- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Samsung Galaxy A56 5G
- Flashback: Olcsó emulátoros kézi konzol R36S
- mefistofeles: Az elhízás nem akaratgyengeség!
- bambano: Bambanő háza tája
- dchard: GSM Nap az Informatika Történeti Kiállításon [2026.02.14.]
-
LOGOUT
A Linux Mint bemutatása
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skullwipe
senior tag
Az biztos hogy kezdő vagyok, de tudom hogy min változtattam és sehogy se találtam eddig, hogy mi is volt ez pontosan. De most végre meg van, és ez bizony még a virtuális cinnamonon fent sincs. $HOME/.dmrc fájlról van szó, ebben írtam csak át, hogy awesome.desktop, ami alapból lighdm.desktop, amit ugye a cinnamon használ. Ennyit változtattam és ezt produkálta, megpróbálom vissza állítani, és vissza tölteni valahogy a cinnamont, és a /usr/share/xsession-ben kivenni minden .desktop file-t és benne hagyom ezeket Cinnamon, Cinnamon (software rendering).
Új hozzászólás Aktív témák
A topik célja: Segítségnyújtás a Linux Mint-et használó kezdők és haladók valamint a még csak azzal ismerkedők számára.
Kérdés előtt olvasd el a topik összefoglalóját! -> [link]
- Formula-1
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- OnePlus 15 - van plusz energia
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Iqos cigaretta
- Óra topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- További aktív témák...
- Vírusirtó, Antivirus, VPN kulcsok GARANCIÁVAL!
- Eredeti Microsoft termékek - MEGA Akciók! Windows, Office Pro Plus, Project Pro, Visio Pro stb.
- MS SQL Server 2016, 2017, 2019
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!