Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#9001) kymera válasza t.zsolti (#9000) üzenetére


kymera
senior tag

t.zsolti - Elnézést :B

Egy 310 mm átmérőjű és 120 mm vastag "korong" kellene.
Valami Wolfram ötvözet kellene a hőállóság / szívósság miatt és egyéb olyan összetevő ami kellően keménnyé és edzhetetlenné teszi. (hő hatására ne keményedjen vagy puhuljon)

1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239

(#9002) t.zsolti válasza kymera (#9001) üzenetére


t.zsolti
tag

figyu,
neked kell , ha nem adsz meg semmit akkor annyit is tudok érdeklődni,
futok egy kört,
de lehet ha elárulnád mire kell ( akár piviben ) ajánlhatnak mást ha nincs emilyen

[ Szerkesztve ]

MB 123 3.0d

(#9003) kymera válasza t.zsolti (#9002) üzenetére


kymera
senior tag

t.zsolti Nem titok. Ismét lendkerékhez kell :K
A hőállóság és az edzhetetlenség azért kellene hogy ne puhuljon ki ha felhevül.

1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239

(#9004) Babszivacs


Babszivacs
csendes tag

Üdv!

Díszlécek cseréje végett,a régiek eladóak!
Nem rossz állapotban.
Négy ajtó alján és a bal első elöl.
Középsők közül a két első.
Ha valakit érdekel töltök fel képet róluk. :)

(#9005) t.zsolti válasza kymera (#9003) üzenetére


t.zsolti
tag

kértem rá ajánlatot, megküldik,
de öntöttvasat javasoltak

MB 123 3.0d

(#9006) Batman2 válasza t.zsolti (#8998) üzenetére


Batman2
őstag

Megfigyeltem jobban a dolgot.
A poén az, hogy nem remeg lényegesen jobban fékezésre sem.

Valahogy megemelt állapotban kellene a kereket megpörgetni, hogy mit csiálhat menet közben, persze ugye elsőt kicsit nehéz.

A láncfeszítő hidraulika elemet mennyire byonyolult csrélni, van valami buktató ? :U
Csak kioldom a csavarokat, kiveszem, majd beteszem az újat, rögzítem és kész ?
(persze a termosztátház leszedése után)

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#9007) t.zsolti válasza Batman2 (#9006) üzenetére


t.zsolti
tag

kb annyi amit leírtál, + azért van alatta papírtömítés is , és az előzőt leszedni.
bár a piros massza amit használtam lehet elengedi egyben.

MB 123 3.0d

(#9008) Babszivacs


Babszivacs
csendes tag

üdv!

szedánról tetősínt szedtetek már le?
/a króm,gumi borítással/
bontom az öreget,azért kérdezem.

köszönöm :)

(#9009) t.zsolti válasza Babszivacs (#9008) üzenetére


t.zsolti
tag

rá van "préselve"
ha szépen akarod leszedni azért nem szabad hajlítani felfelé mert könnyen görbül.
mid lessz/van eladó?

MB 123 3.0d

(#9010) Babszivacs válasza t.zsolti (#9009) üzenetére


Babszivacs
csendes tag

A kezdetek :)

Köszi!

Egyelőre csak a pár hozzászólással korábbi írásomnál említett lécek.
Azok tuti,mert már megvan az új.
Biztos fog még cserélődni jó állapotú alkatrészem,még jobbra hamarosan.
Itt megemlítem mindenképp.

[ Szerkesztve ]

(#9011) t.zsolti válasza Babszivacs (#9010) üzenetére


t.zsolti
tag

mennyi fehér autó van????
akkor nem csak az enyém az-)))))))

MB 123 3.0d

(#9012) Babszivacs válasza t.zsolti (#9011) üzenetére


Babszivacs
csendes tag

...és fehér is marad minimum 31 évig :))

(#9013) Batman2


Batman2
őstag

Valaki tudja, hogy az első kerékcsapágyon van e valami jelzés, ami alapján csapágyboltban tudnak nekem olyat adni ? :F
(sajna nem lelem a régi csapágyamat, amit elvihetnék mintadarabnak)

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#9014) kistrojak


kistrojak
csendes tag

Sziasztok

Nagy problémába ütköztem, az autóm (w220) alapjáraton és menet közben is morog, körülbelül 3 hónapja kb. 10 ezer km, se erősebb se gyengébb nem lett a morgás. Motortartó bakok, kardánkereszt, kardánfelfüggesztés már cserélve lett. A jelenség az hogyha sima úton megyek akkor a morgó hang folyamatosan jelen van, zúg az utastér, de ha hepe-hupás úton haladok akkor rövid időkre megszűnik a hang, ahogy észrevettem amikor súlytalan az autó. Elképzelésem szerint egy csapágy valahol amire egy nagyobb tömeg van felfüggesztve. Lehet a váltóban van valami gond... Bogarásztam de nem találtam hasonló problémával hozzászólást, vagy csak elsiklottam felette. Remélem gyakran előforduló hiba. Az autóban 250 ezer van, óra szerint. Belső-külső szép, talán csak egy 100-ast tekertek vissza :)

...

(#9015) Batman2 válasza kistrojak (#9014) üzenetére


Batman2
őstag

Most akkor valami nem világos ! :U
Álló helyzetben és menet közben is fenn áll a jelenség, kivéve a rugózáskor, vagy csak menet közben ? :U

Ha álló helyzetben is, mikor jár a motor, akkor a bak mellett ezért lehet még motor lengéscsillapító és kipufogó probléma is !

Amúgy ezeknek a morajlásoknak a legnehezebb a nyomára akadni.

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#9016) kymera


kymera
senior tag

Üdv mindenkinek.

Rég jártam erre :B

Babszivacs - Gratt a vashoz :K

t.zsolti - igen , az öntvény megfelelő volna de a sima szürkeöntvény nem jó erre a célra.A gyári lendkerék anyagában van valami komponens amitől nem puhul hőterhelés hatására.

kistrojak - Nekem sem teljesen világos a dolog de én arra következtetek hogy valamelyik kerékcsapágy.Ha egyhelyben áll akkor is morog ? Mert akkor lehet: generátorcsapágy,klímakompresszor-csapágy vagy akár kuplung-kinyomó csapágy

1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239

(#9017) t.zsolti válasza Batman2 (#9013) üzenetére


t.zsolti
tag

holnap megkeresem,
persze a hátsó számait leírtam

MB 123 3.0d

(#9018) t.zsolti válasza kymera (#9016) üzenetére


t.zsolti
tag

"a nem puhul" -t nem értem, nekem a foltokban való beedződéssel volt probléma, amikor leszabályozták a felületet

MB 123 3.0d

(#9019) Batman2 válasza t.zsolti (#9017) üzenetére


Batman2
őstag

:)
Köszi !

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#9020) Babszivacs válasza kymera (#9016) üzenetére


Babszivacs
csendes tag

Köszönöm :)
Majd jönnek lassan a képek és a tapasztalatok de imádnivaló felfedezni az akkori technikát és megoldásokat.pl: könnybe lábadt a szemem mikor kiszedtem a hátsó ülést és volt benne egy elsárgult matrica:
1982 jul. 29. :D

[ Szerkesztve ]

(#9021) t.zsolti válasza Batman2 (#9019) üzenetére


t.zsolti
tag

kicsi külső KM 12610 W136
belső KM 12649 W136

Nagy külső KLM 48510 j 42B
belső KLM 48548 j42B

a kis csapágy külső átm 50 , a belső 21,4
a nagy csapágy külső átm 65 , belső 35

[ Szerkesztve ]

MB 123 3.0d

(#9022) kisbrekes100


kisbrekes100
tag

Sziasztok!
Merci vito 98-as td-hez nincs valakinek turbója? Vagy esetleg nem tudjatok hol tudnek olcson szerezni?

(#9023) cyber75


cyber75
tag

Szép napot uraim.

Volna egy szakmai kérdésem ha lehet.

Adott egy W124 300D. 1990-es. Tegnap elvittem egy Bosch műhelybe porlasztó csúcs ellenőrzésre.

Amit végeztek:

1: Csúcsok takarítása és bemérése. ( Mind jó volt, csak magas volt a porlasztási nyomás asszem. )

2: Hézagolás és alacsonyabbra állították a nyomást.

3: Tűz karikák cseréje.

Eredmény: Kopog a motor gáz adáskor, és alapjáraton. Csúcsokat újra kiszedték,újra nézték és jók.
Azt mondták, autókázzak jó 200 km-ert. Majd megszűnik mert levegős a rendszer. Kérdezem én, ez így van?? Mert sajna ehhez nem értek. Valaki valami ötlet??

Itt voltam:http://www.hungarodiesel.hu/index.php?page=contact

Köszöntem előre is. :R :R :R

[ Szerkesztve ]

Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.

(#9024) t.zsolti válasza cyber75 (#9023) üzenetére


t.zsolti
tag

kivettem a csúcsokat, enyhén széthordtak, beleraktam az ujj csúcsokat és rögtön csend lett ( igaz nem olcsó cucc ebben a szegmensben ) , ha jók a csúcsok akkor nem kopog akár levegős akár nem , beindul , jár 20-mp-et , kinyomta a levegőt és tolhatod neki.

ha nem értesz hozzá honnan tudod mikor jó és mikor nem a porlasztási kép?

[ Szerkesztve ]

MB 123 3.0d

(#9025) cyber75 válasza t.zsolti (#9024) üzenetére


cyber75
tag

Ott voltam a szerelő mellett amikor kiszedte és mérte. Én nem értek hozzá Zsolti :C :F Ők mérték én csak néztem. Azt mondta jó a csúcs csak hézagolni kell. Ezt megtette, és 115-re állította, mert 120-on volt. Ezt most tudtam meg. Mindent kitakarított beállítottak,össze szereltek. Új tűz karikák, az adagolót nem bántották. Még is kopog és szerintem nem húz úgy a kocsi. Én teljesen hülye vagyok hozzá, ezért kértem itt segítséget.

Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.

(#9026) WunderKinder válasza cyber75 (#9025) üzenetére


WunderKinder
tag

Én is ugyanígy jártam. Frissen beállított adagolóval és új csúcsokkal, egy marék pénzzel vett le az adagolós. Azóta kopog mint a fene, gyenge és mellé még füstöl is... :W

(#9027) kymera


kymera
senior tag

Üdv márkatársaim :)

kisbrekes100 - Nyíregy , Rozsrétszőlő [link]

Babszivacs - Hidd el , nem annyira elavult az a '80-as évekbeli merci-technika. Én imádom mert egyszerűen hihetetlen hogy mennyire megbízható.
Most van nálunk egy Audi A8-as (2007-es , benzines) . Nem törött csak valaki összekuszálta benne a kábelezést és ezért kb 300 m kábelt és csatlakozót kellett cserélni (meg 7 szenzort és egy vezérlőegységet) . Eddig van benne úgy 130 munkaóra ....
Eddig 780.000 Ft a cech (!!!) ...

t.zsolti - Ha az acélt (vagy öntvényt) felhevíted és lassan hűl ki akkor puhul. Ha gyorsan hűl ki akkor keményedik. Egy mérnökkel beszéltem aki elég komoly munkákat csinál már kb 15 éve.
Ő is az öntvényt ajánlotta (bár nem mindegy hogy milyet) mert az az ideális tömeggyártás esetén. Ha viszont "ínyenc" vagy akkor egy wolfram vagy egy edzhetetlen inox ötvözet is "megteszi" :D

cyber75 Beszéltünk telefonon.Most szabin vagyok sajnos. Szerintem próbáljátok meg visszaállítani 120-ra az értéket és ha lehet , ellenőrizzétek az előbefecskendezést. Ez mind csak akkor érvényes ha valóban jó a porlasztási kép :K

Kellemes hétvégét mindenkinek !

:R

1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239

(#9028) oncsi


oncsi
őstag

Sziasztok.
Pár éve (pár évtizede) Merci fan vagyok.
Most egy w202-est hajtok Bp. -en. Nem tud valaki egy olyan szerviz, vagy méginkább hobbystát, ahol olcson volna hely beállni, és kissé rendbetenni a gépet, mert panelban lakunk, és erre a parkoló nem igazán alkalmas.
Pár apróság volna, főleg elektromos hibák.

Köszönöm.

Kinek csak kalapácsa van, mindent szögnek vél

(#9029) t.zsolti válasza cyber75 (#9025) üzenetére


t.zsolti
tag

én "muszájból" megtanultam , mert amivel az elején próbálkoztam csúcsok rendre megadták magukat 5-10e km alatt, és nem vagyok krőzus , hogy mindig fizessem azt ,holott 100e km után " csak " ellenőrizni kellene ( ezt a mercedes szalonba mondták amikor panaszkodtam a csúcsok miatt, persze addig nem náluk vettem)

amúgy nekem most is 120-ra van állítva , de mind.
mérni kellene előtöltést, összenézni a főtengely és a vezérműtengely jeleit, és sajna a tapasztalat az , hogy már nem szívesen foglalkoznak ezekkel a típusú csúcsokkal ,mivel macerás beállítani, tehát nekem az a véleményem, hogy kipucolták és mivel nem értesz hozzá összerakták ujjra, és ha minden jó akkor marad a csúcshiba, de ha elhozod vagy jársz erre megnyomon , és mutatok jó porlasztási képet is és összehasonlíthatod azzal amit láttál

MB 123 3.0d

(#9030) Batman2 válasza t.zsolti (#9021) üzenetére


Batman2
őstag

Szevasz

Köszi az infót, meg is szereztem ! :K

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#9031) Batman2 válasza cyber75 (#9023) üzenetére


Batman2
őstag

Szevasz

Csúcs cserekor új csúcsok esetén gyakran így van !
Olyan 200-250km szokott lenni mire beáll és az eleinte szörnyen kemények, kopogósan járó csúcsok lecsendesednek.
Lehet hasonló lesz, ha a régieket macerálják, pláne nyomást állítanak.
Szóval nem feltétlen mondtak hülyeséget, feltéve, hogy mindent jól csináltak.

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#9032) cyber75 válasza t.zsolti (#9029) üzenetére


cyber75
tag

Szia Zsolti.

Én sem szeretnék 5-10 ezrenként csúcsokat cserélni. Ezek is még az eredetiek a kocsiban. Nem tudom ez is miért volt 120-ra állítva, amikor a gyári 115. Nem is volt vele baj,csak ki kellet takarítani. Erre szét szedték,kitakarították, hézagolták. Be állították 120-ra össze szerelték. Majd indít és kopog. Ekkor a csúcsok tetején légtelenítették őket. Továbbra is kopog. Újra kiszed újra mér,minden rendben,vissza. Persze ekkor már nem raktak új tűz karikákat.Ezt 4-szer csinálta meg a jó ember 4-óra alatt. Ekkor mondta azt: levegős a rendszer autózz 200km-majd abba hagyja. Az adagolóhoz nem nyúltak,pedig lehet megkellet volna nézni az előtöltést is. Igaz nem értek hozzá csak ugatom a témát sajna :(

Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.

(#9033) cyber75 válasza Batman2 (#9031) üzenetére


cyber75
tag

:R :R :R

Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.

(#9034) t.zsolti válasza cyber75 (#9032) üzenetére


t.zsolti
tag

ez a levegős szöveg nagyon érdekes.!!
amikor mérem a nyitónyomást , és ugye ilyenkor a nyomásmérő mér, és persze a benne lévő levegő tud rúgózni szebben porlaszt mint amikor már csak a porlasztási képet akarom megnézni, mivel ha nincs óra akkor úgy viselkedik mint amikor az adagoló nyomja .
Tehát ha benne van a levegő még szebben kellene járnia,persze ilyenkor a levegő miatt megváltozik az előtőltés értéke is amíg ki nem meg.
Mennyi lehet a csúcsban?

[ Szerkesztve ]

MB 123 3.0d

(#9035) Batman2


Batman2
őstag

A levegő, mégha külön nem is légtelenítenek, szerintem igen hamar kilökődik, nem attól fog keményen járni.
Magának a befecskendezőnek kell valahogy össze állnia, beállnia, bekopnia a bolygatás tán, ez szokott tapasztalatom szerint 200-250km lenni.

Sajna az én csúcsaim is már egyre gyatrábbak, csúnyán csörögnek, kopognak, füstöl is hidegen a járgány velük, de ezek sajna új korukban már eleve vacakok voltak.
Azóta mentek kb 8-9ezer kilométer és kész.
Hiába tettem én a GO-hoz égés javító adalékot, hiába állandóan hosszú utat járok, nem városban kerengek, eleve el sem kellene kokszosodjanak, mégis borzasztóak.

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#9036) cyber75 válasza t.zsolti (#9034) üzenetére


cyber75
tag

Ma vissza vittem a kocsit a Bosch-hoz. Megmondtam nekik,innen ez a kocsi addig nem megy sehova. Amíg az eredeti állapotot minimum nem állítják vissza. Kiderült hogy a csúcsok 120 Bar-ra voltak beállítva,amikor én oda vittem. A szerelő meg le állította 110Bar-ra. Azzal a dumával hogy így selymesebben jár majd. Most vissza tették 120-ra és nagyon minimálisan kopog csak. Lehet már nem is kopog csak én hallom annak. Most péntekig tesztelem,és utána vissza hozzájuk,hogy egyeztessünk az anyagi dolgokkal kapcsolatban. Mert természetesen jár vissza pénz,és azt nem náluk fogom hagyni. Hogy oda SOHA TÖBBÉ a büdös életbe nem viszem. Sőt mindenkit lebeszélek róla. Hiába a BOSCH név, ha kontárok dolgoznak ott.

Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.

(#9037) t.zsolti válasza cyber75 (#9036) üzenetére


t.zsolti
tag

és szerintem a 124-es csúcsnyomása lehet több is mint a 120 ( nem tudom mennyi, de az nem elő hanem örvénykamrás motor? ott lehet 145-is)

itt nálunk is van bosch szervíz , de nem vállalták a beállítást, de még a teszt csúcsházat sem találták-))))

MB 123 3.0d

(#9038) cyber75 válasza t.zsolti (#9037) üzenetére


cyber75
tag

A gyári 115 -az biztos. Azt mondták,az adagolót nem bántják. Mert az nem állítódhat el. Most tesztelem azt majd alakul.

Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.

(#9039) Batman2 válasza cyber75 (#9038) üzenetére


Batman2
őstag

Örülj neki, hogy az adagolóhoz nem nyúltak, mert akkor most még azzal is baj lenne ! :N

Sajna a mai szerelő tanoncok, fiatal szerelők már csak a CRDI-t ismerik, a régiekhez gőzük sincsen, hiába esetleg egyszerűbb.
Legfeljebb azok konyítanak hozzá, akiket érdekel a régi technika, vagy jó a műszaki érzékük (ami még nem jár azzal együtt, hogy szerelőnek tanultak).

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#9040) Batman2 válasza t.zsolti (#9037) üzenetére


Batman2
őstag

Tudtommal is 115bar a gyári érték a 24'-esnél is, hiába az örvénykamrás, ami szintén az előkamra egyik típusa.
Csak a csúcs porlasztási képe más, mert az abba való csúcsok sokkal jobban széttartóan porlasztanak, mivel ott nincs golyó, a csúcs és az örvénylő levegő gondoskodik a megfelelő üzemanyag porlasztásról, keverésről.

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#9041) Batman2


Batman2
őstag

Egy autó elektronikai kérdés !

Feleségemék autója (2009-es Fiát Panda) a múlthéten csinált egy kis meglepetést !
Elment vele az apja, aztán mikor visszajött és beállt a garázs elé, leállította a motort, mikor indítani akarta már nem volt hajlandó indítózni !! :U

Megnéztem multiméterrel, üresen meg volt az akku 12V-ja, de mihelyst rátette a gyújtást, a feszültség leesett 1,7V-ra, majd kb. 1 másodperc múlva visszament 8V-ra, pedig semmi sem volt bekapcsolva.
Rátettem az én öreg autóm 95Ah-ás akkuját, ami ugyan már 8 éves, de még mindig indít, azzal 8V-ra esett vissza egy pillanatra, majd vissza 12V-ra és azzal indított is.
Azt tudom, hogy a mai autók önindítójában van egy elektronika ami védi azt túlterhelés ellen és lekapcsolja túl alacsony feszültség esetén is, eddig rendben van, nyilván ezért nem indítózott.

Viszont azt nem tudom, hogy mi az, ami a gyújtás ráadásakor egy pillanatra nagyon megterheli az akkut ? :F
Netán valami sönt ellenállást tesz rá, amivel megterheli az akkut és megnézi, hogy megfelelő e még az állapota az autó működtetéséhez, és tilt, ha egy értéke felé növekszik a feszültségesés ?? :U

De ha ennyire "okos" az elektronikája, akkor miért nem jelzi ki, hogy "akku kuka, cseréld ki" ! :U :(

Az is érdekes, hogy pont a hidegindításhoz még jó volt az akku, de mikor vment az autó és töltése is volt az akkunak, akkor meg már nem volt elég a szufla ?? :U

Hogy van ez ? :F

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#9042) oncsi válasza Batman2 (#9041) üzenetére


oncsi
őstag

Haldokló aksinál a gyujtás ráadásakor lehet olyan terhelés éri ami már sok neki.
Pl. Üzemanyagpumpa, féklámpa (ha automata, vagy csak szokás nyomni inditás közben a féket), még a belső villágitás is lehet gond. Mindezek egy jó aksinál nem okoznak gondot.
Meg hol mértedvaz aksifeszt? Akkun közvetlenűl, vagy pl. sarun, esetleg kocsiszekrény testjéhez képest?
Mert lehet, hogy csak kontakthibás a saru, vagy a testkábel.

Kinek csak kalapácsa van, mindent szögnek vél

(#9043) t.zsolti válasza Batman2 (#9040) üzenetére


t.zsolti
tag

igen ennyit mondtak a profik is .
meg azt , hogy a turbós 135

MB 123 3.0d

(#9044) kymera


kymera
senior tag

Üdv nektek.

Egy holland ügyfelemnek újítok fel egy ZF ötös váltót és találtam egy tűgörgős csapágyat a 3.-ik sebesség egyik fogaskerekében amit nem "ismer" sem az SKF sem a FAG :F
Úgy értem hogy nincs ilyen szabványú tűgörgős csapágy egyik konszernnél sem. Írtam a ZF-nek de eddig nem válaszoltak. :O

1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239

(#9045) t.zsolti válasza kymera (#9044) üzenetére


t.zsolti
tag

meg kéne próbálni a mercedes -nél váltószám alapján

MB 123 3.0d

(#9046) cyber75


cyber75
tag

Na a fejlemény a következő tisztelt uraim.

Tegnap vissza vittem,és újra ki a csúcsokat. Majd ellenőrizz. A koma nem 115-re állította be,hanem 110-re. Érvelése a következő volt. Ez a bevált szokás,hogy a régi merciket 110-re kell be lőni.Mert úgy selymes a járása. Megkérdeztem tőle: Akkor mi a picsának van rajta hogy 115?? Most vissza állította 120-ra a csúcsokat. Kopogás javult sokat. De nem tökéletes. Pénteken megyek vissza és addig basztatom őket,amíg nem jó. Vagy adják vissza a pénzemet. A szerelő csóka,olyan faszán össze rakta a kocsit, hogy 2km-után kiakadt a gáz kanyarodás közben. Fasza nézem,az okos tojás,úgy rakta vissza a porlasztó csöveit. Hogy a gázkar telója elakadt benne. Most komolyan egy Bosch-ba sem lehet megbízni??? Szeretnék végre egy olyan embert,aki normálisan hozzá értéssel belövi nekem a csúcsokat meg mindent. Már bánom hogy bevittem a kocsit oda, mert efektíve nem volt baja. Csak mint rendes tulaj,ellenőriztetni szerettem volna a csúcsok állapotát. Nem kellet volna tudom. :( Valaki esetleg aki érti a dolgát,és nem a vesémet kéri ezért??! Nagyon hálás volnék érte. Zsolti sajna nagyon messze van :( Miskolc a világ másik fele. Kymera vagy valaki. Budapesten vagy a közelében??

Előre is köszi srácok a segítséget.

üdv: Attila

Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.

(#9047) t.zsolti válasza cyber75 (#9046) üzenetére


t.zsolti
tag

próbáld meg az index-es fórumon ( http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9015614 )
a csabais vagy a Smafu.w126 urakat , ŐK ha jól tudom hívatalosan is szerelnek, de , hogy csúcsbeállítással foglalkoznak -e azt tőlük, és nem köpködik őket.

csodálom , hogy még nem akadtál velük össze

[ Szerkesztve ]

MB 123 3.0d

(#9048) cyber75 válasza t.zsolti (#9047) üzenetére


cyber75
tag

Smafut-hanyagolnám. Volna mit mesélnem. Csabai Sanyi szereli most is a kocsit. De adagoló és porlasztó dolgokhoz nem nyúl :(

Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.

(#9049) t.zsolti válasza cyber75 (#9048) üzenetére


t.zsolti
tag

hmmm.több javaslatom nincs.

MB 123 3.0d

(#9050) t.zsolti válasza cyber75 (#9048) üzenetére


t.zsolti
tag

és visszatérve ehhez
" Azt mondták,az adagolót nem bántják. Mert az nem állítódhat el. Most tesztelem azt majd alakul."

-a lánc nyúlásával az előtölés is változik, ha nem is nagy mértékben.

MB 123 3.0d

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.