Hirdetés

2024. június 5., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#11401) t.zsolti válasza Acheron (#11397) üzenetére


t.zsolti
tag

próbáld meg itt : [link]
Csabai Sanyit, de ne várj tőle litániát, Ő csak konkrét dologra fog válaszolni, azt is tőmondatban.

[linkesítettem- MurdR]

[ Módosította: MurdR ]

MB 123 3.0d

(#11402) Acheron válasza t.zsolti (#11401) üzenetére


Acheron
őstag

Köszönöm a tippet, utánaolvasok ott is.
Emellett természetesen megköszönök minden tapasztalatot, ami itt érkezik a fenti kérdésekkel kapcsolatban :K

(#11403) molnarpeter válasza Hyperion (#11395) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ha van keret, tudok egy párost Nógrád megyében.

Acheron: V250d-ben a motorhang (főleg gyorsítva) olyasmi volt, mint a 2.0 D-4D hidegen.

(#11404) Acheron válasza molnarpeter (#11403) üzenetére


Acheron
őstag

Az nem túl szép :(

(#11405) Karthmann válasza Acheron (#11397) üzenetére


Karthmann
csendes tag

Privát ment.

[ Szerkesztve ]

Happy wife happy life

(#11406) válasza Acheron (#11397) üzenetére



senior tag

Szia.Nem túl sok tapasztalat, de talán segít. Én nemrég vettem egy W212, E350 CGI-t. Szerelmes vagyok azóta is. A teljesítménye a minősége, a tudása, a mindene .. példaértékű. Eddig kb 5.000 km-t vezettem, az átlagfogyasztása 10l kereken. Baja volt egy pici hozott, termosztátot kellett cserélni, (32e Ft) illetve az akku is kicsit kehes, lehet az is cserélve lesz hamarosan. Minden más zseniális. Ha esetleg érdekel valami konkrétan, kérdezz bátran.

(#11407) Acheron válasza (#11406) üzenetére


Acheron
őstag

Használd sokáig balesetmentesen! :K
Abba én is szerelmes lennék, azt hiszem. Viszont az élhető példányok sajnos túlnyúlnak a keretemen, ezen nincs mit szépíteni. Most a w204 modelleket nézegetem benzines V6 motorral (280, 350) ezek - eddig úgy tűnik - motorikusan megbízhatók. A váltó már kevésbé (7 sebességes automata).
Ezekkel esetleg van valamilyen tapasztalatod a mostani autód előttről?

Budapesten hova érdemes elvinni bevizsgáltatni egy kinézett példányt, ahol jó eséllyel észre is veszik a problémákat (az eddigiek alapján a váltótól tartok leginkább, nem is a vezérlő elektronikától, az még vállalható ősszeg, hanem mechanikai hibáktól.) Ha költeni kell rá, az nem baj, csak tudjak róla előre.

A másik út, hogy Németországból hozzátok egyet ismerősön keresztül, igaz, az Euro 4 motorok miatt ott kicsit több lesz a sarc.
Köszönöm!

(#11408) válasza Acheron (#11407) üzenetére



senior tag

Enyémben is 7 sebességes automata van. Eddig nem volt a napira használt autóimban automata váltó, igaz Mercim se volt még ez előtt. Nem is igen akartam automatát, de a srác akitől vettem meggyőzött hogy nem kell félni ezektől a váltóktól, pláne ha szervizelve volt rendesen, és pláne százezer körüli futásteljesítnénynél .
Remélem igaza lesz :)

(#11409) Kickass


Kickass
őstag

Sziasztok!

Facelift W203-ba (Audio 20 fejegység) megoldható az aux ezzel a kütyüvel? [link]

MBForumon találtam egy leirást csak az a kérdés hogy a képen látható csatlakozó vajon minden autóban megtalálható?

Van esetleg valakinek tapasztalata ilyennel vagy hasonlóval?

Előre is köszönöm!

(#11410) Jim Tonic válasza Kickass (#11409) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Szerintem a két csati nem azonos. Amit linkeltél, az leginkább a fejegység hátuljába való, a quadlockhoz. Oda sem nagy mutatvány bejátszani.

szerk.: aztán lehet, hogy ugyanaz, de végül is mindegy. Vagy ide, vagy oda jó lesz.

[ Szerkesztve ]

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#11411) Kickass válasza Jim Tonic (#11410) üzenetére


Kickass
őstag

a fejegység hátulján a quadlockhoz hogy lehet hozzáférni?

(#11412) Jim Tonic válasza Kickass (#11411) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

[link]
3:00 körül látod a csatit. A tetején van egy üres rész. Oda megy be a te csatid, a másik fehér mellé. Mivel a videón is üres, ezért kétlem, hogy az első kérdésedre igen lenne a válasz.

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#11413) Kickass válasza Jim Tonic (#11412) üzenetére


Kickass
őstag

Igaz lehet, bár akkor nem értem miért árulnak ennyit pl ebay-n.

Az eredeti Merci kábel kicsit húzós árban van viszont tényleg nem olyan a csatija:

Az lesz a legegyszerűbb ha megnézem nekem is megvan e ott az az előkészités, ha igen megrendelem az eredeti MB kábelt.

(#11414) Jim Tonic válasza Kickass (#11413) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Azért árulnak az Ebayen ebből a kábelből ennyit, mert oda lehet betolni, ahol üres. Szerintem a tied is üres lesz, az ebayes kábel lesz a megfelelő neked is.

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#11415) Batman2 válasza tailor13 (#11394) üzenetére


Batman2
őstag

Szevasz

Semmi gond, egyelőre rögzítettem a doblemez egy gyári lyukjában csavarral, gumi alátéttel, hogy ne rohadjon, új lyukat semmiképpen sem akartam fúrni.
A régi lyuk az megszűnt, mivel kasznizni kellett a doblemezt.

Azért persze mindenképpen szeretném tudni, hogy hol is lenne a helye gyárilag !

Láttam többször olyan verziót is, hogy a zárhidat és a lökhárító merevítőt összekötő ferde rúdra van fel erősítve a kűrt. Lehet gyárilag több helye is volt ?

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#11416) Batman2


Batman2
őstag

Találtam egy írást a 2T motorlaj gázolajba való adagolásával kapcsolatban, kenés céljából:[link]

Ugye sokan, közöttük én is volt, hogy adagoltam 1:100 arányban 2T olajat a gázolajhoz, mivel a mai, csökkentett kén tartalmú, illetve bio-komponenssel kevert gázolajok nem kenne úgy, mint a régi gázolaj, ami fokozott kopást okozhat az adagolóban, illetve csúcsokban is.

Még igaza is lehetne ennek az írásnak, bár azért a elegyedésben szerintem nincsen akkora különbség benzin és gázolaj esetében, de az, hogy ezt pont egy ismert adalékot gyártó cég írta, aki nyilván a saját adalékát szeretné eladni, az egy kicsit gyanús nekem.
Amúgy magáról az üzemanyag kenőképességéről nem szól semmit, és arról sem, hogy akkor mit lehetne tenni, hogy garantáltan rendben legyenek ezek a régebbi rendszerek is, amik a régebbi üzemanyagokhoz voltak tervezve, és a saját adalékára sem tér ki, azt sem ajánlgatja ebben az írásban... :U

Üdv

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#11417) Batman2


Batman2
őstag

Na ezt a kombinált jelzést hiányolom a 23-asból is, akkor nekem sem ragadt volna be a motorom: [link]
Lsd. első oldal vége, Porche 911 műszerfal jelzései !

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#11418) Batman2


Batman2
őstag

Korábban hallottam valami olyasmit, hogy a diesel motorok képesek olyanra, hogy bizonyos meghibásodás esetén, mikor valamilyen módon, valamilyen formában nagy mennyiségű motorolaj jut a hengerbe, nem áll le, "magától" gázadás nélkül, a motorolaj égetésével pörög tovább, amíg be nem sül és közben persze hatalmas füstöt ereszt

Sok ilyesmi hibáról szóló videót lehet találni a jutyúbon, de sehol sem bírtam találni leírást, hogy ilyenkor mi is történik.pl. ilyesmi: [link]
Tud erről valaki valamit, tényleg létezik ilyen ?? :U

Sőt még olyat is találtam, hogy benzines autóból kivette a gyújtókábeleket és akkor is járt a motor !! :Y

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#11419) molnarpeter válasza Batman2 (#11418) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Diesel runaway. Turbo szétkopik, annak a tengelye mellett megy el az olaj. Fullasztani kell a motort.

(#11420) KillHates válasza molnarpeter (#11419) üzenetére


KillHates
nagyúr

Egyszer egy C220CDi-t láttam így megszaladni. Automata volt, tehát nem lehetett lefullasztani. Letéptem a légszűrőről a fedelet és a csőbe és belenyomtam egy sörösdobozt, ment még vagy majd fél percig a kis mocsok mire megfulladt a saját nyáljában....
Elég para volt a tűzforró ordító motorban kotorászni, de rajtam volt a motoros kesztyűm. Azóta van az E270CDI-m motorterében kesztyű és az utastérben egy doboz sör! :DDD

[ Szerkesztve ]

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#11421) molnarpeter válasza KillHates (#11420) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Kiegészíteném magam, extrém esetben a szétkopott gyűrűk miatt is történhet hasonló. A C-Klasse esetén kiderült az ok? :)

(#11422) barnam_ válasza Batman2 (#11416) üzenetére


barnam_
nagyúr

Egyetértek veled, azt a leírást nem feltétlenül kell szentírásnak venni, lévén az adalék-gyártó oldalán van. Ugyanakkor azt sem állítom, hogy hazugság, ami ott van.

Ami viszont tény, hogy a Merci soros adagolókat a motorolaj keni, nem a gázolaj, tehát ilyen értelemben nem kell a gázolajhoz adalék. Sokkal többet ér a minőségi olaj 10 ezrenkénti cserével, mint a motorolaj gázolajhoz való öntése. Hogy a porlasztócsúcs elkopik-e... nem hiszem.

Én is kipróbáltam (2-3x öntöttem hozzá azt hiszem), az tény, hogy nagyon elcsendesült alapjáraton, illetve gyorsításkor, de mintha gyengébb lett volna és jobban is füstölt. Illetve nem tudom hogy összefüggés van-e, de pont akkoriban kezdett el csöpögni a gázolaj az előmelegítő környékén. Azóta nem öntöttem bele, nem is fogok. Ha nagyon kell üzemanyag adalék, akkor Liqui-Moly, de azt se öntök már bele, pedig van itthon még 3 db Diesel-Spülung. Sima MOL-t kap ugyanarról a kútról (igyekszem is ezt tartani), jól megy, jól fogyaszt :)
Csak hát kerregős, azért majd remélem a csúcsok tisztítását hamarosan megtudom csináltatni.

(#11417)-re: olajnyomás mérő van a 123-ban is, nem? Ezt kiegészítve a olajszint visszajelzővel, szerintem elegendő védelem. Vagy az olaj hőmérsékletre gondolsz? Az jópofa, de azért lehet nélküle élni :)

[ Szerkesztve ]

(#11423) Templomegere válasza barnam_ (#11422) üzenetére


Templomegere
senior tag

Helyesbitek:. A motorolaj csak az adagoló forgattyus részét keni és a szabályzó részét , az adagoló elemeket természetesen a gazolaj keni, illetve kenné :)

W123 - ráadásul analóg az olajnyomas mérő
Ha az bajt mutat akkor tényleg baj van .

[ Szerkesztve ]

(#11424) Batman2 válasza barnam_ (#11422) üzenetére


Batman2
őstag

Szevasz

Ahogy Egér is mondja, csak egy részét keni az adagolónak a motorolaj.

Igen, analóg nyomásmérő az van, de mivel nem állandóan a műszerfalon van a szemünk, illetve a lassan mozgó, lassan változó tárgyakat, fényeket a szem sokkal kevésbé veszi észre, így simán nem vettem észre, hogy a nyomásmérő lassan lekúszott, pedig pár percenként azért rászoktam nézni a műszer egységre, a tönkremenetelhez pedig sajnos pont elég volt ennyi intervallum.
Ráadásul mivel korábban volt üzemanyag rendszer dugulás, így az sem irányította rögtön a nyomásmérőre a figyelmemet.

Viszont ha a lassan mozgó mutató mellett van egy fényjelzés, fel villan, vagy pláne villogni kezd egy kis kontroll lámpa, akkor azonnal észre vettem volna és megálltam volna !! :(
A jelenlegi céges autóban mindenféle piktogram van, ráadásul LEDes, így tudom, hogy azonnal észre veszem, ha felvillan valami, még nem is kell villognia.
Meg is fogadtam, hogyha az Öreget megint talpra állítom, akkor teszek a nyomásmérő vezetékbe egy 0,3-0,5 bar-os gombát, amire meg egy LEDet, hogy jelezze, ha kritikus érték alá esik a nyomás !

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#11425) Batman2 válasza barnam_ (#11422) üzenetére


Batman2
őstag

De az olajszint jelzése is megoldás lett volna az én esetemben, akkor sem jártam volna rosszul.

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#11426) Batman2 válasza KillHates (#11420) üzenetére


Batman2
őstag

Túlhajszoltad, attól adta meg magát ilyen szinten, vagy valami alkatrész hibája volt ?

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#11427) KillHates válasza Batman2 (#11426) üzenetére


KillHates
nagyúr

Nem tudom mi volt az előzmény, nem az én kocsim volt, csak arra motoroztam és feltűnt a ködgyertya végén a kocsi :D Megálltam és elmondtam a csókának miről van szó és nyissa ki a motorháztetőt. Kinyitottam letéptem a légszűrő fedelét és mutattam neki, hogy ide kellene valami. A kezembe nyomott egy doboz sört amit beleszorítottam a szívónyílásba. Amikor a motor lefulladt akkor és mindenki megnyugodott akkor derült ki, hogy a kocsi egy török figuráé és egy szót sem tud magyarul :Y :D :DDD

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#11428) tailor13 válasza Batman2 (#11415) üzenetére


tailor13
csendes tag

Üdv!

Megkésve bár, de törve nem, a képek :) Remélem, látszik belőle valami: nyúlványon van egy kis L alakú lemez, arra van felcsavarozva a hosszabb lemezzel a kürt.

Adagoló, motorolaj: évek óta járok étolajjal, néha tisztán, köszöni, jól van az adagoló....

'82 240D

(#11429) bucihost


bucihost
senior tag

Sziasztok. Merci c200. "1 malfunction". Ebből nem sokat tudtam meg. Rá lehet bírni valahogy, hogy nyögjön bővebb infót vagy csak hibáról kiolvasás?

[Javítottam]

[ Módosította: MurdR ]

(#11431) Batman2 válasza KillHates (#11427) üzenetére


Batman2
őstag

Az szép !!! :D

Akkor fószer lehet egy kicsit tovább maradt Magyarországon, mint tervezte, szekér híján !! ;)

Mondjuk a törököknél azt hallottam, sokszor már azok az autók futnak, melyek "nyugatibb" országokban már kiszolgáltak, így érthetőbb a következmény is.

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#11432) Batman2 válasza tailor13 (#11428) üzenetére


Batman2
őstag

Szevasz

Köszi a fotókat ! :K

Ez a duda rögzítés vajon mennyire gyári ?

Az autód nem megy lomhábba, zajosabban, füstösebben tömény növényi anyaggal, hideg indulás ?? :U

Az enyém 5-10% körüli növényi komponenssel csendesebb volt, talán még jobban is húzott, talán kevesebbet is evett, melegen füstje nem volt, de a hideg indulása kicsit már rosszabb volt.
20% felett viszont már jelentősen rosszabbul indult, hidegen kékes-fehéreset füstölt és kicsit már morgósabban, nehézkesebben gyorsult.
Kvázi töményen (de az is szerintem csak 50-70% lehetett) meleg motornál, próbáltam egyszer még régebben, akkor nem volt sok különbség, csak szintén kicsit mormogósabb volt a hangja.
Igaz, az én motorom eleve nem jól indult gázolajjal sem hidegen, bár azzal azért sokkal jobban.

A felújított motor is hasonlóan viselkedett, a mostani új-használt motorral még nem próbáltam, anélkül is nagyon döglött, bár a hideg indulása jobb és egyébként nagyon csendesen, egyenletesen kulturáltan jár, csak iszonyú lomha.
No majd kipróbálom ezzel is, ha majd már lehet vele közlekednem.

Üdv.

[ Szerkesztve ]

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#11433) Kickass válasza Jim Tonic (#11414) üzenetére


Kickass
őstag

Vagy veszek drágán egy iylet vagy lebontom az egész középkonzolt.
Működhet mindkettő, meglátjuk melyikhez lesz kedvem :D

(#11434) Batman2 válasza tailor13 (#11428) üzenetére


Batman2
őstag

Azt tudod, hogy milyen csúcsok vannak a porlasztóidban (márka, típus)?

A motorod a 65, vagy a 72lovas?

Üdv.

[ Szerkesztve ]

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#11435) bucihost válasza bucihost (#11429) üzenetére


bucihost
senior tag

Köszi a javítást. Kifogyott az ablak mosó, meg kiégett a rendszám világítás. De továbbra sem értem miért csak ennyit írt :R

(#11436) Batman2 válasza bucihost (#11435) üzenetére


Batman2
őstag

Valszeg úgy kezeli a gyártó a felhasználót, hogy úgy is buta, nem ért hozzá, no meg persze ne is nagyon akarjon érteni hozzá, elég neki annyi hogy hiba van, aztán menjen a szervizbe, így csak a szakik tudják, mi a hiba (vagy ők sem...), Te meg fizess az időért, amit az autóddal töltenek !

Nekem sem beszédesebb az autóm, múltkor egyszer csak jelezni kezdett a "motor működési zavar" megnevezésre hallgató piktogram, aztán menjek a szervizbe, ha többet akarok tudni a hibáról ! :(
nagyon nem foglalkoztam vele, volt tippem, hogy a szűrőket már cserélni kell, azt meg is tettem, de már előtte magától meg is szűnt a jelzés, hirtelen, ahogyan megjelent.
Azóta már mentem vele több ezret, semmi jelzés, vagy rendellenesség, nem mentem szervizbe.

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#11437) bucihost válasza Batman2 (#11436) üzenetére


bucihost
senior tag

Nekünk is nem rég volt ugye ékszíj meg vízpumpa cserélve. Előtte nem sokkal volt egy hiba jelzése, akkor is a rendszámtábla világítás ment el. De akkor írta is, hogy a jobboldali világítás problémás. Szerdán oda voltunk vidéken, ~500km oda-vissza, és az utolsó 2 km-en elkezdett a bal hátsó keréknél valami súrlódni, és írta is hogy van valami hiba. Mivel már nagyok késő volt nem néztem meg mi a nyűge, csak másnap. Szerencsére csak a rendszám meg az ablakmosó miatt sipákolt, a hátsó keréknél meg csak egy szerencsétlen kavics szorult be :DDD

Más: olcsó (2-3 ezres) ebay és társairól származó OBD2 kiolvasókat próbált már valaki?
Ha nem akkor tudnátok ajánlani valami más alternatívát? :R

(#11438) Batman2


Batman2
őstag

Jó ötlet, ez engem is érdekelne, jó lenne, ha magam ki tudnám olvasni a hibát!!

Utána is néztem Ebay-en, van mindenféle.

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#11439) bucihost válasza Batman2 (#11438) üzenetére


bucihost
senior tag

Havernak rendeltünk már, neki Audi A4-2002-esnél működött, bízom benne hogy Mercivel is jó lesz. Nem tudom a hibakód kiütő része működik-e, leírás szerint azt is tud. Nem lenne baj, ha a kötelező olajcsere után nem kellene még +5-7 ezret fizetni, hogy kiüssék.... :R

[ Szerkesztve ]

(#11440) molnarpeter válasza bucihost (#11439) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Olajcserére nincs valami kiejlzőnél elkövethető nullázás? :) (VW Golf 4 pl. a két állító pöcökkel elintézi, új Ford Transit kuplung+gáz pedállal, ilyesmire gondolok). Rendes diagnak típusspecifikusan nézelődnék, ami nem csak az ECU-ba lát bele, hanem esetleg több elektronikába is (így lehet pl, hogy olajcsere intervallumra pont nem elég egy ilyen kütyü :B ).

[ Szerkesztve ]

(#11441) aero. válasza bucihost (#11439) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Tudsz vele törölni, telóra a Torque appot használd majd.

(#11442) tailor13 válasza Batman2 (#11432) üzenetére


tailor13
csendes tag

Üdv!

Nincs mit :) Teljesen gyári, ezt nem sikerült összetörnöm :)

Télen tiszta gázolajjal megy mindig, nem szeretném, ha beledermedne, ilyen 0-3 fokban ami pár napja volt, a 70-80% étolajjal simán indult és ment, kicsit puhábban jár vele, mint tiszta gázolajjal. A teljesítménycsökkenés inkább a telerakódó gázolajszűrő miatt szokott lenni, az étolajüzem miatt nem vettem észre, de valamennyi bizonyára van. A tankszűrőt viszont rövidesen megint pucolni fogom.

'82 240D

(#11443) tailor13 válasza Batman2 (#11434) üzenetére


tailor13
csendes tag

Gyári Bosch szerintem, a csúcsok még nem voltak szerintem szétszedve (Original Tauschaggregat, most olyan 210-220 ezer lehet benne, 81-es gyártás, 72 ló, röpsúlyos adagoló, kisizzítós).

A nagynyomású gázolajcsöveken meg ilyesmi szerelvényeken még rajta van a gyári sárga galvánréteg... :)

'82 240D

(#11444) válasza aero. (#11441) üzenetére



senior tag

Szerintem csak az általános hibakódokat tudod törölni. Az ilyen olajcsere figyelmeztetős üzeneteket nem. Ahhoz spéci kütyü kell.

(#11445) Batman2 válasza tailor13 (#11443) üzenetére


Batman2
őstag

Az nem semmi, mázlid van azzal az autóval !! :K

Youtubeon lehet találni amerikai videókat étolajos átalakitásokról.
Valami spéci üzemanyag szűrőt szerelnek fel a sűrű étolaj miatt, igaz, ott használt étolajos üzemről van szó.
Sőt, asszem olyat is olvastam, hogy fűtés is van a szűrőben, hogy könnyebben átjusson a lé.
És olyan átalakitás is rémlik, ahol kettő szűrő van párhuzamosan felszerelve, szintén étolajos üzem miatt.
Ezek mind tömény, használt étolajra vannak.

Azt én is tapasztaltam régen, hogy étolajos gázolajjal finomabban, lágyabban járt, tiszta GOval keményebben, kopogósabban.
Addig rendben van, hogy Rudolf Diesel mogyoróolajra, tehát növényi olajra tervezte eredetilag a diesel motort, de vajon azért ezen fejlettebb dieselek, mint amilyenek a 23asok is, vajon nem kopnak e jobban az üzemanyag rendszert illetőn növényivel, mint GOval?? :U
Én töményen növényivel biztosan nem merem hajtani, legfeljebb fifti-fiftiben, ha ennek a csere motornak tetszik a növényi.
Így azért még biztosan rendben kell lenni még az adagoló, üzemanyag pumpa kenésének.

Köszi az infót!

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#11446) aero. válasza (#11444) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Ahhoz minden autóban van gyári gomb/műveletkombináció.

(#11447) Nemo1001


Nemo1001
aktív tag

Mercedes A140 1.4 benzin mi lehet a baj?mikor ezt a hibát csinálja a töltés lemegy 6-7 volt közzé
[link]
https://youtu.be/cvI3uB18vcQ

(#11448) lali81


lali81
tag

Sziasztok!
Tudja valaki honnan tudnék ilyen műszerfali alatti dekorelemet szerezni, elsősorban zongoralakk érdekelne (lsd klímakonzol körül).
2007-es A Merci (W169)
Köszi!

(#11449) lali81 válasza lali81 (#11448) üzenetére


lali81
tag

közben rájöttem hogy egyben lehet csak cserélni az egész váltó körüli műanyaggal,
A1696802739 a cikkszáma..

(#11450) aero.


aero.
veterán
LOGOUT blog

Az M111.970 - M111.974 euro 1-es lesz ugye, ha jól sejtem?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.