Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Babszivacs
csendes tag
válasz molnarpeter #11898 üzenetére
Úgy olvasom itt nem javítanak soros adagolót. Anélkül sok kakát nem ér. De köszönöm.
-
MurdR
veterán
válasz barnam_ #11900 üzenetére
Azt bontottat kapok ajcsiba, aztán ha nem lesz jó akkor cserélem újra.
Nem indul nehezebben, csak kell egy kis idő, hogy belejöjjön az összes henger a munkába: [link]
Amúgy egy kicsit jobban rángat, és hallani a hangján, hogy nem tetszik neki a művelet 3 gyertyával.
[ Szerkesztve ]
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Babszivacs #11901 üzenetére
Valóban, tényleg
Aggregátor: 4 hengeres simán indul, ha csak egy izzító hibás.
[ Szerkesztve ]
-
MurdR
veterán
válasz molnarpeter #11903 üzenetére
Azért annyira simának nem mondanám azt a köhögést :/
De valóban, nem dől össze a világ.MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
Karthmann
csendes tag
válasz Babszivacs #11901 üzenetére
Próbáld meg Matyókáékat [link] Csomádon, ők is elég pengék.
Happy wife happy life
-
MurdR
veterán
Termosztátcsere és gyertyacsere megvolt. Ollyan fűtésem lett, hogy sírás.
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
Pé
senior tag
Mára virradóra elszállt az aksi a kocsiban. Mennyire szívás kicserélni egy W212-ben ? Úgy értem hogy kódok, meg computer meg ilyesmi.
-
molnarpeter
nagyúr
Tartsd áram alatt a cuccost, ha biztosra akarsz menni Biztos nem csak leszívta valami? W212 350CDI mikor lemerült, nem volt semmi különös, csak nem indult és nem zárt vissza, de hibát nem dobott, minden ment tovább rendben. Annyi, hogy lehet pár métert meg kell tenni, kormányszög és hasonlók miatt. AGM vagy sima akkus?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Hűtőrendszert át tudom mosni magam? Nem elég meleg a fűtés, gyanús, hogy eldugult a hőcserélő.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Laca1212
őstag
Sziasztok!
Rákívántam egy 2011-es, 120e km-t futott, korrekten szervizelt C180 cgi blueefficiency avantgarde automata-ra.
Merci szűzként kérdezem...
Szabad ilyet venni? Van e valami konstrukciós nyűgje ami bele van kódolva és tuti szopórollerré válik? Mint pl. BMW-nél a lánc szakadások, és a többi ismert hiba.
Kötelező szervize elviszi e a kosztpénzt, vagy vállalhatóan lehet karbantartatni márkaszervizben? Gondolok itt vezérlés cserére(ha kell egyáltalán cserélni), amihez egyes típusoknál/márkáknál motort ki kell venni horror márkaszervizes munkadíjért, stb. -
nagyúr
Tudtok Budaörs környékén szerelőt, aki átmost automata váltót? Megbízható kellene, aki moderált áron dolgozik.
Németországban ez a művelet (olajcsere átmosással) 200€. Ehhez mérten itthon 30-40e-ből meg kellene állnia.Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Chal
addikt
W203 Kompressor fogyasztása felől érdeklődnék, mert kezd kicsit gyanús lenni a dolog. Pár hónapja van meg az autó, nem akartam messzemenő következtetéseket levonni, amíg nem cseréltetek meg nézetek meg rajta ezt-azt. A diagnosztika lambda szondád és légtömegmérő hibákat jelzett. Ismerős jóbarát szerelő tüzetesen megnézte, azt mondta valóban érdemes cserélni, így megtettük. Azóta jobban is húz, meg szebben is jár a motor. Megnézte a típusra jellemző szenzorkábeles olajfolyás dolgot is, ebben már a javított kábel van, és a szenzor is ki lett cserélve, szóval gondos volt az előző tulaj tényleg.
A fogyasztásom viszont ezektől mit sem változott, a kérdésem ennek kapcsán a következő: mennyire normális az, hogy 10km-es masszív dugós araszolás közben 18-22 litereket mér az autó? Az benne a nagyon furcsa, hogy elég ebből csak egy 1km-es szakasz amikor lehet menni stabilan 40-50-el és azonnal drasztikusan esik, bezuhan arra a szintre amit internet szerte írogatnak (városban 12-14 liter) és ott is marad. Ha nincs ilyen szakasz, akkor 20 liter körüli átlagot mutat a komputer amikor beállok a garázsba. Autópályán vagy országúton pedig tartja a 7-10-et, attól függően hogy mennyire hergelem, szóval ez rendben van.
A dolog fordítva is igaz: ha pl. el tudok indulni normálisabb forgalomban, és megyek 1-2km-et 30-50km/h átlaggal, akkor 12-14 liter jön ki úgy is, hogy után 8km-et araszolok. Viszont pénteken mentem a Rákóczi hítól az Árpád hídig a Hungárián gyök 2-vel, és 22 liter lett a vége, mert még csak egy 200 méteres rész sem volt ahol 30km/h-ra lehetett volna legalább gyorsítani.
Na most engem ez a dolog nem zavarna, mármint anyagi oldalról. Ez van, sokat fogyaszt. Inkább csak attól félek, hogy ezek a 18-22 literes fogyasztások valamilyen hibára utalnak amit ha nem kezelek időben akkor az drága mulatság lesz. Szóval mennyire tekinthetők normálisnak a fentiek?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Egy helyben állva nem lehet fogyasztást mérni. Tankolás után számolva, egy hosszabb utat követően (20-30km legalább) térjünk vissza rá Ilyen felhasználásra hasonló árban Priust vennék, az erre van kitalálva, egyszerűen fájna ilyennel nyektetni egy sima belsőégésű motort
C200 az alany? Automata?[ Szerkesztve ]
-
Pé
senior tag
válasz molnarpeter #11911 üzenetére
Jelentem kicseréltem. Az eredeti gyári akksija volt benne (8éves). Ha töltöttem 3-4 órát akkor egyszer tudam indítani, úgyhogy az akksi volt szar. (Varta by Mercedes AGM )
Most ugyanolyat raktam bele, nem volt feszültség alatt, és meg se nyekkent. Semmi nem állítódott el, minden ment szépen tovább. -
barnam_
nagyúr
válasz Jim Tonic #11915 üzenetére
Igaz nem Budaörs, hanem Csömör, de Csabai Sanyit hívd fel. Megbízhatóbb szerelőt nem ismerek.
-
Chal
addikt
válasz molnarpeter #11917 üzenetére
Igen, automata. Amúgy nem is írtam a felhasználásról Gondolom mással is előfordul, hogy dugóban áll az autóval, de ez nem jelenti azt, hogy folyamatosan így/erre használja.
A tankolásnál hozza azokat a számokat, amiket a komputer mér. Viszont nem tudom mi történne ha tényleg úgy használnám az autót ahogy gondolod (sok város, sok dugó), ebből adódóan szerintem ez esetben 16-20 liter közötti átlagom lenne. Nem tudom ez mennyire normális, valamint továbbra is érdekel, hogy másoknál is 18-22 litereket írogat e egy w203/c200k ha araszolgatnak vele. Mint ahogy írtam is, aggódok érte igazából, nem a gazdaságossága érdekel.
-
nagyúr
Részben ez a bajom. Valahol 3500Ft-os olajat írnak, de valaki szerint kiváló minőségű olajok vannak már 2000Ft/l-ért is.
De a meló maga 1 óra állítólag, átmosással együtt (német fórumokon írták a kérdésemre). Tehát akkor is meg kellene állnia itthon 45k körül, ha drága olajat tesznek bele.@Aggregátor: köszönöm. Az nagyon a másik oldal, de ha nem lesz jobb, akkor marad ő.
[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Eugene Roe
őstag
Volt korábban egy dadogós problémám a család 1999-es E mercijével, ahol az automata váltóra gyanakodtunk. Azonban egy alaposabb autószerelő 3 próbaút és folyamatos adatkiolvasás után a lambda-szonda és gyertyák cseréjét javasolta, ami 3 hete megjavította a hibát
VW-nél "ugyanez" a jelenség 400k-s mechatronika cserét jelentett.
-> mindig kezdjük az alapoktól.
It'll hurt... a lot, but you'll be better - you say?!
-
BigBlackDog
veterán
Sziasztok!
W124-esnél mennyire természetes, hogy a (négysebességes) váltó botja úgy mozog, mint egy döglött csirke lába? Facelift előtti verziónál (borostyánsárga irányjelző, FL előtti hűtőmaszk és lökösök) milyen négyhengeres benzinmotor lehet benne, ha "csak" négysebességes váltót kapott?
-
barnam_
nagyúr
válasz BigBlackDog #11926 üzenetére
Mikor tapasztalod ezt a mozgást?
A váltás során nehéz beletalálni a fokozatokba, vagy ha elveszed a gázt, esetleg bukkanókon mozog a kar?
Előbbi során a kulissza lehet ki, utóbbinál meg a váltótartó bak. Nekem bakot kell majd cserélni, mert már kopog.2 vagy 2,3-as 8 szelepes motor lesz az szerintem.
-
BigBlackDog
veterán
-
barnam_
nagyúr
válasz BigBlackDog #11928 üzenetére
Akkor már szét van kopva.
Majd egy talin nézd meg az enyém váltóját. Ha nem is Hondásan precíz, de azért szerintem jó a váltója -
barnam_
nagyúr
válasz Templomegere #11930 üzenetére
Egyetértek
-
nagyúr
-
nagyúr
-
BigBlackDog
veterán
válasz barnam_ #11929 üzenetére
Itt lenne az ígért videó. Gondolom kopott már a mozgása alapján. Most 368e km-t lehet leolvasni az óráról, de relatív ismert az előélete. Szóval akár valós is lehet.
Még csináltam néhány képet az alsó részéről. Elvileg nem volt újrafényezve, de ahhoz képest feltűnően rozsdamentes az "érzékenyebb" helyeken. Ez mennyire természetes W124-nél?Egyébként ilyen kormánnyal (csak a közepén Merci emblémával) szerelték gyárilag a W124-eket? Gondolnám nem gyári tartozék, főleg, hogy a váltógomb sem fa.
Hangszigetelése ennél is eléggé hatékony. A dízel hangjából is alig jött be valami, de ebből a 2.3-as benzinből 2000-ig szinte semmit sem lehet bent hallani.
A difinek a hangja kb. hasonló mértékben van jelen, mint a Tiedben, 1500-2000 rpm környékétől lehet hallani a fütyülést.
Viszont ami feltűnt, hogy ha nem a legfinomabban engedi fel az ember a kuplungot, hátulról hallani egy nagy ütést. Ez mi miatt lehet? Nem mintha meg akarnám venni (bár, nem rossz ez az E...), csak érdekel a dolog.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #11936 üzenetére
Az ütés az lehet kardán, difi és féltengely is. Meg kellene nézetni. Én olyan autót vettem, ahol a tulaj mondta, hogy tolatásnál kattog hátul valami. Hát tényleg durván kattogott, főleg tolatásnál, de egy darabig előre menetben is a tolatás után. A kattogás olyan volt, hogy berázta a padlólemezt. Azt mondta, volt szerelőnél, féltengelyt javították, utána lett ilyen, és azt mondta a szerelő, hogy ez ilyen, majd bekopik.
Megvettem így, és elvittem a saját szerelőmhöz. Ők kivették az első féltengelyt, kiderült, hogy durván szorul. Gondolom, ez volt javításon. Felküldték Pestre, onnan visszajött, és legalább a szorulás elmúlt, de a kattogás maradt.
Napokig keresték, mi lehet, mire észrevették, hogy az első kardán szerintük nem úgy van forgatva, ahogy kellene. Elforgatták picit, akkor szinte megszűnt a hang. Aztán beállították úgy, ahogy kellene, és az azóta is tökéletes.Amit ki akartam hozni belőle, az az, hogy hazánk tele van balf@sz szerelőkkel, és sajnos sosem lehet tudni, a megvett autó mit kapott. Nekem gyakorlatilag tönkremehetett volna az egész hajtás egy ilyen alak miatt. Érdemes neked is megnézetni egy megbízható, hozzáértő szakival, mert lehet, hogy ez a kattogás most még könnyen javítható, később meg elég sokba kerülhet.
Az a fa kormány tudomásom szerint sosem volt gyári, de szerintem ritka ronda is.
[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
barnam_
nagyúr
válasz BigBlackDog #11936 üzenetére
Fokozatban nem szabadna így mozognia De üresben se legyen nagy holtjátéka (amikor nem húzod erővel, csak picit megmozgatod).
Persze, hogy rozsdamentes, mert amiket fotóztál, azok műanyag elemek
A küszöbnél pattintsd le az emelési pontot takaró műanyag elemet. Ott lesz a rozsda valószínűleg. Meg ezen a képen is látszik, hogy a hátsó doblemez patentjainál indul a rozsda. Amúgy ez még nem vészes.A kormány nem gyári, amúgy is hányás.
A benzines jóval halkabb a dízelnél, főleg a 6 hengeresViszont ami feltűnt, hogy ha nem a legfinomabban engedi fel az ember a kuplungot, hátulról hallani egy nagy ütést. Ez mi miatt lehet?
Nem tudom, nekem ilyen csak 5-ben van, ha leugrok a kuplungról. Finoman kell váltani -
BigBlackDog
veterán
válasz barnam_ #11938 üzenetére
+ (#11937) Jim Tonic: Köszi a válaszokat. Nem saját gép, csak családban van kölcsönautóként egy rövid időre. Viszont azért a Honda mellett is eljátszok a gondolattal, hogy mi lenne, ha helyette...
Egy normális állapotú W124-et 6 hengeres benzinmotorral mennyire lehetetlen normális állapotban kifogni manapság? Azt látom, hogy a beltér gyakorlatilag nem öregszik, de rozsda mennyire kezelhetetlen napi használat mellett? Alkatrészek beszerzése gondolom (még) nem túl bonyolult feladat.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz BigBlackDog #11939 üzenetére
A '93 utáni, már E-Class példányok (kisebb hűtőmaszk, fehér index elöl, füstszínű hátul) az alkalmazott festési eljárás (vízbázisú) miatt hajlamosabb a rozsdásodásra. Ilyen szempontból egyenértékűnek vehető a hírhedt utódjával, a pápaszemes (W210) szériával.
A '93 június előtti, nagy hűtőmaszkos példányok kevésbé rozsdásodnak.
Szerintem nem lehetetlen normális állapotban lévő példányt kifogni, csak alaposan át kell nézni. Meg nyilván vételár kérdése is Öreg autónál nem árt, ha van jó karosszéria lakatos ismerősÉn sor 6 benzint csak akkor tartanék, ha országúton/autópályán használnám, nem pesti dugóban araszolásra való szvsz. Ezt a hirdetést korábban mentettem el, ránézést megérne.
Alkatrész van bőven utángyártottban. -
BigBlackDog
veterán
válasz barnam_ #11940 üzenetére
Az hittem pedig, hogy a W124 a széria végéig rendben volt és csak a W210-el jöttek a vízbázisú bajok.
Azt a hirdetést én is megtaláltam, nem tűnik rossznak. Egy problémám van csak; tempomat nincs benne. Ha jól rémlik, korábban beszéltünk erről a témáról és mintha azt mesélted volna, hogy a tempomat az egyik "érzékeny" pontja a W124-nek (amiben volt gyárilag, abban sem működik általában, mert a vezérlése megadja magát). Egy ilyen W124 tempomattal ellátása mennyire lehetetlen? Ha jól olvastam, akkor sebességjeladós óracsoport kell hozzá (amit a külső hőmérő meglétével lehet ellenőrizni).
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz BigBlackDog #11941 üzenetére
Van utángyártott tempomat, de sokallom az árát, meg a bajuszkapcsolóval nem működtethető.
Itt a leírás a gyári tempomat elektronikájához, csak időközben ez regisztrációhoz kötött lett, így anélkül nem lehet megnézni. -
Hyperion
senior tag
válasz BigBlackDog #11941 üzenetére
Helló!
W124-es tempomatban otthon vagyok, kb minden hibába belefutottam ami létezhet.
1-2 dolog (Dízeles motorról tudok beszélni.):
- Figyelni kell, hogy MOPF1, vagy MOPF2-es az autód/tempomatod. Külünbözőek a karok.
- Ahogy írtad legyen HAL jeladó a műszeregységben
- A kar, kábelkorbács, HAL jeladó, splitter és még azt mondanám hogy a stellmotor kb tönkretehetetlen. A stellt azért érdemes szétszedni bezsírozni.
- Ami viszont 10/10 rossz az az erősítő. Viszont mivel SMD alkatrészek akkoriban még gyerekcipőben jártak, könnyű javítani:Ezt egy másik fórumban írtam:
Netes és saját tapasztalat alapján a W124-ben lévő sebességtartó automatikánál általában az erősítővel van a gond. A stellmotor, bajuszkapcsoló ritkán romlik el.
Stellmotor:
Le kell tesztelni a kuplung, valamint a motor működését. Érdemes szétszedni és kicserélni a zsírt!Erősítő javítás:
Alapvetően 2 fő probléma fordul elő leggyakrabban: rázkódás miatti forrasztörés, valamint az ELKO-k kiszáradása.
Kondenzátort könnyű szerezni: hqelektronika, lomexElső, és legfontosabb feladat a lakkréteg lemaratása a nyáklapról. Én először denat. szesszel kezdtem, de túl gyengének bizonyult. Leszedte, de csak a nagy részét. Újraforrasztásnál látszódott, hogy még szennyezettek a forraszok. Minden mind1 alapon nitróval ugrottam neki. Ez már szépen leszedett mindent, viszont az alkatrész feliratok nagy részét is! Szóval ha bármi adatra szükséged van, fotózd le előtte az alkatrészeket.
Kondik kicserélése után, javasolt az összes forraszpont frissítése, valamint minden alkatrész, /diódák-ellenállások/ kimérése.
Érdemes még gyengén végignyomkodni az alkatrészeket is. Nálam így derült ki, hogy bár a teszt szerint rendben volt egy dióda, de repedt volt. Amint hozzáértem már ketté is vált...Viszont megéri! Marha jó dolog tempómattal zötykölődni az autópályán
-
bucihost
senior tag
Sziasztok!
Merci c200 2002. Szeretném cseréli a gyári fejegységet (Audio 10 BE6021) Gyárilag 3 csatlakozó megy rá, amelyből 1 (elvileg) a kormány vezérlés. Egy Pioneer fejegység menne a helyére, amin csak 1 csatlakozó van. Ehhez kellene ugye egy iso csatlakozó, ami szétosztja 3?! felé. Neten viszont csak olyanokat találok, ami 2 ágra osztja. A kérdésem az lenne, hogy létezik egyáltalán 3-as iso kábel? Ha igen tudna valaki linkelni? Valamint szükségem lenne egy beépitő keretre is, mert ugye a gyárinak egyedi formája van. Ilyet hol tudnék venni? Köszi előre is -
Kickass
őstag
válasz molnarpeter #11946 üzenetére
Se mp3, se aux, se usb.
Én erre tippelnék . -
Csókolom
tag
ez igy van, ahogy irod, nekem is W203. Az a trükk, es ezt irja a gyari könyv is, hogy hidegben, 5-fok alatt hideginditas utan (22 Liter) rögtön el kell indulni vele kb. 40 km/h felett visszaesik a fogyasztas kb 3km utan (11 Liter) es tovabb kb 7 literig. Ami a legnagyobb hülyeseg -kiprobaltam tavaly- hogy 0-fok alatt elinditani, jarni hagyni es kb 5 percig jeget kaparni a szelvedökröl. Mire beszalltam, a kiirt fogyasztas 26 liter. Szoval inditas utan rögtön el kell indulni -hidegben is, hogy kevesebb legyen.
Megj. telen nem megyek mar vele, mert veszelyes, tul gyorsan adja le a nyomatekot a hatso kerekeken es nincs sok tapadasa -dehat ezert sport-cupe, kanyarodni sem lehet vele normalisan telen, mert kipörög ill. kifarol. Illetve erösen rozsdasodik a sozott utakon. Opel Corsa volt jo telen amig megvolt[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÓRIÁSI Philips Hue csomag - Hue Go, Iris Black, Play Bar, Light Strip V4 stb...
- Yose Power 350w (hátsó kerék) Feat Imotor2 240w (Első kerék) 26" + 36v24ah , 36v10ah
- Gaming asztal Rapture Gaming Desk AURORA 300 fekete
- Opel Insignia Full extra! Ezt érdemes megnézni és elolvasni a hirdetést !
- Klarstein Chillout jégkocka készítő
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest