Hirdetés

2024. május 16., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#10851) barnam_ válasza barnam_ (#10836) üzenetére


barnam_
nagyúr

Jó is lett a fogyasztás, végül 986 km-t mentem, ebből olyan 450 km Budapest, a többi országút meg autópálya (100 km/h körül). 6.3 liter 100-on, nem értem hogy egy 3 literes motor hogy tud így fogyasztani :Y

1500-2000-nél váltok, tovább pörgetni felesleges, így is jól megy.

Amúgy fura, de leginkább váltásnál érezni, hogy jól megy a kocsi. Először légszűrőcsere után vettem észre, hogy 1-2-3 fokozatok között gyorsan, finoman tudok váltani. Most legutóbb Agip DieselTECH-et tankoltam, s mintha hangosabb lenne picit alapjáraton, de jobban is megy.

(#10852) Attix82 válasza barnam_ (#10851) üzenetére


Attix82
őstag

Az én E430-asom (1998) pályán 150-el 8,5l..... (4000 km-en mérve, 4 személy megrakodva + klíma + 10% város is benne van)

Simán hihető a 6,3 100-al.

(#10853) barnam_


barnam_
nagyúr

A Lexus bevégezte, merre tovább?

Ez mekkora egy dilettáns vélemény... ez ilyen nesze semmi fogd meg jól.
Nyilván lehetetlen összehasonlítani a két autót, de nem gondolnám, hogy egy jó állapotban lévő 20 éves Mercedes alkalmatlan lenne a mindennapi közlekedésre.

Ha lesz garázsom, a 124-es mellé szeretnék majd egy 126-ost is. :)

(#10854) sasa83


sasa83
csendes tag

Sziasztok!
3-hete sikerült úgy be állnom a parkolóba hogy megütöttem az olajteknőt a patkával!
Sajnos elég nagyot kapott az eleje, el is folyt az olajam, megsérült a nagy kartel teknő is.
Tudtam hozzá másikat szerezni ki is cseréltem őket!
De viszont amikor le volt bontva az alja körbetakarítottam a belsejét kicsit ha már ott vagyok és észrevettem valamit! Észrevettem hogy az utolsó csészénél ami a főtengelyt fogja valami picit kiáll! Hiába néztem nem voltam előrébb, mondom leveszem azt a csészét! Levettem és akkor láttam hogy a benne lévő csapács szét van nyalva de rendesen! Nézegettem tovább a felső része is ugyan úgy el van nyalódva! Oldalra kiáll végig 1-mm a csapácsból! Levettem a töbitt is azok tökéletesek! CSak az utlsónál van probléma a váltó felöl! Megnéztem a főtengelyt semmi nem látszódik, tök sima egy darab karc nem volt rajta! Visszaraktam, átforgattam nem szorúlt semmi, összeraktam a teknőt is olaj bele indít. Tökéletesen jár semmi kopogó csattogó hang nem jön belőle szépen megy! Hozzáteszem muszály volt összeraknom anyám jött haza Amerikából, kellett az autó! Anyám itthon tartoszkódása alatt mentem 2000-km két hét alatt tökéletes szépen megy az autó, volt benne minden pálya 130-al, pesten is a dugóba ülés megvolt járó motorral!
Szerintetek ez mitől lehet hogy az utlsó csapács így kivan?
Mit csináljak, kicseréljem őket, vagy ne foglalkozzak vele?
Vegyek hozzá csapágysort és csak az utlsót cseréljem ki?
Az olajnyomás 1.5- bár alá nem megy még a pálya után sem!
Hozzáteszem alap méret a főtengely gyári csapággyal!
Benne a nagy merga jel az összes csapágyba!
Várom a tanácsokat tapasztalotak!
Köszönöm!
Sziasztok!

W123 240D 1978

(#10855) t.zsolti válasza sasa83 (#10854) üzenetére


t.zsolti
tag

több hiba is lehet, méricslélés nélkül??

MB 123 3.0d

(#10856) sasa83 válasza t.zsolti (#10855) üzenetére


sasa83
csendes tag

Szia!
Ne haragudj de nem pontosan értem hogy mire gondolsz a méricskélés alatt!
Te láttál már ilyen hiba jelenséget?
Szerinted hozzá kell nyúlni vagy hajtani kell amég megy?

W123 240D 1978

(#10857) Templomegere válasza sasa83 (#10856) üzenetére


Templomegere
senior tag

ha így hagyod az sokba fog kerülni hamarosan . ha szerencséd van akkor csak egy csapágy sor csere , vagy csak az az egy ami szétkenődött , de nézzenek rá a hajtókar csapágyakra is , olajcsere , szűrőcsere . Ez lesz a minimum amivel megúszhatod .

(#10858) sasa83 válasza Templomegere (#10857) üzenetére


sasa83
csendes tag

Szia!
Jövőhéten dolgozok utána szabadságon leszek 1-hétig akkor szétbontom megint a gépet!
Sajnos itt nincs normális szakember akihez el tudnám vinni, ezért inkább én szoktam javítani!
Régebben vittem szerelőhöz de brutál módon kaptam vissza mindig, fél napot szereltem utánuk, erre rá untam ezért én javítom! Volt már javítva a motor, kapott egy alapméretes gyűrűsort, meg a hajtó csapágyak ki lettek cserélve annó! Nem volt a csapágyakon semmi sérülés de azt mondta aki csinálta hogy az új gyűrűsor miatt ilyenkor a hajtó csapágyakat is ki szokták cserélni! Rendbe van amúgy a motor, sajnos nincs garázs télen is kint alszik de indul normálisan hidegbe is!
Azt szeretném megkérdezni tőled hogy mit ellenőrizzek le ha szétbontom?
És a másik hogy mitől lehet ez?
Olajat normálisan cserélem, nem folyik, nem eszi!
Előre is köszönöm a segítségedet!

W123 240D 1978

(#10859) Templomegere válasza sasa83 (#10858) üzenetére


Templomegere
senior tag

ha teljes nyugalomban szeretnéd tudni azt a gépet akkor ezzel a hibával szerelőhöz kell vinni . Rendes , lelkiismeretes szerelőhöz . (Csabai Sándor , Csömör ) Ha biztosra akar menni az ember akkor itt már mérni kell , megtalálni az okot . De az is lehet hogy sima csapágy hiba , de a mellette lévő hajtókar csapágyat mindenképpen nézd meg ha mégis úgy döntesz te ezt megoldod . Főtengely felületét ellenőrizd , tükör simának kell lennie , egyenletesnek . Az olajzó furatot ellenőrizni .

(#10860) t.zsolti válasza sasa83 (#10856) üzenetére


t.zsolti
tag

arra gondoltam a méricskélésnél , hogy csak 1 csapágy hogy tud tönkremenni hiszen minden henger között csapágyazott tehát 1 csapágy kimegy akkor a többin is kéne valamit látni mivel a főtengely elég merev ( gondolom én ) ahhoz , hogy hajladozzon .Vagy valamikor előtted valaki kisebb méretű csapágyat rakott bele.
Mérd meg a csapot amiről levetted, vagy ha hozzá tudsz jutni a Plastygage nevű hézagmérő szetthez ( http://www.mrcycles.com/page/bearings ) és lemérni a csapágyhézagot.

MB 123 3.0d

(#10861) Templomegere válasza t.zsolti (#10860) üzenetére


Templomegere
senior tag

Ha nem forgott meg a csapágy a csészében, akkor meg tudja nézni a méretét, a főtengely csapot csak mikrométerrel tudja megmérni rendesen, ebből a kettőből kiderül jó volt a méret vagy sem. Lehet simán csapágyhiba, lehet kis olajhiányos állapot okozott kezdeti rongálódást ami aztán elfajult idővel. ha szétkente keverte a csapágyat annak lehetnek főtengelyre nézve káros következményei, de azt csak kiszerelés után gépműhelyben mondják meg 100% -ra. Én ha enyém lenne tennék bele egy db új csapágyat a rossz helyére és hajrá. Ha szerencsém lenne kimenne a világból ha ismét kiverné akkor tudnám biztosan hogy motor szét, főtengely ki.

(#10862) Ranger^41


Ranger^41
aktív tag

Sziasztok!

Tudtok ajánlani BP-n vagy környékén olyan lelkiismeretes szerelőt, aki hajlandó hátsó agyban csapágyat cserélni, és van is hozzá rendes prése? Sajnos akihez most viszem, ő egyben cserélné az agyat bontottra, de ha már megvettem a rendes skf csapágyat, akkor nem akarok belefutni valami hasonló szar búgósba, mint az enyém :D

Egyébként üdv minden csillagosnak, ő az enyém:
'98 W202 C280 V6 Sport

(#10863) Hyperion válasza Ranger^41 (#10862) üzenetére


Hyperion
senior tag

Két ajánlott szerelő van Pest környékén akiben vakon megbízok :
- gepjarmuhely.hu (zoli)
- Csabai Sanyi (Korábban már említett)

Mind2 szerelő Mercedes specialista. Kevés dolog van amivel még nem találkoztak.

(#10864) MPowerPH


MPowerPH
félisten

CLS -eket nem szereltek hutott ulesekkel? Mert eddig barmelyiket nezem, egyiben sincs, mig az E -ben azert talaltam parat.

Don't Tread On Me

(#10865) sasa83 válasza t.zsolti (#10860) üzenetére


sasa83
csendes tag

Szia!
Igen számomra is fura volt hogy csak az az 1-csapágy a rossz, nem tudtam mire vélni!
A többin akkor még semmi nem látszódott, direkt levettem őket hogy szemügyre tudjam venni mindengyiket!
Azért is kérdeztem tőletek hogy mi a véleményetek ezzel kapcsolatba, mert ha nem ütöm szét a patkával a teknőt, akkor igazából nem is tudnám hogy ilyen baj van! Nem mértem semmit csak szemre néztem meg, de a többin semmi sérülés nem volt, a sérült csapágynál a főtengyely szemre hibátlan, semmi karc semmi égési nyom!
Az autó több mint 20-éve van a családba, 10-éve örököltem meg én! Magyarországi forgalombahelyezésű!
A motor már 4-5 éve volt megbontva először, tök gyári volt minden, nálam volt az első megbontása!
Azokat a csapágyakat még németországba a gyárba rakták be, nem lehet rossz méretű! A hajtók lettek cserélve a gyűrűsor miatt!
Ha minden igaz én fogom csinálni ha szabin leszek!
Találtam itt a közelbe egy öreg szerelőt aki régen precíz 123-as szerelő volt!
Máma délelőtt beszéltem vele, már évek őta nem dolgozik, de rá tudtam beszélni hogy ha szétszedem akkor elmegyek érte elhozom, és akkor megnézni mi a helyzet vele!

W123 240D 1978

(#10866) sasa83 válasza Templomegere (#10861) üzenetére


sasa83
csendes tag

Szia!
Amikor szét volt szedve és levettem a csészét a csapágy fixen normálisan állt a helyén!
Ki is vettem a csészéből, nem csináltam vele semmit, csak szemügyre vettem!
Visszarakásnál szinte bele pattant a csészébe nem mozgott egy század milimétert sem!
Remélem azóta nem fordult át!
Igen én is ezt tervezném hogy azt az egy csapácsat kicserélni hátha jó lessz!
Kérdés majd mit mond az öreg szerelő akit tudtam szerezni!
Nagyon köszönöm a címet amit adtál, ha itt nem megy a dolog akkor elviszem hozzá!
Megpróbálom itt helybe mególdani előszőr!
Láttam hogy te is meg t.zsolti is szakemberek vagytok, legszivesebben hozzátok vinném, de sok az a 200-km amire vagytok!
Meg igazából a másik nagy rejtély hogy mióta lehet ez ilyen?
Az is lehet hogy már évek óta ilyen, vagy a patkázás előtt 1-héttel adta meg magát!
Meg igázából honnan tudom hogy nem verte ki megint?
Minden héten le kéne szedni a kartelteknőt megnézni?
Máma délelőtt húztam ide a mi házunkhoz a barátom opel astra-ját!!!
G asta 1.6 benzin, december elején vette, elkezdte használni 350-km után megszórúlt neki a negyedik hengernél a szívó szelep! Szét lett szedve hengerfej le összes szelep csere, nem tudom mit cserélt benne a gyerek még akkor! A szerelő mondta hogy kicserélte az összes szelepet , meg kapott egy síkolást a hengerfej!
200-ba fájt a barátomnak, de úgy volt vele legalább most már tudja jó a motor!! Csak a hengerfejet javították!
Máma húztam délelőtt ide az autót a házunk elé szem előtt legyen, tőlünk 100-méterre robant le!
Nagy csattanás, leállt vége az opelnak!
Csörög csattog nem indúl!
6000-km tett meg a felújítás óta!!
Levettem a vezérlésről a felső műanyagot, hátha lehet látni valamit!!
A szíj nincs elszakadva,de a szívó sor felőli vezérműtengely az mozog!
Ott lesz valami megint a szívó résznél!
Én nem is foglalkozok vele tovább, nem vagyok szerelő!
Csak azért írtam hogy sajnos az én környékemen ilyen jó megbízható szerelők vannak!
Előre is köszönöm a segítségeteket!!!
Ha elakadnánk az öreggel majd lehet még kérek segítséget tőletek!
Majd csinálok képeket az alkatrészekről!
Nézegettem a csapágyat a neten de úgy láttam hogy csak készletbe van!
Ha arra kerül a sor hogy csak azt az egyett kell cserélni, véletlen nincs nektek elfekvőbe ilyen csapágy pár??
Megvenném!!! Nem sajnálom a pénzt a csapágysorra, de ha lenne bontott és talán még gyári lenne az lenne az igazi! Még csárik a nyugvók, benne a jel az összesbe,és akkor gyári is maradna az a része végig!
Mindent köszönök!
Be fogok számolni mire jutottunk!
Szia!

W123 240D 1978

(#10867) sasa83


sasa83
csendes tag

Sziasztok!
Azt az érdekességet el felejtettem mondani hogy a csapágynak csak a jobb fele van elkenődve!!!
Már bánom hogy nem csináltam fényképet, de siettem az összerakással!!
Tehát amikor lent volt a kezembe a csésze a csapággyal, felülről ránézve kb a felétől volt elkenődve kifele, a jobb oldala! A felső résznek is csak a jobb oldala lehetett elkenődve!! Elképzelhető hogy ezért nem csinált még nagyobb galibát, mert a bal fele az hibátlannak nézett ki szemre, gondolom az fogta a főtengyelyt, azért nem verődött még szét!
Lehet hogy ennek nincs semmi jelentősége, de azért beszámoltam róla!
Ha szét lessz szedve csinálok képeket!

W123 240D 1978

(#10868) Ranger^41 válasza Hyperion (#10863) üzenetére


Ranger^41
aktív tag

Sajnos Sanyi nem cserél külön csapágyat. Smafuval meg fingom sincs mi van, nem veszi fel a telefont.

(#10869) barnam_ válasza Ranger^41 (#10868) üzenetére


barnam_
nagyúr

Hétvégén szerintem nem vesz fel telefont (lehet nincs is nála), próbáld meg holnap.

(#10870) Ranger^41 válasza barnam_ (#10869) üzenetére


Ranger^41
aktív tag

Nem hétvégén kerestem, nem vagyok bunkó :D Többször is kerestem hétközben, semmi. De igazából lényegtelen, arra próbáltam kilyukadni, hogy mindkét általad ajánlotton kívül keresnék valakit, nem is kell feltétlen Mercisnek lennie, csak csinálja meg a csapágyamat :D

(#10871) Hyperion válasza Ranger^41 (#10868) üzenetére


Hyperion
senior tag

Mocskosul sok most a munkája... A heten voltam nála, és sorban álltak az autók. Jobban felszerelt mint a Sanyi, de elképzelhető hogy akkor ő sem vállalja...Rajtuk kívül csak kokanyokkal találkoztam...

(#10872) Ranger^41 válasza Hyperion (#10871) üzenetére


Ranger^41
aktív tag

Na épp ettől félek, hátsó csapágy sokkal macerább mint az első, simán gajra vághatják az egész agyat :\

(#10873) #48613632 válasza Ranger^41 (#10872) üzenetére


#48613632
törölt tag

Hát akkor az van, hogy mégiscsak cserélj komplett agyat, bontottan.
Ok, lehet, hogy az is csapágyas, vagy az lesz.
De filléres cucc, és egy óra alatt megvan, a le-felrakás.

Hasonló szituban voltam w203-as hátsó porvédő lemez miatt, és végül agycsere lett.
Pedig megvan mindkét oldalra, a vadiúj. Darabja drágább volt, mint a komplett agy, bontottan, természetesen porvédő lemezzel.

(#10874) DuDieHUN


DuDieHUN
aktív tag

erről mi a
véleményetek: http://hardverapro.hu/apro/c_180_as_merci_elado_1994

(#10875) barnam_ válasza Ranger^41 (#10870) üzenetére


barnam_
nagyúr

Ja jó, nem is mondom, hogy bunkó vagy :D
Sajnos más Mercis szerelőt nem tudok.

Egyébként akkora meló a W202-n kerékcsapágyat cserélni, hogy inkább nem is vállalják?
Az enyémen cseréltünk (W124). Nem mondom hogy otthon egyedül megtudnám csinálni, de nem lehetetlen, csak a megfelelő szerszám kell hozzá. Ha veszel egy bontott kerékagyat, abban nem tudod milyen csapágy van, lehet egy év múlva megint cserélned kell.

(#10874) DuDieHUN: a belseje szerintem csúnya. Ez a tarkabarka belső a Suzuki Swift belsejére emlékeztet.

(#10876) Hyperion válasza DuDieHUN (#10874) üzenetére


Hyperion
senior tag

Igényes hirdetés, igényes tulajra utalhat... :N

(#10877) #48613632 válasza DuDieHUN (#10874) üzenetére


#48613632
törölt tag

A belső az gyárilag ilyen mintázat. 203-asban is van hasonló. Nekem is volt, de cseréltem bőrre, meg fabetétre ;)
Ellenben, csupa kosz a lábtér, a pedáloknál, meg a középkonzol is teli van minden sz@rral.
Én inkább ezért nem venném meg. Igénytelen tulaj. A fotóra azért kitisztíthatta volna.

(#10878) Ranger^41 válasza barnam_ (#10875) üzenetére


Ranger^41
aktív tag

Nem hinném hogy w202 specialitás, szinte ugyanaz a hátsó futómű van alatta mint a 124 meg 190 alatt, sőt szerintem a 2000es évek közepéig. Normális prés kell hozzá, ha le van szedve az agy, ha helyben szerelik akkor meg egyészt macera kiszedni a csapágyat, beütni/húzni meg pláne...

(#10879) barnam_ válasza Ranger^41 (#10878) üzenetére


barnam_
nagyúr

Akkor pedig nem lehetetlen a cseréje.
Szerintem telefonálj körbe pár szervizt, hátha vállalják a csapágycserét :)

(#10880) applause


applause
aktív tag

Tud-e valaki Szeged vagy Hódmezővásárhely körzetében gyári diagnosztikára képes szerelőt?

samsung A54 5G, Mercedes A150 2005, Dell Latitude 7300

(#10881) sasa83


sasa83
csendes tag

Sziasztok!
Nézelődtem a neten főtengelycsapágy ügybe és lenne pár kérdésem!
Kolbenschmidt csapágyat néztem alap méretbe de két félét hoz hozzá!
Részletezi a készletet úgy írja 4-4-2
Csapács párakra gondol szerintem!
Mindenhez ír cikszámot is!
Két féle alap méretet ad!
A külömbséget a 2-esnél írja, a szélességbe!
Az egyiknél 1:27
A másik 1:33,9
Mind a két alap méretet írja az én autómhoz!
Igazából az lenne a kérdésem hogy 2-féle főtengelyel szerélték őket?
Vagy mi ez a különbség??
Természetes semmit nem rendelek amég nincs szétszedve!
De nagyon kíváncsi vagyok, hátha tudjátok!

W123 240D 1978

(#10882) motoflug


motoflug
őstag

Sziasztok!

Mercedes A160-at ajánlanátok első, hétvégi autónak? Azt hallottam, hogy majdhogynem rémálom a szerelése, ill. elektromos nyűgjei vannak az autónak. Igazából valami fantáziát látok benne, de nem tör össze a világ, ha nem ajánlott. :R

(#10883) barnam_ válasza motoflug (#10882) üzenetére


barnam_
nagyúr

Üdv,

A Mercit nem vezettem még soha, csak ültem benne.
Hátul óriási hely van benne a magas padló miatt, az mindenképpen előny.

Direkt kisautót akarsz, vagy csak megtetszett a forma?

(#10884) motoflug válasza barnam_ (#10883) üzenetére


motoflug
őstag

Alapjáraton sok típust nézek, mivel rohangálni, nyaralni járni használnánk az autót, és ez is tetszene. Csak ha nem muszáj, nem verném magam nagy költségekbe, ha mondjuk találok egy kisebb költségvetésű autót. Ezért kérdezem, mert csak a nepitelet-et meg a hallottakat tudom figyelembe venni, ami elég vegyes. :)

(#10885) barnam_ válasza motoflug (#10884) üzenetére


barnam_
nagyúr

És egy nyaraláshoz szükséges összes csomag vajon elférne benne? :)

Szerintem ha nem csak egyedül, és hosszabb távokra is kellene, akkor már inkább egy C osztályt keress, a W202, W203 szériából.

(#10886) barnam_


barnam_
nagyúr

Van köztünk bulibáró? :DDD

Bulibárók, okoskodók, mezőgazdasági szakemberek kíméljenek!

Ez a padlizsán lila szín gyönyörű, ez a kedvencem a 124esből.

(#10887) motoflug válasza barnam_ (#10885) üzenetére


motoflug
őstag

Mivel az esetek 90%-ban ketten hasznalnank, igy azt gondolom, hogy igen. :) Nem tudom, hogy bele merjek-e vagni, mert tetszik az auto, de eleg vegyes visszajelzeseket lehet olvasni rola. :)

(#10888) barnam_ válasza motoflug (#10887) üzenetére


barnam_
nagyúr

Szerintem nézz meg több autót is, kezdésnek jó lenne.
Benzin vagy dízel kellene?

(#10889) Jaffa75


Jaffa75
őstag

Urak egy kis segítséget szeretnék kérni...

Öregem 2004-es clk 200-as cabrio-ja kitalálta (1.8 kompresszor), hogy elfelejti az alapjáratot... :W erősen ingadozik, illetve az elvesztette az erőt is, észnél kell lenni, hogy ne fulladjon le elinduláskor! 2 hónappal ezelőtt nálam volt hétvégén, semmi gond nem volt vele... :N

Van valakinek ötlete vagy tapasztalata, hogy merre kellene elindulni?? A szerelő vélhetően (fater nem tudta megmondani, én meg nem szaladtam le 100km-re Pestről) EGR szelepet akart cseréltetni, de ez nem javított semmin... :W !

Köszönök minden tippet, és ötletet... :R

(#10890) barnam_ válasza Jaffa75 (#10889) üzenetére


barnam_
nagyúr

Üdv,

Szerintem őket hívd fel, Mercikkel foglalkoznak, biztos tudnak segíteni.
Adott esetben még az autózást is megéri, minthogy több felesleges javítás legyen.

(#10891) molnarpeter


molnarpeter
nagyúr

Motorszám/motorkód: lenne egy régebbi dízel blokk, aminek meg kéne határozni a motorkódját. Szívó, Bosch FP/K22M13 adagoló van rajta. A sejtésem szerinti motorszám (két csavarfej negatívja között az öntvényben 6 szám, pár mm sima, aztán 3/4 karakter, ha jól láttam) első 3 jegye "616, OM616 lenne ezek szerint? :R

(#10892) barnam_ válasza molnarpeter (#10891) üzenetére


barnam_
nagyúr

Igen, az első hat karakter a motor típusa.
OM616 lehetséges, hogy az.

(#10893) Attix82


Attix82
őstag

Hali.

Esetleg valaki tudja hol találom a w210-esnél a kondi páravíz lefolyóját ?

(#10894) molnarpeter válasza barnam_ (#10892) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

OM616.916 :R

(#10895) Dashes


Dashes
őstag

sziasztok!
ismerős 2002 C220 CDI-je injektor problémás(egyik ereszt), felújítás vagy csere ajánlott?

(#10896) KillHates válasza Dashes (#10895) üzenetére


KillHates
nagyúr

Vegyen egy bontottat és az újíttassa fel. Ha a résolaj-szelepház megsérül vagy kikopik akkor nem sajnos hiába jó a injektor alul már csak donornak lehet használni.

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#10897) aero.


aero.
veterán
LOGOUT blog

Sziasztok

A szemem ügyébe akadt egy W202 230 (nem a kompresszoros, 150 lovas 2.3 szívó). Egy tulajos, 1996-os gyártmány, bordó, 100e mérfölddel. Automata, ennél tudom mik a jelek, hogyha rosszalkodik. Mire érdemes még figyelni, valami sarkallatos pont? Tudom hogy az íveknél rozsdásodik, képről ennél annyira nem látszik, igaz nem túl nagy felbontás. Világos szövet belső, 4 el. ablak. Elegance felszereltség (ebben tudja valaki mik vannak?)

[ Szerkesztve ]

(#10898) BeZol


BeZol
őstag

Sziasztok!

W246-os 2014-es B220CDI-t kinézett ki a rokonom magának (170 lóerő). Lehet már tudni valami gyerekbetegséget erről a motorról más szériából, vagy úgy egyáltalán bármilyen 2. generációs B-merci problémáról? Már kerestem, de nem igazán volt beszéd róla a fórumon.
Köszi előre is!

(#10899) aero. válasza aero. (#10897) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Otthagytam erte a kauciot, nagyon szep allapotban van, a hatso kerekjarati ivnel van egy nagyon minimalis rozsda kezdemeny. Holnap vagy holnap utan kiprobalom, ha oke akkor elhozom. Elektromos napfenyteto, elektromos fejtamlalehajtas minden nsgyon szepen mukodik a 4 ablakkal egyetemben. A tarolorekeszek szepen nyilnak, a motor hangja egeszseges. A valto allo helyzetben nem rant a fokozatok kozott.

[ Szerkesztve ]

(#10900) barnam_ válasza aero. (#10899) üzenetére


barnam_
nagyúr

Azért az alját is nézd meg rozsda szempontjából, főleg a küszöböket.

Plusz ha tudsz alvázszámot, vétel előtt azért csekkold le itt.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.