Hirdetés

2024. június 20., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#46001) sznorbi2 válasza dudi (#45998) üzenetére


sznorbi2
senior tag

Nem mondom, hogy "inkább ne" kategória, de mivel kitűnt a statisztikámból, hogy vannak bőven akik használják ezért nem rossz, de van még mit fejlődnie az AV terén.
Mivel mind a CIS, mind az MSE-nek igen kicsi az erőforrásigényük, így azt lehetne mondani, hogy nagyon hasonló. A Comodo AV-ja szokott olyanra is kártevőt jelezni ami nem is az, ugye ezt hívják False Positive-nek. Viszont az MSE majdnem mentes az FP-ktől. :C
Innentől kezdve a kezedben a döntés.

Kezdő vagyok:

Nincs újságos promója az F-Secure-nak, mert nincs annyi bevétele, hogy megtehesse. :F
Lásd az ESET védelme, a környező országokban és nálunk is igen keresett termék és van is így bevétele bőven. A Vipre meg most bontogatja a szárnyát(megjegyzem elég jól) és neki meg kell a reklám. De aki már az őskorban is vírusirtással foglalkozott és mégis kis arányú az értékesítési rátája az nem fog egykönnyen újságos kódos reklámba fogni, mert esetleg a minőség rovására is mehet. Ki tudja? :U

[ Szerkesztve ]

To protect and serve!

(#46002) dudi válasza 12-es csaj (#46000) üzenetére


dudi
senior tag

egyébként én már évek óta keresek ingyenes és fizetős de "facca" biztonsági szoftvereket, kb 4 éve nem ajánlom senkinek a nod-ot, kivéve barátnőmnek, mert ő tud ésszel netezni és saját maga proaktíve felismeri a vírusokat és a veszélyes weboldalakat ;]

sznorbi2: eddig is az én kezemben volt a döntés, csak nem tudtam meghozni a minden tekintetből helyeset :))
Amúgy tűzfal nélkül (értsd beépített win7 tűzfallal) egy notebook mennyire biztonságos? Azt sajnos nem lehet ugye garantálni, hogy nem megy fel ingyenes wlan-okra...

[ Szerkesztve ]

Sounds like your fix is worse than your problem...

(#46003) Kezdő vagyok válasza 12-es csaj (#46000) üzenetére


Kezdő vagyok
őstag

Nálunk,ahol dolgozom,(nem ott,ahol éppen vagyok,hanem egy másik telephelyen)
MSE van feltéve.