Hirdetés

2024. június 11., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#11201) Batman2


Batman2
őstag

Most láttam egy órája egy metál-barna 350SD, kupé 126-osat egy román rendszámú tréleren, külsőleg teljesen jól nézett ki, rendszám nem volt rajta.
Vagy magyar honban újították fel és viszik haza, vagy valami friss szerzemény lehetett.

Pár napja pedig egy fehér 200D 123-as parkol elakadás háromszöggel a hátsó ablakában az Újfehértó melletti "magyar" benzinkúton.
Egész jól néz ki külsőleg, a bal első sarvédőjén láttam némi rozsdát a díszlécnél.

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#11202) barnam_ válasza Batman2 (#11201) üzenetére


barnam_
nagyúr

Biztos, hogy kupé volt? Én azt látom, hogy abból csak V8-al volt.
Szerintem kintről hozták, kétlem hogy a románok ide hoznák felújítani a Mercit, aztán vissza haza.

(#11203) Teszla_ válasza Batman2 (#11200) üzenetére


Teszla_
senior tag

Holnap kapom vissza az autót (már nagyon hiányzik és kíváncsi vagyok milyen lett a futómű), de már le is beszéltem egy Mercedes szalonban dolgozó szerelővel, hogy rögtön át is viszem hozzájuk és pár napig nézegeti majd, hátha nála is előfordul a hiba és tud rá valami megoldást. Őt ajánlotta egy szintén Merci tulaj, akinek volt valami hasonlóan megoldhatatlan problémája. Megnyugtatott, hogy bár a szalonba kell vinni az autót, de nem márkaszerviz áron fogja csinálni :D Remélem itt több sikerrel járnak majd.

(#11204) Batman2 válasza Teszla_ (#11203) üzenetére


Batman2
őstag

Úgy legyen !

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#11205) Batman2 válasza barnam_ (#11202) üzenetére


Batman2
őstag

Biztos !

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#11206) Teszla_ válasza Batman2 (#11204) üzenetére


Teszla_
senior tag

Egyelőre semmi, az autó pöccre indul akárhányszor csak próbálja. Azt mondta, ma még cseréli az indítómotor reléjét (bár elvileg az kattant akkor is, amikor nem indult), aztán meglátja azzal mi lesz. Látatlanba meg nem akar belekezdeni alkatrész cserélgetésekbe, mert fölösleges pénzkidobás lenne. Nem tudom mi lesz, ha nem találják meg a hibát, majd lehet várni, hogy mikor nem akar megint indulni :(
Legalább a futómű jó lett, végre nincs kopogás, ropogás. Cserélték a kormányösszekötőt, két lengőkarszilentet, bal első alsó gömbtámaszt, meg két hosszbordásszíjat. Tavasszal-nyáron pedig jöhet az apró rozsdapöttyök javítása és alvázvédelem, ha addig nem esik be semmi és akkor közel tökéletes lesz az autó :)

(#11207) Batman2 válasza Teszla_ (#11206) üzenetére


Batman2
őstag

Nem tudom, az újabb autóknak is ugyanolyan az indítómotorjuk, ugyanúgy van mágneskapcsolója, akár azzal is lehet gond, még akkor is ha kattan, mibt nálam éppen most.
A mágneskapcsoló kattan, kap áramot, de az érintkezők már elégtek, nem kapcsolnak, így a motor nem kezd tekerni.

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#11208) Teszla_ válasza Batman2 (#11207) üzenetére


Teszla_
senior tag

Egyelőre visszakaptam az autót tegnap, bele is toltam vagy 150km-t és gond nélkül működött, én meg örültem, hogy végre megint őt vezethetem :) Mivel többségében városon belül, vagy a szűk környezetében vezetek, így annyira nem félek elindulni vele és mondta a szerelő, hogy ha megint nem indulna az autól, szóljak és odajön megnézni munkaidő után.

(#11209) MurdR válasza barnam_ (#11202) üzenetére


MurdR
veterán

Na, gondoltam elveszítem a szüzességemet a kézi autómosóban, és utána csinálok Neked egy képet az autóról, amíg süt a nap.
Kocsimosó megvolt, mentem egy kört, hogy megszáradjon az autó, megállok, telefon elő, és akkor vettem észre, hogy mind a két alsó oldala az autónak tiszta dzsuva maradt. :D Nem lökök fel inkább képet :DDD

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#11210) KillHates válasza MurdR (#11209) üzenetére


KillHates
nagyúr

Macerás a lehajolás neked is? :D :DDD

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#11211) Formaster válasza MurdR (#11209) üzenetére


Formaster
addikt

Sajnos az a vékony hártya nem jön le éritésmentesen. Azt a maradékot én rinseless spray-el és mikroszálassal szedem le. Ezekben még wax is van szóval garantált a csillogás.

(#11212) barnam_ válasza MurdR (#11209) üzenetére


barnam_
nagyúr

Üdv,

Ez ilyen, ebbe én is belefutottam párszor, mikor mosás után hazaértem :D
Mosás után töröld át a műanyag oldalsó elemeket, tiszta lesz.

Havonta egyszer ide szoktam menni, szépen lemossa a kocsit.

(#11213) MurdR válasza barnam_ (#11212) üzenetére


MurdR
veterán

Félek, hogy szénné áztatják a kocsimat :B

Köszi, akkor áttörlöm ezután. Vagy jó az úgyis, hajolgasson a fene :D

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#11214) barnam_ válasza MurdR (#11213) üzenetére


barnam_
nagyúr

Hát igen, ha nem jó valahol a szigetelés, akkor okozhat meglepetéseket.

(#11215) batmanéhes


batmanéhes
tag

üdv. itt van egy ilyen om617 adagoló, automatával. most tekintsünk el az üzemanyagellátás rendellenes voltától, hol a rákban állítok én ezen alapjáratot? [kép]

sajnos az a szerelési útmutató, ami nekem van, tökéletesen más motor részletét mutatja a releváns helyen...

(#11216) MurdR válasza barnam_ (#11214) üzenetére


MurdR
veterán

A meglepiket pedig nem szeretem. :N
Múltkor írtam, hogy voltam kocsimosóban: na még aznap este megszopatott engem Gusztáv (igen, így hívják, van neve:p):
11körül felhív haver, hogy nem indul az autója, ki tudok e menni a HÉVhez barátnőjéért. Persze, simán.
Kimegyek a kocsihoz, pitty-pitty, fogom a kilincset, meg sem mozdul. Bepánikoltam, elkezdtem rángatni, kilincs megmozdul, ajtó nem. Bal hátsó, jobb első szintén. Jobb hátsó nagy nehezen megmozdult, és ki is nyílt. Csöpp termetemmel jobb hátulról bal előre mászok, és úgy ki tudtam lökni az ajtót nagy nehezen. Megjegyzem a művelet végére a póló az konkrétan a nyakamban volt, ha azt valaki felvette volna, akkor most milliós nézettsége lenne YT-on..

Jó pap is holtáig tanul:

1. Ha a mosás napján este mínusz várható, nem mosunk kocsit.
2. Ha mégis, akkor a gumikat bekenem disznózsírral/ szilikonnal/ wd40-nel, akármivel, hogy ne fagyjon be.
3. Ha mégis mindez megtörténne, betűröm a pólómat a művelet előtt.

:D

[ Szerkesztve ]

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#11217) barnam_ válasza MurdR (#11216) üzenetére


barnam_
nagyúr

Jaja, emlékszem hogy írtad a beázást. Nézted a csomagtartónál a gumi tömítéseket? Azt is nézd meg, hogy maga az ajtó pontosan illeszkedik-e, nem lehet hogy egyszer leszedték és kicsit ferdén tették vissza?

Vicces jelenet lehetett ahogy próbálsz bejutni a kocsiba :))
Tipp: mosás után töröld át ronggyal az ajtógumit, így ha be is fagy, pici erővel ki tudod nyitni az ajtót. Az elmúlt időszakban amíg fagyok voltak, átlag havi egyszer mosattam le.

(#11218) Jim Tonic


Jim Tonic
nagyúr

Sziasztok!

Van egy W203-asom. Olyat csinál, hogy ha bent van a kulcs, akkor gond nélkül forog a légkondi ventilátora. Ha gyújtást adok, 3mp-ig forog, aztán megáll. Aztán menet közben meg-meg indul 1mp-re, de leáll. A ventilátor nem szorul, nem hangos, mikor gyújtás nélkül forog.
Külföldi fórumokon olvasni lehet a jelenségről, de nem írják a megoldást.
Mi lehet a gond?

Köszi

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#11219) Hyperion válasza barnam_ (#11217) üzenetére


Hyperion
senior tag

Ha már csomitömítés.
Tudtok megoldást a kéder feljavítására, vagy cseréjére?
A gondom az, hogy nem fekszik fel passzentosan a peremre és szépen alatta körbefolyik a víz.
Utángyártott már nem elérhető, a gyári meg rettentesen drága :(

Ideiglenes megoldásként butilkaucsukkal körbetömítem, de jó lenne valami igényesebb megoldás.

Köszönöm szépen! :)

(#11220) Ranger^41


Ranger^41
aktív tag

Sziasztok!

Kaptam egy olyan diagnózist az m112-vel szerelt c280amra, hogy hajtókarcsapágy, amennyire helyben megállapítható volt a főtengely nem sérült, ránézésre csak a csapágy.
Szerintetek érdemes egy ilyen neverending story motorkivétel, szétszerelés, gépműhely úton elindulni, vagy vadásszak egy donort? Mellette az szól, hogy most került bele friss vezérlés, ha a motor kuka, akkor így jó nagy pénzkidobás. Sajnos annyira zakatolt már a vezérlés, hogy a hajtókarcsapágy hangja nem tűnt fel senkinek, friss vezérléssel viszont elég fájdalmas hangja van (gázelvétel után fordulatesés közben, és terhelve 2-3ezer között csörög). Motorcsere mellett meg az szól, hogy az is kiderült, hogy induláskor pöffen kéket, nem csak motorindítás után, tehát valszeg inkább gyűrű mint szelepszárszimering. Olajszint mindig rendben volt, de ugye ebben a motorban már semmi olajnyomás visszajelzés vagy riasztás nincs, így simán el tudom képzelni, hogy a kenés közel sem volt mindig tökéletes, nem véletlenül lett csapágyas a motor, de így félő, hogy máshol is nyoma maradt... Illetve vezérléscserekor feltűnően olajsaras volt a szelepfedél teteje, valószínűleg volt egy elhanyagolt időszaka.
Egyébként 350ezer van a motorban, de ahogy mbworldön olvasgattam, ennek a kétszeresét simán ki kéne bírnia bármilyen csapágy gond nélkül...

(#11221) tailor13 válasza batmanéhes (#11215) üzenetére


tailor13
csendes tag

Hali!

Egyrészről szeretném leszögezni, hogy nem értek hozzá (láttam már embert fényképen, aki már állított alapjáratot ilyenen :D ), de úgy rémlik, hogy az adagoló hátulján felül kilóg egy csavar hátrafelé, saccra talán nyolcas lehet, le van kontrázva egy anyával, azzal lehet állítani. A másik fajta adagolót nem ismerem.

Alábbi kép szemlélteti talán:

Némi okosság még a témában:
http://mercedesforum.com/forum/diesel-performance-49/injection-pump-fuel-adjustment-mw-m-pumps-engine-tuning-maintenance-46097/

A másik fajta adagolót nem ismerem, nekem a linkelt képen lévő fajta van az autómon.

[ Szerkesztve ]

'82 240D

(#11222) MurdR válasza barnam_ (#11217) üzenetére


MurdR
veterán

Na itt van Gusztáv.

Sajnos a lökhárítót azt én gatyásítottam le, nem tudom írtam -e amikor történt, de csigalassúsággal rácsúsztam a tükörjégen a szomszéd tolókapujára, és elrepedt. :(

Itt pedig a szép kockás belső :D

Amúgy egyben van. :)

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#11223) barnam_ válasza MurdR (#11222) üzenetére


barnam_
nagyúr

Király! Itt már le van mosva? ;]

(#11224) MurdR válasza barnam_ (#11223) üzenetére


MurdR
veterán

Ez már mosás utáni kép :(( :DD

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#11225) barnam_ válasza MurdR (#11224) üzenetére


barnam_
nagyúr

Jólvanna :))
Látom, hogy tiszta, csak az alján koszos.

Amúgy milyen kerekek vannak rajta? Kicsit mintha kijjebb lenne, mint a gyári.

(#11226) KillHates válasza MurdR (#11224) üzenetére


KillHates
nagyúr

Erről inkább ne beszéljünk.... :D :DDD

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#11227) MurdR válasza barnam_ (#11225) üzenetére


MurdR
veterán

Neeeem, tükröződik, ott alul is lemostam :K (másodjára már :O)

195 65 15

[ Szerkesztve ]

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#11228) barnam_ válasza MurdR (#11227) üzenetére


barnam_
nagyúr

És mi az ET száma a felninek?

(#11229) MurdR válasza barnam_ (#11228) üzenetére


MurdR
veterán

Nem tudom, megnézem holnap :B

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#11230) Havier88


Havier88
újonc

Sziasztok!
Nagyon örülök, hogy rátaláltam erre a fórumra.
Egyből egy kéréssel fordulok Hozzátok. Azt az elején leszögezem, hogy Mercedes téren eléggé zöldfülű vagyok.
Viszont formára nagyon megtetszett a CLK coupé (C209). Gyönyörű autó.
Szeretnék vásárolni egy ilyen modellt - mindenképpen Németországból hoznám be. Mivel főképp városban használnám (viszont lehetséges, hogy fél év múlva napi 2x50 km városon kívüli utazáshoz is használnom kell), ezért inkább benzinesben gondolkodom. Ami szóba jöhet: 200 Kompresszor vagy 280 (fogyasztás miatt - főleg ha a fentebb említett vidéki útjaim aktuálisak lesznek - biztos jobb lenne egy 320 CDI, csak félek, hogy a jelenleg főképp városi - rövidtávú - használattól hamar hibásodna.) Mindenképpen automatát szeretnék.
Ilyen kategóriájú autónál tudom, hogy nem szabad a fogyasztást nézni, de azért puszta kíváncsiságból érdekel, hogy a fent említett motortípusok ténylegesen mennyit fogyasztanak?
Legyetek kedvesek megírni, hogy mik a tapasztalatok, típushibák, esetleg mire kell figyelni vásárláskor?
Vagy ha ismertek valakit, aki tulajdonosa az említett típusnak, de nincs fent a fórumon (vagy másik fórumon van), akkor az elérhetőségének is nagyon örülnék.
Segítő közreműködésetek köszönöm. Havier

(#11231) tailor13 válasza Havier88 (#11230) üzenetére


tailor13
csendes tag

Üdv!
A 200 kompresszort felejtsd el, a valaha gyártott, talán legrosszabb Mercedes néven forgalmazott motor (M271), ha már a fogyasztás számít, a 240 talán jó kompromisszum.

Fogyasztásra a spritmonitor.de a barátod :)

A 209-cel közvetlen tapasztalatom nincsen, de túl sok hibáról nem hallok, szóval annyira rossz nem lehet :)

'82 240D

(#11232) barnam_ válasza Havier88 (#11230) üzenetére


barnam_
nagyúr

Szia!

V6 benzin mindenképpen fogyasztani fog, városban főleg. Talán a kompresszoros 4 hengeres kevesebbet fogyaszthat, nem tudom. Fogyasztásról tudsz tájékozódni a spritmonitor.de nevű oldalon.

Én a 320CDI mellett szavazok :) Max néha kikormolod. Nem tudom hol laksz, de én pár km-es utakra inkább tömegközlekedést használnék. Télen pl. a dízel 10km alatt nem nagyon melegszik fel üzemi hőmérsékletre.

(#11233) molnarpeter válasza barnam_ (#11232) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

A gyakoribb olajcserét még hozzátenném :)

(#11234) MurdR válasza barnam_ (#11228) üzenetére


MurdR
veterán

ET23

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#11235) barnam_ válasza MurdR (#11234) üzenetére


barnam_
nagyúr

Akkor ezért van ennyire kinn :))

Más:
Ezt ma dobta a gép youtube:
MY $2000 W140... BIG MISTAKE

Jó egy kicsit tisztán látni, miközben álmodozik az ember :DDD
Igaz azért, hogy amiket felsorol a videóban, nem javíthatatlan dolgok, bár nyilván sok kicsi sokra megy...

(#11236) Teszla_


Teszla_
senior tag

A W209-ben fele olyan vastag a lánc, mint az előd w208-ban, és rengeteg helyen hallottam, olvastam láncszakadásról.
Nekem w208 van, 200 kompresszor, automata. Télen, városban 12-13 litert eszik, most, hogy jön a jó idő, ez lement 10,5-11 literre. Hosszú távon 7,5-8 liter.

(#11237) tailor13 válasza Teszla_ (#11236) üzenetére


tailor13
csendes tag

De az M111 motor, nem M271.

'82 240D

(#11238) tailor13 válasza MurdR (#11234) üzenetére


tailor13
csendes tag

Az 114/115-re, 116-ra, R107-re, 123-ra, 126-ra való. Ilyesmi szélességű felniből 124 alá ET35, vagy annál nagyobb (tipikusan ET37-ET44) való, a gyári is olyasmi.

'82 240D

(#11239) KillHates válasza barnam_ (#11235) üzenetére


KillHates
nagyúr

Én nem értem egy fillérb.szó olcsójános ne vegyen magának W140-est! Meg úgy általában Mercit se...
Aki nem költ a kocsijára, csak nyomja neki, az megérdemli, hogy szopjon vele mint a torkosborz... :D

(elnézést a nyers kirohanásért, de annyira gáz egy '92-es öreg vasat rommá fikázni. 25 év múlva a ma gyártott foskupacok, már mind valami bontóban fognak rohadni, vagy lebomlani... :DDD )

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#11240) Teszla_ válasza tailor13 (#11237) üzenetére


Teszla_
senior tag

És? Nem lesz nagy különbség. Nézd meg spritmonitort, kb ugyanott van a 200K-k fogyasztása, 7,5 litertől felfelé. A 280-as 10 litertől indul. Persze ezek közel sem városi fogyasztások.

(#11241) barnam_ válasza tailor13 (#11238) üzenetére


barnam_
nagyúr

A kisebb ET szám miatti szélesebb nyomtáv mennyire okoz gondot a fűtőműnek?
A 124-es alap nyomtávja 1501/1491 mm, sportline futóművel 1518/1509 mm (elöl/hátul). Azt mondjuk nem tudom, hogy a sportline nyomtávja alapból szélesebb-e, vagy csak a szélesebb kerék miatt lesz az (195 helyett 205).

Az ET23-as kerék 25 mm-el van kijjebb a gyári ET48-tól (feltéve hogy a felni szélessége ugyanannyi).
Nekem a lemezkerék 6,5 x 15 ET48, a 7 colos 8 lyukú felniből ET42-vel lenne ugyanott belül, de az enyém ET37-es (tippre szerintem ez W210-hez való), azzal 5mm-el kijjebb megy. Gondolom ez még nem annyira gáz.

(#11239) KillHates: Semmi gond, egyetértek :) De azért az is igaz, hogy az S osztály már más kategória, van benne pár cucc, ami el tud romlani. Nekem is nagyon tetszik a 140-es, de csak a 124-es mellé tudnám elképzelni, helyette nem. Kell valami, ami akkor is működik, ha abban beszart valami vákuumvezeték ;]

(#11242) KillHates válasza barnam_ (#11241) üzenetére


KillHates
nagyúr

Nekem volt W140-esem
Leszakadt szervószivattyúval is hazavitt.
A legjobb autóm volt.

Most egy 211-esem van, ami sokkal modernebb, meg okosabb, meg takarékosabb, de így is visszasírom a W140-em :O

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#11243) Jim Tonic válasza Havier88 (#11230) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Városba ne vegyél dízelt. Nem szabad. 240 egy jó választás. Nekem W203 320 van, az azért városban szeret enni.

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#11244) atee válasza Jim Tonic (#11243) üzenetére


atee
őstag

W203 180 kompresszor automata. Városban 9-12 között.

D-day 2002-01-04 01:54

(#11245) Havier88 válasza tailor13 (#11231) üzenetére


Havier88
újonc

Kedves Tailor13,
köszönöm a tanácsokat.
Ha jól látom, a régebbi 240es motrot váltotta fel a 280as, emiatt is részesíteném előnyben az utóbbit, ha már szívó motorokról beszélünk. A két típus között milyen technikai különbségek vannak? Melyik a megbízhatóbb? Van értelme erősebbet választani (ezt csak amiatt kérdeztem, mert azt hallottam, hogy a W211-ben hiába van erősebb motor, nem lesz tőle "vidámfickósabb" autó, szinte "csak" annyi élményt nyújt, mint a gyengébb társai)?

(#11246) aero.


aero.
veterán
LOGOUT blog

Osszeakadtam egy w209-cel, de nem birt lenyomni, sot en jottem fel ra. Eddig oke, de clk230 volt rairva, ilyet tudomasom szerint nem arultak, csak 240/280. Biztos rakamuzta. :D

(#11247)



senior tag

Sziasztok! Én is beléptem a Merci tulajok táborába, úgyhogy innentől ezt a topicot is gyakran fogom látogatni :) Egyelőre minden szép és jó, nagy a szerelem, de előbb-utóbb szeretnék egy megbízható és hozzáértő szervízt találni Pest környékén vagy Pest megyében. Annyi rosszat hallottam ugyanis, hogy ismeretlenül nem próbálkoznék egy szervízben sem. Fontos hogy tényleg jó és megbízható legyen, ha kicsit drágább az nem gond. Úgy gondolom, hogy meg kell adni az autónak azt ami jár neki, és ez pénzbe kerül. Úgyhogy azokat a jól ismert köröket szeretném elkerülni hogy "jó lesz ez még" meg "jó bele az olcsóbb is" nem beszélve a felszámlázott de el nem végzett munkákról. Ha tudtok ilyen szerelőt/szervízt, és megosztjátok velem, sokat segítetek vele. Köszi előre is!

(#11248) KillHates válasza (#11247) üzenetére


KillHates
nagyúr

Üdv a klubban! Milyen szekeret tolsz?

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#11249) Jim Tonic válasza (#11247) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

A szerviz engem is érdekelne. Én eredetileg soproni vagyok, de nem rég a környékre költöztünk. Az autóm meg Sopronba hordom, mert csak a régi szerelőre merem rábízni. Nagyobb dolgokban továbbra is haza fogom vinni, de egy-egy kisebb dolog miatt nem vinném haza.
Amúgy nekem egy W203-as C320 4Matic Avantgarde-om van. Nem rég vettem, öregebb, mint az előző autóm volt, de azt a kilométer miatt mér cserélni akartam. Sok pénz ölni robbanómotoros autóba már nem látom értelmét, így ezt vettem. Szeretem, bár eddig nem sokat volt velem, mert leadtam a szerelőmnek teljes átvizsgálásra, javításra, stb. Amúgy az enyém gázos, vegyesben 10 körül eszik LPG-ből. Az teljesen jó érték szerintem. Városban viszont 16 körül is bekajál gázból.

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#11250) Havier88 válasza Jim Tonic (#11243) üzenetére


Havier88
újonc

Kedves Jim Tonic és Aggregátor,
nektek is szeretném megköszönni a segítő tanácsokat.
Ahogy már fent írtam, a 240-es motor az nem a 280-as elődje? Nem lenne tanácsosabb inkább az újabb típusút venni?
Vétel után én is gondolkodom, hogy átcsináltatom gázra (bár sokak szerint ez lehet megmosolyogtató). Jim Tonic, Neked ki alakította át? Meg vagy vele elégedve? Egy ilyen erős autónál a vegyes használatban 10 liter gázfogyasztás, az nagyon jó érték.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.