- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- MFM HDD beüzemelése 25 év után
- Asszociációs játék. :)
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Egy újabb érdekes eset [Update HSZ-ben]
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- A TLS, mint OSINT (nyílt hírszerző) eszköz
Új hozzászólás Aktív témák
-
batai15
félisten
válasz Satya82 #3399 üzenetére
Személyeskedést nem én kezdtem, csak felhívtam a figyelmet a hangnemre. Izé" nem tudom mennyit fogsz ebből érteni "
. nem én kezdtem degradálni a másikat a szakmai tapasztalat ellenére.
Másik karburátor /porlasztó illetőleg rezgőnyelves (membránszelepes ) résvezérlés ->gugli.
pacsi .[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz batai15 #3395 üzenetére
egyébként felvehetjük ezt a nem tudom ebből mennyit fogsz érteni stílust, csak a végén rosszul fog esni hogy a csúnya emberke le töri a bajszot.
Én nem feltételeztem rólad hogy egy egy bites komment huszár vagy, csupán le írtam a miérteket .
Azt javaslom hogy még annak ellenére is hogy elmondtam mit csinálok napi szinten, ne kezelj te is így. ha meg te is valami féle szakmabeli vagy , nem pedig pince szerelő akkor a evidens hogy tiszteld a másikat.
További kellemes hétvégét, jó karbi állítást.[ Szerkesztve ]
-
Misi87
csendes újonc
Háát én nem akartam ebbe a szervizes témába sem belemenni, nem is a viták miatt vagyok itt, de mostanság eléggé elment ez a fórum. Elhiszem, hogy vannak jó szervizek stb, de ahogy ezt a jó múltkorában is talán Kopepe fogalmazta meg, hogy biztos vannak jó szervizek, de nem tudjuk a címüket.Tehát így csak megy a dobálózás, de konkrét nincs.Adott ez a fórum, hobbi szereléssel stb.Van itt már akkor szervizes is vagyis konkrétan szerelő is, akkor ha hirdetni nem is lehet, és nem is hirdetés, nem is reklám céljából, de akkor legalább annyit tegyetek meg, hogy egy települést megadtok, mert akad itt teljesen új tag ebben a témában, vagy nem tudja akár jó helyre vinni szervizbe a gépét, mert csak a csalódás érte stb, de lehet a környéketeken lakik, hogy legalább annak legyen egy segítségnyújtás vagy egy kiindulópont. Igaz, hogy ez egy hobbi szerelős fórum, de engem konkrétan nem zavar ha van itt szerelő is, csak együttműködés legyen. De ahogy írtam, ha ez nem működik, legalább egy települést adjatok meg hátha valakinek ez már nagy segítség lenne!
-
-
batai15
félisten
válasz Satya82 #3393 üzenetére
lol gondok vannak, mesélj még de tényleg. el akarod nekem magyarázni hogy mi mit csinál egy karbin Ne zavarjon hogy én nem csak csavargatok ide oda meg membrán szett aztán hátha jó lesz , ne magadhoz viszonyíts de tényleg. Értem én hogy szerinted te jobban tudod , meg hagylak ebben a hitben legyen szép az estéd .
mindkettő üzemanyagot zár wtf? remélem nem haragszol meg ha ezt most elküldtem a főnöknek hadd nevessen mert én már én már hangosan nyerítettem.
mesélt már facebook csoportokról hogy milyen híres szakik vannak ott is, meg milyen űr technikának is kiváló alapot nyújtó eszmecsere is folyik ez is valami ilyesmi lesz .
meg hétfőn lesz mit mesélni a fiúknak is .Nyugodtan próbálj oktatni, csakhogy amíg te a neten nevelkedtél én olyan emberektről tanultam akiknek minden porcikájukban benne van ez a szakma.
[ Szerkesztve ]
-
Satya82
lelkes újonc
válasz batai15 #3390 üzenetére
Elhiszem, hogy így van.
Az alapokkal viszont gondok vannak. Nem tudom mennyit fogsz ebből érteni, de megpróbálom neked leírni.
Az állítócsavarok L, H. teljesen betekert állapotban elzárják az üzemanyagot. Ezt jobbra tekerve tudjuk megtenni. Kitekerve, ami a balra tekerés: engedik be az üzemanyagot. Így állítjuk be a üzemanyag/levegő arányát. Ha ez érthető, a többire már remélem, hogy rájössz magadtól is.
... és azért ne izgasd fel magad nagyon. -
batai15
félisten
válasz #72828672 #3391 üzenetére
Btw ahogy a kolléga is írja hogy ha be téved ide egy ilyen ember aki némileg többet ért hozzá akkor ha nem is inni a szavait ,de legalább nem impulzívan kellene reagálni meg mindent meg kérdőjelezni.
Engem a jó indulat vezérel mert pontosan tudom hogy ez egy how to topik .
Igazából amint látod régi motoros phs vagyok .
Egyébként nem vagyunk olyan drágák mi emberi áron dolgozunk nem úgy mint Debrecen ahol egy takarítás 5000 én meg kompletten szethuzok és össze rakok egy 365ot mondjuk 10 korul munkadíjba +alkatrész .
Kínait is javítjuk de nem húzzuk le az embert.
Ha gazdasági totálkár akkor felhívjuk a figyelmét .Csak sok olyan ember van aki othol taknyol és nálunk köt ki hogy csak ide kellett volna hozni elsőnek is.
Egyébként való igaz egy kinai nem egy űr technika (arra ott az 500i ) ha az ember nem tudja mit hogy akkor sokszor többe kerül a hús mint a leves.
Mit írtam pár hete szívesen segítek ha kell , akár privátba is .
Fűrészek , kaszák , fűnyírók , traktorok , kapák minden .[ Szerkesztve ]
-
#72828672
törölt tag
válasz batai15 #3357 üzenetére
Lehet, hogy furcsán hangzik, de ez egy csináld magad-szerelgetős fórum. Itt a többség nem képzett szakember (köztük én sem). Itt az emberek saját maguk próbálják megjavítani a gépeiket. Olykor "nulla tudás nélkül meg hallott ismerőstől ezt azt alapon" esetleg netes videók alapján. Saját példámból kiindulva egész meglepő dolgokat lehet véghez vinni az itt szerzett információk alapján. Érdekes módon nem egy kukában landolt fűkasza és láncfűrész kapott még egy esélyt nekem köszönhetően. És ezzel szerintem nem vagyok egyedül.
Ezeket a gépeket hiába vittem volna hozzátok szervízbe. Egy-két óra munkadíjat felszámolva már gazdasági totálkár lett volna az egész. Valószínű hogy el sem vállaltátok volna. Én is ezért kezdtem saját magam barkácsolni rosszabb már nem lesz alapon. És láss csodát... a gépek köszönik szépen jól vannak.
Nem fognak az általam megjavított gépek termelésbe kerülni, nem is erre lettek kitalálva. Arra ott vannak a drágább gépek. Hobbi célra meg pár évet kibír, ha mégsem, majd keresek hozzá valami videót vagy segítenek a fórumtársak.
-
batai15
félisten
válasz Satya82 #3389 üzenetére
Az a baj hogy jobbra balra erre arra túl bonyolítod. Már nem tudom rendesen követni .
Le írtam mit kell csinálni de felőlem úgy csináljátok ahogy akarjátok .
Figyu ha nálam baj van akkor nálad is. Különbség annyi hogy én nem a pincében szerelek hanem napi szinten évi nagyon sokat.
Nekem van mire alapozni .
De tényleg csavarjátok ide oda ahogy akarjátok .
Én meg csukott szemmel beállítom és gondolkozni sem kell . És mégis jó .[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz Satya82 #3387 üzenetére
Ha neked zöldség én meg nevetek .
mint mondtam nekem teljesen mindegy , én napi szinten csinálom .
Egyébként nehezen érthető amit írsz balra jobbra kifelé.
Max fordulat plusz egy negyed .
Semmi varázslat .
Lehet egyet beszélünk de kissé nehezen érthető ez a sok tekerés már.[ Szerkesztve ]
-
Satya82
lelkes újonc
-
batai15
félisten
válasz isti732712 #3347 üzenetére
Azt nézd meg hogy levegő nyitásra reagál el .
Ha teljesen el zárod akkor is le fullad ha nyitod akkor is
Ha nem reagál valahonnan tömítetlen1: szívó torok
2 impulzus cső
3 szimeringek
4 henger talp tömítés
Ha új a karbi 99 hogy nem az lesz .
Alapvetően ha viszi a láncot és gázra fullad akkor az vagy impulzus cső vagy szimering
Első körben én az elsőre tippelek.
Levegővel meg kell fújni
Ha ez jó jöhet a szimering.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz kemenylegeny #3383 üzenetére
Ezt nem mondtam hogy isten karomlas ha azt használsz . Csak nem sok az értelme rövid távon .
Persze azt teszel bele ártani nem ártasz vele.
Nyilván ha más fajta benzin kerül bele utána kellene állítani .
Nem ugyan úgy megy MOL vagy mondjuk Shell üzemanyaggal . -
batai15
félisten
válasz Btamas81 #3380 üzenetére
Nem igaz . hacsak nem olyan gépre gondolsz ami legalább 30 40 éves és már semmi alkatrész nincs hozzá . Minden más blama.
Az is hogy később romlik el.
Meséld már el annak a bácsinak aki 281el dolgozik még mindig fáradt olajat használ és e10et . Szivattyú is jo pár éves rajta mégis működik az olajzás .
Semmi köze nincs a benzinnek a gép élet tartamhoz .
Lehet szerinted így van , nálunk a nagy számok törvénye cáfolja.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz Satya82 #3377 üzenetére
Első dologra. Fizika . Kis cső nagy cső . Nyomás különbség alakul ki és a nyomás különbség miatt megy fel a csőbe a benzin . szivattyú tan.
Felszívas alapjai /és legtelenítés . Ha a környezeti nyomásnál kisebb nyomást ( depresszió ) hozunk létre létre jön a felszívas (pontosabban elméletben ) . Ha ezt egy a folyadék áramot egy olyan gépre jutattjuk amely megnöveli a folyadék munkavégzési energiáját akkor ebből lesz a valós felszívas és ezt csinálja a szivattyú.
Ne itt is ilyesmi történik (nem pontosan de az a lényeg hogy nyomás különbség alakul ki a környezeti nyomás hatására )Második dolog : ha az L nincs jól beállítva akkor nem azonnal reagál az alapjárati csavar állításra.
Harmadik : nem nem ugyanazt jelenti .
Te elveszel én meg többletet adok.
Lehet a fordulat ugyan az ugyan akkor a kenési képesség más.Amiről te beszélsz a túl tekerés az jelentős egy negyed fordulat semmi.
Szerintem két év alatt beállítottam már pár gépet ,. Mi már fülre megmondjuk egy két rántás után 99%ban hogy az adott gép baja motorikusan mi lehet , úgy hogy engedelmeddel hadd tudjam ezt jobban .Jó pár lek megfordult a kezeim között szintén hadd tudjam már. ( Valójában volt egy széria aminél ez volt a többivel nem )
-
batai15
félisten
válasz kemenylegeny #3376 üzenetére
Jó csak teljesítmény szempontjából nincs értelme.
40 forint literenként . Mint írtam termelésben ahol napi 30 liter is elmegy néha nem sok haszna van ,nem tudja az e10 kifejteni a hatását . Hosszútávon mint írtam persze hogy jó ,de ha havonta indítod a gépet megint csak nem lesz semmi baja e10el a gépnek . -
#72828672
törölt tag
válasz isti732712 #3358 üzenetére
Ez a szép a barkácsolásban. Az ember próbál rájönni a hibára, aztán egyszer csak volt zsinór, nincs zsinór . Ilyenkor az ember legszívesebben a földhöz csapná az egészet, de mégsem teszi -Innen szép nyerni .
[ Szerkesztve ]
-
Satya82
lelkes újonc
válasz batai15 #3357 üzenetére
"Egyrészt nyomás nem alakul a tankban."
De alakul. Már ha csak megmozdítod a gépet úgy, hogy a karbi sincs rajta, akkor is folyik a csőből a benzin. Pláne, ha megsüti a nap is. Ezt a tankszellőzős részét tökéletesen elmondta a videóban. Nincs benne hiba."Szimpla fizika a környezeti nyomásnak van hozzá köze."
???
"Ha jól van beállítva akkor hamar reagál az alapjárati csavarra is."
Ez a mondat meg inkább így helyes. Ha jó a tömítettsége és a karburátora is a gépnek, akkor hamar reagál az alapjárati csavarra."méghozzá nem max fordulatból vissza vesszük picit hanem több üzemanyagot adunk a kenésnek . "
Ez ugyanazt jelenti. Úgy veszünk vissza a fordulaton, hogy kitekerünk (visszatekerünk, mert ugye eddig befelé tekertük, tehát H-) a csavaron és ezzel több üzemanyagot adunk. Túltekerve csökkenteni a fordulatot nem is lehet, mert ha nem elég az üzemanyag, akkor akkorát torpan mint az állat. Gázadásra, összeomlik a gép.Ez a "zieger törés" meg nem jellemző hiba, szerintem.
A többi nagyjából stimmel.
-
batai15
félisten
válasz kemenylegeny #3369 üzenetére
Rövid távon igen hosszú távon ha sokáig nincs használva a gép akkor. Mivel ETBE(terc--butil-etil-eter) van például a MOL benzinbe nem fejt ki olyan hatást mint az etanol.
Mivel alkohol származék víz megkötő hatása van , és a gumi részeket errodálja.
Persze az e10 akkor csinál ilyet ha sokáig áll benne. A megoldás erre hogy havonta néhányszor pár percre be kell indítani a gépet valamint mivel szárazabb a benzin picit több olajat . Mi 4l/1dl olaj arányra álltunk be jó minőségű olaj esetén .[ Szerkesztve ]
-
Fonti86
lelkes újonc
válasz batai15 #3368 üzenetére
Én is így kezdtem,hogy segítő szándék,de rájöttem,hogy felesleges,csak belekötnek az emberbe és azt várják mikor hibázol valamit. Ez egy ilyen "barátságos" topik 😅
De majd jönnek az okosok,és megmondják ,hogy 1,5 hónap,hát persze... Küldtem pár embert hozzátok én is, sikerült megint hosszabb táppénzre küldeni magamat 😔 -
Satya82
lelkes újonc
válasz isti732712 #3361 üzenetére
Szerintem, vegyél egy karbit az a biztos. 3000 körül van a piacon, vagy a helyi lófogásosnál.
-
kemenylegeny
csendes tag
Akkor mégsem értelmetlen a 100-as benzin?
-
batai15
félisten
válasz Fonti86 #3366 üzenetére
Igazából tökre le tojom , felőlem csinálja ha neki erre áll fel. Minket nem ezek az emberek fognak meg határozni hanem azok az erdészek termelők stb akik napi szinten esetleg több tíz éve minket választanak , és azok akik képesek ki várni a több mint másfél hónapos várakozási időt hogy a gép kész legyen pedig négyen vagyunk javítani .
Szimplán segítő szándékkal írtam be amit , de szerintem ezután a komment után törlöm is az előzményekből a topikot aztán hadd menjen tovább a profi szerelés.
100as benzin értelmetlen nem lesz tőle jobb . Ha sokáig áll a fűrész akkor számít hogy mi van benne.
Egyébként nem .[ Szerkesztve ]
-
kemenylegeny
csendes tag
Nállam kizárólag a 100-as benzin játszik, fullsyn olajjal, és van fordulatszám mérőm.
[ Szerkesztve ]
-
Fonti86
lelkes újonc
válasz batai15 #3362 üzenetére
Igen,tudom kiktől. De hiába mondjuk,van egy "varázs szó": szerviz. Akik ott dolgoznak nem értenek hozzá,csak azért vettek fel minket mert munkaerő hiány van,minden hülyét felvesznek már stb. De ha kiteszel a YouTube-ra pár "oktató" videót,akkor te vagy a koronázatlan király,kinek minden szava szent és sérthetetlen.
De felesleges ide írni bármit is,úgy is az lesz,hogy hazudsz,te nem értesz hozzá,nincs tapasztalat, típus ismeret,meg minden szerviz csak lehúz,átver.
Ja,a gépész technikus végzettség egyesek szerint nem szerelő végzettség...[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz Btamas81 #3364 üzenetére
Nem mondok magamnak ellent. Szimpla túl biztosítás . Inkább úgy legyen alacsonyabb a fordulat hogy több az üzemanyag mint sem úgy hogy kevés . Mivel 2t motorról beszélünk ahol keverék olajzás van ráadásul ilyen fordulatszámon ez hosszútávon jobban védi . Főleg mióta E10 van és az olaj minősége sem mindegy .
L-t meg le írtam .
De nekem édes mindegy , nálunk 40 év szakmai tapasztalat a legidősebb embernek csukott szemmel megold bármit is meg gépész technikusi végzettség is van , nem véletlenül hordanak nálunk gépeket még bpről meg ukrán románok is.Písz.
[ Szerkesztve ]
-
Btamas81
csendes tag
válasz batai15 #3362 üzenetére
Miért nem jó fordulaton állítani az L csavart?
A H csavarral kapcsolatban meg magadnak mondasz ellent.
"H azaz a magas fordulati csavart fordulaton méghozzá nem max fordulatból vissza vesszük picit hanem több üzemanyagot adunk a kenésnek"
Mivel több anyagot adsz tökéletlen lesz az égés, ergo esik a fordulat.
Béke -
Btamas81
csendes tag
válasz isti732712 #3361 üzenetére
Piac, barkácsbolt, kisgépbolt, motorfűrész szaküzlet, webshop.
-
batai15
félisten
válasz batai15 #3357 üzenetére
Kiegészítés : kézben szorítás nélkül full fordulaton nem engedjük vissza a gázt le tud tekeredni a kuplung . ( Jártunk már így , konkrétan volt ismerős akinek szemét vitte majdnem ki )
Rá kell nyomni mondjuk egy fa deszkára és akkor nem repül le teljes fordulat után . De legjobb lánccal levegő szűrővel felszerelve beállítani hisz ekkor van rajta minden olyan elem ami veszteséges a motor teljesítménye nézve. Láncal már nem pörög úgy mint üresen lánc nélkül vagy levegő szűrő nélkül.[ Szerkesztve ]
-
isti732712
aktív tag
-
batai15
félisten
válasz #72828672 #3353 üzenetére
Néha be be nézek a csoportba. Nem akarok senkit meg sérteni de jó pár dologban hülyeséget tartalmaznak ezek a videók .
Egyrészt nyomás nem alakul a tankban. Szimpla fizika a környezeti nyomásnak van hozzá köze. A tank szellőztető feladata a levegő pótlása az üres tankban különben vákuum alakulna ki és akkor nem tudna szívni . Nem nyit nem zár a szellőztető hanem egyik oldalról át enged másikról meg zár . Általában a gumisat csak meg kell fújni vagy szurni egy pálcával . Óvatosan meg lehet fújni levegővel és ha bugyorog a tank akkor működik . Onnan is lehet tudni hogy nem jó hogy nehéz ki tekerni a kupakot és szusszan egyet , működés közben meg olyan mintha ki fogyna a tankbol az üzemanyag és felpörög. Ekkor a tank sapka nyitással normalizálódik a helyzet.
A karburátor beállítás is helytelen . Azt L nem fordulaton állítjuk hanem alapjáraton . A cél hogy stabil pattogós alapjárat legyen. Ha jól van beállítva akkor hamar reagál az alapjárati csavarra is.
Ha rosszul akkor például ordít a fűrész vagy gázt el engedve leáll a gép vagy magas az alapjárat.
Tehát L-t alapjáraton állítunk .
H azaz a magas fordulati csavart fordulaton méghozzá nem max fordulatból vissza vesszük picit hanem több üzemanyagot adunk a kenésnek . Ekkor sem fog ordítani és túl pörögni de nem fog az elégtelen kenés miatt esetlegesen kopni a dugattyú. Ilyen esetben nem szokott csíkos lenni a dugattyú egy idő után .
Tehát H+ picit több üzemanyag. Főleg egy ilyen kínai estén ahol gyengébbek az anyagok és nincs elektronikus szabályozás .
A lek esetén sok dugattyú zieger törést szenved , érdemes ki szedni és picit a kampójából köszörülni.Sok ember nulla tudás nélkül meg hallott ismerőstől ezt azt alapon neki áll . Nálunk is jó párszor előfordul hogy jönnek be az emberek hogy csak nem bírnak házi barkács után a gépekkel .
[ Szerkesztve ]
-
Btamas81
csendes tag
válasz isti732712 #3350 üzenetére
Jó színű amúgy a géped. Messziről stihlnek néz ki.
Nekem is van egy hasonló, de a fehérje nem ennyire fehér. -
#72828672
törölt tag
válasz isti732712 #3352 üzenetére
Szia!
Tankszellőző teszt: [link]Karbi beállítást én ez [link] alapján csináltam már 4-5 kínai fűrészen. Már csukott szemmel is megy .
[ Szerkesztve ]
-
Btamas81
csendes tag
válasz isti732712 #3350 üzenetére
Tankszellőzőt Árpi módszerrel letesztelni. Membrán csere nem árt. Én viszont keveslem az L csavaron a 1+1/4-ed. 2re kicsavarva mit csinál?
Hogy állítod a karbit?
Ha szimeringes lenne akkor inkább felpörög és leáll, vagy csak szivatóval megy. -
isti732712
aktív tag
-
Pillerb
kezdő
válasz isti732712 #3347 üzenetére
Kép alapján furának tűnik a szimering. Nincs kifordulva az ajak??
-
isti732712
aktív tag
Sziasztok!
Sikerült összerakni a kinai láncfűrészt! Olajzás jó beragasztva a cső stb,de most meg az istennek nem tudom a karbit beállítani, alapjáraton viszi a láncot, alapjáraton lefullad. Betekerve utánna vissza H 1 1/4 L 2 1/4, de nem jó. Nem tartja meg az alapjáratot, és be sem tudom állítani mert vagy pörög mint az állat vagy lefullad. Mi lehet a nyűgje, membrán? mert biztos valami benzinellátási gond.
Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember.
-
Dicker
őstag
Sziasztok!
Rákerestem, de nem találtam semmit róla. A parkside benzinmotoros láncfűrésszel van valami tapasztalat bárkinek?
Alkalmi vágás, gallyazásra kellene csak.
Mennyire használható? 3 év garancia miatt ütni vágni jó lenne ennyiért.
Komolyabb munkára van rendes gépem. -
kopepe
aktív tag
válasz Fureszeslali #3337 üzenetére
Ez nem egy online piactér! Próbáld meg a jófogáson.
Bár van egy elektromos fűrészem,csak az olaj folyik ki belőle.Mennyit ér neked?[ Szerkesztve ]
-
kopepe
aktív tag
válasz Satya82 #3333 üzenetére
Te miről beszélsz?
Az,hogy attól fogadok el véleményt, akitől kértem,az bizalom(rá számítok).
(hiszen azért tőle kértem)Nem?Mert már ismerem!Megbízok benne.
Szerintem ez semmiképpen sem egoizmus kérdése!
Attól fogadok el véleményt, akinek igaza van?Honnan tudod kinek van igaza?
Vagy megtapasztalod,vagy elhiszed neki,hogy úgy van!
Ezt viszont úgy hívják,hogy befolyásolhatóság....
És mindannyian befolyásolhatóak vagyunk valamilyen szinten,és ez nem baj!!!
Ha tetszik ha nem!Ha beismered magadnak,ha ellenkezel!
A világbékére még várj egy kicsit,te szerintem arról álmodsz![ Szerkesztve ]
-
Satya82
lelkes újonc
Szimpatikus a hozzáállásod. Úgy látom, néhány ember már kezdi kapizsgálni, hogy az ilyen életfilozófia, mint hogy "attól fogadok el véleményt, akitől kértem" egy egoista ember, mindannyiunka nézve, roppant káros hozzáállása.
Sokkal helyesebb lenne az, hogy "attól fogadok el véleményt, akinek igaza van".
Ha ilyen szépen haladunk, még a végén eljutunk oda, hogy az emberek önvizsgálatot fognak tartani, beismerik ha tévednek és egymástól tanulva, egymást segítve, együtt javítanak a világon.
Remélem, így lesz és nem ez az egoista, Napóleon komplexusos kisember stílus fog elterjedni, akik mindenáron le akarják igázni a világot.[ Szerkesztve ]
-
Stihl024
junior tag
Ma szétszedtem 2 Hq gépet újra egy 136 és egy 141-.
136 szervízből jött , 2-szer volt bent ugyan azzal a bajjal -pár perc vágás után bedadog ,nem akar rendesen vágni.
Első körben raktak rá egy új hengert, azt mondták kevés a kompót. Fickó hazavitte örömében kidöntött egy akácot majd a gép dadogni kezdett megint, alapjáraton szépen járt könnyen indult.
Második körben kapott egy új Zama karbit-eredmény ugyan az.Harmadik kör nem volt mert elhoztam egy huszasért-Tirisztor vadi új volt rajta de nevesincs szó szerint egy betü vagy szám se rajta.Ráraktam egy ezer éves koszos eredeti Hq trafót -megy mint a meszes- van egy új hengeres és karbis 136-osom...[ Szerkesztve ]
-
-
kopepe
aktív tag
válasz Fureszeslali #3325 üzenetére
Írd le újra....
-
kopepe
aktív tag
válasz kemenylegeny #3324 üzenetére
Mármint mi az érthető?
Remélem sejted,hogy én az okozat vagyok,és nem az OK.
Ha értjük egymást,akkor az érthető... -
kopepe
aktív tag
válasz kemenylegeny #3321 üzenetére
Azt,hogy a fikázás kultúrált hangnemben negatív vélemény!
És mindenkinek joga van véleményt nyilvánítani!
Az Árpinak nem lesznek leiratkozói,ezt látatlanban megmondom!
Ennyit írtam.... -
kopepe
aktív tag
Tényleg megéltem szőrös fejjel,hogy törölte valaki a hozzászólásomat????
Biztos nagyon rosszat írhattam ! -
emmzolee
csendes tag
válasz kemenylegeny #3314 üzenetére
Szuper. Köszi.
Igazából dél környékén elmentem a barkácsba. Mielőtt bementem, megnéztem jött-e valakitől konkrét ajánlás. Nem jött. Hát meg kellett oldanom saját kútfőből. A láncvezetőt eltalálatm, mert Te is ilyet használsz. A láncból sajna rövidet vettem, mert én csak 56 szemeset vettem. Rövid is lett. Na mindegy van még egy köröm a boltba.
Különben nem sokat nyertünk ezzel a 325-höz képest, mert mind a két láncnak kb. 6.5mm a vágás szélessége.
Az 1.1 Picco lett volna nagy okosság. Annak viszont tuti nem ott van az olajzása. Néztem. -
Stihl024
junior tag
válasz Tanaka 4501 #3301 üzenetére
Figyuzz megoldom ,bízd rám . Kap egy perselyt ha nincs más. Dőlj hátra és tartsd szárazon a lőport.
-
Tanaka 4501
újonc
válasz PALEDOG #3300 üzenetére
Csepeli céget hívtam fel, a hasamra ütöttem és azt mondtam, hogy 2 cm átmérőjű a tengely és 1,5 cm átmérőjű a csapágy szélessége.
Erre a szaki is a hasára ütött és azt mondta, hogy 10-15+áfa.
Ha nem beszéltem nagyon félre, akkor ő se.
Pestre szoktam járni, meg megkérni is van kit,hogy menjen el érte.
Ez lesz a járható út.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Mini-ITX
- PlayStation 3
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Apple notebookok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Witcher topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest