-
LOGOUT.hu
Autós topik
-
radi8tor
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Autóstali Január 4-én 13:00 Budaörs Auchan totemoszlop alatt:
(47.4530292, 18.9443333)
[kép] [kép] [kép]Maps: https://maps.app.goo.gl/DH7brzbQb9HbETmQ7
Waze: https://waze.com/ul/hu2mmzndcf[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz CactuS #163739 üzenetére
Előző télen ki csúszott meg innen a piros kocsival? Akire kihívta az önkényrendőr a zsarukat. Ő is alig koccant és légzsákok nyíltak. Szerintem ilyenkor az autó hiába halad lassan, de az érzékelőnél megvan a kellő erőhatás, mert annyival távolabb van a mozgási energia középpontjától. Vagy maga az érzékelő van pont ott.
És mivel kis sebességnél nem csapódsz előre ezért a légzsák sem veszélyeztet, csak feleslegesen nyílik ki, így nem érdeke a gyártónak ezzel foglalkoznia több szenzor elhelyezésével, legalábbis olcsóbb autóknál.[ Szerkesztve ]
-
adalbert1
veterán
válasz CactuS #163431 üzenetére
Igen, ebben is van valami, a H Astrában ülve el sem tudom képzelni, hogy milyen biztonsági és vezetéstámogató rendszereket fejlesztettek az elmúlt pár évben
kisza25: ok, de pl. a Mazda 3-nál 7 millió feletti listaárnál csak egy manuális klíma fér bele a legolcsóbb felszereltségi szintbe? És ahogy nézegettem a konfigurátort, nem is találtam olyan opciót, hogy bepipáljam az automata klímát, csak ha másik felszereltséget választok, akkor lesz automata klíma (de lehet, hogy én nem találtam csak meg).
Az XC40-es cikkben a tesztautó árán eléggé csodálkoztam, nagyon kevés olyan élethelyzetet tudnék elképzelni, hogy ha van 20 millió autóra elkölthető pénzem, akkor ezt venném meg.
-
kisza25
félisten
válasz CactuS #163498 üzenetére
Nem tudom mikor vette őket és mennyiért, de van aki befektetésnek veszi, mert az értékük így is nő és ebben a formában a raktározáson kívül nem kell pénzt rafordítani, csak ez szomorú.
Mondjuk rozsdát nem láttam egyiken sem, de port és leengedett kerekeket igen, 10+ éve állnak ott
kb mindegyik úgy működne , ha szétbontanák őket teljesen és minden folyadékot, tömítéseket, gumi alkatrészeket lecserélnék.[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
nagyúr
válasz CactuS #163470 üzenetére
Szerintem ez nem annyira egyértelmű. Volt már ilyen autóm, és az nagyon megkímélt volt. De van olyan haverom ami napi szinten jár (expressz) a Debrecen-Miskolc vonalon, és úgy vezet mint egy őrölt. Amikor utoljára ültem az autójában (Superb) már visított az első fék, pedig az autóban nem volt még 15e km sem. Na "tőle" mondjuk nem kéne autó. De van olyan ismerősöm is, aki úgy vigyáz a céges autójára mint én az enyémre. Szval soha nem lehet tudni. Mondjuk ezeket az autókat általában max 50e kilométerrel adják le, és elképzelhető, h az ebből adódó problémák csak később jelentkeznek?! Ezt nem tudom. Én mindig eladom az autóimat mielőtt belekerülne a százezredik kilométer.
De az mondjuk mindenképpen hátrány, h ezeknél az autóknál biztos, h nem végeztek köztes olajcseréket. Szval ha biztosra akarsz menni, tényleg érdemes lehet magánszemélytől vásárolni. Csakhogy a minőségi, fiatal használtatópiac legnagyobb szeletét nem a magánszemélyes autók adják. Mondjuk érthető is. Magánszemélyként kevesen engedhetnek meg maguknak egy akkora bukót amit egy 1-3 éves autón lehet "elszenvedni".[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
kisza25
félisten
válasz CactuS #163439 üzenetére
Ja és van is mit kerülgetni én még a nagyjából szintben lévő csatornákat is kerülöm
Sőt, gondolkozok, hogy merre menjek (merre jobb az út)
Amúgy tényleg elég gokart érzés, pláne, hogy a kerekek az autó négy sarkában vannak.
Jobban megy alacsony fordulaton, mint a tipo, megszokott útvonalakon sokkal hamarabb elérem a megengedett sebességet.
Gondolom euro4 vs euro6
1100 vs 1200kg
És 5000 -nél 86 ló vs 6000-nél 95ló
3800-nál 132Nm vs 4500-nál 127NmAlfa Romeo Giulietta Sprint
-
rbalint88
addikt
válasz CactuS #163439 üzenetére
Meg azt is, amit nem kell
nalunk csak 1” van, 16-17, de ugyis erezhetoen mas lesz a mozgas. Erdekes modon a nagyobb kerekkel harmonikusabb, kb a 17” lehet az optimum az audira. A telivel olyan imbolygoska, valoszinu a gyari “sport” futomu is a nagyobb kerekhez van kitalalva -
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #163416 üzenetére
Jó kérdezz már rá pls. Kíváncsi lennék mert nálam továbbra is benne van a kalapban a 4WD-s Vitara. Használtan majd pic pénzért telekjárórnak pont jó lenne. Az egyik szomszédnak 1.6i 4WD van belőle és teljesen rendben van a hajtása, feljön azzal is télen. A V60 PHEV is meg ez a Vitara is tudta abszolválni a kihívást. Eddig csak a Skoda 4x4-e bukott meg (Octavia mk2)... Ja ha már Skoda: a hét elején mostam de megint ráférne.
máyköl: A hivatalos álláspont szerint nem, amúgy meg tudjuk, hogy itthon kb bármi, bármilyen állapotban átmegy... Csak Kisza rosszallóan nézett rám, hogy ne propagáljam a dolgot. Igaza van.
MasterMark:
#nincsbennetarcsi
-
kisza25
félisten
válasz CactuS #163416 üzenetére
az allgrip nem állandó 4 kerék hajtás, hanem kapcsolható, ha jól tudom, max a + súly miatt eszik többet alapon
Jorus:
Qru:
CactuS: na igen, engem is győzködnek a felni/gumi csoportban, hogy cseréljem le, mert drága méret, de lemezfelnin semmit nem mutat[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #163380 üzenetére
A 4wd sokat rádob a fogyasztásra, ezt Subaru tulajként bizton állíthatom. Alap esetben is pár %-ot tol hátra, tehát is a kardánt és a hajtás egyéb részét is forgatni kell (difi, féltengelyek, kerekek), plusz hozzájön ezeknek a hajtási vesztesége. A többletsúlyról nem is beszélve (kardán, féltengelyek, difi és a benne lévő olaj).
mod:
Nekem inkább az "fáj", hogy visszarakták az EGR-t a hibrid verzióba (korábban nem volt bennük EGR).
Gaben92: Jó nagy árdifi. Nem csoda, hogy hasít a "szürkeimportos" kivitel. Azaz itthon megveszik szalonból de kint állítják forgalomba a kocsit. És még az áfa-t is meg lehet pörgetni...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Szada85
aktív tag
válasz CactuS #163341 üzenetére
Ez Németországban van.
Itt - én legalábbis - még nem láttam matricás rendörautóból mérni sose, minden esetben jelöletlen, sötétített ablakos verdákból csinálják (Sprinter, Caddy, ilyesmik). Vagy a másik, amikor kipakolják az út mellé a cuccot, de az autót a legtöbbször akkor sem látod, mert az út melletti susnya túlfelén hüsölnek.Olyat múlt héten videóztam (extra gecó hely, mivel a szakaszon nincs limit, leszámítva ezt az egyetlen felüljárót, a le- és felhajtók miatt itt 100 km/h van), ezeket legtöbbször már csak akkor veszed észre (mivel az eszközök is zöldes/szürkés színüek, hogy beleolvadjanak a környezetbe), amikor csoki van:
Itt még messze, ha tudod mit keress, akkor kiszúrod, de ha tempót mész nem azt figyeled:
Nos, ha itt kapcsolsz, akkor már célszerü vadul mosolyogni, hogy legalább egy jó képed legyen a pénzedért.
Itt meg már minden mindegy. De van azért valami "ijesztö" a két nagy rácsos dobozban.
De ugyanezeket a kirakodós méröket pl. városban az út szélén parkoló autósorban két autó közé is kirakják (30-as zóna), ott szoktak aratni.Mondjuk fura módon én ezt a módszert százszor "hasznosabbnak", célravezetöbbnek gondolom, mint a fehér matricázott H Astrákkal felparkolni a járdára, és úgy próbálni lövöldözni, bár azért így is megdöbbentöek a számok egy-egy elöre bejelentett otthoni "akciós hét" alatt. Majd keresek itteni számokat is.
-
Redneck
nagyúr
válasz CactuS #162856 üzenetére
Nem boyracerkedni akarok, csak rendezni az állapotokat, és kitolni az élettartamát. Ha esetleg a futóműben is van cserés alkatrész, mindenképp a könnyebbet valasztom, ha az nem megy a minőség rovására. Szigorúan csak ésszerűen.
Megkérdezem a klubtagokat, mi a véleményük. Gyanítom marad majd a felni méret, a kisebbtől kicsit bumfordi a kinézete.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
rbalint88
addikt
válasz CactuS #162829 üzenetére
Gratu, szep darab es tenyleg nagyon jo ez a szin! Nekem meg a bordo es a sotetszurke adja ezen a generacion.
Audi olajcsere ugy lett 31k, hogy benne volt a levegoszuro es pollenszuro is, Mann mindketto. Igy meg baratsagosabb az arazas.
Budaorsi Auchan kuton nem lehet 98-ast tankolni, ugyhogy kapott Shell vpower racing fullfullfull 100-as E5-ost. 349,9/liter, utoljara Auchan 98 ment bele meg 396Ft/l arfolyamon
-
footy
addikt
válasz CactuS #162672 üzenetére
Azért van elszállva az ára, mert ez nálunk(Magna Steyr) készül. Nem fostos amerikai minőségben, hanem értő kezek szerelik szét a Mustangokat/F150-eket és aztán megy rá a tuning és újjáépítés.
(ui nyilván az anyagminőséggel nem lehet csodát tenni, de ezek már nem is annyira szarok mint az előző generációknál)[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
válasz CactuS #162672 üzenetére
Nyilván kicsit más a dolog mert ez egy Shelby szóval meg kell fizetni. De úgy összességében nem értettem soha, hogy miért kerül annyiba egy Mustang (sima V6 mondjuk), mert azt az összeget amit Magyarországon elkérnek/elkértek értük a mögöttes műszaki tartalom - szerintem - rohadtul nem indokolja.
Mondjuk ha jól tudom ebben már nem merev híd van, de az előző generációk árképzése vicc volt...
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
BigBlackDog
veterán
válasz CactuS #162487 üzenetére
Igen, a márkától, típustól függő különböző profilmélységet sejtettem. Viszont azzal nem nyugtattál meg, hogy a gyári szerelésű abroncsok kevesebb ideig bírják. Jelenlegi állás szerint 4 évre (és becslés alapján 100-140e kilométerre) egy nyári és egy téli garnitúra van.
-
nagyúr
válasz CactuS #162441 üzenetére
Remélem jön még ezekre a "kutyákra teherautó"...
Be kéne vezetni a tilalmat, és komolyan ellenőrizni, mindenkit megbüntetni aki megszegi.
Így csak tolódik, azt nem tudunk menni se nyaralni, sehova emiatt a sok gyépés miatt[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
BigBlackDog
veterán
válasz CactuS #162294 üzenetére
Pont ma használtam idén először. Vízhozama nem túl nagy, de ereje szerintem elfogadható. Szóval öblítés a kerti slaggal gyorsabb. Tartósságról nem tudok nyilatkozni, még csak egy éves, sokat nem volt használva. Mondjuk az egy napos térkő és kerítés tisztítást bírta probléma nélkül, pedig ott használtam a 30-35 fokos hőségben 4-5 órát kisebb megszakításokkal.
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CactuS #161518 üzenetére
Suli oldalról látom némileg a dolgokat, helyi konyhát gyakorlatilag kiürítették, emberek elküldve
Agrár a fő csapásvonal nekünk, munkahely otthon 😌 Némi finanszírozás ketyeg, de a szektor gyakorlatilag éves ciklusokban működik, kaja kell (élje túl mindenki a vírust), gázolaj ár és gyenge Ft ad egy pici pluszt.
-
kisza25
félisten
válasz CactuS #161518 üzenetére
Köszönöm, ez van, legalább nekem volt mihez nyúlni.
Globálisan gáz a helyzet, itt nincsenek igazán nagy cégek, de múlt héten volt olyan hely amelyik 50 embert küldött el. Az összes gumis bezart minimum 2 hétre, de a cukrászda, elektromossági bolt ... Meg egy csomó más bolt is.
Igen most a gyerek miatt amúgy is itthon kell valakinek lenni (3,5 éves, ovi ugye nincs, de lenne akkor sem menne) páromnak meg szezon van, mert kertészboltban dolhozik, a stiga egyedüli beszállítói az országban, 3-ig vannak nyitva, de 17:30-18:00 ér haza (5perc kocsival) Azt csak halkan jegyzem meg, hogy a stiga olasz, szóval ki tudja meddig...[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
kisza25
félisten
válasz CactuS #161514 üzenetére
Nem lesz upgrade csak vicceskedett qru, hogy biztos v8-at veszek, mert olcsó a benzin.
Komolyra fordítva a szót. Kifizettem a tipo-t a helyzetre való tekintettel és igen, eladom, mert kb 2 hete megszűnt a munkám a kialakult helyzet miatt (elméletileg nem, csak gyakorlatilag). Amíg ez tart addig házakat nem fognak venni, a napi szokásos 10-30 hívás helyett, az elmúlt két hétben hívtak ketten és azok is csak érdeklődtek. Az összes iroda bezárt, mutatni se nagyon mutatnánk, de nem is hívnak, ügyvéd se nagyon vállalná a dolgokat. kb július-augusztusig lehúzhatjuk a rolót, vagy ameddig tart a dolog.
A másik pénzforrásom a nyaraltatás, még nem mondták le a július-augusztusi foglalásokat, még nem. A másik szakmám szakács...
Itt nagyon nehéz munkát találni, pláne a jelenlegi helyzetben.
Szóval most mivel kb sehová sem kell mennem (maradj otthon) és amúgy van egy másik autó, ez tűnik a legegyszerűbbnek arra, hogy anyagilag bebiztosítsam magam, amíg ezt a buzi vírust legyűrjük.
Biztos észre vettétek, hogy komolyan elkezdtem figyelni az autó piacot és egy hét alatt 20%-ot, két hét alatt 40%-ot esett az autópiaci eladások száma. Ezért gyorsan kellett cselekednem, hogy még gyorsan el tudjam adni az autót és ne nagyon nyomott áron.
Tegnap lefoglalózták és ahogy kezemben a papírok a banktól, könnyes búcsút veszek tőle.
Ez van, sok mindennel lehet előre számolni, ezzel nem számoltam.[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CactuS #161141 üzenetére
Mérd körbe, hátha megúszod az alábújást köcsög kis parkolóhelyek vannak, körülöttük általában genyó határoló kövekkel, förtelmes. Egyik kedvenc élményem volt, mikor boltba menet furcsa zajra lettem figyelmes. Körülnéztem, hát bácsika épp a Focus-áról fúrta le a sárvédőt (meg volt húzva, mellette várt a cseredarab) Viszont nagyobb arányban hordják márkakerbe az autókat, az nem hátrány.
-
tboldi
nagyúr
válasz CactuS #161116 üzenetére
Sajna fakó. De meg fogom csináltatni, meg ugye a spoiler is rá fog kerülni idővel.
(#161117) szabonagyur: Yep, az alsó fele pont ugyanaz az árnyalat, még anyum sem lát különbséget (mert ugye a nőknek eggyel több színérzékelő csapocska van a szemeikben).
.......................................Kész, összeraktuk teljesen. Kép majd holnap jön, most már sötét van, úgysem látszana semmi.
-
Biqci
aktív tag
-
Biqci
aktív tag
válasz CactuS #161023 üzenetére
Ezt a kiegészítő keret dolgot kérdezd meg a Luminetnél, hogy lehet-e egyáltalán ezt a típust beszerelni, hiába gyári ködlámpa. Én egy Proceed-be akartam kicserélni ilyen 103-ra a gyári ködlámpát. Megkérdeztem őket, de nem tudtak olyan keretet adni amivel megoldható lett volna...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
máyköl
veterán
válasz CactuS #160954 üzenetére
Velunk is leallt nehanyszor vitatkozni, hogy nem jo cimet adunk meg Aliexpressen, es igazabol o a jofej hogy ettol fuggetlenul bedobja az ertesitot, mert hivatalosan nem ez a cimunk. Oke, nem egyszeru a cim (A. epulet, B lepcsohaz, 1.emelet 4A ), de mikor harmadik esetnel mar megmutattam neki hogy pedig pontosan ez szerepel a lakcimkartyan is, es ok tudjak rosszul a cimet, azota vegkepp be sem csenget csak dobja az ertesitot.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz CactuS #160884 üzenetére
Ahogy nézem a második autókat szórják ki, hogy legyen tartalék lóvé, ha nem tudnak dolgozni. (Gondolom én)
Muternak tegnapelőtt néztem át a 2014- től 2,5M Ft-ig a kinálatot, kb 3x annyi van most, mint 2 napja és nagyon sok rendszámmal van fent, 2napja csak elvétve volt ilyen.
Ahogy nézem sokan kereskedésekbe tolták be, ami kis embernél logikus és így gyorsan lett belőle lóvé.Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Magnum_
nagyúr
válasz CactuS #160754 üzenetére
Enismerosom ismerose az audit anno forgalombol kivont allapotban szombati napon hozta(mmmm) el a kereskedesbol, egy auto elotte, egy mogotte, vasarnap meg lett neki mutatva a rakpart. Hetfon volt eredet, atiras es forgalombahelyezes. Elevult.I humbly and respectfully decline™
-
MrSealRD
veterán
válasz CactuS #160482 üzenetére
Huszit úti Lidlben volt több darab. 35-ért. Újságban nem volt, csak arra jártunk miközben a világvégére készültünk...akkor láttam.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
senior tag
válasz CactuS #160382 üzenetére
Első blikkre én is erre gondoltam, a horpadás is viszonylag szabályos alakú és úgy tűnt, mintha a kocsimról a festék is nagyjából lejönne törölgetéssel. Remélem olcsón megúszom a saját hülyeségem.
"A közgazdász az a szakértõ, aki holnapra tudni fogja, hogy azok a dolgok, amikt tegnap jósolt, miért nem következtek be ma."
-
nandow
aktív tag
válasz CactuS #160220 üzenetére
Szerintem a képek, videók nem adják vissza, milyen is az fk8 type-r. Legalábbis én úgy voltam vele, hogy azok alapján nem tetszett. Aztán láttam egyet élőben. Teljesen más érzés volt, nem éreztem gagyinak.
Azzal egyetértek, hogy a japánok nem mindig tudnak szép autókat csinálni. De ez annyira szubjektív. Nekem egy 7gen Accord type s van, szerintem szép, klasszikus szedán forma, nem csicsás, beltér is rendben van. Haverom meg azt mondja, nagyon japános, és kevésbé jön be neki.
Újabb Hondák pl. mar kevésbé jönnek be nekem is. Ami japán és most tetszik, az a Lexus IS300H, új Toyota Camry, Mazda 6 (de az csak kombiban). -
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #160111 üzenetére
Egyeneságon nincs illetékfizetés, így olcsóbb ha szülők nevére iratod át. Vagy ha van tesód akkor fel a szülőnek és onnan le a tesódnak (ami szintén illetékmentes mert egyenesági).
Ha mást nem is ért a rövid pályafutásom a biztosítónál de pár olcsó trükköt azért bezsebeltem ott.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #159995 üzenetére
Azt ez egy nagyon jól felszerelt példány. Venném vinném az biztos. Ezt akartuk venni Apukámnak, de lényegesen drágább volt a Passatnál.
(#159997)Gaben92: Auris csoportban is nagyon sokan vágytak volna legalább egy P3 plugin szintűre. Olyan könnyen befért volna pedig. "Feleslegesen" nagy csomagtartója van az Auris kombinak.
Ennyit változott ezek szerint a világ egy év alatt Vagy csak egy kékvérű kérte és neki nem mondtak nevet.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #159983 üzenetére
Nekem hiányzik az eCVT. Szerettem azt a váltót. Ez a DSG az elektromotorral nem a legjobb. Olyan gondolkodása van, hogy visszaváltson-e vagy sem. Lepadlózom villany módban és minden túlzás nélkül simán 2-3 másodperc míg visszavált 5-ből 2-be. Nagyon lomha és lassú.
Múltkor beakartam sorolni és mondom megnyomom neki, hogy beférjek. Lenyomom a pedált és semmi nem történt, de tényleg semmi értsd ahogy mondom. Még az sem, hogy lassan elkezd gyorsítani. Nagy nehezen visszadobta kettőbe és akkor meg kilőtt Nagyon kell neki egy újrakalibrálás már.
Persze GTE módban semmi baja nincs, ott fürge és ugrik gyorsan.
Annyira jó lenne már egy normális Toyota Plugin. Ha az Aurisból lett volna tuti siker terméket lenne. Hát még egy Corolla.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #159955 üzenetére
Akkor sikerült végül jó irányba mozdulni Sokkal kevesebb baja lesz bármelyik HSD-vel mint a GTE-vel vagy D6-al.
Mondjuk az durva, hogy kicsinek tűnt elöl a Passat. Én feküdni tudok benne, nagyobb a hely mint az OutlanderbeBiztosan nem a P4 hajtását kapta. Az XA40 előbb jelent meg mint a P4. Talán FL után megkaphatta? Amúgy az XA50 lett nagyon jó az új hajtással. Sokat tudtak lefele faragni a fogyasztáson. Csak hát nagyon drága
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
kisza25
félisten
válasz CactuS #159707 üzenetére
Ha jól tudom Németországban jelenleg is négy darab akkumulátor gyár épül
Én azt vettem észre hogy az autógyártók kivártak és nem az történt amire számítottak
Addig nagy fejlesztéseket nem tudnak beletolni az elektromos autóba és nem tudják a olcsón adni amíg az eladásaiknak csak pár százaléka az elektromos autó
Viszont amíg ilyen drágán adják addig meg nem fog felfutni az eladás 22es csapdája[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
válasz CactuS #159701 üzenetére
Legalább 5 évvel ezelőtt kellett volna elgondolkodni ezen, akkor még időben lettek volna. Feltehetően a FCM is úgy volt vele, hogy szép-szép ez a 2020-ra 95g CO2 per 100km kvóta, de majd úgy is felpuhítják még jobban. Ahogy a többi környezetvédelmi normát. De nem puhították tovább őket.
5 évvel ezelőtt konkrétan könyörgött az FCM elnöke (Sergio Marchionne), hogy ne vásároljon senki Fiat 500e autót, mert csak pénzt veszít vele a cég. Annyit adnak el, amennyit feltétlenül szükséges, aztán ennyi. Akkor az volt a terv, hogy nem EV-ket gyártanak majd 2020-2025-re, hanem hibrideket ( tessék, forrás ).
Most pedig már futhatnak az események után.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
kisza25
félisten
válasz CactuS #159701 üzenetére
egyik autógyártó sem tud megfelelő mennyiségű akkumulátorhoz jutni (Tesla-n kívül) addig egyszerűen ha akarnának sem tudnának volument gyártani
már most felfüggesztették több típus gyártását mert egyszerűen nincs hozzá akkumulátor pakk[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
válasz CactuS #159692 üzenetére
De arra van lóvé, hogy a Teslának öntsék a pénzt.
Ha nem döntik a lóvét a Teslának, akkor a CO2 bünti miatt még többet fizethetnek az EU-nak.
Üzleti döntés, és ez az olcsóbb megoldás a meglátásuk szerint...[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Integrale
veterán
válasz CactuS #159692 üzenetére
Muszáj fizetniük a Teslának, mert önmagban az 500E nem lenne elég, hogy ellensúlyozza a kibocsátást.
Egyébként az olasz cikkben az is szerepel, hogy szándékos a magas ár, így akarják a profitot maximalizálni, és bizonyos keretek között tartani az eladást/gyártást. Majd júniustól, ahogy befut a hibrid Ghibli, Quattroporte és a villany Maserati, úgy jelenik meg az olcsóbb variáns az 500-ból.Az 500 az alapból nem egy olcsó autó, az elektromos pedig semmiből sem az, szóval az arányok nagyjából maradtak. A nem olcsó "hagyományos" hajtású is az eladási listák tetején van, szerintem vinni fogják ezt is, főleg olyan országokban, ahol van támogatás is az alternatív hajtású járművekre. (de valahogy a cikkből ez is kimaradt).
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
dj79
senior tag
válasz CactuS #159672 üzenetére
A kék autódat ismerem, tavaly, amikor nézegettük a jelölteket, beszéltünk is messengeren
1,76 méter lett az ára. Lekérdeztem autodna-n, a km valósnak tűnik, legalábbis a kinti utolsó óraállás és az itthoni első forg. helyezés között nem volt indokolatlan tolatás
A baj az, hogy Jenő árait veszi figyelembe a legtöbb magánszemély is, pedig a legtöbb esetben azok az autók nem a mostani árfolyammal kerültek be az országba. Amúgy én sem találtam nála semmit sajna.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest