Nincs, ha nem kéred külön.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Nincs, ha nem kéred külön.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Megpróbáljuk, egy 30 ezres próbát még megér a 250-700 ezres tökönszúrás előtt
It'll hurt... a lot, but you'll be better - you say?!
Átmosás plusz csere 300€ Németországban (nem saját tapasztalat, csak német fórumokat is olvasok), itthon meg kellene állnia 60-70k körül max.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Nekem elég könnyen feljön a műanyag keret, utána felemeled a faborítást, kulissza tetejét lepattintod (kis pöckök fogják) és ki tudod tekerni a kart. De lehet hogy a kart is tartja egy csavar, arra nem emlékszem.
Eugene Roe:
Az egy W210, ugye? Nekem egy Árpádföldi szakit ajánlott egy Merci szervizes, névszerint Sulyok Lászlót.
Privátban küldök egy telefonszámot, automata váltókkal foglalkozik.
Ràkeresve a szakira lehet találni vèleményt is róla:
Sziasztok!
Egyik topik társ adta meg nekem Sulyok László nevét. Borzasztóan korrekt embert ismertem meg ma benne.
Mint korábban is említettem 1.5 éve, mióta megvan a szekér az automatám nem az igazi. Felújjítottam tokkal-vonóval a diffimet, de igazából nagy változát nem hozott, pedig az tényleg nem volt filléres tétel.
Reméljük azért nem ártott a kocsimnak, max. a pénztárcámnak, de ez legyen az én problémám.
Szóval alacsonyabb fordulaton kimondottan ütott, nem szépen váltott. Ma végre eljutottam hozzá, úgy hogy elotte az én szerelőm /nem merci, csak sima általános, de elég ügyes szerelőm/ azt mondta fel kellene a váltót újjítani.
Nos Sulyok L. úr, nagyon korrekt volt. Kipróbálta a kocsim és nagyon rovid idő alatt megcsinálta. Kitisztított valamit rajta, állítólag valami rosszul is volt bekotve benne.
Lényeg 3 próba korrel együtt úgy 1.5 óra alatt orvosolta a problémát.
Most állom szépen vált, vajpuhán vált. Az ősszeg amit fizetnem kellett borzasztóan kedvező. Számomra viccesen alacsony. Fogalmazzunk úgy baráti volt.
Koszonom a forumozó kollegának a tanácsot.
Üdv
[ Szerkesztve ]
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
Köszönöm az ajánlást! Felvesszük vele a kapcsolatot.
It'll hurt... a lot, but you'll be better - you say?!
99-es és 4 sebességes? Tuti? Ha 1-2-3-4 kiválasztós a váltó, akkor 5 sebességes. Nekem a 96-os C már 5 volt. Amúgy ha nem akar felváltani az elsősorban a conductor plate hibája, nem tudom mi a neve magyarul. Az elektromos panel ami a váltóhoz csatlakozik.
Igen, ezzel az ellentmondással én is találkoztam, szóval szinte biztos, hogy 5 (1-2-3-4 kiválasztós, a pápaszemes vizes festésű rohadós, annyi hogy ez garázsban állta 18 évét, emlékezetből mondtam)
Az a 300 ezres dolog lehet, amire te gondolsz?
[ Szerkesztve ]
It'll hurt... a lot, but you'll be better - you say?!
Szerintem kezdjetek egy átmosással, mert másoknál is van ez a hiba, és megoldja. Illetve nálatok is javított egy olajcsere. Mivel ezekben nyomatékváltó van, én elképzelhetőnek tartom, hogy kicsi az olajnyomás, és ez okozza a problémát.
Persze lehet rossz a vezérlő is.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Nem, a 300 ezres az wandler, szeleptömb stb. már. Olajcserénél cseréltétek a váltó csatlakozót?
Sziasztok!
w203 270cdi (automata) sedan-hoz milyen első/hátsó rugó való?
Megemeltük az autót, de nem láttunk színkódot, alvázszám alapján meg nem lehet beazonosítani a bolt szerint.
Ilyenkor hol tudok utána nézni?
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
[link]
A w203 az sedan. A kombi az S203.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Sziasztok!
W203 C220 CDI mennyire jó vétel? Németországban 3000-3500 euróért, itthon 1,2m körül vannak szépek (képek alapján) és még szervizkönyvesek is néha. Hirdetik őket még mobile.de-n 3 betűs szavakkal is mint pl: SHD, PDC, DPF Mire kell figyelni egy ilyen autónál?
[ Szerkesztve ]
Nem rossz konstrukció.
Érdemes elvinni szakszervizbe vagy olyan független helyre ahol rá tudják dugni gyári mercedes diagra.
Ezenkivül csak a szokásos, futómű, karosszéria.
Szerintem érdemes facelift utánit nézni (2004-ben volt modellváltás)amit a legegyszerűbben a középkonzolról ismersz fel.
A vezérműláncot érdemes ellenőriztetni. Egyébként stabil konstrukció, nagyon sok kilométert elmennek, nem véletlen volt népszerű mint taxi. Pont emiatt érdemes vigyázni külföldi vásárlás esetén is ezzel. A gyári diag megmondja a kilométert is ha buherálták illetve pl a porlasztók állapotát meg kb. mindent.
DPF=részecskeszűrő
PDC=parkradar
Az enyém C200 CDI, szeretem igaz ez ex-taxi volt, de még mindig hozza a Merci érzést.
[ Szerkesztve ]
Értem. És a DPF-et érdemes kerülni, vagy nem baj ha van?
Olcsóbb, ha nincs, de rosszabb szokott lenni a környezetvédelmi besorolás nélküle. [link] megvolt? Legnagyobb baj a rozsda, abban a korszakban csinált már a konkurencia nem rohadós kasznit.
[ Szerkesztve ]
Lehet + hibaforrás, nyilván jobb nélküle.
Nálam pl fl utáni euro4-es motor, de DPF nélküli, igaz ez nem C220. Érdemes utánanézni egy vin dekóder oldalon, alvázszám alapján elég sok info elérhető, pl a DPF-es motoroknál szerepel egy 474 szám.
Rozsdát érdemes keresni, de a ráncfelvarrott példányok ebben már jobb minőséget képviselnek, rozsda meg minden 10+ éves autónál előfordulhat.
A fentebb emlitett cikket érdemes helyén kezelni, TC szeret az általa favorizált példányoknál más költségekkel számolni/itéletet hozni mint azoknál amiket épp nem tart a becsnepper vagy bárki más a holdudvarból...
A problémám továbbra is fennáll, hogy kidobott legalább 10 különbözőt, más más színkóddal, amit a sajátomról nem tudok leolvasni....
Akkor kell keresni valakit, akinek van EPC-je.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Sziasztok!
Nem rég én is Benz tulaj lettem egy 190E Sportline által, és még jelenleg ismerkedek az a autó kis-nagy bajaival (elvégre 29 éves). Arra lettem figyelmes, hogy nem működnek a parkolólámpák elől, majd a fényszóró hátuljának lebontása után megláttam, hogy nincsenek is a helyükön az izzók (beleértve a foglalatukat is). Miután visszatoltam őket, helyreállt a rend és működtek a lámpák, de a vezető oldali eléggé lötyögős, és a másik sem hiszem hogy sokáig bírná a helyén. Mi a módja ezen izzók rögzítésének? El nem tudom képzelni, hogy gyárilag ne lett volna valami rugós vagy bajonettzáras rögzítése ezeknek... [link] Sajnos nehéz hozzáférni, hogy jól látszódjon a dolog, de én nem látok se rugót, se kampót, se semmit.
Másik: Tompított fényszórók néha "villognak" és a villogáskor egy relét hallok kattanni a műszerfal mögül - ez micsoda? Valahol olvastam, hogy ez a gyári riasztó lesz (vannak problémák a központi zár működésével, szóval hihető a dolog), de az utasoldal lábrészéből már valaki eltávolította a készüléket - feltéve ha volt benne gyárilag.
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
Írd be az alvázszámot, utána járunk.
Felszereltségtől függ, melyik rugó kell. Be lehet azonosítani alvázszám alapján, csak a boltnak szerviz adatbázisa gondolom.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Jól néz ki az biztos, nagyon szép klasszikus gép !!!
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
78 éves bácsika W140 S600 Langot használ még mindig taxinak
Németül tudók előnyben
Allitas A: 12 hengerre:
Hubraum: 5987 cm³ + Verbrauch: ca. 15,0 l/100 km (autopalya konstant sebesseg)
Allitas B: 4 hengeres, enyem,
Hubraum: 1796 cm³ + Verbrauch: ca. 6,4-6,7 l/100 km (autopalya konstant sebesseg)
Konkluzio: "allitas A" -t nem tudom elhinni
Mért ne lehetne elhinni a 15 literes fogyasztást konstans sebességnél? Csak tartania kell a sebességet, normál tempónál (nem 200) meg szerintem a V12 nagyon nem erőlködik
a 850.000km se kutya
az 1796 cm3 ami negy hengeres 12 hengeren (3*6,4-6,7)= 3*6,4= 19,2 litert fogyasztana. 19-22 litert egyebken fagyont körüli inditas utan közvetlenül alapjaraton az 1796cm3-is benyel az elsö 2-4 percben... Ezert erdekelne mennyit sziv ez a 12 hengeres hasonlo helyzetben 6000cm3-n. Olyan 30-40 literre gondolok Hidegben a garazsban indulas megtakaritast jelent
[ Szerkesztve ]
Azt nem tudom honnan veszed, hogy a fogyasztás egyenesen arányos a hengerek számával
Nekem a 6 hengeres motor átlagfogyasztása (30e km) 6,86 l/100 kmh. Akkor hogy van ez?
Elküldtem privátban
Köszönöm!
minimum 15-16 Liter autopalyan A 15 Liter tenyleg a minimum -felteve, hogy nem emelkedik, nem lep oda neki, nincs telerakva, 18C-fok, szaraz tiszta levegö, napsütesben es a tank is majdnem üres (ha en nem nepper vagy gyarto, akkor inkabb a realis fogyasztast irja mar, ami több mint 15 liter)
[ Szerkesztve ]
Azt biztosan tudom, hogy az Atego amivel jártam 6.4-es 170 Le-s és 11 tonnás volt, ha nem nyomtam neki akkor megúsztam 25 literrel százon, ha nyomtam akkor 30-at is benyelt.
Happy wife happy life
Igen, ott biztosan nincsen az a hülye szabály, mint nálunk, hogy 10 évnél idősebb autóval nem lehet taxizni !
Nem (elsősorban) ezzel fogják megoldani a taxik megfelelő műszaki (és esztétikai) állapotban való tartását.
Biztosan lennének nálunk is, akik akár 40-50 éves, antik öreg autóval utaznának szívesen, persze szép, komfortos, kulturált állapotban, és a kettő egymást nem zárja ki, de nem tehetik mert, nincs, nem lehetséges.
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
Viszont nem mindegy, hogy a dízeljeikkel mennyi kormot tolnak a gyermeked tüdejébe.
Kár ebbe belemenni.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
1. nem tolonganának az idősebb, jó állapotú, pláne muzeális állapotú taxik akkor sem, ha nem lenne a korlátozás, de annak a kevésnek lehetősége lenne,
2.. had emlékeztesselek a közelmúlt diesel botrányára, az autógyártó cégek csalására,
3. ami el van hanyagolva, ütik-vágják, az újként (új technikás, common rail dieselként) is nyomja a füstöt, manapság pedig az autók nagy százaléka már ilyen.
Napi 250km-t ingázok, naponta látom, mely autók nyomják a kormot, ki hogyan közlekedik.
Sokan sajna úgy mennek, ami a csövön kifér. Én már 4. éve járok ugyanazon az úton és még mindig nem megyek 100 felett, akkor sem,. ha 5-ből négyen megelőznek (főként UA, SK és RO jelzésű autók), és nem nyomok padlógázt gyorsításkor, csak ésszel.
Így alacsony a fogyasztásom és 100ezer kilométer alatt semmi baja nem volt, az amúgy már jócskán használt (CDTDI) autónak (pedig csak 7 éves !!). Céges autó, előttem használta fű-fa, de ugyanúgy megy, mint mikor átvettem. A tankolást is a cég fizeti, mégsem nyomom neki.
Kettősen gondolok a családomra, egyrészt a kisebb szennyezés, másrészt szeretnék mindennap épen hazaérni!
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
Nekem is hasonló gondom van, meg tudnád adni Sulyok László elérhetőségét ? Előre is köszönöm.
Szia, elküldtem Neked privátban.
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
Lehetséges, de max sofőrszolgálattal vagy bérléssel. Ezen lehetőségek pedig picit drágák.
Meg ki az az őrült aki a 40-50 éves OT-s kocsijába belerakna napi 300+ kilométert?
Annyira akarnék egy ilyen Bálnát a gyönyörű formája miatt, de egyszerűen a városban így is a 190E-vel -ami annyira azért nem egy nagy autó- a parkolóhely vadászása problémás tud lenni... főleg ha a jómadarak 1.5 kocsinyi helyre állnak be...
A fogyasztási témához annyit írnék, hogy 420 ezer km-t futott 4 hengeres 2000cc 85kW-os benzines W201 avagy 190E autókám 10,94l-t fogyaszt 100km-en ahogy számoltam
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
Városban eszik annyit?
Igen, maximum 25km vagy rövidebb 13km vagy ettől is kevesebb-kisebb távokat megtéve egy nap 4-5 alkalommal.
Nagyjából 3 hónap alatt megtett távok-tankolások alapján jött ki ez az érték, úgy hogy változóan egyedül vagy 4 fővel az autóban teli pakolt vagy üres csomagtartóval jöttem-mentem.
Ja és 4 sebességes kézi váltós.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
Sziasztok!
Mercedes GLK-ról kellene info, a 280-as, 2996ccm 231 lovas motorról konkrétan, 2009-es gyártás.
Bármilyen tapasztalat érdekelne a tipusról, pozitív-negatív, valós fogyasztástól a motor tulajdonságain keresztül, váltó, stb minden, előre is köszönöm a segítséget mindenkinek!
Sziasztok.
Kettő kérdésem lenne.
A képen látható gyönyörűséger hogyan tudom felfogatni a gyári merci lemezre?
Másik kérdésem h Pest megyében tudtok olyan szakit akihez elpöfögök és beállítja az adagolómat, porlasztokat padon mér, előtöltést beállít?
Nagyon köszönöm a válaszokat.
A képfeltöltés nem működik. Egy gyári 15 ös lemez disztarcsa van a képen.
(#11896) Babszivacs válasza Babszivacs (#11894) üzenetére
Köszönöm szépen
(#11898) molnarpeter válasza Babszivacs (#11893) üzenetére
Ha nem sajnálod, Diesel Gödöllő nagyon profi hely, ha nem is a legolcsóbb.
Ismét nem hallgattam az okosabbra.
Kb 1 hónapja meghalt az izzítógyertyám. Szóltam a szakimnak, hogy ki kéne cserélni. Azt mondta, hogy mind a négyet cseréljem, mert ha csak egyet cserélek, 1-2 hónap múlva megint gond lesz az izzítással. Viszont Ő nem ért rá, így bejelentkeztem egy másik szakihoz. Mondtam miket kellene csinálni, kérdeztem hogy milyen gyertyáKAT vegyek.
"Kat? Mé kell többet? Biztos egy halt meg, vagyé kettőt, azt lesz tartalék"
Á mondom cseréljük ki mind a négyet, az a biztos.
"Maraggymá, vegyé kettőt"
Vettem kettőt. Most megint felvillant az izzítós hibalámpa
Holnap cserélünk termosztátot meg motortartó bakokat, olyan izgatott vagyok
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8