Hirdetés

2024. június 11., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#11251) Jim Tonic válasza Havier88 (#11250) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Igen, és ebben autópálya is volt. Ha döngetek autópályán, akkor 12 gázból. Annyira jövök ki, mint a dízeles volt. És mégse büdös, nincs common rail kockázat, stb.
autogaz.hu, de nem én csináltattam, hanem azzal vettem. Elég profi szettnek tűnik, hengerenként injektoros. Tartály a pótkerék helyén, 70 literes.

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#11252) Havier88 válasza Jim Tonic (#11251) üzenetére


Havier88
újonc

Az nagyon jó. :)
Most egy kicsit más: ha valamelyiktek lenne olyan kedves és összefoglalná, hogy a különböző "rádiótípusok" mit tudnak, mi a különbség közöttük, továbbá a klímák között is mi a különbség, akkor nagyon hálás lennék.

(#11253) válasza KillHates (#11248) üzenetére



senior tag

Uhh tényleg, mindössze a lényeg maradt le :) W212 E350 CGI

(#11254) KillHates válasza (#11253) üzenetére


KillHates
nagyúr

Az új vas. Tehát csakis a márkaszervizeket vedd célba, az kis műhelyekbe legfeljebb olajcserére vidd a vasat, komolyabb beavatkozáshoz kellenek a célszoftverek és a speciális felkészültség. Én az ősöreg W211-esemet is ha valami speciális gond van márkaszervizbe viszem, mert a kis szervizek csak találgatnak, jó példa erre:
- nagyot kormolok a pedálon és kigyullad a CHECK ENGINE
- hibamegállapítás kis szervizben: turbónyomás esés szenzor
- kicserérljük a szenzort, jó két hónapig
- oké, akkor a turbó a rossz (nem cseréljük ki, nem újítjuk fel, kb 100 ezer van a turbóban, nem lehet az a ludas)
- oké, akkor elektronika hiba (nem, az nem lehet, ilyet nem ír az internet)
- tele lesz a töke a szerelőnek, nekem a szerelővel
- nyomás a Pappas-hoz
- ott egyből mondják: "ősöreg W211, alu intercooler-el, abszurdisztánban sóznak telente mint az eszelősök ergó porózus az intercooler" intercooler csere és ha van még pár ezer akkor komplett töltőrész csere is, mert az is már el van öregedve, oké cserélem és öröm és bódottág! (azért megjegyezték, hogy elég sok riha volt a régi intercoolerben, tehát érik a turbó felújítás megint :( )
Szóval ezért vidd a 212-es (főleg a kényes V6-os olajkályhát) macerásabb dolgoknál márkaszervizbe.

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#11255) válasza KillHates (#11254) üzenetére



senior tag

Helló,

Köszi, hasonlóan gondolom. Elvileg már van is egy ajánlásom.

Pláne , hogy most hirtelen kaptam egy derült égből check engine-t 6 kóddal, és ez eléggé aggaszt. Szándékosságot és átverést (egyelőre) nem gyanítok, inkább a dolgok szerencsétlen együttállását.
Ja és benzines, nem gázolajos :P

(#11256) applause


applause
aktív tag

Szerintetek érdemes ezt kipróbálni, vagy valami haszontalan dolog.
[link]

samsung A54 5G, Mercedes A150 2005, Dell Latitude 7300

(#11257) atee válasza applause (#11256) üzenetére


atee
őstag

Persze, de csak a pirosat :C

D-day 2002-01-04 01:54

(#11258) tailor13 válasza Teszla_ (#11240) üzenetére


tailor13
csendes tag

Azzal a különbséggel, hogy az M111 egy stabilnak mondható, kiforrott konstrukció, nem túl sok típusbetegségnek mondható hibával, az M271 pedig a világ legjobb Mercedes néven forgalmazott benzinmotorja. (Ja nem... gugli, totalcar, M271 címszavakat javaslom, amit könnyen meg lehet találni ilyen módon, az még egy Opeltől meredek lenne, nem hogy egy Mercedestől. Bár én a Mercedest csak '93-ig veszem komolyan. Most lehet kövezni :D )

'82 240D

(#11259) tailor13 válasza barnam_ (#11241) üzenetére


tailor13
csendes tag

Pár mm eltérés nem bánt semmit. Nekem a 123-ason a téli szettem 7x15 ET25, ami nem is az ET miatt nagy eltérés, hanem hogy a gyári 5.5x14-es felnin 175/80-as gumit hord, a téli szett meg most 195/60 (tudom, tudom, nem váltóméret, ráadásul a felnire még ennél is szélesebb kellene igazából), ami sokkal jobban rángatja a futóművet, de az a szélessége miatt van.

ET23-at én nem tennék 124-esre, mert elrontja a futóműgeometriát főleg elöl. Az ET37 simán jó, szokták is rajta használni.

A nagyon nagy ET eltérés főleg a kerékcsapágyakat bántja, 124 esetében talán a toronyszilenteket tudja kicsit terhelni, de szerintem az nem számottevő.A Mercedes esetében nem kell a kerékcsapágyakat sem félteni, mert elég méretes cucc, igaz, ha frissen szerzett autó, érdemes leszedni az agyakat (két csavar fogja a féknyerget az úszócsapoknál, és még kettő a csonkállványhoz), és telerakni zsírral az agyat, hogy ne legyen helye kinyomni magából a zsírt.

Persze, függ az egész attól, hogy hogyan és hol közlekedsz, ha sima autópályán mész 120-szal, ott az ET23 se bántaná nagyon a futóművet szerintem. A székesfőfalu kiváló útjain meg néha a 175/80R14 gumik ellenére is lépésben megyek, mert hallani vélem, ahogy a talpas meg a támasztógömbfej az életéért könyörög :D

'82 240D

(#11260) Jim Tonic válasza applause (#11256) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Sokat nem vesztesz ezen az áron. Vannak komoly ODB tuning szettek, tehát akár működhetne is.
Kétlem, hogy tényleg működik.

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#11261) tailor13 válasza Havier88 (#11245) üzenetére


tailor13
csendes tag

Nincs mit :)

A 280-as M272 kódú, arról pont semmit nem tudok, a 240-es M112, az létezett más modellekben is korábban, (pl 210, ha jól emlékszem, és még néhány másikban), arra különösebb panaszt nem hallottam, sőt, általában a bontódó autókból is igen nehezen sikerül eladni, gondolom nem megy tönkre senkinél, így cseremotor sem kell :D

'82 240D

(#11262) Havier88 válasza tailor13 (#11261) üzenetére


Havier88
újonc

Értem, köszönöm.
Akkor egy M272 E 30 - CLK 280 tulaj kerestetik. :)

(#11263) barnam_ válasza tailor13 (#11259) üzenetére


barnam_
nagyúr

Köszi a részletes magyarázatot!

Akkor marad az ET37-es felni :)

(#11265) Batman2


Batman2
őstag

A múlt héten már megint ki kellett vegyem a csillagot az Öregből, mert már megint ráakadt egy "műgyűjtő" !!! :(

Mivel nem járok az Öreggel, kint áll egy szabadtéri parkolóban, csak hétvégente tudok ránézni, megmozgatni kicsit, vagy tisztogatni és mivel nem makulátlan külsőleg, így biztosan azt gondolta (már ha egyáltalán gondolkodik az ilyen ember), hogy akkor szabad préda, lehet széthordani.
Arra mentem oda, hogy a csillag ki van tekerve előre, vízszintbe és a tartó kosara is ki van pattintva a helyéről, de vagy megzavarták, vagy gondolta, jobban felszerelkezik, mivel nem akart kijönni, így ott hagyta !
Ez volt az én szerencsém, meg az, hogy a jelek szerint "igényesebb" volt, egészben akarta elvinni és nem törte le a száránál, így azonnal kivettem az egészet és elvittem.
Ha akartam volna, sem tudtam volna vissza tenni, mert elnyújtotta a feszítő rugóját.

Áll ugyanabban a parkolóban egy jóval újabb, másik merci is, amihez már fél éve nem nyúltak, pontosan ugyanott áll, a körvonala már látszik az aszfalton, abban is volt csillag, azt még nem bántotta, na fogadni mertem volna rá, hogy legközelebbre el fog tűnni !
Hát így legyen ötösöm a lottón, következő hétvégére el is tűnt a csillagja, de ott sem törte le, valahogyan sikerült neki kipiszkálni talpastól a kosárból :(
remélem, legközelebbre nem viszi el a dísztárcsákat !! :U :(
Ha így haladunk, lassan hozzá kell hegesztenem a felnihez...
Remélem, más nem jár így.

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#11266) atee válasza Batman2 (#11265) üzenetére


atee
őstag

Büdös parasztok mind! Nincs olyan este, hogy nem úgy tenném le ha pesten vagyok, hogy lehet reggelre nem lesz meg.
Annó a 124 ről kellett majdnem fél év mire lelopták. :F :(

[ Szerkesztve ]

D-day 2002-01-04 01:54

(#11267)



senior tag

Hát most nem nyugtattatok meg ... :O
Heti 2-3 napot én is egy pesti lakótelepen állok a kocsival , bár próbálok térfigyelő kamera közelébe parkolni , hátha van valami elrettentő ereje.

(#11268) MurdR válasza Batman2 (#11265) üzenetére


MurdR
veterán

Sajnos a FB-os Merci csoportokban is szoktak panaszkodni csillaglopásra.
Áramot kéne vezetni bele :D

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#11269) applause


applause
aktív tag

Tanácsot kérnék. Az autó A160(W168) 2001.évjárat. Azt szeretném tudni, hogy a fűtés ventilátor sebességét szabályzó ellenállás (resistor) hol található, illetve mit kell lebontani ahhoz, hogy ki tudjam cserélni.

samsung A54 5G, Mercedes A150 2005, Dell Latitude 7300

(#11270) atee válasza (#11267) üzenetére


atee
őstag

Tèrfigyelő kb. Semmit nem èr! 14 autó ablaktörlő lapátot hajlított el egy ève kb. Valami gyökér!
A tèrfigyelő vègig nèzte, de nam azonosítható! Ügy lezárva....

D-day 2002-01-04 01:54

(#11271) MurdR válasza applause (#11269) üzenetére


MurdR
veterán

Erre gondolsz? (169)

[ Szerkesztve ]

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#11272) válasza atee (#11270) üzenetére



senior tag

Mondjuk jogos. Pár éve egy norvég hölgy karcolt végig kb 30 autót csavarhúzóval egy minisztériumi épület mellett (köztük az enyémet), majd bement a szomszéd házba. A kamera mindent felvett. A hölgy nem lett meg.

(#11273) Batman2


Batman2
őstag

Szomorú, ha már a kamera felvétel sem ér semmit. :(

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#11274) Batman2 válasza MurdR (#11268) üzenetére


Batman2
őstag

Valahogy úgy, sajnos.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#11275) applause válasza MurdR (#11271) üzenetére


applause
aktív tag

Igen arra, csak W168-nál.

samsung A54 5G, Mercedes A150 2005, Dell Latitude 7300

(#11276) Teszla_ válasza Batman2 (#11265) üzenetére


Teszla_
senior tag

Nem gondoltam volna, hogy még divat a csillag lopás :(
Egyelőre az enyém sincs garázsban, mert annyi cucc van bent, hogy nem fér be az autó, de szerencsére még nem nyúltak hozzá. Igaz, ez nem Pest, hanem Nyíregyháza, itt talán kisebb rá az esély.

atee: Sajnos a kamerák semmit se érnek, szinte sehol. A Nyír Plázában dolgozott barátnőm és többször találta úgy az autót, amikor jött el munkából, hogy az egyik ajtókilincshez hozzá volt nyúlva (ha megemeled, nem esik vissza a helyére és sokszor a fenti állásban találta). A biztonsági őrök mondták neki, hogy a kamerák nem vesznek fel semmit, így ha feltörik az autót, így járt :(

(#11277) Mintcar válasza Teszla_ (#11276) üzenetére


Mintcar
tag

Sajnos még mindig divat. Összeköltöztünk a párommal egy lakásba kb. három éve, azóta utcán parkolok. Havi rendszerességgel próbálják letörni a csillagot (csak nem tudják mert elhajlik a csukló minden irányban ellenállás nélkül). A legszebb tavaly volt amikor az üzemanyagot akarták leszívni. Feszítővassal szedték le a tanksapkát, közben szétbaszták a kocsi oldalát és a tank nyílását is. Persze egy cseppet sem tudtak leszívni. Mindezt egy társasház előtt ami teljesen ki van világítva. Pedig a tanksapka nem volt kulcsra zárva, a paraszt még arra sem vette a fáradtságot hogy megnézze zárva van-e, egyből pajszerrel eset neki. Nem értem hogy esetleges pár liter gázolajért miért kell ekkora kárt okozni.

w123 200D 1.1millió km+

(#11278) atee válasza Mintcar (#11277) üzenetére


atee
őstag

Sajnos vannak ilyen selejtes parasztok. Akik miatt az utcán sosem lesz biztonságban az autó. :(
Lehet csak simán végig karcolja kulcsal, de komolyabb károkat is simán elkövetnek... Megmonadni nem tudom mi okból.
Esetlegesen néhány ezer haszonszerzés miatt okoznak nagyobb kárt :(
Kezdünk ott tartani mint a 90 es években, hogy egy magnó vagy hangfalpár nem lehetett látható módon az autóban. :O

D-day 2002-01-04 01:54

(#11279) Batman2 válasza Teszla_ (#11276) üzenetére


Batman2
őstag

El kell hogy szomorítsalak, én sem Pesten lakom, hanem Debrecenben, szóval a közeledben ! :U

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#11280) Batman2


Batman2
őstag

Nekem tizen évvel ezelőtt zárt udvarú társasházban ütötték be a hátsó kis háromszög ablakot, kinyitották az ajtót, a kesztyűtartóban kutattak. Hangtechnika semmi sem volt az autóban, nem tudom mit kerestek, feltételezem, nem a forgalmit, nem elvinni akarták, csak valami szuvenyír kellett volna, de egy adag tankolási blokkon kívül nem sok mindent találtak a kesztyűtartóban, sehol semmi érték.
A kis ablak némi utánajárás után ugyan "csak" 2ezer forint volt bontóban, de a bosszúság, amit okoztak, az sokkal több volt.
Takaríthattam a sok üvegszilánkot aztán kínlódhattam az új ablak betételével, elég trükkös, nehéz volt.
Ráadásul éppen másnap haverokkal utaztunk vele, így nejlonozva mentünk, miután takarítottunk.
Az egyik szomszéd autójának is beverték az oldal üvegét, pedig abban sem igen volt semmi sem. :(
A képüket verném be az ilyeneknek...

Jah, és kérdeztem a szomszédot, hogy tett e feljelentést, tegyünk közösen, hátha úgy nyomósabb, de mondta, hogy volt a rendőrségen, ahol közölték, semmi értelme feljelentést tenni, csak az aktákat szaporítanák vele.
Akkor annyiban is hagytam a dolgot, pedig igen is lenne értelme a feljelentésnek, mert ha lefülelnek valakit, akkor minél több esetet tudnak hozzájuk kötni, annál nagyobb az esély, hogy valami büntetést is kap enye-benyén kívül.

Üdv.

[ Szerkesztve ]

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#11281) t.zsolti válasza Mintcar (#11277) üzenetére


t.zsolti
tag

aki szétcseszi a kocsit, annak nem kerül semmibe

MB 123 3.0d

(#11282) Nemo1001


Nemo1001
aktív tag

sziasztok 98' A 140-es mercim van néha olyat produkál menet közben a szervó elmegy középen a digitális mutató is pislog de valamikor teljesen kialszik nem mutat semmit,töltés jelző olyankor bevillan vagy 5-10 másodpercig mutatja hogy nincs töltés.tudja e valaki mi lehet a baj?

(#11283) KillHates válasza Nemo1001 (#11282) üzenetére


KillHates
nagyúr

Talán a hosszbordás szíj? (illetve a feszítője)

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#11284) applause válasza Nemo1001 (#11282) üzenetére


applause
aktív tag

Akku testkábel kontakt, vagy sérült.

samsung A54 5G, Mercedes A150 2005, Dell Latitude 7300

(#11285) Nemo1001


Nemo1001
aktív tag

Az ékszij nem csúszik meg mert akkor azt hallanám.fesz szabályzó vagy a generátorra gondoltam.

(#11286) Nemo1001


Nemo1001
aktív tag

megnéztem az ékszijjat nem laza,elég feszes.megnéztem a csatlakozásokat is nem látom hogy ott lenne a baj.

[ Szerkesztve ]

(#11287) applause


applause
aktív tag

A W168 A160-as MB gépkocsim működésében az alábbi problémám van.

Rendszeresen 20-50km után P0170 hibakód tárolódik (érdekesség, hogy januárban rossz lett a termosztátom és kb. 1 hónapig úgy jártam 55-60°-hőmérsékletű fagyállóval és akkor egyszer sem jött elő), és újabban megjelent a P0100 hibakód. A gépkocsi hideg indításánál jelentősen változik az alapjárat 500-2000, majd 10-15mp után beáll normális üzemre.
Valakinek ötlete a fentiekkel kapcsolatban.

samsung A54 5G, Mercedes A150 2005, Dell Latitude 7300

(#11288) applause


applause
aktív tag

Szerintetek csereszabatos-e az A1661410225-ös az A1661410125 folytószeleppel. Mindkettő A160-ban volt.
A1661410225
A166141125
Külsőleg a különbség a két cső, amely furata mindkettőnél le van dugózva, tehát csak gyártási furat lehet.

[ Szerkesztve ]

samsung A54 5G, Mercedes A150 2005, Dell Latitude 7300

(#11289) Jim Tonic


Jim Tonic
nagyúr

Hali,
van olyan szerelő Budapesten vagy környékén (inkább budai oldal), akinek van Star diagnosztikája, és felprogramozna nekem valamit reális áron?

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#11290) Tsebacsi


Tsebacsi
nagyúr

Üdv!

Kacérkodok egy W212-es vásárlásával. Van a családban egy W211-es, 270CDI automata hagyományos 5 sebességes. Kedveljük, de azért van vele 1-1 probléma is :)

A lényeg az: Mi az ajánlott motor (220/250/320 CDI) vagy esetleg benzines? Automatából a hagyományos vagy a 7G tronic-ot vadásszam? Nagy igények nincsenek, első+hátsó radar, nagy navi, ülésfűtés, xenon.

Mivel a nagy átlag 150k és 230k között van, itt mire kéne figyelni motor/váltó/futómű tekintetében?

Ja és: nagyrészt városban járok én is, évi 17k körül. Tudom, kevés, de a hátsókerék és a nagy kasztni kényelme elkapott a W211-nél, és nehéz tőle szabadulni :)

Köszi előre is! :R

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#11291) KillHates válasza Tsebacsi (#11290) üzenetére


KillHates
nagyúr

A 212-esben, ha jól tudom már nincsen 5 hengeres (270CDi) hanem a 2 literes dízel-el variálnak: kis turbóval 220CDi dupla turbóval 250CDi névre hallgat, a 350CDi meg a V6-os (a 211-esben 280-ra hallgatott) 2800ccm-es két feltöltővel. Én ezt a motort választanám, mert lehet, hogy többet fogyaszt és kényesebb is, de nagyon kellemesen meg tudja lódítani a nagy bódét...
De ami a lényeg, hogy én eleve nem vennék a 211-es után 212-est, mert tényleg olyan csúnya belül szegény 212-es mint egy Opel (tc cikk: "anyám leopelezte" :D :D)
Én kivárom amíg megfizethető áron lesz a 213-as és majd azt veszek, az lehet, hogy kívül csúnya, de belül gyönyörű és én ott ülök :D

W211:

W212:

W213:

De természetesen ízlések és pofonok... :D

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#11292) Tsebacsi válasza KillHates (#11291) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Igen tudom, hogy az 5 hengerest mellőzték, pedig a legjobb motorok közt tartom számon. Félek viszont hogy a V6 fogyasztásban durva lenne a városban. A 212-es nekem belül megfelel, a 213 meg mire elérhető áron lesz...
A 2.2-es ha nem akkora betegágy, nekem megfelel. Nm és Lóerő tekintetében is ugyan annyi, mint a 270-es, így szerintem nem fogom hátránynak érezni.
Gondolom az 5 sebességes ugyan az, ami a 211-ben is volt. Nem rossz, de nem is csoda (volt már vele gond, most is van. Hidegen ingázik a fordulat, leng a mutató mint valami inga), nem tudom, hogy a 7 sebességes jobb vagy problémásabb?!
Vagy ez, vagy egy F10 BMW, vagy egy új Astra kombi a cél, már csak el kell dönteni, melyik legyen :D
Az Astra mellett szól a frissesség, garancia, hogy kombi. A merci és a BMW mellett pedig a hátsókerekes nagy limuzinság, kényelem, és kis presztízs. Csak hülye mód rettegek a 200k körüli futásnál előjövő lehetséges hibáktól, és 6millió után nincs még sok százezrem orvosolni ezeket :(

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#11293) Jim Tonic válasza KillHates (#11291) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Ízlések, pofonok, de nekem kívülről is szebb a 211. Az új Mercik újra szépek, de az a széria nem volt túl szép. Talán a W204, de az sem az igazi.

(#11292) Tsebacsi: 150-200k körül a mai prémium autók keményen elkezdik zabálni a zsebet, bárki bármit mond. Akkor szabad megvenni őket, ha nem fáj évi akár sok százezres javítás.

[ Szerkesztve ]

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#11294) KillHates válasza Tsebacsi (#11292) üzenetére


KillHates
nagyúr

Szerintem minden Merci tud jól fogyasztani, ha kímélik és tud zabálni ha rúgják neki.
Az én kocsim ennyit megy el tankolással:

Ennyiből jövök ki vegyesben (Tökölről ingázok be a IX-ik kerületbe)
Én hozzá tudnék most nagyon jó áron jutni egy E60-as 535D-hez, de pont az ami elrettent, hogy egy gázolajtemető... 8-10 litereket tud enni városban. Meg persze minden bimmer egy megbízhatatlan fosadék egy mercihez képest!
Az Astrát hagyd a fenébe, nálunk a cégnél Insigniákat selejteznek és adnak el babszemekért az ott dolgozóknak. Elhoztam egyet hétvégére: über-alles felszereltséggel, 2.2 Turbo , jól is ment meg a seggmaszírozó is benne volt, de szemrebbenés nélkül itta le a gatyát rólam és egész más vele közlekedni. A mergával bármennyire is töketlenkedek sohasem tolnak le, nem túrnak a seggemben, ha nem megyek az 50-es táblánál csak 60-al. A villámos autóval folyamatosan konfrontálódtam...
Szóval merci vagy bimmer. Ez nem kérdés! :D

Nyugodtan megvehetsz egy 200 ezret futott vasat, az enyémben 500k felett van és semmi baja (oké, dünnyög az SBC akku miatt egy ideje mert elfosta magát a reléje, de az nem létkérdés :D)

[ Szerkesztve ]

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#11295) aero. válasza KillHates (#11294) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

A 211-rol mit erdemes tudni? Típushibák, alkatreszarak? Benzin/dizel, kerulendo motortipus? :)

(#11296) KillHates válasza aero. (#11295) üzenetére


KillHates
nagyúr

Sok mindent kijavítottak ami a 210-es hibája volt, de sok minden a tartósság rovására is ment.
Igazából a 211-es az első "agyonelektronikázott" középkategóriás (E) autója a mercinek, de ennek ellenére nincsen az elektronikai komponensekkel sok macera. Nekem 2002-es első szériás 211-esem van E270CDI, a szokásos tipushibákon kívül nincsen vele gondom. Sőt -lekopogom- nekem az SBC is rendesen üzemel, pedig már olyan 550 van a kocsiban. Ha fussa akkor 2005 utáni, tehát facelift-es 211-est vegyél, abban már nincsen SBC, de ott a részecskeszűrő (amit a réven, azt a vámon) pár agyonbonylított dolgot leegyszerűsítettek (komfort elektronikát, pár kényelmi szirszart) és sok tipushibát kijavítottak (elrakták a leválasztó reléket az esővízlefolyóból :Y) stb...
Az alaktrészárak nevetségesek, - a 211-esem előtt egy igazi fillérb..szónak tartott H Astrám volt (1.7 CDTi ISUZU motoros) na, az nyelte már a pénzt 180 ezer kilométerrel - nem maga az alaktrészek olcsók, hanem, hogy javítható az autó és a legtöbb szervizben meg is tudják csinálni. Jó példa erre, az Astra kerékcsapágya tönkre ment persze csak az ABS jeladóval egyben lehet cserélni: 45.400,- Ft a mercihez egy keréagycsapágy (gyári beszállítótól) meg 8.900,- Ft mert ott nem kell a fél kocsit kicserélni hozzá. Az Astrából kihullott (5 évesen!!!!) menet közben a tükör, 47 ezer bele a tükörlap, mert fűthető és csak egyben van a fűtő modullal és asztrikus.... A mercibe a tükörlap 9.300,- Ft aszferikus, SŐT! fényre sötétedős, fűthető. Ami fosdrága: a karosszéria elemek! Egy krómléc 84 ezer Ft meg ilyenek. De az ember nem össeztörni veszi a kocsiját :K :)
Ha gondolod hívj fel, a telószámom az aláírásomban, meg az adatlapomon. :R

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#11297)



senior tag

Én nem rég vettem egy 212-est , fülig szerelmes vagyok :)
Szerintem kívül-belül gyönyörű, jobban tetszik mint a 211. (de ahogy elhangzott izlések és pofonok :) )
Nekem az Elegance kivitel van, és ilyen belülről :

E350 CGI, 7 gang, 1500Km után 9 liter az átlagfogyasztás, fele pálya, fele város.

(#11298) Tsebacsi válasza (#11297) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Szerintem is jobb kívül-belül, de szubjektív. Benzines itthon alig van sajnos :( Bár amennyit ezek tudnak enni...

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#11299) válasza Tsebacsi (#11298) üzenetére



senior tag

Háát.. 3500 cm3 , V6, 292 LE, 1700 kg - 9 liter fogyasztás szerintem ez nem sok.
A legelső autómnak - Mondeo Mk2 1.8 125 LE volt ugyanennyi.
Utána volt egy Alfa 166 2.5 V6 190 LE annak meg 11.

(Pláne nem sok ahhoz képest, hogy van egy 6 literes V8 GMC-m is, 3 tonnával ... :DDD )

(#11300) Tsebacsi válasza (#11299) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Persze ez igaz. Én döntően városban járok, sajnos ott az 1.8 civicem is megeszik 9-10 litert...

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.