerkesztve ]
lámavakond
-
Prego
senior tag
válasz phaet0n #46706 üzenetére
Én olyan verziót hallottam, hogy ha kint tárolod az autót, a víz megfagy benne és egyben marad, garázsban meg felolvad és bizonyos helyekről nem tud kifolyni, több ideje van szétmarni a vasat.
Szerintem a sónak meg totálisan mindegy milyen a hőmérséklet, vagy ha mégsem, akkor csak elég minimálisan befolyásolja a dolgot.Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer
-
phaet0n
tag
válasz lorcsi #46704 üzenetére
Lehet, hogy hülyeség, és nem tudom, mivel sóznak mostanában, de nekem évekkel ezelőtt azt mondta egy kémia tanár, hogy a garázs sem feltétlenül jó buli, mert a téli sózott útról felszedjük a kocsi aljára a sót, aztán szépen beállunk a garázsba, megfelelő lesz neki a hőmérséklet, hogy kikezdje a só az alvázat/sárvédőt.
-
izomhod
őstag
köszi az infókat, elgondolkodom ezen a típuson is
a másik kérdés,hogyha 7-10éves kocsikat nézek, és az egyik garázsban állt, a másik odakinn a parkolóban. szóval a kérdés, hogy nagyon eszi a kocsikat az időjárás odakinn?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz izomhod #46698 üzenetére
2db G Astrát küldtem. Az egyik 2002-es 1,6 16V, nem ment annyira mint a többiekké (flotta) de nem is ette az olajat. Ezt sajnos eldobtam az M3-ason így totálos lett, kaptam egy másik 2001-es 1,6 16V-es-et helyette, az jobban ment kicsivel viszon ette az olajat.
A két G-set összesen 6 évig használtam (4-2 arányban), sok-sok km-t beléjük tekertem és eggyikkel sem volt különösebb baj (szokásos kopó/fogyó alkatrész cserén kívül term.).
Egyszer hagyot csak cserben ez a techinka, akkor lerohadt a kipufogo így trélerezni kellett, Közvetlen a motor után tört el a cső, olyan hangja volt, hogy azzal ember halláskárosodás nélkül vissza nem jön az M7-esen Balcsiról de még a sima 7-esen sem.#nincsbennetarcsi
Aktív témák
Hirdetés
- Ukrajnai háború
- Politika
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- LG LCD és LED TV-k
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Steam Deck
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- További aktív témák...
- 32GB 3600MHz hűtőbordás DDR4 kit (2x16GB)! Számlával, garanciával! ÁRON ALUL! BONTATLAN!
- GAINWARD GHOST RTX 4060 Ti eladó! RGB-s! Garanciával, számlával!
- Új Lenovo L0Q Gamer Tervező Laptop 15,6 -30% AMD Ryzen 7 8845HS 16/512 RTX 4060 8GB FHD 144Hz
- ASUS TUF GAMING B760M-PLUS (DDR5) - Keveset futott - Garanciális
- NEXTLEVELRACING RACER Szimulátor állvány + Shifter mount
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest