Hirdetés
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- No Voice in the Galaxy
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Samus: Tomb Raider Remastered I-III
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Szólánc.
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Aktív témák
-
Kicker
őstag
-
dragonfx
veterán
schnitzer ....ehhhh
ez milyne optika már?..tökre gyárinak tünik, de m-packet I-II nem így néz ki..tán volt akkoriban limited pack III
...nagyon zsír rajta...de ez még mindig nem keskenyített lámpás de rajta voka keresésen...
Na keskenyített lámpás..erről ebszéltme feldobja pláne az ezt a színt..mondjuk lehet nem keskenyített csak ebben már gyárilag AE-s van kristály xenon és lehet attól tünik keskenyebbnek+ későbbi szériákon a coupéba e46ba már ledes a hátsó lámpesz asszem azokon van ilyne első fényszóró......de klassz rajta naon...
ejha..megvana literenkénti 100 ló..a mostani 325 ilyne erős..nem picit lehet felpiszkálva....
-
Dumb
senior tag
Szép Barkas
[link]
-
dragonfx
veterán
válasz
#00809728 #3590 üzenetére
nahát ilyet még nem láttam valaki téged baxogatna....
ő kovasz?...kizárt nem feszeng az accorddal
#3592>>
Tényleg szép az e46 coupé..de feketébe....aza belső pedig münchenben "beige" megnevezés alatt fut
De van egy modellfirissízett coupé e46ból aminek keskenyebbeka fényszórói,kiemeli nagyon....amugy az első hirdetéses verdának ha van szervízkönyve akkor sürgős ajánlott kategória....plodinak...
Ez így van az utolsó mondat mennyire igaz....
-
Kicker
őstag
szerelmes vagyok!
hétvégén találkoztam egy cimborával, aki mondta, hogy te emlékszem nyáron még egy 3-as BMW-ről beszéltél nekem, ami itt szaladgál, én vettem egy autót, gyere nézd meg... és bazmeg! egy 3-as coupe BMW, 320I bézs belső, napfénytető, zöld szín, gyönyörű, kurva, jó imádni való... ez az állat meg széthajtja...
[link] sajnos ez nem bézs, de asszem tök ilyen volt /már be voltunk baszva rendesen- szüreti felvonulás miatt/
[link] talán ez a belső, de fabetétre nem emlékszem...
illetve évjáratot se kérdeztem... én marha... arra emlékszem, hogy a fogyasztást kérdeztem, a válasz az volt, kit érdekel ez egy BMW... lol!
-
dragonfx
veterán
akkor sajnállak mert nem kapsz magadnak boxert
És amugy is pronószínészként csak gázos autóra tellik? de gáááááázzzzzz
Ő csak örülne neki...de mondjuk igen szegény a bátyjából indul ki....Kukac>>igen ezek ecu vezérelt chipptuningolt lovak..sportlégszűrővel, mert vágják az orrukból a szőrt...
de számít mert nem avgyok sznob, meg ha ezt írom ezzel növelem az imidzsemet ebben a topikban.......amugy nem számít, és ha drágább is akkor mire fel hazsnáljam?..ezt egy közgazdásznak kéne tudnia legjobban
...vagy tán shanghaion szerezted...
Ez a dodge-t látom csómószor miklóson, tudom is hol áll, ...szeritnme alig használják, de tuti darabokra va hajtva..amugy szépen néz ki...
-
tbs
addikt
Érdekesség: Jazz CVT bevetés közben. [link], "driving home [late at night]" bejegyzés. Érdemes figyelmet szentelni a sebesség- és fordulatszám-változások közötti összefüggésnek.
-
Rick4
félisten
[link]e3hhez minimum batman gumiruha illik....gondolom a monitor nem nyílik ki, ha baleset van...
-
Rick4
félisten
válasz
fokukac #3575 üzenetére
lehet, hogy tuning is van, nem tudom, de pontosan nincs definiálva maga a ló tipusa (márkája) sem. anno, mikor az ősök a lóerő kérdését forszírozták, biztos valami kehes gebét mértek, és az lett az etalon. a mai lovak valószínű a keresztezésnek és a jó minőségű kajának köszönhetik azt a kb 50% overclockingot...
-
-
BlacKSouL
addikt
Mi a pontos lényegi különbség a Super95 és a Carrera95 között. OMV. Mi a hatása(van?) az utóbbinak egy normál átlagos kis teljesítményű motorra, és ez miben realizálódik? Az áron kívül. Most kezdtük el, hogy a(z immár bejáratott) kocsit mindig teletankolva más-más kutak benzinjeit próbálgatjuk a kocsihoz, és nemtom van-e értelme kipróbálni őket külön, vagy nincs a kettő között akkora különbség, mint két külön cég 95-ösei között.
Másik, hogy több helyen olvastam már, hogy előfordulhat, hogy egy 95-ös nincs is 95-ös oktánszámú üzemanyagnak megfelelő kompressziótűréssel, és habár ezt a kopogásérzékelők alapján a vezérők kompenzálják, a teljesítmény romolhat picit. Valaki azt írta, hogy esetleg érdemes kipróbálni egyszer egy pár liter magasabb oktánszámút is hozzákeverni, így max egy picivel magasabb az össz-oktánszám, mint az előírt, aminek viszont nincs hatása a teljesítményre(elvileg?). Van ebben bármi ráció? Azt sokan írják, hogy 95 helyett 99-100-ast tankolni semmi értelme, nincs hatása. Előfordulhat-e az, hogy ha lefelé tud kompenzálni a vezérlés néhány oktánszámnyit, akkor esetleg felfelé is 1-2-t? Vagy nagyon pontosan van felfelé belőve a 95? -
amol
addikt
Persze, vannak olyan helyzetek. Én sem az erős autók ellen vagyok, csak mögöttem már van 15 év rutin, és tudom kezelni. És fenntartani, ami ugye nem csak a tankolást jelenti.
Úgy vettem észre t1 van olyan értelmes hogy ne sértődjön meg azokon amiket írtam. És nem megmondani szerettem volna mit csináljon, csupán a véleményemet írtam le hogy meglátásom szerint milyen az ideális első autó. -
SaNyEe
aktív tag
vannak oylan helyzetek ahol a teljesítményen kívül másra már nem támaszkodhat az ember .. nem véletlenül vettél te sem 2.4 accordot holott van belőle gyengébb is. Az más kérdés, hogy ő más miatt veszi meg, nem a bőséges erőtartalék miatt, de attől még ez tény marad. S lehet, hogy pont az mentené meg. Ugyanolyan találgatás mint amit te csinálsz, lehet bejön lehet nem.
Te is voltál 17-18 éves akkor tudod, hogy nemnagoyn szeretik az emberek ebben a korban ha megmondják nekik(mégha jó szándékkal is), hogy mit csináljon
ez csak feszkót szülhet mást nemigen
-
amol
addikt
Nézd, ahhoz hogy a többi autó tiszteljen, hogy "tekintélyt parancsolj" (de minek?), nem egy öreg crx-et kell venned. Igazából semmiben sem fognak tisztelni, ha pedig szemmel láthatóan gyors az autód akkor éppenhogy ők is meg akarják majd mutatni. Drága autóban pedig az irigység miatt fognak szívózni.
Ha az ember ész nélkül vezet, egy Suziban ugyanúgy meghalhat mint egy Ferrariban. Nem azt írtam hogy ha gyors a kocsi akkor meghalsz, viszont több az esély arra hogy az ember szabályokat sért, másokat és önmagát veszélyezteti. Ha hajlamos rá. De aki nem hajlamos, nem ilyen autót vesz.
-
amol
addikt
válasz
Gebriel #3549 üzenetére
És téged mit zavar és ha erős autót akar?
Én meg tengerre néző kilátást. Olvasd el a többi hozzászólásomat is.The Fast and the Furious feeling mond valamit?Biztos semmit.
Friss jogsival? Ne nevettesd ki magad. Ha a tv-ben Supermant nézel utána kiugrasz az ablakon, hogy tudsz repülni is?Na igen a 150LE és feletti autókat meg dísznek gyártják.
Nem. De nem is kopaszpöcsű suhancoknak, akik nem tudják kezelni.
Ez utóbbi alatt nem T1-re gondoltam. -
-
amol
addikt
A lóerő nem minden, egy 2 tonnás autóba egyáltalán nem sok a 200 sem. Az általad említett autók pedig könnyűek (mint a crx...), azokba elég a kisebb is. Az Escort már valamivel nagyobb autó.
Én nem azt mondom hogy ne vegyél 100 lovas autót, de magad is írod hogy úgysem bírnád megállni ahogy a haverod sem, aki bár úgy érzi hogy egy év alatt marhára megtanult vezetni, nagy eséllyel mégsem így van. Hidd el, tudom miről beszélek, én is voltam 17-18 éves.
Szerintem első autónak ideális egy olyan kocsi, ami olcsón fenntartható, kevés rá a biztosítás és az esetleges karcok, horpadások javítása sem túlságosan költséges. És biztonságos.
A műugrók sem 10 méteren kezdik.Accordom van.
Szerk: a gyorsulási verseny jó dolog, de csak akkor ha a delikvens ott levezeti a sebesség iránti vágyát és utána a közutakon normálisan viselkedik.
-
t1
veterán
azért még vannak legalább is a használautó piacon:
Swift kisseb kocsik pl.: Fiesta, Fabia...stb
Akkor szerinted ne vegyek 100-130LE-s autót?
Haveromnak friss 1 éves jogsival van egy 1.1 poloja 45LE és azt hajtja most fogja eladni haver megengedte hogy had vezesse a 105 pacis Leonját és haverom tényleg kente vágta neki és mindenfajta előzésbe belement mert azt hitte versenyautó a polo után.
Nekem nem volt nagyszám mert majdem annyi lovas Escortunk van és tudom az hogy megy és még az is gyenge nekem. Nem tehetek róla hogy a pacik szerelmese vagyokNeked milyen kocsid van?
-
amol
addikt
igen... de mikor 70-80 ról előzni kell vmi okból főleg nálunk ahol annyi kamion van akkor lehet jobb 100-130LE mint vmi 50LE-s taliga
50Le-s autó nem sok van, 70-80 lóerős autóval már lehet előzni. De szerintem félreértesz, nem az a baj ha valakinek erős autója van, hanem az, ha semmilyen rutin nem párosul hozzá és nyomja neki. Az én autóm is 190 lovas, mégis tudok normálisan közlekedni pedig már 15 éves rutinom van.
-
amol
addikt
válasz
Gebriel #3536 üzenetére
Az ember akkor kap jogsit, ha sikeresen kitölti a tesztet és megússza hogy a vizsgáztató belevigye valami baromságba. Nagyon sok ember van aki jogsival sem tud vezetni.
A hivatásos sofőröknek sem véletlenül kell újra és újra vizsgázniuk a vitathatatlanul sok rutinjuk ellenére.
A KRESZ-t nem elég ismerni, be is kell tartani. Minden esetben.Engem az zavar, ha egy fiatal már jogsi nélkül azon töri a fejét, hogy melyik az a legerősebb autó ami neki feltétlenül első autónak kell. Az, hogy még egy km-t sem tett meg és már arról álmodozik hogyan fogja lenyomni a többi autót az úton, hogy majd ő hogy megmutatja. Ha kisebbségi érzése van, kezelje máshogy, mutassa meg autó nélkül. Az út nem versenypálya, a közúton való közlekedés feltételekhez kötött, melyek kivétel nélkül minden civil személyre vonatkoznak, még azokra is akik valamiért azt hiszik ők egyenlőbbek a többinél. Pedig velük van a legtöbb gond. Én simán letakarítanám a szemetet az utakról, nagyon sok embert nem szabadna autóba engedni.
Néhány megjegyzés ha már mást primitívnek mondasz:
akinek egy szó
átmehetünk egy szó
igenis egy szó. -
Bubu79
addikt
válasz
Gebriel #3536 üzenetére
Szerintem elbeszélünk egymás mellett... Próbáld meg egészében értelmezni amol mondanivalóját és ne csak a szabályosra koncentrálj...
Elismerem, kicsit túllőttem a célon a beböfögéssel, de kicsit bökte a szemem sok egymás utáni kérdőjel, meg fejet falbaverős smile...Ez van
-
Gebriel
veterán
amiből az jött le(!!!), hogy a kinek jogsija van az már tökéletesen tisztában van a vezetés mikéntjével, hiszen ha nem lenne, akkor nem kapott volna jogsit...
Na látod itt tévedél.
és beböfögtél egy olyan mondatot..
át mehetünk ilyes fajta beszélgetésbe,de akkor le kell alacsonyodnom a primítivségedhez..Belekapaszkodtál amol zárójeles megjegyzésébe
..tanuljon meg szabályosan vezetni ..
itt még nincs zárójel...Mert szabályos vezetéshez igen is a KRESZ-t kell ismerni.
-
Bubu79
addikt
válasz
Gebriel #3533 üzenetére
Szabálygyűjtemény...
Tényleg úgy gondolod, hogy elég a szabályokat ismerni ahhoz, vagy valaki kiszabaduljon a forgalomba? Szerinted az aktívan vezetők közül hányan mennének át egy KRESZ teszten, ha eléjük tolnák?
Belekapaszkodtál amol zárójeles megjegyzésébe, beszúrtál egy nyelvnyújtogatós smile-t és beböfögtél egy olyan mondatot, amiből az jött le, hogy a kinek jogsija van az már tökéletesen tisztában van a vezetés mikéntjével, hiszen ha nem lenne, akkor nem kapott volna jogsit...
Én pedig kifejtettem, hogy az, hogy valaki megkapta a jogsiját még baromira nem jelenti azt, hogy vezetni is tud... Mert nem csak a teves szabályok ismeretéből áll a vezetés, hanem más tényezőkből is...Verd csak nyugodtan a fejed a falba...
-
AMD Power
titán
Ez aztán az igazi autó.
-
#00809728
törölt tag
Hy!
Multkor valaki linkelgetett külfőldi netes oldalakat.
autoscout24 és még volt más is légyszi segitsetek pár db-kával -
Bubu79
addikt
Csupán arra próbáltam rávilágítani, hogy csak azért mert valaki megkapta a jogsit, ne essen abba a tévedésbe, hogy ő már tud vezetni... Drága a tanfolyam ez tény... De ez van - ha kell a jogsi, ki kell fizetni... Ne legyen 100-200 óra a kötelező, csak ne essünk túlzásokba a képességeinket illetően, csak mert már megvan a kis rózsaszín kártya...
-
t1
veterán
válasz
parandroid #3526 üzenetére
Értelek én téged és igazat is adok.
Én ha veszek autót netalán egy CRX-et akkor az első ezeknek a cseréje lesz illetve a fékrendszer megerősítése mert nincs kedvem megdögleni benne -
parandroid
félisten
Arra a jó magyar szokásra gondolok, hogy megveszi a delikvens a lepukkant, kopóalkatrészek (fék, lengéscsillapítók, szilentek, féltengely, mittudomén) terén meglehetősen ramaty állapotban lévő autót, a lényeg csak az, hogy sok lóerős legyen, a fontos cserékre meg nem marad már pénze, meg ezek hátrébb is kerül prioritásban, mint a sportkipufogó, a sportkormány, no meg az obligát alufelni garnitúra. a műszakit meg majd úgyis elintézi a Józsi 5 rugóért, mert neki úgyis van haverja a felügyelőségen.
p
-
Bubu79
addikt
válasz
Gebriel #3524 üzenetére
Valóban - aki kis mázlival/tanulással átslisszol a vizsgákon, megkapja a kis plasztik lapocskát már kész sofőr: pontosan tudja, hogy a forgalmi helyzeteket hogyan kell a lehetőségekhez képest a legjobban megoldani... Simán tekintheti magát a forgalom egyenrangú résztvevőjének, merthogy ugye megvan a jogsija, csak éppen két évig nem vontathat
Fel van készülve mindarra, ami az utakon várhatja és kellő biztonsággal képes eljutni A-ból B-be - akár egy 911-es Porsche-val is, kihasználva mindazt a teljesítményt, ami a kocsiban rejlik - ugye?Rutinra nincsen szükség a forgalomban, elég a 30 óra, kár is ennie magát a delikvensnek, hiszen megvan minden tudása ahhoz, hogy biztonságosan közlekedjen...
Szerintem nyugodtan olvasd át mégegyszer PeterkeT mondanivalóját:
"Arról nem is beszélve, hogy a közlekedéshez elsősorban ész kell, józan gondolkodás és felelősségtudat, és csak aztán motorerő."A KRESZ nemcsak a táblákról és az útburkolati jelek ismeretéről szól...
Az elméleti vizsga néhány kérdése pedig csak a jéghegy csúcsa - ne próbáljuk már meg kijelenteni azt, hogy aki azt megcsinálta már mindent tud a KRESZ-ről...
Szerk.: OFF
-
t1
veterán
válasz
parandroid #3521 üzenetére
egy ilyen CRX-et is ó műszaki állapotba lehet hozni...
Nálad mit takar a jó műszaki állapot?
-
parandroid
félisten
A kérdés az, hogy egy kisebb teljesítményű, de jó műszaki állapotban lévő autóról, vagy egy nagy teljesítményű ócskavasról beszélünk. 75-100LE (az autó méretétől függően) a mai magyar viszonyok között elég a normális közlekedéshez, de még a gyorshajtáshoz is.
Arról nem is beszélve, hogy a közlekedéshez elsősorban ész kell, józan gondolkodás és felelősségtudat, és csak aztán motorerő.
p
-
amol
addikt
Ez az igazi nagy autó, csak két helyen fér el. Van belőle egy pár nálunk.
-
amol
addikt
Jó látom hogy első autóról beszélsz? Friss jogsival az ember először tanuljon meg szabályosan vezetni (lásd KRESZ) és ne más életével játsszon, utána álmodozzon. Nem kell arról beszélni mi mennyivel megy, amikor városban 50, autópályán meg 130 a megengedett max. Aki meg ezt nem képes figyelembe venni, előbb-utóbb csak feltekeredik valamire -amit meg is érdemel-, csak sajnos többnyire nem egyedül.
-
tkazmer
addikt
nem ismerem a konkrét helyzetet, de hátra bárki tehet sötétített üveget (egyik autónkban gyárilag van), ha meg elöl sötétített üveg van, akkor a rendőrök hogyan tudják meg, hogy ki vezeti az autót?
Egyébként előre is van egy megoldás, legalábbis a szélvédőre biztosan: az infravörös fényt visszaverő üveg gyakran (fényviszonyoktól függően azonban) nem átlátszó kívülről. -
Boxer001
veterán
-
tiv83us
veterán
válasz
tiv61us #3486 üzenetére
Regen nagyon gyuloltem, de az uj Ford Escape szerintem egy kurvajo kis SUV lett, igenyes a belseje, jo a motorja, jo a fogyasztasa es kenyelmes. Ajanlom. /Ja es viszonylag ez is olcso/.
Aktív témák
- Sony Playstation 5 Slim Lemezes 1 év garancia
- Dell XPS 9310 (i7-1185G7/16 GB RAM/512 GB SSD)
- Intel NUC 8i7BEK Mini Desktop
- Új 2K Gamer PC Ryzen 5 7600/RTX 4060 Ti 8Gb/16Gb DDR5/500Gb NVME SSD/750W 2-3Év gari (27% ÁFÁ-s)
- Új 2K Gamer PC Ryzen 5 7600/RTX 4060 8Gb/16Gb DDR5/500Gb NVME SSD/750W 2-3Év gari (27% ÁFÁ-s)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest