Hirdetés

2024. június 12., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#10854) sasa83


sasa83
csendes tag

Sziasztok!
3-hete sikerült úgy be állnom a parkolóba hogy megütöttem az olajteknőt a patkával!
Sajnos elég nagyot kapott az eleje, el is folyt az olajam, megsérült a nagy kartel teknő is.
Tudtam hozzá másikat szerezni ki is cseréltem őket!
De viszont amikor le volt bontva az alja körbetakarítottam a belsejét kicsit ha már ott vagyok és észrevettem valamit! Észrevettem hogy az utolsó csészénél ami a főtengelyt fogja valami picit kiáll! Hiába néztem nem voltam előrébb, mondom leveszem azt a csészét! Levettem és akkor láttam hogy a benne lévő csapács szét van nyalva de rendesen! Nézegettem tovább a felső része is ugyan úgy el van nyalódva! Oldalra kiáll végig 1-mm a csapácsból! Levettem a töbitt is azok tökéletesek! CSak az utlsónál van probléma a váltó felöl! Megnéztem a főtengelyt semmi nem látszódik, tök sima egy darab karc nem volt rajta! Visszaraktam, átforgattam nem szorúlt semmi, összeraktam a teknőt is olaj bele indít. Tökéletesen jár semmi kopogó csattogó hang nem jön belőle szépen megy! Hozzáteszem muszály volt összeraknom anyám jött haza Amerikából, kellett az autó! Anyám itthon tartoszkódása alatt mentem 2000-km két hét alatt tökéletes szépen megy az autó, volt benne minden pálya 130-al, pesten is a dugóba ülés megvolt járó motorral!
Szerintetek ez mitől lehet hogy az utlsó csapács így kivan?
Mit csináljak, kicseréljem őket, vagy ne foglalkozzak vele?
Vegyek hozzá csapágysort és csak az utlsót cseréljem ki?
Az olajnyomás 1.5- bár alá nem megy még a pálya után sem!
Hozzáteszem alap méret a főtengely gyári csapággyal!
Benne a nagy merga jel az összes csapágyba!
Várom a tanácsokat tapasztalotak!
Köszönöm!
Sziasztok!

W123 240D 1978

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.