Hirdetés
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz
CactuS #167370 üzenetére
És nem vagyunk egyedül, tegnap lejátszódott egy hasonló szituáció az M3-on. Fehér RS Oktáv jön a felhajtón, külsőben tömött sor, belsőben ritkább de szintén, viszont többen haladós üzemmódban voltak, és betöltötték a felszabadult helyet, amikor lehetett. Külsőbe be szeretne sorolni a a fehér Oktáv, az egyik autós különösen kedves, fékez és villog neki, hogy jöjjön csak. Az Oktáv azzal a lendülettel jön egyből a belsőbe és nagy gázzal megindul. A három autós, akiket eddig ki sem lehetett robbantani a belsőből, hirtelen nagyon előzékenyen besoroltak a külsőbe a kamion mögé, elengedték az Octaviat, és egyből mentek vissza utána.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
CactuS #167109 üzenetére
De ezek civil autók ezeken nincs fényhíd. A szélvédő mögött van a fényjelző berendezés és/vagy a hűtőrácsba integrálva. Ma már Kojak lámpát nem igen használnak csak a kormányzati autók meg a titkosrendőrök amikor éppen nem titkosak (a hűtőrácsba integrált könnyen kiszúrható és akkor oda az álca).
Azért vártak mert nem érték utol és ezért kérdezgetik, hogy nem látták-e a BMW-t. Van még Fabia is a flottában az még engem sem érne utol a tarcsi nélkülivel.
-
tboldi
nagyúr
válasz
CactuS #166585 üzenetére
- Automatikus klímaszabályozás
- Motoros mozgatású, fűtött külső tükrök
- Karosszéria színére fényezett külső tükrök integrált LED irányjelző lámpákkalEzt a hármat az én 14 évesem is tudja.
Meg blokkolásgátló is van, csak asszisztens nélkül.
És vezető-, illetve utasoldali első légzsák is van, meg szintén elöl oldallégzsákok is. 10-ből 4. -
hacki87
senior tag
válasz
CactuS #166135 üzenetére
Haraszti felé lévő kanyar a "kedvencem" Amikor annyira siet, hogy a kanyarban előz.
más: kilyukadt a klíma csővem mert kidörzsölte a motortér kitámasztó pálca.
1500 forintért rendeltem két garnitura műanyagot hozzá, hogy ez mégegyszer ne forduljon elő mert a pöcök pótlása olcsóbb mint 36k ft-ért javítatni meg feltöltetni. Hozzáteszem a szerelő pikk pakk kikapta a csővet és javította.
-
MasterMark
titán
válasz
CactuS #166108 üzenetére
Biztosítási ajánlat:
A biztosítási ajánlatot a személyes menüpontban tudja letölteni és kinyomtatni a szerződés részleteinél. A gépjárművel kapcsolatos okmányirodai ügyintézést (pl. gépjármű átírása) a biztosítási ajánlattal tudja intézni.
szerk.: Nekem a megrendelés után 10 perccel megjött az ajánlat egyébként anno.
Ez az email tárgya: KGFB ajánlat továbbítás visszaigazolása
Ez még nem elég: KGFB Megrendelés visszaigazolása
A kötvény tényleg nem kell, azt majd később megkapod, de az más.
-
Qtya123
őstag
válasz
CactuS #165465 üzenetére
Ehhez a képhez milyen adatok társulnak?
Én is szeretnék egyszer 2. autónak MX-5-öt, nem ültem még egyben sem, de amelyek mellé odaálltam az utcán, azok olyan picikének tűntek, hogy kételkedem beférek-e. 185 cm vagyok és 116 kg. Hasonló testalkat mint Te, kicsit kisebb hassal.
-
válasz
CactuS #165465 üzenetére
Igen, emlékszem erre a képre. De legalább kipróbáltad!
(biztos nem állítottad legalacsonyabbra az ülést, meg nem toltad teljesen hátra)
Nekem biztos jó lenne. Persze idén kerti faház, kamasz lány szobájának felújítása és ki tudja még milyen pénzügyminiszteri ötletek vannak... szóval idén lőttek az autóvásárlásnak...
-
kisza25
félisten
válasz
CactuS #164853 üzenetére
Azzal rá is állhattál volna
megérdemelné a parasztja
EQMontoya és rbalint88: a casconál nekem C10 van, ugyanolyan, mint a B10, hogy cascos balesetmentes évekkel gyűlik, nekem 2004 óta minden autón volt casco, akkor hitellel vettem a vectrát, majd új skoda fabia volt, majd új kia ceed, i30- ra meg kötottem, mert megért 40eFt-ot egy 3M Ft-os autónál, i20, tiponál szintén 40eFt volt. (Teljeskörű cascoról beszélek) -
pube111
senior tag
válasz
CactuS #164781 üzenetére
Ennyire nem vágom. Erre gondoltam.
-
stickermajom
addikt
válasz
CactuS #164174 üzenetére
Ezt az előzés közben való gázadást soha nem fogom megérteni. Pár hete én is jöttem haza főúton, családi egyterűt előztem és apuka elkezdte nyomni. Nézek rá, röhög, közben meg ott ül a családja hátul. Ugyanez pepitában mikor M6-on utolérek valakit, előzném, de elkezdi nyomni. Nekem mondjuk nem derogál visszasorolni mögé a tempomat miatt, de mikor harmadszor játszuk ezt el, akkor azért le szoktam hagyni.
-
rbalint88
addikt
válasz
CactuS #163998 üzenetére
"A tulaj Saab fanatikus volt, de ezután inkább kért egy Jag-et.
"
csöbörből vödörbe
Jaguarról van egy sztorim, ami nem webpublik, de mióta olyan helyen dolgozom, ahol a felsővezetői autók Jaguarok, bizton állíthatom, hogy nem lett sokkal jobb a minőségük, de már talán nem kell kettő belőle (Egy szervizben, a másikkal jársz), de másfél nem ártana
ügyvzetőnk XF-ével az adblue meg valami szelep miatt annyit járkáltunk szervizbe, hogy az Alfa ha még meglenne, elbújhatna mögötte.
-
Reggie0
félisten
válasz
CactuS #163767 üzenetére
Igazabol az F1 pilota se tudja kimagyarazni, ugyanis neki az a munkaja, hogy ismerje ki a palyat, az autot es annak megfeleloen a hataron belul vezessen. Itt nem az tortent, hogy muszaki hiba miatt eltort egy csavar/varatlanul elkopott valami es baleset lett, hanem csak rosszul ismerte valamelyik tenyezot.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
CactuS #163778 üzenetére
Én láttam durva dolgokat még biztosítósként amik beleégtek az agyamba. A csávó aki nem volt bekötve és az orrcsontját a tarkóján lökte ki a lufi, a csaj aki a lábát feltette a műszerfalra és nyílt a lufi (túlélte de soha többet nem állt lábra), a motoros aki elesett és a derekánál szabályosan kettévágta egy közlekedési tábla oszlopa. Ezek miatt nem annyira hiányzik az a meló de amúgy szerettem abban a közegben lenni (nem a hullákéban, a kollégákéban).
-
rbalint88
addikt
válasz
CactuS #163767 üzenetére
Az elso keprol kerdeznem kezdo riporteri stilusban, hogy “es ezt igy hogy???”
Szerintem azt a mondatot te is felreertelmezed. Ez is azt igazolja, hogy o volt a gyenge lancszem a rendszerben - de lehet ki kellene szerkesztenie belole, hogy ne legyen felhaborodas.
Qru: az ilyen ovcsatosokat meg maga mogott bekotosoket dupla lovera buntetnem.
-
-
#89309696
törölt tag
válasz
CactuS #163739 üzenetére
Előző télen ki csúszott meg innen a piros kocsival? Akire kihívta az önkényrendőr
a zsarukat. Ő is alig koccant és légzsákok nyíltak. Szerintem ilyenkor az autó hiába halad lassan, de az érzékelőnél megvan a kellő erőhatás, mert annyival távolabb van a mozgási energia középpontjától. Vagy maga az érzékelő van pont ott.
És mivel kis sebességnél nem csapódsz előre ezért a légzsák sem veszélyeztet, csak feleslegesen nyílik ki, így nem érdeke a gyártónak ezzel foglalkoznia több szenzor elhelyezésével, legalábbis olcsóbb autóknál. -
adalbert1
veterán
válasz
CactuS #163431 üzenetére
Igen, ebben is van valami, a H Astrában ülve el sem tudom képzelni, hogy milyen biztonsági és vezetéstámogató rendszereket fejlesztettek az elmúlt pár évben
kisza25: ok, de pl. a Mazda 3-nál 7 millió feletti listaárnál csak egy manuális klíma fér bele a legolcsóbb felszereltségi szintbe? És ahogy nézegettem a konfigurátort, nem is találtam olyan opciót, hogy bepipáljam az automata klímát, csak ha másik felszereltséget választok, akkor lesz automata klíma (de lehet, hogy én nem találtam csak meg).
Az XC40-es cikkben a tesztautó árán eléggé csodálkoztam, nagyon kevés olyan élethelyzetet tudnék elképzelni, hogy ha van 20 millió autóra elkölthető pénzem, akkor ezt venném meg.
-
kisza25
félisten
válasz
CactuS #163498 üzenetére
Nem tudom mikor vette őket és mennyiért, de van aki befektetésnek veszi, mert az értékük így is nő és ebben a formában a raktározáson kívül nem kell pénzt rafordítani, csak ez szomorú.
Mondjuk rozsdát nem láttam egyiken sem, de port és leengedett kerekeket igen, 10+ éve állnak ott
kb mindegyik úgy működne , ha szétbontanák őket teljesen és minden folyadékot, tömítéseket, gumi alkatrészeket lecserélnék. -
válasz
CactuS #163470 üzenetére
Szerintem ez nem annyira egyértelmű.
Volt már ilyen autóm, és az nagyon megkímélt volt. De van olyan haverom ami napi szinten jár (expressz) a Debrecen-Miskolc vonalon, és úgy vezet mint egy őrölt. Amikor utoljára ültem az autójában (Superb) már visított az első fék, pedig az autóban nem volt még 15e km sem. Na "tőle" mondjuk nem kéne autó. De van olyan ismerősöm is, aki úgy vigyáz a céges autójára mint én az enyémre. Szval soha nem lehet tudni. Mondjuk ezeket az autókat általában max 50e kilométerrel adják le, és elképzelhető, h az ebből adódó problémák csak később jelentkeznek?! Ezt nem tudom. Én mindig eladom az autóimat mielőtt belekerülne a százezredik kilométer.
De az mondjuk mindenképpen hátrány, h ezeknél az autóknál biztos, h nem végeztek köztes olajcseréket. Szval ha biztosra akarsz menni, tényleg érdemes lehet magánszemélytől vásárolni. Csakhogy a minőségi, fiatal használtatópiac legnagyobb szeletét nem a magánszemélyes autók adják. Mondjuk érthető is. Magánszemélyként kevesen engedhetnek meg maguknak egy akkora bukót amit egy 1-3 éves autón lehet "elszenvedni". -
kisza25
félisten
válasz
CactuS #163439 üzenetére
Ja és van is mit kerülgetni
én még a nagyjából szintben lévő csatornákat is kerülöm
Sőt, gondolkozok, hogy merre menjek (merre jobb az út)
Amúgy tényleg elég gokart érzés, pláne, hogy a kerekek az autó négy sarkában vannak.
Jobban megy alacsony fordulaton, mint a tipo, megszokott útvonalakon sokkal hamarabb elérem a megengedett sebességet.
Gondolom euro4 vs euro6
1100 vs 1200kg
És 5000 -nél 86 ló vs 6000-nél 95ló
3800-nál 132Nm vs 4500-nál 127Nm -
rbalint88
addikt
válasz
CactuS #163439 üzenetére
Meg azt is, amit nem kell
nalunk csak 1” van, 16-17, de ugyis erezhetoen mas lesz a mozgas. Erdekes modon a nagyobb kerekkel harmonikusabb, kb a 17” lehet az optimum az audira. A telivel olyan imbolygoska, valoszinu a gyari “sport” futomu is a nagyobb kerekhez van kitalalva -
Qru
MODERÁTOR
válasz
CactuS #163416 üzenetére
Jó kérdezz már rá pls. Kíváncsi lennék mert nálam továbbra is benne van a kalapban a 4WD-s Vitara. Használtan majd pic pénzért telekjárórnak pont jó lenne. Az egyik szomszédnak 1.6i 4WD van belőle és teljesen rendben van a hajtása, feljön azzal is télen. A V60 PHEV is meg ez a Vitara is tudta abszolválni a kihívást. Eddig csak a Skoda 4x4-e bukott meg (Octavia mk2)... Ja ha már Skoda: a hét elején mostam de megint ráférne.
máyköl: A hivatalos álláspont szerint nem, amúgy meg tudjuk, hogy itthon kb bármi, bármilyen állapotban átmegy...
Csak Kisza rosszallóan nézett rám, hogy ne propagáljam a dolgot. Igaza van.
MasterMark:
-
kisza25
félisten
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
CactuS #163380 üzenetére
A 4wd sokat rádob a fogyasztásra, ezt Subaru tulajként bizton állíthatom.
Alap esetben is pár %-ot tol hátra, tehát is a kardánt és a hajtás egyéb részét is forgatni kell (difi, féltengelyek, kerekek), plusz hozzájön ezeknek a hajtási vesztesége. A többletsúlyról nem is beszélve (kardán, féltengelyek, difi és a benne lévő olaj).
mod:
Nekem inkább az "fáj", hogy visszarakták az EGR-t a hibrid verzióba (korábban nem volt bennük EGR).
Gaben92: Jó nagy árdifi. Nem csoda, hogy hasít a "szürkeimportos" kivitel. Azaz itthon megveszik szalonból de kint állítják forgalomba a kocsit. És még az áfa-t is meg lehet pörgetni...
-
Szada85
aktív tag
válasz
CactuS #163341 üzenetére
Ez Németországban van.
Itt - én legalábbis - még nem láttam matricás rendörautóból mérni sose, minden esetben jelöletlen, sötétített ablakos verdákból csinálják (Sprinter, Caddy, ilyesmik). Vagy a másik, amikor kipakolják az út mellé a cuccot, de az autót a legtöbbször akkor sem látod, mert az út melletti susnya túlfelén hüsölnek.Olyat múlt héten videóztam (extra gecó hely, mivel a szakaszon nincs limit, leszámítva ezt az egyetlen felüljárót, a le- és felhajtók miatt itt 100 km/h van), ezeket legtöbbször már csak akkor veszed észre (mivel az eszközök is zöldes/szürkés színüek, hogy beleolvadjanak a környezetbe), amikor csoki van:
Itt még messze, ha tudod mit keress, akkor kiszúrod, de ha tempót mész nem azt figyeled:
Nos, ha itt kapcsolsz, akkor már célszerü vadul mosolyogni, hogy legalább egy jó képed legyen a pénzedért.
Itt meg már minden mindegy. De van azért valami "ijesztö" a két nagy rácsos dobozban.
De ugyanezeket a kirakodós méröket pl. városban az út szélén parkoló autósorban két autó közé is kirakják (30-as zóna), ott szoktak aratni.Mondjuk fura módon én ezt a módszert százszor "hasznosabbnak", célravezetöbbnek gondolom, mint a fehér matricázott H Astrákkal felparkolni a járdára, és úgy próbálni lövöldözni, bár azért így is megdöbbentöek a számok egy-egy elöre bejelentett otthoni "akciós hét" alatt. Majd keresek itteni számokat is.
-
Redneck
nagyúr
válasz
CactuS #162856 üzenetére
Nem boyracerkedni akarok, csak rendezni az állapotokat, és kitolni az élettartamát. Ha esetleg a futóműben is van cserés alkatrész, mindenképp a könnyebbet valasztom, ha az nem megy a minőség rovására. Szigorúan csak ésszerűen.
Megkérdezem a klubtagokat, mi a véleményük. Gyanítom marad majd a felni méret, a kisebbtől kicsit bumfordi a kinézete.
-
rbalint88
addikt
válasz
CactuS #162829 üzenetére
Gratu, szep darab es tenyleg nagyon jo ez a szin! Nekem meg a bordo es a sotetszurke adja ezen a generacion.
Audi olajcsere ugy lett 31k, hogy benne volt a levegoszuro es pollenszuro is, Mann mindketto. Igy meg baratsagosabb az arazas.
Budaorsi Auchan kuton nem lehet 98-ast tankolni, ugyhogy kapott Shell vpower racing fullfullfull 100-as E5-ost. 349,9/liter, utoljara Auchan 98 ment bele meg 396Ft/l arfolyamon
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! "ÚJ" Microsoft Surface 5 13,5 notebook - i5 1235U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe IGP 27% áfa
- Hp USB-C/Thunderbolt 3 dokkolók: USB-C Universal, G2, G4, G5, Hp Elite/Zbook- Thunderbolt 4 G4
- AKCIÓ! ASUS ROG Strix G513IE 15 Gamer notebook - R7 4800H 16GB RAM 512GB SSD RTX 3050Ti 4GB WIN
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C Dock G5 docking station (5TW10AA) - 3x4K felbontás, 120Hz képfrissítés
- Samsung Galaxy A32 4G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest