Hirdetés

2024. június 11., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#11051) Templomegere válasza FulopBe (#11050) üzenetére


Templomegere
senior tag

kompresszió hiányos az a drága szerintem , vagy lassú önindító . Nézd meg húzásra hogyan indul . Na meg azt is megpróbálhatnád hogy a végtelensége tekerteted az önindítóval , hogy legalább pöfögetni elkezd vagy sem .

Volt nekem ilyenem , a világ legjobb motorja volt szerintem , csendes selymes járású volt , ment mint a barom , alig evett , tényleg egy csoda volt minden szempontból , kivéve a telet . ott az istennek nem akart beindulni , pöfögött majdnem be be indult de mégsem . húzásra az első méteren már járt .

(#11052) MurdR


MurdR
veterán

Nnah, ma sem lettem merci tulaj.

W124 300D

Automata váltó csúnyát ütött 3-4 között, fűtőventi nem ment, két küszöb sz.rrárohadva, középkonzol tiszta ragacs. :D

Forgalmiban 300D, lekérdezve 230E, törzskönyv az előző tulajnál... :(

Nagyon olcsó volt, taci is volt, de ha nem lett volna problémás a küszöb, akkor megveszem.

[ Szerkesztve ]

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#11053) KillHates válasza MurdR (#11052) üzenetére


KillHates
nagyúr

...és tegyük hozzá, hogy már megvolt neki az Apollo 13 is! :D :D

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#11054) barnam_ válasza MurdR (#11052) üzenetére


barnam_
nagyúr

Hát csak a két küszöb rohadása miatt nem kellett volna kihagyni... 50-100 ezerből meglehet, akár.
A forgalmi és lekérdező közötti eltérés, meg a törzskönyv nélküliség ami gáz.

Szintén 300D, csak manuálban: most, hogy csak hosszabb utakra használom a kocsit, és csak 90-100-al jövök a pályán, rohadt jó a fogyasztása télhez képest... az előző is csak 6,8 lett (előtte 7,5 körül október óta), most 300km-n áll a számláló, és 3/4-ig a tank.

Nem emlékszem már, milyen keretből gazdálkodnál?

(#11055) MurdR válasza barnam_ (#11054) üzenetére


MurdR
veterán

Neked nem automata van?

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#11056) Batman2 válasza FulopBe (#11050) üzenetére


Batman2
őstag

A kompressziót bar-ban mutatja a skála, illetve a műszer, amivel mértétek?

W123-as esetében a 25-30 bar a megfelelő tartomány tudtommal, e szerint ezek maximális értékek lennének, a 35 meg egyenesen sok, ilyen értelemben! :U
Ha viszont ez esetleg százalékot jelentene, akkor egyértelműen baj van, mert az bar-ban, a maximum 30-at alapul véve már csak 10-11 körül van, ami egy benzinesnek tökéletes, de ezeknek a dízeleknek már a vége, ezzel már normál módon nem indul be.
18bar körül tudom a kopáshatárt, amivel még rendesen indítható.

Az hogy rendes izzítás és feltételezett rendes indítózási tempó mellett hidegben indulási hajlamot sem mutat a motor, de indító srpray-jel igen, erősen arra utal, hogy nincs elég kompresszió a motorban.

Az enyém is így végezte anno, az utolsó útján sem érződött a járásán semmi, hogy legközelebb már nem fog beindulni, amíg járt, addig jónak tűnt.

Azért a szelep vezérlést és a szelep hézagokat is ellenőrizném, megfelelő időben nyitnak-zárnak e, nem nyúlt e el a lánc (10 fok nyúlás már csere), illetve, hogy nem támasztanak e ki.
Ez is okozhat kompresszió veszteséget.

Az adagoló működő képesnek tűnik abból, hogy bespray-zés után azonnal harap, vagyis a tüzelő rögtön ott van, nincs komoly kopás.

Üdv.

[ Szerkesztve ]

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#11057) barnam_ válasza MurdR (#11055) üzenetére


barnam_
nagyúr

Nem, manuális.

Dugóban araszolva gyakran eszembe jut, hogy kéne egy automata, de a legjobb nem dugóban araszolni, és akkor nem kell :D

(#11058) tailor13 válasza Batman2 (#11056) üzenetére


tailor13
csendes tag

Hidrotőkés, kb 88 óta az OM601 emlékeim szerint.

De hidegindítózni nem illik, csinosan ki lehet vele olvasztani a dugattyúkat...
Amikor megy, akkor jó erőben van, nyomatékból gyorsít 4.-ben 50 környékéről?
Próbáltál egymás után kettőt izzítani ilyen hidegekben? Mennyi idő alatt izzanak fel a gyertyák?

'82 240D

(#11059) MurdR válasza barnam_ (#11057) üzenetére


MurdR
veterán

Én csak automatát keresek. :B

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#11060) FulopBe válasza tailor13 (#11058) üzenetére


FulopBe
újonc

A gyorsítás, az rendben van, nyomatékos. Izzításról nem tudok nyilatkozni, sajnos én Budapesten, az autó otthon és édesapám szereli most.
A mért végsűrítési értékek elvileg nyomás, tehát bar. Ezeket az értékeket mérték, otthon szerelővel.
Igazából, mi azt feltételeztük, hogy az adagoló valahol elengedi a nyomást. Ezért nem akar indulni mikor sokat, többet állt. Ez lehetséges?

(#11061) barnam_ válasza MurdR (#11059) üzenetére


barnam_
nagyúr

Akkor tessék, 300 turbós automata, friss hirdetés :)

(#11062) MurdR válasza barnam_ (#11061) üzenetére


MurdR
veterán

Ez volt fent FB csoportban nyáron elég sokáig. De ha jól emlékszem akkor sem mondtak róla jókat..

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#11063) barnam_ válasza MurdR (#11062) üzenetére


barnam_
nagyúr

Jó, hát csodák nincsenek. Vagy vételkor költesz rá többet, vagy vásárlás után.

A helyedben azt csinálnám, hogy vennék egy olyat, amin van 1,5 - 2 év műszaki, és a papírok rendben vannak, aztán amit közben kell, meg lehet majd csinálni.

(#11064) MurdR válasza barnam_ (#11063) üzenetére


MurdR
veterán

Persze, ez így van :)

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#11065) tailor13 válasza FulopBe (#11060) üzenetére


tailor13
csendes tag

Ha arra gondolsz, hogy lelevegősödik, akkor lehet. Meglesném még az üzemanyagpumpát is, hátha valami szutyok van benne. Mennyi gázolaj van az autóban?

Az izzítás lényeges, ha egy-két gyertya(vagy a relé) elköszön, akkor nemigen szeret beindulni, főleg, hogy ahogy írtad, eddig indult.

Ha az adagoló nem nyomna eleget, akkor utána sem menne jól, sőt, lehet, hogy el sem indulna.

'82 240D

(#11066) Batman2 válasza tailor13 (#11058) üzenetére


Batman2
őstag

Igaz, a 24-es már hidrotőkés, nem kell állítani.
Persze az is tönkre mehet, akkor pedi okozgat galibát, lehet cserélni.

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#11067) Batman2 válasza FulopBe (#11060) üzenetére


Batman2
őstag

A 23-as adagolójának motor felöli oldalán, ahol jön vissza az üzemanyag felesleg az adagolóból, van egy nyomástartó szelep, ha ez meg van a Tiédben is, ennek a hibája okozhat olyat, hogy hoszabb állás után esetleg nincs azonnal rendes tüzelőanyag ellátás.

De valóban, én az izzítász kifelejtettem, az nagyon fontos, pláne ilyen hidegekben, annak teljesen rendben kell lennie!
Legalább annyit kellene mérjél, hogy vezet e minden gyertya, vagyis ép e benne a fűtőszál, és kapnak e áramot, van rajtuk legalább 10-11V izzításkor!

Ezt egy egyszerű multiméterrel meg tudod tenni, az elsőt ellenállás, vagy dióda tesz/szakadás vizsgáló állásban, a másodikat pedig feszültség mérés állásban.

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#11068) MurdR


MurdR
veterán

Mercedes W124 vásárlás csapó 4:

w124 300D (sima szívó)
automata, 1994.

Pici szundi így munka után, és irány Nyíregyháza :D

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#11069) atee válasza MurdR (#11068) üzenetére


atee
őstag

Csak a fòrumban visszaolvasva. Lassan az autò árát elutazod :)
Drukkolok, hogy ez olyan legyen amit èrdemes hazahozni!

D-day 2002-01-04 01:54

(#11070) MurdR válasza atee (#11069) üzenetére


MurdR
veterán

Nem voltak eddig olyan nagy távolságok, vagyisháááát.. Olvastam olyat is, hogy az illető kb 15 w124-est nézett meg az ország különjböző pontjain, na ő sokat költött rá. :)

Én eddig egyet helyben néztem meg (Szigetszentmiklóson), a többi: 2x Ráckeve, Csepel (w140), Sülysáp és most Nyíregy. Jó lenne ha összejönne, nagyon rá vagyok görcsölve. Rendesen gyomoridegem van. :D

Bár lényegesen könnyebb dolgom lenne, ha fél millával többet tudnék rákölteni :D

De köszönöm szépen, reméljük a legjobbakat. :R

[ Szerkesztve ]

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#11071) batmanéhes válasza FulopBe (#11050) üzenetére


batmanéhes
tag

ennek az adagolóján van ilyen kézi pumpa? ha azt nyomogatod, amíg érezhetően nehezebben pumpál, akkor se röffen be?

biztos, hogy sok állás után is _rögtön_ beröffen az indítóspraytől?

(amúgy saját tapasztalat alapján ez a kézipumpa nagyon ritkán kell, de olyankor nagyon nagy szívás, ha rossz. egy szerelő szerint folyamatosan hullanak, de valami 1700-ért vettem, érdemes rászánni az időt a cserére, mert amúgy minden melónál szívás van mire feltölti üzemanyaggal a csöveket).

(#11072) MurdR válasza MurdR (#11070) üzenetére


MurdR
veterán

Megnéztem az autót, de közel sem olyan állapotban volt, mint kéne.

Hibák:

-fűtés nem ment
-klímát elkezdték beszerelni, de nincs kész, nincs kiépítve a középkonzolon
-ablaktörlő végálláskapcsoló rossz
-jobb küszöb csere
-bal küszöb javítandó
-jobb első padlólemez csere
-bal hátsó doblemez csere
-izzítógyertyák csere
-Ha lepadlóztam akkor nem váltott vissza (mondjuk ez a kegkevesebb, mert beteszem 3ba és kész)

Viszont, ami a javára szól:

-mennettulajdonságai rendben
-futómű rendben. Nem imbolyog az autó, úgy megy ahogy kell.
és ami a legfontosabb: a váltó olyan mint a vaj.

Beszéltünk közbe egy elég komoly lakatos szakival, küldözgettük a képeket, kb 300ból tudná helyretenni, de akkor az ~15évre szólna
A bosszantó hibák kb egy 100asba kerülnének.
(Fűtés, hibás gyertyacsere, ablaktörlő, ékszíj, stb, tehát hogy napi használatra okés legyen az autó)
Olyan szerkezeti hiba, amit azonnal orvosolni kéne nincsen (torony, stb.)

300-ért elhozhatnám. Amondó vagyok, hogy alszom rá egyet....

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#11073) atee válasza MurdR (#11072) üzenetére


atee
őstag

Nem tudom milyen állapotban vannak mèg ilyen autòk, de èn biztos nem vennèm meg úgy ,hogy többet kell rákölteni mint a vètelára!

Mire ebből egy közel hibátlan autó lesz a nevedet! Karcolod a milliót!

[ Szerkesztve ]

D-day 2002-01-04 01:54

(#11074) MurdR válasza atee (#11073) üzenetére


MurdR
veterán

Egy hibátlan automata-klímás 124-es több mint 1MFt most is. :)

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#11075) atee válasza MurdR (#11074) üzenetére


atee
őstag

Nem semmi ára van! Imádtam a 124 et, de ma már biztos nem adnèk èrte 1 millát!
Szinte pont 9 ève ment ennyièrt az enyém. Igaz az manuális volt ès benzines!

D-day 2002-01-04 01:54

(#11076) Teszla_


Teszla_
senior tag

Sziasztok!
Október óta vagyok egy 2002-es W208 CLK 200 kompresszor automata tulaja.
Egy pár napja vettem észre, hogy 1600-1700-as fordulatszámtól hallatszik egy kis kopogás, ami fordulatszám emelésre gyorsul. Ha elengedem a gázpedált, a kopogás megszűnik, üresben ugyanennél a fordulatszámnál nem hallani semmit, menet közben lehúzott ablaknál se hallani.
A vásárlás óta mentem kb. 3e km-t, volt cserélve olajszűrő, levegőszűrő, polleszűrő és motorolaj, ami Valvoline 5w30 lett. Benzint csak OMV-nél tankolok, a sima 95-öst és mindig ugyanannál a kútnál.
Mivel az előző autómat motorkopogás miatt adtam el (szerelő szerint dugattyú hangja volt), ezért félve kérdezem, hogy szerintetek mi okozhat itt kopogást? Ha lesz időm, még ebben a hónapban megyek a szerelőhöz egy váltóolaj cserére, meg pár futóműalkatrész cseréjére és akkor mondom majd neki ezt is, de hátha valaki tud rá mondani valamit.
Előre is köszi :R

Ui: amikor bemelegszik a motor, akkor is hallani, de mintha egy fokkal halkabb lenne.

[ Szerkesztve ]

(#11077) MurdR válasza atee (#11075) üzenetére


MurdR
veterán

Azok most is egy kicsit olcsóbbak, (mmint a benzinesek)

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#11078) tailor13 válasza atee (#11073) üzenetére


tailor13
csendes tag

Éppen hatszámjegyű összegért vettem a 123-ast, most kicsit több, mint a 10szeresébe van. Akkoriban annyiért volt jó 123-as, amennyit költöttem rá összesen, de mechanikailag azok sem voltak ilyenek, akkor viszont nem volt annyim egyben. Most ennyiért sincsen ilyen...

300ért ha jó a motor-váltó és a mechanika, és nincs szétlakva belül, nem biztos, hogy rossz ajánlat.
Persze, a lakatolás drága, de tervezhető, és ha jól csinálják, utána egy ideig nem lesz vele baj.

'82 240D

(#11079) Batman2


Batman2
őstag

Hétvégén ber akartam indítani az Öreget, kiváncsi lettem volna, hogyan indul ez a motor -13 fokban.
30 másodperc izzítás, majd indítanám, de még egy kattanás se jön a motortól !! :(
Valszeg a mágnes kapcsolójában az érintkezések annyira össze húzódtak a hidegre, hogy már nem kapcsolt.
2 évvel ezelőtt, már előfordult télen, hogy nem akart kapcsolni.
Amíg ilyen hideg lesz nem is cserélem, odafagy a kezem, pedig úgy emlékszem meg is vettem már vagy 2 éve a csere darabot, csak közben rendben működött, így megfeledkeztem a cseréjéről.

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#11080) Batman2 válasza tailor13 (#11078) üzenetére


Batman2
őstag

Szevasz

Neked hogy indul a vasad ezekben a hidegekben ?

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#11081) tailor13 válasza Batman2 (#11080) üzenetére


tailor13
csendes tag

Üdv!
-11-ben sikerült valamelyik nap bekurblizni, de az önindító kész van teljesen, ilyen időben csak kb 20. fordulatra kapja el, mert lassan teker. Tudok róla jó fél éve (ősszel is lassan tekert), azóta is sikerült feltenni egy bontottat, ami otthon figyel :) Igaz, előtte az akkut behoztam a szobába éjszakára, meg másfél órát töltőn is volt.

Előtte -13-ban csak tolás és önindító együttes használatával sikerült életre kelteni(önindító sacc 40-es fordulatot tudott produkálni), de akkor állt a nagy minuszokban 4 napot, az akku meg benne volt végig. Tavaly -9-ben kb második fordulatra indult, akkor még jó volt az önindító :)

'82 240D

(#11082) barnam_ válasza MurdR (#11072) üzenetére


barnam_
nagyúr

Ezek esetleg?

300D turbó, 599e
300D turbó, 585e

250D, elvileg már E-classe, 650e

250D, E-classe, 690e
300D, szívó, kombi, külföldi papíros, 399e
300D, szívó, kombi, magyar papíros, 467e
300D, kicsit csúnya, 590e
300D, kombi, 4Matic, 695e

Lehet válogatni :)
Persze biztos, hogy mindegyiknél kell némi kompromisszum.

(#11079) Batman2: nekem könnyen indul a 124-es, de a váltó elég nehézkes, míg be nem melegszik. Ez mondjuk városban annyira nem jó.
Nyáron lett a váltóban meg a difiben olajcsere (Liqui Moly Top Tec ATF 1100, meg Liqui Moly GL5 SAE 85W-90), de sajnos nem voltam ott, mikor bele lett töltve... Megbízható ember csinálta, de a lelkiismeretem megnyugtatása céljából lehet, tavasszal újra lecserélem(tetem). A difiben még le tudnám cserélni, de vajon a váltó olaj csere mekkora meló?
Akna nincs a garázsban, de bak van.

(#11083) MurdR válasza barnam_ (#11082) üzenetére


MurdR
veterán

Nézegetem őket :)

Visszatérve a Nyíregyházi Mercire: az eladónak mondtam, hogy csinálja meg a fűtést, és elhozom az autót. Fűtés nélkül nem tudok 300km-t megtenni.
Tegnap csöng a telefonom, a nepper hívott:

-szia, kész a ventillátor
-milyen ventillátor? Fűtést beszéltünk.
-én a ventillátort csináltattam meg, jössz érte?
-nézd meg kérlek, hogy megy e a fűtés
-és mégis hogy nézzem meg?
-gondolom úgy, hogy beindítod az autót.
-neharagudj, de nem foglalkozok vele, ha kell, jössz, ha nem, akkor nem.

Itt van az a pont, hogy hanyagolom ezt az autót, valami nem stimmel nekem vele.
Tudom, 3kilót megérne, de vannak érdekes dolgok, ami nem hagy nyugodni.

1. Mire leértünk a nepperhez, az autó fűtött garázsban állt. Nem tudtuk, pl. hogy hogy indul hidegben, teljesen át volt melegedve a motor is. Ez egy dízel autónál nem éppen szerencsés.

Klímásként volt meghirdetve. Barátom kérdezte, hogy hol a klímakapcsoló, mert a középkonzolon nincs.
Erre az volt a válasz: - a klíma az szerintem folyamatosan megy, és neked kell leállítani.

Tehát vagy nem értett hozzá, vagy hülyének akart nézni.

Rossz előérzetem van, lakatolás 350e, klíma nem biztos hogy jó (kompresszor benne van, tehát v.színűleg elkezdték betenni), de inkább elengedem.

Barátom is vezette, azt mondta hogy rendben van, de utólag belegondolva amikor én vezettem, olyan volt, mint ha fékezésnél balra húzott volna az autó.

[ Szerkesztve ]

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#11084) Graphics


Graphics
Jómunkásember

Üdv!

Hátha itt tudtok segíteni. Alapvetően Mercis a család egyik fele :D

Szóval ismerősnek van egy A190-ese. Németből vették még tavaly, idén télen az aksi megadta magát.

Rádió kódot viszont nem talált a szervizfüzetben / persze minden egyéb ott van, de kód nincs /

Tud valaki, nem warez megoldást erre / mondjuk ha már én meg tudnám oldani, az is perfekt lenne.

-

(#11085) tailor13 válasza Graphics (#11084) üzenetére


tailor13
csendes tag

Üdv!

Ha gyári a rádió (mmint az autó ezzel a konkrét rádióval gördült ki a gyárból), akkor a Pappas alvázszám alapján kb 5 rugóért megmondja a kódot. Ha nem ezzel a példánnyal jött ki, mert mondjuk a gyári elköszönt, és vettek bele egy bontottat, akkor lehet, hogy rá van írva az oldalára, de ehhez ki kell rángatni a helyéről. Van az oldalán egyébként egy gyári szám, az alapján kis ügyességgel vissza lehet fejteni a kódot, vannak rá honlapok, programok, akár ingyenesen is, más kérdés, hogy a konkrét típust például viszik-e.

'82 240D

(#11086) Batman2 válasza tailor13 (#11081) üzenetére


Batman2
őstag

Ha még nem takarítottad az indítómotorodat, akkor érdemes bele nézned, a lassú tekerés, nagy akku terhelés mellett a kommutátor lemezek közötti réseinek szénkefe porral való berakódásának eredménye is lehet, puha vörösréz drótkefe, esetleg valami keskeny hegyes eszköz kihozhatja.
Nekem anno úgy nézett ki a kommutátir, mintha egy darab fémgyűrű lenne az egész, annyira tele voltak a hézagok, bele volt kövesedve a rezes kefe por. Gyengén tekert és cella zárlatossá tette az akkut.
A koszos fogaskerék kiemelő szerkezet illetve koszos csúszócsapágyak sem előnyösek.

Mindezektől eltekintve -10 fokban ezek az indítómotorok lassan forognak, a dízel motornak pedig kell a fordulatszám a hidegindításhoz.
Én az elmúlt 2 telet az öreggel csináltam végig, napi két indítás teljes hideg állapotban és bár sántán járt a motor a hideg indítás után, de 3-4 fordulat után indult.
Igaz, bár kicsit öreg, de minden tél elején csurig töltött bika akku volt benne.

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#11087) Batman2 válasza barnam_ (#11082) üzenetére


Batman2
őstag

Szevasz

Hanyas 24-esed van?

A váltó olajcsere is hasonló munka a difiéhez, talán még könnyebb is.
Én mindkettőt magam csináltam többszőr is, igaz aknából.
A módszerem az, hogy van egy 1,5m-es 8-10mm belső átmérőjű szilikoncsövem és egy tölcsér, amibe a csövet bele dugom. Én az aknában a cső végét belógatom a diffibe, fent meg valaki tölti a löttyöt a tölcsérbe.
Jó idő míg le csorog a lé, türelem kell hozzá.

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#11088) MurdR


MurdR
veterán

Újra műsoron:

200D automata, jobb eleje cserés a küszöbnek, a motor tökéletes, a váltó 1-2 között nyélgázon egy picit üt.
Ezért legalább nem kell 600 km-t utazni, így hétfő délután felkarolom haveromat, és megyünk is megnézni :D

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#11089) tailor13 válasza Batman2 (#11086) üzenetére


tailor13
csendes tag

Köszönöm, mindenképp megnézem, bár az elsődleges terv az otthon figyelő bontott darab felszögelése, de ez alapján azt is szét fogom szedni, és megpucolom. Nem volnék nagyon szomorú, ha -15 fokban hajlandó lenne beindulni :)
Az akksim kb 12.8-at tud nyugalmi feszültség címén, a tapasztalatok azt mutatják, hogy annyira még nem vészes. :)

'82 240D

(#11090) barnam_ válasza MurdR (#11088) üzenetére


barnam_
nagyúr

Ha nem vagy sietős idegbeteg, akkor jó lehet.

"a váltó 1-2 között nyélgázon egy picit üt."
Nyélgázon amúgy se kell menni egy ilyen kocsival, a 200D nem erre való.

Hajrá, szurkolok! :)

[ Szerkesztve ]

(#11091) MurdR válasza barnam_ (#11090) üzenetére


MurdR
veterán

Jó lenne, mert már nagyon kezd telelenni a tököm. :K :DDD

[ Szerkesztve ]

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#11092) Vaze válasza MurdR (#11091) üzenetére


Vaze
őstag

türelem Mercit terem :DDD

MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD

(#11093) MurdR válasza Vaze (#11092) üzenetére


MurdR
veterán

Remélem holnap már azzal gurulhatok haza :)

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#11094) Vaze válasza MurdR (#11093) üzenetére


Vaze
őstag

ugy legyen :K

MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD

(#11095) barnam_ válasza MurdR (#11083) üzenetére


barnam_
nagyúr

Erre még reagálni akartam, csak elfelejtettem.

Klímásként volt meghirdetve. Barátom kérdezte, hogy hol a klímakapcsoló, mert a középkonzolon nincs.
Erre az volt a válasz: - a klíma az szerintem folyamatosan megy, és neked kell leállítani.

Lehet, hogy egy büdös bunkó paraszt ez a nepper, de ebben az egyben igaza van :D
Ahol EC (azaz Economy) gomb van, ott azzal kapcsolod ki a klímát. Vagyis folyamatosan megy. (nyilván hőmérséklet függő, télen nem fog menni)

(#11096) MurdR válasza barnam_ (#11095) üzenetére


MurdR
veterán

Az volt a gáz, hogy nem volt EC gomb. :)

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#11097) barnam_ válasza MurdR (#11096) üzenetére


barnam_
nagyúr

De 3 gomb volt a két tekerő között, nem?

(#11098) MurdR válasza barnam_ (#11097) üzenetére


MurdR
veterán

Nem, tuti hogy nem volt kivezetve a klíma a műszerfalra. :N

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#11099) MurdR


MurdR
veterán

Nnna, egy óra múlva indulunk. Próbálom legyőzni a gyomorgörcsöt, de elhatalmasodott rajtam :DDD

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#11100) KillHates válasza MurdR (#11099) üzenetére


KillHates
nagyúr

A szó szoros értelmében! :K :)

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.