Hirdetés
- Egy korszak vége
- AuraSync kibeszélő topic
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Digitális Állampolgárság Program
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- eBay-es kütyük kis pénzért
Aktív témák
-
bandus
veterán
válasz South Velen #4394 üzenetére
ha szereted pörgetni akkor méginkább a jazz meg az a legszebb sztem.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
South Velen
addikt
A swift olyan 6-7 körül produkal varosban, orszagut 5, palya 7.
-
Bubu79
addikt
válasz South Velen #4397 üzenetére
Passzolom a kérdést - nem vagyok szerelő - csak a saját tapasztalatomat osztottam meg veled
Hidd el, az 1,8-nak is szép hangja van - hiába nem sor 6, csak sor 4 Én jobban kedvelem az alacsonyabb fordulaton morgó motor hangját, mint a pörgős motorokét - de ez teljesen szubjektív dolog.
Azt nem mondom, hogy alkalomadtán nem esik jól egy kicsit meghajtani a gépet - elforgatni 5500-6000-ig, mert egészen jó kis adrenalinfröccsöt tud okozni, de hosszútávon, folyamatosan, zavaró - legalábbis számomra - a realtíve nagy zaj...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
-
Bubu79
addikt
válasz South Velen #4394 üzenetére
Pedig az üveghangon visító motor mindennek nevezhető hosszútávon, csak pihentetőnek nem
Olvastam valahol, hogy az 1,3-as Ignissel olyan 8-10 liter környékén közlekednek városban - én az 1,8-as motorral olyan 8,5-9 liter körül furikázok úgy, hogy közben nem pörgetem szét a gépet - bár el lehet tekerni 6500-ig ( ott szabályoz ), de sok értelmét nem látom...A biztosításom kicsit több ugyan, mint amit 1,3-ra kérnek, de üzemanyagban ugyanott vagyok és van tartalék is az autóban szükség esetén
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Zozzant
addikt
válasz South Velen #4394 üzenetére
a japán motorok amúgy is pörgősek ahhoz nem kellett volna 1.2-re lemenni hogy mégjobban pörögjön? talán kevesebb károsanyag, olcsóbb gyártás vagy nemtudom...
https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html
-
Zozzant
addikt
nemértem miért jó az 1.2-es motor... csak szétpörgi magát a biztosítása meg ugyanannyi...ha meg azonos LE akkor a teljesítményadó is... de valamiért biztos jó, majd megmondjátok
https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html
-
lenox
veterán
válasz tiv83us #4365 üzenetére
Gondolatkiserletkent szorozd meg az autok es a benzin arat 4-gyel, es mondd meg, hogy ugy mit vennel. Kb. ez kell ahhoz, hogy osszehasonlitsd a magyar viszonyokkal. Persze ok, lehet, hogy k. gazdag vagy, es $200k-ert is az escalade kellene neked, de szerintem ugy mar elgondolkoztato egy alacsonyabb fogyasztasu kisebb auto, nem?
-
a_tesz
Korrektor
válasz South Velen #4388 üzenetére
kizártnak tartom, hogy csak automatával lehessen megvásárolni
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
South Velen
addikt
Akkor egyértelmű a döntés. Köszönöm a hsz.eket swift 1.3 gs/glx. még ugyse holnap fogom megvenni, ugyhogy lehet addigra kinn lesz az 1.2 is csak ne lenne automata.
-
a_tesz
Korrektor
válasz South Velen #4385 üzenetére
mi egy hónapja voltunk kb suzuki szalonban, kettőben is, és mindkettőben már ez volt kitéve, igaz 1.3as motorral, és az eladók is azt mondták, hogy ha rendelünk, már mi is abból kapunk. csak aztán úgy néz ki, hogy inkább jazz lesz ennyi pénzért
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
eszaki0
aktív tag
válasz South Velen #4385 üzenetére
Én is most akartam cserélni a Swiftünket mert hallottam a frisítésröl de azt mondták tavasszal lesz itthon már kapható 4 új szinnel együtt.
[ Szerkesztve ]
everlasting AMD
-
eszaki0
aktív tag
Milyen autot venni csak is japánt azokbol bármelyiket lehet venni.
everlasting AMD
-
BlacKSouL
addikt
-
Dr. Ernő
tag
válasz tiv83us #4359 üzenetére
Azért néha miközben Escaladeokkal, Suburbanokkal és társaival rójátok a kilométereket és ha majd megálltok egy-egy benzinkútnál, akkor picit hajtsátok le szemellenzőt és vegyétek ki a fületekből a vattát, mert a világ más tájain igencsak sokat fizetnek azért (többekközöt nálunk is Magyarországon), hogy az amerikaiak által értelmezett kényelem és biztonság a "mindenkepp luxus hajo kell" tartósan fenntartható legyen. Légyszíves ezt ne felejtsd el.
-
a_tesz
Korrektor
válasz South Velen #4379 üzenetére
ilyen a frissített hátsó lámpája, most hirtelenjében csak ezt a képet találtam
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz South Velen #4376 üzenetére
kb fél évvel ezelőtt történt meg, kívülről az első lökhárító változott kismértékben, valamint a hátsó lámpa kapott félig átlátszó burát. belül pedig meglepődésemre a csomagtér rosszabbul kihasználható, mint a réginek (viszont így legalább síkba lehet dönteni az üléseket...)
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
csak az a baj hogy nagyon nem egy kategória. i30 nagyobb, viszont 3 misiért a full fapadost dobják utánad, míg swiftből ugyanennyiért majdnem a legmagasabb felszereltséget kapod meg. talán ez is egy szempont lehet. továbbá hunyadiéknál nem tudom, hogy van, de kiánál konkrétan kinevetett a csaj, amikor mondtam, hogy az alapváltozatra számoljuk ki a törlesztőt, mert az csak ilyen csalogató modell, és nem is igen lehet belőle rendelni, meg ugye ők se igen ajánlják mert tényleg nincs benne semmi, és a következő meg 3.5 misi, és azért szerintem 500EFt nem olyan kis pénz.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Gergello
addikt
válasz South Velen #4372 üzenetére
Swift 2, de nekem a i30 is tetszik. Mazda 2ről ezelőtt még nem is halottam.
Hogy érted azt, hogy a Jazznak nem vennéd hasznát?
-
BlacKSouL
addikt
válasz tiv83us #4359 üzenetére
Sokat gondolkodtam már ilyenen, az elsőt kipróbálnám, úgy két hétig lenne érdekes számomra, hogy hűazannyát, meg aztamindenit, aztán fognám a másodikat, és azzal elgurulnék jó sokáig.
Klíma nagyban segíti a komfortot, de nem létfontosságú a vezetéshez. Amúgy egy Vectrában pl. már van légkondi. A hegy alján szárazság, ok, a tetején meg hózápor, hát ablaktörlő van, fűtés van, mi okozna gondot? Korom sötét. Hát basszus, azért fényszóró már a trabantokon is volt, de mondjuk a Vectrán is van Xenon. Sötét kilőve. 4sáv. Már luxus, errefelé a 2x 1+1 sáv az autópálya, és ezen megy el a kamion is. Ott sem hiszem hogy a 4-ből mindig 4 sávot elfoglalnak. Meg mitől másabb kamionokat előzni egy 2 tonnás döggel, mint egy 1400 kilóssal? Ok, néhány másodperccel rövidebb ideig tart, de csak mert 2.0 helyett 3.5 motor van benne. Biztonságosabb-e vagy sem. Hát tömege biztos nagyobb, vagyis nagyobbat is üt a másikon. Kényelem. Na ez az egyetlen ami már majdnem észérv, de 2 embernek 2 tonna, meg 3 m3 hely, mikor 1,5 tonna, és 2 m3 is bőven elég kéne hogy legyen..Nemtom. Biztos át kell érezni hogy mi van odaát, de én nem látom hogy ha mindenkinek egy számmal kisebb autója lenne, akkor miért lenne mindenkinek sokkal rosszabb, mint ideát. Sebességhatárok meg ott is betartandóak, tehát annyival jobban sietni sem lehet.
Az egészet egy megideologizált megalomániának érzem, nem konkrétan részedről, Te csak alkalmazkodtál az ottani szokásokhoz.
Mindig azon gondolkodom, hogy a Japánok hogyan gondolkodnak. Ott is fejlett a gazdaság, mégis évtizedek óta a kisautókat favorizálják. Helyhiány? Kizárólag? Vagy talán mert drága kőolajimport késztette őket a gazdaságosság irányába haladásra?Aláírás (nem kötelező megadni)
-
parandroid
félisten
válasz tiv83us #4365 üzenetére
Hosszú útra, családdal? Talán egy Ford Galaxy-t, nem tudom, felétek van-e, vagy ilyen néven van-e, vagy hogy ennek milyen minivan felelne meg. Esetleg egy Volvót, mondjuk V70-et, vagy ha telne rá, akkor XC70, esetleg XC90-et.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
t1
addikt
válasz South Velen #4368 üzenetére
3ajtós Swift 2...bár én lehet az i30-at választanám
-
South Velen
addikt
Jazz-nek nem venném hasznat fö hogy elvigyen a-bol b-be, szép legyen, valamint megbizhato. Varialhatosag nem kell.
-
tiv83us
veterán
válasz parandroid #4362 üzenetére
Lehet csunya, de en inkabb azt valasztanam. Te a Vectrat? Vagy a Passatot? Nincs veluk baj, de el nem indulnek veluk hosszabb utra. Ultel mar Escalade-ben?
ps: Ez a kep a Vectrarol egy random volt, wikis.
ps: Szvsz nem olyan csunya ez egyebkent, nekem kifejezetten tetszik.
[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
parandroid
félisten
válasz South Velen #4361 üzenetére
Az i30 elvileg ugyanaz az autó, mint a mostanában olyan sokat dicsért Kia Cee'd.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
félisten
válasz tiv83us #4359 üzenetére
Ez az Escalade nagyon csúnya.
Nem tudom, mi áll ott a Vectra mellett, de azt választom.
Egyébként ez mikori kép? Ahogy nézem, sem a Vectrában (ami amúgy is egy korábbi modell), sem a mellette álló autóban nincs hátul fejtámla. Hülyék ezek az angolok?
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
South Velen
addikt
válasz Gergello #4358 üzenetére
Hyundai...? Nem tünik rossznak. Nem tul nagy meglepetésre sok ismerösömnek van swiftje egyik sem panaszkodik de nem is igazan rajonganak érte. Igen a punto talan kiesö. a mazda2 röl nem sok mindent tudok, de szvsz elég design-os, és mint mazda elvileg megbizhato. hyundai teljesen ismlen szamomra. szubjektive te melyiket vennéd? köszi. Új!
[ Szerkesztve ]
-
tiv83us
veterán
válasz BlacKSouL #4354 üzenetére
Persze mindent meg lehet csinalni. Se legkondi, se futes. Csak mikor mesz ejjel, a hegy aljan meg 28C van, a tetejen meg -5, nem art a klima/futes. A hegy aljan meg szarazsag, a tetejen mar hozapor. Korom sotet, 4 sav, 10-bol 9 jarmu hatalmas Wal-Mart-os kamion, ami docog felfele. Nemtudom elmagyarazni, szeretem a kenyelmet, de elsosorban nem azert szeretek nagyautoval jarni, hogy kitegyem a konyokom es bomboltessem a Tiestot. Hanem a biztonsagunk es kenyelmunk erdekeben. Ne kovezz meg
Persze ladikkal is at lehet menni az Oceanon, de ha van valasztasom, akkor minek evezzek? /Ezzel most nem azt mondom, hogy nekem mindenkepp luxus hajo kell, de Te mit csinalnal, ha odatolnanak eled egy ilyet es egy ilyet . Melyikkel utaznal szivesebben 700km-ert?[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Gergello
addikt
válasz South Velen #4347 üzenetére
Használt, új?
SWIFT 1.3 GLX 3 ajtós (CD, AC) 2 800 000 Ft 92 ló 1.3-as
SWIFT 1.3 GLX 5 ajtós 2 720 000 FtGrande Punto 5 ajtó 2 760 000 Ft 65 ló 1.2-es
Grande Punto 5 ajtó 2 660 000 FtMazda 2 2 849 900 Ft 75 ló, 1.3
Ezeken nem gondolkodtál?
Hyundai i30 1.4 109 ló 3 millió Ft
Honda Jazz 1.2 75 ló 2.7 millió FtA Punto ezzel a motorral szvsz alulmotorizált.
-
Rover623
félisten
válasz tiv83us #4350 üzenetére
Prius?
Idézem Ahmedet, a halott terroristát:
- No, but I saw a blue Prius
- Do you really have one of those vehicle?
- That is not the car, that's a lunchbox...
- Did you know when you're going down the highway in the Prius and you put hand out the window, the vehicle will turn?primus inter pares
-
BlacKSouL
addikt
válasz tiv83us #4335 üzenetére
Megszokás kérdése. Van aki a Learjetnél kisebb közlekedési eszközben megfullad, és képtelen nem telepakolni. Ha mindenki mástól kell félned egy kisautóban, akkor mindenki más is mehetne kisautóval. Nem lenne mitől félni. Ha Európa nagy részén megoldható, hogy egy 1-2 gyerekes család egy dízel 2.0-2.5-ös kombival leruccan 7-800 km-eket nyaralni, és ennek megfelelő kacatot vinni, pedig megtehetné hogy kibérel 2db Ford Excursiont, és azzal megy le, de mégsem teszi, annak nem az az oka, hogy Európában csak vízszintes és autóktól mentes utak vannak, hanem az, hogy ott az a szokás, itt meg ez. Horvátországban rengeteg német autót látni, amiben papa-mama-1,2 gyerek is van, és sokkal több a relatíve kisebb hengerűrtartalmú kocsi. Mégis odaérnek, mégis utaznak nem kevés km-t, mégis túlélik.
Persze, Európában is sok nagy autó van, de egyszerűen nem találok kézzelfogható cáfolhatatlan indokot a böhöm méretekre.
"Ekkora" útra nem indulál el ilyen kategóriájú autóval..Mi 2700 km-t mentünk egy hét alatt 4-en egy 1.4-es Golffal, Bosznia-Horvátország-Montenegró útvonalon. Nyilván nem egy Appalache, de azért meglehetősen hegyesvölgyes az is arrafelé, elárulom. Túléltük, élveztük, elfértünk(ismétlem 4-en) Kényelmes csak mértékkel volt, mégcsak légkondi se volt, de vicces módon még aludni is lehetett benne. Két éve egy Ibizában mentünk le Isztriára(odavissza 1350 km) 5-en(!), pedig az pláne nem egy nagy autó. És túléltük, élveztük, kurva szűk volt, de megoldottuk. Mindkét útra mehettünk volna vagy egy 2002-es 2.0-s Vectrával, vagy egy 2006-os 2.0 TD Passattal, de mégsem.
Megszokás kérdése.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
South Velen
addikt
S az új mazda 2-ről mi a véleményed?
-
-
tiv83us
veterán
Isten ments, hogy V8 5000-es kocsikkal jarjak, azert annyira nem
En arrol beszeltem, hogy nagyobb kiruccanasokkra szeretek egy nagyobb vasat /3,5L V6/ magam alatt tudni, arra az egy-ket hetre meg elutazok.
Mint ahogy fentebb emlitettem, en a varosban akar egy Prius-szal is szivesen ellennek, csak rettento ronda szegeny. Viszont az uj Hybrid Accord-ok tetszenek, sot a Ford iden kiadta az Escape modelljet, ami hybrid rendszeru, ez igen tetszik, ilyennel szivesen jarnek.Always Outnumbered, Never Outgunned
-
-
aesir
veterán
válasz tiv83us #4331 üzenetére
Végülis ezt el tudom fogadni részedről, Te nem mersz elindulni EU-szabvány autóval, és kell Neked a kényelem. Na mindegy.
Elég sok hónapot töltöttem kint, sok helyet bejártam, sokat vezettem. Sokat tapasztaltam, de olyasmit nem, hogy hátrányban lennék akkor, ha nem V8 5000 ccm-et vezetek. Mindemellett férjem évekig tanított az USA-ban egyetemen, eléggé egyetért a véleményemmel.
Én itt úgy veszem észre, hogy elég kevés Lada és Wartburg fut, annyira, hogy elvétve látni. Persze lehet az is, hogy rossz a szemem
A rohadt BKV-buszokkal viszont egyetértek.
Van saját életem...
-
tiv83us
veterán
válasz Viszlát #4344 üzenetére
Na mar csak az hianyzik, hogy en legyek erte a felelos, hogy itt olcsobb a benzin. Persze hogy olcsobb, a Mexikoi-obolben ott figyel a tobbszaz furokut, szinte az egesz vilag innen kapja az olajat, most azt varjatok, hogy itt legyen 15 Dollar literje?
Ha Magyarorszag termelne a vilag olajkeszletenek jelentos reszet es 60 FT lenne egy liter, akkor Neked is az lenne az elso prioritasod amikor autot veszel, hogy mennyit eszik?Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Gergello
addikt
válasz South Velen #4337 üzenetére
Lehet , hogy nem lett minőségi, de azért nézd meg a Grande Puntot és az Albeát, Puntot belülről. Utóbbi 2 sokkal fapadosabb. Ha dízelt vennél akkor meg a Multijet motor is előny.
Swift gondolom, Swift 2?
[ Szerkesztve ]
-
South Velen
addikt
Na szóval. Első autónak melyik lenne ideális? Swift? Grande Punto? Mazda2? Más?
-
bandus
veterán
az usa aláírta a kyotói egyezményt, más kérdés, hogy nem ratifikálta. és akármennyire is elhivatott környezetvédő vagy, te sem írnád alá, amikor a villamosenergia termelésed fele származna széntüzelésű erőművekből. ezt még az usa sem engedheti meg magának, hogy "veszni" hagyja a hatalmas szénkészleteit.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Integra
titán
válasz parandroid #4336 üzenetére
marketing az egész...
meg majd lesz sok meghibásodó alkatrész, lehet drágán szervizelninekem nem az a bajom a dízellel, hogy dízel, a gyártókkal van a bajom, hogy basznak tiszta üzeműre készíteni, mert jó az úgy is, mert skót csávó csak rövid távon képes gondolkodni, mert megspórol pár száz ft-ot, de arra nem gondol hogy a saját kölke is megdöglik idővel
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
tiv83us
veterán
válasz parandroid #4338 üzenetére
Nem kuldok repulojegyet, nem tamogatom a repulest, sokat fogyaszt es rosszat tesz az ozonlyuknak
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
parandroid
félisten
válasz Integra #4334 üzenetére
Én is jobban örülnék a hibrid motoroknak, de amíg hosszú távon a dízel gazdaságosabb, addig mindenki ezt fogja venni.
Kíváncsi vagyok egyébként most erre a 'kis benzinmotorok turbóval' kezdeményezésre is, hogy ebből mi fog kijönni, bár az a gyanúm, hogy a fogyazstást nem fogják tudni leszorítani, csak kisajtolnak belőle még pár lóerőt, és még bonyolultabbá és átláthatatlanabbá teszik az autókat, mint tették azt anno a kis lökettérfogtú, meg a magas nyomású dízelekkel is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
tiv83us
veterán
válasz parandroid #4329 üzenetére
Ha ket hetre elutazunk 400 merfoldre, /ami nalatok kb majdhogy Nemetorszag/ muterhoz, akkor viszunk hideg-meleg ruhat /foleg Kidus.../, ugye kacatokat, vagy 5 Gallon dobozos innivalot /barmi megtortenhet/, a szamitogepeinket, esetleg ajandekokat, kajat, CD-k tomkeleget az utra...stb.
A Passat sem rossz, de ekkora utra akkor sem indulnek el ilyen kategoriaju autokkal. A diesel meg lehet kevesebbet fogyaszt /bar ara ugyanaz majdnemhogy, mint a benzinnek/, nem kedvelem.
De Neked is azt mondom, egyszer vezess le Asheville-bol mondjuk Miaimiba egy 1.6-os TDI Passat-tal, aztan visszafele ugyanezt tedd meg egy 3.5-os Nissan Maxima-val, vagy egy Chrysler 300 Touring-el.Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Integra
titán
válasz parandroid #4329 üzenetére
lassan de biztosan megfulladunk a dízelektől..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Gergello
addikt
válasz South Velen #4328 üzenetére
Szerintem elfelejtheted a Fiat megbízhatatlanságát. Azért a szirszar dízel Uno-k óta fejlődtek egy keveset.
-
Rover623
félisten
válasz parandroid #4329 üzenetére
Viszont minek kettőtöknek három darab emberméretű bőrönd, lomokkal telidobált hátsó ülés, és miért pont az első ülések között kell lennie a hűtőszekrénynek?
Hát te hova tennéd?
Mondjuk egy 320d-ben?
Pl. a csomagtartóba?
És akkor mi fér még mellé...hány bőrönd...?primus inter pares
-
tiv83us
veterán
Jáj Istenem, Kyto....Eskuszom megvitathatjuk a temat kicsit kesobb, de errol mar annyit volt szo.
Egyebkent ha most kijonnel, csodalkoznal mennyi hybrid auto es SUV szaladgal az utcakon. Nemhogy csak aranyaiban, de szamszerint is tobb mint a magyar kozlekedesben hasznalt jelenlegi autok. Mar az amerikaik kozul is igen nagy szazalek preferalja a kisebb, hybrid technoligaval szalado gepeket.Egy majd' ket tonnas kasztninak kell meg a nagy motor, nekem meg kell a nagy kasztni a nagy belterrel, ha a csaladot el akarom mondjuk vinni az orszag masik felebe. Nem is mernek elindulni egy EU szabvany kocsival, mert annyira masak a kornyezeti viszonyok, hogy egyszeruen alul maradnek a kozlekedesben. /Ezt nem tudom ertelmesebben megmagyarazni/.
De gyere ki egyszer es probalj meg csak a fel orszagon keresztul menni egy altalad emlitett kategoriaju autoval, majd ulj bele egy teszem azt Chevy Imapala-ba /ami megcsak nem is nagyobb vasak koze tartozik, sot..., es nagy valoszinuseggel igazat fogsz nekem adni, hogy "vazze, ez tenyleg nem ugyanaz" Legalabbis en igy voltam vele meg suldo korombanEzeknek az autoknal pedig semmivel sem nagyobb a karosanyag kibocsajtasuk, mint a Magyarorszagon levo autoknak, ha mindet vesszuk atlagban. Azert tavaly mikor arra jartam meg mindig zugoltak a ladak, a varnyuk. Arrol mar nem is beszelve, hogy a BKV milyen buszokat hasznal. Itt a buszok 80%-a mar hybrid technoligiaval szalad.
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Rover623
félisten
Dél-Afrikában a fehérek száma elenyésző.
Na vazz...most rendesen lebuktattad a tudatalattimban lappangó rasszistát...
A hsz.-emet és a te válaszodat elemezve úgy tűnik, hogy arról a vidékről azt gondolom, a kultúrát, a technikai színvonalat nem a feketék határozták meg igen sokáig...persze önhibájukon kívül...primus inter pares
-
parandroid
félisten
válasz tiv83us #4321 üzenetére
Finoman megjegyezném, hogy errefelé, az öreg kontinensen hosszabb távra és nehezebb terepre dízel autókat használnak a nálunk tehetősebb, főleg nyugati államokban élő uniós polgárok, lévén egy 2-2,5 literes dízelmotor nyomatékból megoldja azt a feladatot, hogy bármilyen terepviszonyok között használható menetdinamikát biztosítson. Azt pedig, hogy egy VW Passat, egy Volvo V70, vagy esetleg egy BMW 320d Touring (amik nyugaton azért csak középkategóriás autók) kényelmetlenebb legyen, mint egy átlagos amerikai stílusú cirkáló, azt azért nem hiszem, bár tény, hogy helykínálatban szűkösebbek, lévén befoglalóméretre fele akkorák, mint tengerentúli társaik. Viszont minek kettőtöknek három darab emberméretű bőrönd, lomokkal telidobált hátsó ülés, és miért pont az első ülések között kell lennie a hűtőszekrénynek?
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
South Velen
addikt
Suzuki Swift 1.3 glx vagy Mazda 2 alap vagy esetleg grande punto alap? Fiat megbizhatosaga miatt nem igazan de szép... és 5csillagos.
-
aesir
veterán
válasz tiv83us #4319 üzenetére
Lehet hogy újat mondok, de a kispolszki meg az amcsi hajók közé "aránylag sok" autómárka közepes méretű motorját lehet pozicionálni. Sőt, ezek között még olyanok is vannak, amelyek a cirkálókhoz képest kisebb méretűek, kisebb motorral - de komoly lóerővel rendelkeznek, emellett kényelmesek, üzembiztosak, nem ijednek meg az emelkedőtől sem, valamint a károsanyag-kibocsájtásuk is jóval kisebb.
Nekem ezek az amcsi cirkálók nagy köbcentivel még mindig azt a fajta hivatalos amerikai mentalitást jelzik, hogy "leszarom a világot", mert megtehetem. Felelősebb gondolkodást majd akkor kezdek feltételezni róluk, amikor végre az egyik legnagyobb környezetszennyezőként aláírják és betartják a kyotoi egyezményben foglaltakat.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz Rover623 #4311 üzenetére
Dél-Afrikában a fehérek száma elenyésző. Alapvetően a hollandok kezdték gyarmatosítani, aztán jöttek a britek aránylag hamar. Elég sok Mozambikból menekült volt portugál gyarmattartó is letelepedett, de természetesen szinte minden fehér náció megtalálható.
Van saját életem...
-
lenox
veterán
válasz tiv83us #4321 üzenetére
Sztem ez kamu, es en mentem jo sokat ott is. Sztem az automata valto kell ide is meg oda is, a tobbi meg csak annyirol szol, hogy ott tobbet keres az atlagember, az auto meg fele annyiba kerul, a benzin is, raadasul allam bacsi se jar a sarkadban, hogy ha kicsit nagyobb motort veszel, akkor meg egy-egy millat legomboljon rolad. Igy aztan ugyanabbol a munkabol nalunk 1.6-os motor telik, ott meg 3.5-os ketszer akkora vassal.
-
BlacKSouL
addikt
válasz tiv83us #4321 üzenetére
vegyél egyet és moddold meg mint a Pug reklámban
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Bubu79
addikt
válasz Viszlát #4320 üzenetére
Vigasztalhatatlan vagyok Feldobná a bimmer orrát egy pár ilyen előremeredő hello kitty-s iszonyat
Angel eyes... Amikor ilyet is kapni??
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
tiv83us
veterán
válasz BlacKSouL #4312 üzenetére
Nezd, en sem azt irtam, hogy mindenki 6000 kobcentis V12-vel jar/jon/, varosban en sem vennek nagyobban egy Toyota Camry-nel mondjuk, vagy esetleg egy Altima mondjuk.
De hosszutavra egyszeruen kell a nafta, biztos hogy nem Ford Focus-t fogok kikolcsonozni, akkorak az utak, olyanok a tavolsagok. Kell a kenyelem es az, hogy ugy menjen a gep, ahogy te akarod, ne rofogjon meg recsegjen ha odalepek neki, mikor fullon meg van pakolva.
Komolyan a varosban most ahol elek, meg egy Prius-szal is beernem, ha nem lenne ilyen rettentoen ocsmany[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
Biztos sikerul, de nem mindegy hogyan. Biztos eljutottam volna en is innen oda egy kispolskival is, de valoszinu megfajdult volna a fejem a motorbogestol, a sok oda-vissza valtogatas az agyamra ment volna es nem fert volna el a harom ember meretu borond a csomitartoban, a cooler amiben a kaja+pia van a ket elso ules kozott, azon kivul meg a sok lom a hatso ulesen. Neha meg igy is kevesnek ereztem a 3,5 V6-ot, mikor ezermilliard tonnas truckok-at kellett elozni zig-zagban hegynek felfele sotetben.
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Bubu79
addikt
válasz Viszlát #4316 üzenetére
Vazzeeee... Megadod az elérhetőségeit a webshopnak, ahol ilyesmit árulnak? Muszáj lesz beszereznem egy garnitúrát a verdámhoz Ez üt, mint az ipari áram
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Viszlát
addikt
Csak erős idegzetűeknek.... [link]
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
dragonfx
veterán
lassan lehet itt csalni kell..és kiépül egy iparág á..ez nem rendszer hogy dupla annyit fizetke mint akinek 3x annyi lovas verdája van versenyautóba..cska mert ő x éves és y városba lakik...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
BlacKSouL
addikt
válasz tiv83us #4302 üzenetére
No nem mintha Pakisztán az az egyenletes lapos alföld lenne, elég érdekes környezeti tényezők vannak, és az utak is mások, és mégis ez most arrafelé a nagy sláger, meg a hasonló méretű/teljesítményű társai.
Minden autó le tud küzdeni legalább 30%-os emelkedőt, de még a nagyobb hegyekben is maximum 18%-os van, ugyanis létezik a szerpentinnek nevezett valami, ami még a nepáli hegyeket is megszelídíti. Ja hogy odaát nem szeretnek sebességet váltani, meg kormányt tekergetni, inkább megoldják erőből. Erről meg nem tehetünk.
Szerintem egy 1.8-as, de ok, legyen egy 2.0-s motor. Azt már megfelelően lehet úgy hangolni és a váltót áttételezni, hogy bármelyik amerikai autópályán maximális megengedett sebességgel közlekedve még nem zajos, kényelmes a motor fordulata, és relatíve nem fogyaszt sokat. De ideológiát gyártani és a legnagyobb fogyasztói társadalmat kiszolgálni sokkal jövedelmezőbb.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Rover623
félisten
Mintha nekik holland őseik lennének, nem...
Más evolúciós görbe...más igények...más megoldások...primus inter pares
-
Rover623
félisten
te mennyire fújnád?
Fingom nincs...mert nem láttam a gyári adattábládat...te meg nem nézted meg...ami nagy hiba egy autós részéről...
De 2.7-re ritkán szokták fújni az akkora egyterűek gumiját mint a tied...szerintem 2.2-2.4 lenne a normális.
A 215/65R15 pedig nem váltómérete a másik két méretnek...túlméretes kerék...futóműbeállítás nélkül fokozottabb terhelést kap a futómű, megváltoznak a jármű menettulajdonságai...cseréld ki/le...primus inter pares
-
aesir
veterán
válasz tiv83us #4302 üzenetére
Mondjuk elég érdekes, hogy ezzel magyarázod az amcsik nagyautó hisztériáját.
Nem meglepő módon Dél-Afrikában is elég komoly hegységek vannak, mi több sivatagok és szavannák is, valamint havas utak is és komoly távolságok is, valahogy nekik mégiscsak sikerül túlnyomórészt kisautókkal is elközlekedni.
Van saját életem...
-
Integra
titán
válasz Gebriel #4295 üzenetére
van egy jogász cimborám az uiqua-nál, elmesélte miért olcsóbb a máv.
csak már nem emlékszem
a lényeg, hogy az ő autója is máv-os, szerintem ez elég is.
az a durva, hogy az öcsémnek ugyanannyit kell a jóval gyengébb autójára fizetni mávnál mint nekem. semmi különbség nincsen köztünk, egy kategória vagyunk.
lehet szórakozni a dátumokkal, meg lökettérfogattal és teljesítménnyel meg lakcímmel, alig van különbség....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
a_tesz
Korrektor
válasz tiv83us #4302 üzenetére
azzal a részével egyetértek, hogy egy 1.2es csoda nem feltétlen elég hegyet mászni, de hogy minek 2-3 tonnás vasakat előállítani, amiben egy 5literes v8 is csak erőlködik hegymenetben (jó, ez persze túlzás azért), ezt soha nem értettem, ez inkább már csak a "mutassuk meg a világnak" effektus.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
tiv83us
veterán
Pedig ez meg tenyleg nem egy auto, ez ugy latom, hogy egy regebbi Station Wagon.
Kellenek ide a nagy autok, sokat utaznak autoval az emberek es itt aztan sivatagtol kezdve a hegysegeken at minden van. Nem lehet neki futni 1.2-es meg 1.4-es kocsikkal.
Nemreg ertem vissza a Asheville,NC-bol, ahol athagsz az Appalache-n. Hat majdnem azt kell mondjam, hogy meg a 3.6-os V6-os Chrysler 300-as is eppeghogy megtette, hogy normalisan tudjak vegigmenni.
Masok a kornyezeti tenyezok, az utak, minden. De ha majd egyszer errejarsz es vegig kell csusznod ugy 3-4 allomhataron, majd meglatodAlways Outnumbered, Never Outgunned
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest