Hirdetés

2024. június 12., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#11651) Kickass válasza KillHates (#11650) üzenetére


Kickass
őstag

Ezt én is láttam, de egy hifis szakember szerint (persze lehet csak pék) vagy van ilyen csati hátul, vagy nincs. Szét kell szedni hozzá, egyelőre nem érzem magamban hozzá az erőt :D
Ezen a rohadt vadkeleten meg nincs egy normális hifis, mindnek derógál dolgozni pedig még fizetnék is érte...

De akkor marad az hogy szétszedem, lehetőleg legkisebb kárt okozva :D és megnézzük mi a helyzet. Aux nekem elég, csak legyen vmi az összes f*s rádióadó meg a CD helyett.

(#11652) KillHates válasza Kickass (#11651) üzenetére


KillHates
nagyúr

Ha nem a fejegységen van - mert hátul van az erősítőd (Pl W211-ben) - akkor ott van AUX csatlakozási lehetőséged, ha meg nem akkor sima ügy.

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#11653) MurdR


MurdR
veterán

Megvan a kis hamis :D


Szerdán már úgy riszálta a seggét a pályán, hogy nem lehetett halogatni, mondtam a szerelőmnek, hogy azonnal ki kell cserélni. Amúgy 2órás művelet volt, épp hogy megúsztuk a flexelést. :K

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#11654) barnam_ válasza MurdR (#11653) üzenetére


barnam_
nagyúr

Azért bakker, ha az én autómnak bizonytalan a mozgása, nem használom még hónapokon keresztül... :Y
Amúgy válaszoltam is a legutolsó hozzászólásodra :D

Június 6-án írtál erről FB-n a W124 csoportban.

(#11655) MurdR válasza barnam_ (#11654) üzenetére


MurdR
veterán

A szerelő azt mondta, hogy használhatom, csak kényelmetlen lesz mert el van öregedve a gumi szilent. Semmiféle biztonsági kockázata nem volt neki.

(Ja, és próbálj értelmes szerelőt találni, aki azonnal fogad...)

amúgy az elején nem ringatózott a kocsi ennyire.
Június 6-án csak egy kicsit ringatózott. Csak gondolom ahogy lett egy kicsivel nagyobb holtjátéka, az kezdte megenni a szilentet is.

[ Szerkesztve ]

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#11656) barnam_ válasza MurdR (#11655) üzenetére


barnam_
nagyúr

Ja értem, csak azért írtam, mert elég csúnyán nézett ki az a rúd.

Jó szerelő van, inkább várok rá :) Addig legalább összeszedem az alkatrészeket:


Kell a keret, bele 4 új szilent


Lengőkar készlet


Meg a kereszt lengőkarhoz csapágy

Plusz a hátsó stabilizátorhoz gumi szilent + stab. kar. Így gyakorlatilag a rugón kívül minden új lesz a hátsó futóműben.

(#11657) MurdR válasza barnam_ (#11656) üzenetére


MurdR
veterán

Persze, mert szúrólánggal kellett 5-6x felhevíteni, meg kalapálni, meg feszegetni, mert az istenért sem akart megmozdulni.

Mennyi lesz a végösszege a hátsó futóművednek?

Kb megvan a csapásirány, jövőre lesz csere, w211 vagy w163. Az ML felé húz a szívem. Sajnos azt nem tudom, hogy meg tudom-e tartani a 24-est, szerintem nem. Garázs nincs, annak meg semmi értelme, hogy az utcán szétrohadjon :(

Majd idővel szeretnénk építkezni, ha a sors úgy hozza, akkor lesz egy hobbi 24-esem pár év múlva: :)

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#11658) barnam_ válasza MurdR (#11657) üzenetére


barnam_
nagyúr

Nem tudom, nem számoltam még össze.
A hátsó keretre 20-at mondtak az egyik bontóban; a lengőkar készlet Febi-ből 40 körül van.
Hátsó keret felújító készlet 10 körül, plusz még apróságokra biztos elmegy 10-15 ezer. Plusz munkadíj.
Sok lesz, de ha... [link]
Nem akarok még egyszer emiatt szerelőhöz menni.

Nem tudom mikor szeretnél építkezni, de nem az lenne a logikus, ha mellette egy kevés pénzből fenntartható autód van? Pont a múltkor volt téma, a W211 másfél millától indul, de szerintem ebből is, ha keveset akarsz költeni, a drágábbat kell venni.

A nem E-Class 124 nem rohad annyira, ha nincs teljesen rossz állapotban.

(#11659) Templomegere válasza barnam_ (#11658) üzenetére


Templomegere
senior tag

hátsó keret felújító készlet 10e ft ? na azt megnézném :) Lengőkar készlet is van ilyen akciós ?

(#11660) MurdR válasza barnam_ (#11658) üzenetére


MurdR
veterán

Igazából szerintem a munkadíj is szép összeg lesz. Egyszer eljöhetnél velem a szerelőmhöz, és ki tudnád faggatni. Ne egy csúcsszuper műhelyt képzelj el, de van neki mindene, és a kisujjában vannak az öreg mercik. Egy beszélgetést mindenképp megér. (Szeret is dumálni a Levi. :D)

A távolabbi jövő lesz az építkezés, mert most az autókat cseréljük le az elkövetkező 2 évben, nameg 3éve költöztünk újépítésű cs.házba.

Visszatérve az autóvásárlásra, jövőre be fognak esni lehetőleg a dízel árak, és ez már most elkezdődött, mert a németek a nagyvárosok belvárosi részéből ki akarják tiltani az ''öregebb'' dízeleket.

[ Szerkesztve ]

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#11661) barnam_ válasza Templomegere (#11659) üzenetére


barnam_
nagyúr

Javítókészlet (plusz kell még a két hátsó szilent is)
Lengőkar készlet

Ki is hozzák ennyiért, rendeltem már innen :)

(#11662) Templomegere válasza barnam_ (#11661) üzenetére


Templomegere
senior tag

Triscan ? :D az meg ki-mi ? lemforder okés rendben van , de ez a triscan akármi :D na meg még 2 db kell hogy szetről beszéljünk , és még ebből a "szarból" sem jön ki 10e ft-ból.

(#11663) szabkary


szabkary
csendes tag

Üdv mindenkinek
Tud esetleg valaki olyan elérhető árú obd műszert amivel ki lehet olvasni egy 2009-es vianóbol olvasni a valós óraállást.előre is köszönöm a segítséget.

[url=http://sincemylastcigarette.com/][img]http://sincemylastcigarette.com/banners/1354435200_20_1_EUR_1.5_dark.png[/img][/url]

(#11664) barnam_ válasza Templomegere (#11662) üzenetére


barnam_
nagyúr

Ha esetleg lejjebb görgettél volna, akkor látnád, hogy van Febi 10-ért. A két első szilenthez van javítókészlet.
Ugyancsak Febi lengőkar készlet 43 ezer.

(#11665) Templomegere válasza barnam_ (#11664) üzenetére


Templomegere
senior tag

de minek görgessek lejjebb ha ez van belinkelve , és a 10e ft értékhatár volt a lényeg a szettre . Ez semmilyen formában nem valósul meg . a komplett szett (4 db) soha nem lesz 10e ft (sajnos) , inkább minimum 20-30e ft . pusztán azért figyeltem fel erre az egészre mert hogy 10e ft komplett szett .

megjegyzés !!!

febi szilenteket raktam be anno kb 1 éve az első alsó lengőkarokba (W210) , most ismét cserélnem kellett , pedig ránézésre hibátlanok , de nagyon laza volt a lengőkar .... most lemföldert kapott , basszus ég és föld az autó .

Pedig én eddig nagyon sok helyre Febi raktam be , mert jó volt .

(#11666) Chal


Chal
addikt

Sziasztok!

Rágódok egy dolgon, és ti talán tudtok segíteni a döntésben. Jelenleg egy B6-os 2007-es Passatom van (2.0 PDTI), már a fél autó ki lett cserélve kb. (by előző tulaj), és én is nyúltam már zsebbe mélyebben ezért-azért. Fogjuk rá hogy most rendben van, de van benne 350k km. Egyébként szeretem, leszámítva azt hogy a motorja szerintem egy időzített bomba anyagilag, annak ellenére hogy túl van a PD elemek, turbó, egr szelep cseréken.

Na mármost: van a rokonságban külföldön egy 2002-es évjáratú C200 kompressor. Kb. mint a mesében: idős néni, 132.000 km van az autóban, a megvásárlása (első tulaj) óta ismerem az autót, tudom hogy boltba járt vele kb, néha a gyerekei elkérték nyaralásra, illetve én is ültem benne új korában, illetve később is. Törve nem volt, helyi (Belga) merci márkaszervizbe hordta pedánsan. Felajánlották, hogy mielőtt bedobják a helyi hiénák közé, odaadnák családon belül baráti áron.

Az autót kipróbáltam, 2 napig nálam volt. A mozdonyhoz (Passat) képest a vezetési élmény egy álom, nyilván nem olyan nyomatékos mint a dízel Passat, de futómű és az automata váltó kárpótol. A felszereltsége is elég jó, gondolom a maga idejében szép ára lehetett (automata váltó, elektromos napfénytető, xenon, elektromos ülések/tükrök, stb..). A mérete kisebb, a fogyasztása nagyobb, de ez a két dolog pont nem érdekel, illetve belefér. Az ülések fapadosabbak/kényelmetlenebbek benne, de nem járnék vele sokat, főleg városban használnám, max. nyaralás alkalmával mennék vele nagyobbat. Egyébként minden tökéletesen működik benne, bár vannak időutazásra emlékeztető dolgok (pl. a "hifi", a kapcsolók, meg a "mahagóni" műszerfal), egyes egyedül a fényszóró buráknál vettem észre mattulást, amire úgy tudom van olcsó megoldás.

Amivel bajban vagyok, az a kora. Egy 15 éves automata C200-nál (ha feltételezzük hogy gondos munkát végzett mindig a szervíz) akkor van bármilyen komolyabb gond amitől tartanom kell? Kb. 3 évre terveznék még vele, és nem igazán szeretnék rá vagyonokat költeni, ahhoz túl öreg.

A lényeg, hogy kb. szőrén-szőrt alapon meg tudnám oldani a cserét, és nem tudom eldönteni hogy belevágjak e.

Ti mit tennétek?

[ Szerkesztve ]

(#11667) Kickass


Kickass
őstag

Tud esetleg valaki nagyobb merci bontót ahol esetleg katalizátor is van?
A nyíregyi és a mercibontó.eu kiikszelve, ott nicns amit keresek.

(#11668) Hyperion válasza Kickass (#11667) üzenetére


Hyperion
senior tag

MIhez? W124-hez láttam a jófogáson többször is...

(#11669) Kickass válasza Hyperion (#11668) üzenetére


Kickass
őstag

Halmozottan hátrányos a helyzet.
W203, 2005, automata és DPF nélküli dizel. Jófogáson találtam egy céget, nekik állitólag van, de ezt egyelőre nem veszem készpénznek (csak ha cikkszám/alvázszám szerint is egyezik).

Szóval ha van ötlet ajánlás szivesen fogadom. :R

(#11670) Karthmann válasza Chal (#11666) üzenetére


Karthmann
csendes tag

Egy igen komoly dilemmába kerültél, aminek a legnagyobb problémája, hogy nem egy E-ről van szó, mert akkor ez a kérdés már nem merült volna fel benned. Amennyiben a rágódásod alapja szimplán anyagi, akkor engedd el ezt az egészet mert a két autó fenntartása szinte egy ugyan az. Lehetne pro kontra harcba belemenni de azt gondolom ennek nincs értelme. Amennyiben a két nap használat alatt nem éreztél rá arra amit szerintem senki nem tud igazán megfogalmazni, akkor ismételten engedd el.
Viszont ha egy kicsit is éreztél abból amit ez a márka nyújtani tud akkor nem értem a gondolkodásod tárgyát.
Zavart a csend, vagy hiányzott a dugóban felmelegedett akadós váltó, vagy az volt furcsa hogy nyújtott lábbal is eléred a kormányt.
Mindenkinek más az ízlése, más ingerküszöbbel, neked kell eldönteni hogy ez volt olyan jó hogy együtt tudj élni vele, mondjuk három évig.

Happy wife happy life

(#11671) Jim Tonic válasza Kickass (#11669) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Német Ebay.

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#11672) Kickass válasza KillHates (#11650) üzenetére


Kickass
őstag

Ma megérkezetett ez az aux kábel, igaz nem ilyen RCA-s hanem sima jack vége van.
Audio 20-al jelentem működik, ha van rajta CDC gomb és a hosszú nyomásra input active felirat jelenik meg.

A felső levegőrácsot kiszedni kicsit szopás.

Ja meg a jelzett helyre már be volt dugva valami de azt kihúztam és a helyére ment az aux átalakitó. Ha még soha nem volt szétszedve a t15-ös csavarok azért eléggé bele vannak bikázva :D

(#11673) blt.62


blt.62
őstag

A 3200 cdi-ről mi a vélemény? Megbízhatóbb mint az audiban lévő 2.5 v6 tdi a 180 lovas?
Lenne most egy 2000-es 3.2cdi 300 ezer km automata ket rozsdapöttyel.
Az audi 2003-as 6-os kéziváltóval.

MegtorloXp

(#11674) KillHates válasza blt.62 (#11673) üzenetére


KillHates
nagyúr

W210-es? Akkor lesz ott még "rozsdapötty" bőviben...
A soros 320CDI jó választás, erős, igénytelen motor.
A V6-osok viszont már kényesek... (W211)

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#11675) blt.62 válasza KillHates (#11674) üzenetére


blt.62
őstag

W210-es. Gondolom ebben soros van. A gazdája mondta hogy csak azért van 2 pötty rozsda rajta mert pár éve kasznizták. Rakok fel képet.

[ Szerkesztve ]

MegtorloXp

(#11676) barnam_ válasza blt.62 (#11675) üzenetére


barnam_
nagyúr

Igen, ez soros.

Képről tetszik nekem.
Mondjuk az milyen munka lehet, ami után pár évvel már rozsdásodik?

(#11677) MurdR válasza barnam_ (#11676) üzenetére


MurdR
veterán

A Hamza Csabinak (Classic Vehicle Hungary) is az a kérése mindenkihez akinek kilakatolja az autóját, hogy 1-2 évente jelentkezzen nála átvizsgálásra. Pedig Ő sokak szerint jó szakember.

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#11678) barnam_ válasza MurdR (#11677) üzenetére


barnam_
nagyúr

Vállal valamiféle garanciát vagy szavatosságot?

Vagy 1-2 évente van bevételi forrása? ;]

(#11679) MurdR válasza barnam_ (#11678) üzenetére


MurdR
veterán

A munkájára biztos, hogy vállal. Attól függetlenül máshol is keletkezhet rozsda, és azt egyszerűbb már csírájában kigyomlálni.
Pont most tett fel a Hun ownersbe egy képgalériát amúgy, hogy mely pontokra kell odafigyelni ha valaki 24est szeretne venni. Érdekes. :)

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#11680) KillHates válasza blt.62 (#11675) üzenetére


KillHates
nagyúr

Hohó! IIY-428 piros-fehér-zöld rendszámos, tehát már régóta itthon van. Akkor valószínűleg pörgetve sincs.
Gyönyörű darab, ha tudod vedd meg! Mennyit kérnek érte, ha szabd tudnunk?

Ezek a régi CDI-k minimum fél milliót mennek el komolyabb szerviz nélkül (lánc, adagoló, motor tömítések) tehát az óraállásból tudsz következtetni, hogy még mennyi lehet benne. De egy komoly motorszerelés is megáll 300-350-ből (hengerfej tömítés csere, injektorok felújítása, stb)

A rozsda miatt ne aggódj, BÁRMIT csinálhatsz, a W210-es MINDIG fog rohadni, olyan helyeken, hogy azt el nem tudod képzelni! Úgyhogy mint W210-es tulaj (asszonynak az van) azt mondom ezzel EGYÜTT KELL ÉLNED :D hacsak nem hordod a porszáraz mélygarázsban konzervált kocsidat két évente lakatoshoz endoszkópos vizsgálatra :DDD

A váltójuk is még a régi hidrodinamikus automata, abban ha 60 ezrenként cserélték a löttyöt és a szűrőt akkor az túléli a motort is. De ha dráma van az sem szokott fájni, mert általában nem a váltó szarik be, csupán a bypass szelep rakoncátlankodik, vagy csak elállítódott. Ha bontani és felújítani kell az sem több 150-nél, mert jól szerelhető szög egyszerű ZF cucc!

Ami a gyenge pontja ennek a vasnak: a nagy motor sok meleget csinál és a motortérben a kábelek szigetelése szeret lemállani, ezzel érdekes elektromos hibákat tud produkálni a kocsi. Ha van tetőablak rajta akkor annak eltömődik rendszeresen a lefolyója és a víz a mennyezeti lámpában szokott megállni jobb esetben, rosszabb
esetben a küszöbben és porrá rohad egy szezon alatt, amit csak akkor veszel észre amikor kereket akarsz cserélni és az emelő kidől a kocsi alól az emelési ponttal együtt! :Y

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#11681) KillHates válasza MurdR (#11679) üzenetére


KillHates
nagyúr

A 'huszonnégyes nem rohad, az csak méltóságteljesen az enyészeté lesz! :K

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#11682) MurdR válasza KillHates (#11681) üzenetére


MurdR
veterán

Nem vigasztal :D
Na majd jövőre az ML Merci megoldja a rohadás-problémámat ;]
(Dehogy oldja, az is rohadni fog :D)

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#11683) blt.62 válasza KillHates (#11680) üzenetére


blt.62
őstag

1.1 millióra tartják. 350 ezer van benne. A picassóm adom es 400-at kér rá. Én 300-at mondtam. Alkudozunk mert a pucassom hibátlan és most cseréltek rajta mindent. Kezdettől nálam van. Mutatok képeket róla. Baromi jó kocsi 2002-es 2.0HDI csak szeretnek automata váltós kocsit.

MegtorloXp

(#11684) hzx0 válasza blt.62 (#11683) üzenetére


hzx0
aktív tag

Én 210est nem vennék mégegyszer. Nincs még egy Merci tipus amit enyire szar anyagbol csináltak. 2 is volt nekem. 290td 220cdi.

(#11685) KillHates válasza blt.62 (#11683) üzenetére


KillHates
nagyúr

Én lehet, hogy nem adnám a malackát, ha minden működik benne rendesen...
Igénytelen jószág a 2.0 HDi
Szerintem 300-ból BŐVEN át tudod építtetni automatára a Picasso-t.

Mondjuk a 320 CDi kb 2x erősebb, 2x nyomatékosabb. Úgy fog menni a Citromhoz képest, mint egy rakéta ;] ;] ;] ;]

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#11686) KillHates válasza hzx0 (#11684) üzenetére


KillHates
nagyúr

Erre próbálok rávilágítani. Ha 210-esed van akkor KÖTELEZŐ egy garázs hozzá, különben pár év alatt elporlik...

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#11687) blt.62 válasza KillHates (#11685) üzenetére


blt.62
őstag

Akkor ne foglalkozzak a mercivel? Állítólag kivan kasztnizva és nagyon jó a motor és a váltó. Még 7-8 évig kellene évi 8 ezer km-t megyek.

MegtorloXp

(#11688) -Solt-


-Solt-
veterán

Üdv Urak,

2.7-s Cdi a következőket produkálja,

- egyenletlen alapjárat, óvatos gázadásra még a kasztnit is berángatja, gázadas után kisimul egy ideig
- gondol egyet és nehezen indul, jellemzően melegen

Az injektorok már voltak padon, mind hozza a gyári értéket... valakinek ötlet, hogy mi lehet a nyűgje?

www.smart-bus.hu

(#11689) Csókolom válasza bucihost (#11648) üzenetére


Csókolom
tag

ott tudja lenullazni az orat tankolas utan, ahol a kepernyö a megtett/összes km-t mutatja es kb 3 masodpercig benyomja ((#11647) foto KillHates ))- -az összes km-t ertelemszerüen nem tudja igy lenullazni.

[ Szerkesztve ]

(#11690) KillHates válasza blt.62 (#11687) üzenetére


KillHates
nagyúr

Dehogynem! Olyan mint valami addiktív cucc; ha egyszer mercit veszel, soha többet nem akarsz mást! Szerintem miért van ez így? Még az alap modellekben is klasszisokkal jobb minden mint más gyártók középkategóriás autóiban. Hét még egy E-ben! :K

Ha meg van javítva minden azon az autón amit kínál az eladó, akkor jó eséllyel sokkal kevesebb nyűg lesz vele mintha egy autókereskedésben porladó 210-est vennél. De lesz vele azért macera! Nem a motorjával, nem a váltójával! Hanem apró szarakodások amik egy kommersz autóban nem érdekeltek: cicereg a fűtésventilátor, kattan valami az ajtóban mikor lehúzod az ablakot, nem megy a tetőablak végállás kapcsolója, néha akkor is langyosat fúj amikor teljesen hidegre van állítva, valami zizeg a motortérben, mintha 89 és 93 között enyhe vibrációt éreznél, stb.... Volt egy Opel Astrám, úgy használtam, hogy majd szét esett, de mindig nyomtam neki, zörgött-csörgött, a hátsó csapágy úgy búgott mintha sugárhajtóműves lett volna a kocsi; DE NEM ÉRDEKELT! A 211-esemben, ha már valami pici szirszar hiba van, már túrom is a netet és nézem, hogy mi lehet a baj :D :D

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#11691) atee válasza KillHates (#11690) üzenetére


atee
őstag

Ez pontosan így van! Ha elkap a Merci érzés akkor véged!
Vannak még hasonló márkák amikbe bele tudnak szeretni a tulajok. Hiába mondod egy Alfásnak vagy BMW tulajnak a magadét! Nekik valamiért az a szerelem!
Mondjuk ismerek ilyen Renault buzit is! Aki képes volt most is egy új Megant venni... :)

D-day 2002-01-04 01:54

(#11692) blt.62 válasza KillHates (#11690) üzenetére


blt.62
őstag

Volt 15 évvel ezelőtt több mercim is. 123, 190-es, és 126-os. 2 hét múlva megtudom nézni a 320 cdi-t.

MegtorloXp

(#11693) molnarpeter válasza blt.62 (#11692) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Szvsz ha már korábban lakatolni kellett, akkor nem sok jó várható a jövőben, főleg a mostani több rozsdás ponttal. A Citroen tip-top, nem cserélném el erre :B

(#11694) Kickass válasza blt.62 (#11692) üzenetére


Kickass
őstag

Nézesd meg egy karosszéria lakatos műhellyel az autót, mik a jelenlegi esetleges neuralgikus pontok, milyenek a korábbi javítások az autón.

Családban van egy 97'-es W210 (E200), nem a legszebb ugyan már, de túl van 450k km-en és bár van már rajta szépen rozsda, de a teherviselő elemek még jó állapotban vannak.

(#11695) Jim Tonic válasza -Solt- (#11688) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Nem ismerem a motorod, de alapjárati motor, pillangószelep, stb.?

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#11696) bucihost


bucihost
senior tag

Sziasztok!

Merci ajtó kilépőfény-t hol tudnék venni úgy, hogy péntekre ide is érjen? Főként webshop, vagy debreceni bolt érdekelne. Lehetőleg ne a kék emblémás legyen. :R

(#11697) Batman2 válasza bucihost (#11696) üzenetére


Batman2
őstag

Ha Debrecen, akkor keresd az Albert autósboltot a Sumen utcán.

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#11698) bucihost válasza Batman2 (#11697) üzenetére


bucihost
senior tag

Köszi, sajna nekik nincs "tuning jellegű" alkatrészük :(

(#11699) Kickass válasza bucihost (#11696) üzenetére


Kickass
őstag

Esetleg Deviltuning?
Szerintem sima autósboltban nem lesz.

(#11700) bucihost válasza Kickass (#11699) üzenetére


bucihost
senior tag

Hívtam őket is. Nem tartanak ők sem, de elmondása szerint nem is fogok semmilyen boltban találni, csak webshopban, mert elvileg jogvédett cuccok :(

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.