- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- MasterDeeJay: Gigabyte GA-B350M-D2 - AM4 lap 2016-ból amikor még nem volt Ryzen!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
PociAti
őstag
válasz
Dwatti #30033 üzenetére
Ránézésre úgy néz ki, ez is egy T10 DDM klón a sok közül. Vagy ha nem klón, akkor licence.
Ebben a hozzászólásban 15-öt gyűjtöttem össze belőle.
https://logout.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_29463-29463.html
Zero 10X néven kimaradt a felsorolásból, de a montázson szerepel. Ezzel együtt akkor már 16, valóságban lehet vagy 30 is.Változó minőség, a normálistól a rosszabbakig. Egyes alkatrészek kompatibilisek egymással. Csak azt nehéz kideríteni, melyik X évjáratú terméket lehet feltenni egy másik gyártó Y évjáratú rollerére.
Fő probléma az lesz vele, hogy tavasztól ez már a nagy teljesítményű roller kategóriájába fog tartozni, ebből eredően városon belül nem használhatod a kerékpárutakat. Az pedig szerintem elég nagy szívás! Autók közé menni ilyennel elég "bátor" elképzelés.
-
-
Silentfrog
veterán
válasz
Dwatti #29877 üzenetére
Nekem lassan egy éve a g30 van én most is azt vennén ha fontos a hatótáv. Ami útálatos , ha merül az akku akkor lassabban megy 60 % töltöttségnél alattam 23 a vége 20 % köröl csak 22. Ha lemérném valósan még kevesebb lenne. Nem zörgött, csörgött , amít át nem ment rajta egy kocsi.
Egyébként a súlya miatt ez az első pálcikaroller amivel nem érzem ha belemegyek eg úthibába hogy pofáraesek, gondolom a súlya miatt. -
DigitXT
félisten
válasz
Dwatti #29556 üzenetére
Ami szétzúzza az ember vállát, és összetöri a bordáit, az nem egy 70 kg-os roller (nem is tudtam, hogy olyan is van, az már majdnem annyi, mint a Yamaha Jog, 50 ccm motorral), hanem egy méretes esés/az ember saját testsúlya becsapódva az aszfaltba... Nem kell a fejnek sérülnie, hogy leszakadjon a lép és belső vérzés alakuljon ki... (Sajnos tapasztalat.) Szörnyű egyébként az egész, függetlenül attól, hogy megtudjuk-e valaha is, hogy pontosan mi történt: nem szabadott volna megtörténnie. Valahogy tudatosítani kellene a roller téma veszélyeit, mert ha valami hamis biztonságérzetet ad, hát az a gondolat, hogy 25 km/h-nál nem történhet baj, nem kell semmi védőfelszerelés, mert olyan mint a gyaloglás. Hát nem!
Szerk: nem láttam a riportot, de nekem is azzal kezdte a helyszínelő rendőr, hogy toltam? Mivel ha azt mondom, hogy igen, akkor nem történt semmi, nem kell feljelentenie. Szóval, ha akkor és ott esetleg egy ilyen jegyzőkönyvbe került, utána meg ezt szerezte meg a TV... (Minden más esetben életszerűtlen, és nem hiszem, hogy szenzációhajhász interpretáció.) -
Dr. Szilikát
őstag
válasz
Dwatti #29543 üzenetére
...vasárnap este történt, István edzésből ért haza, vitte fel a rollert, amikor elesett...
...A balesetről azt mondta, vitte fel a rollert, de elesett, és pont rázuhant. Súlyos sérülései voltak, több bordája is eltört és a válla is komolyan roncsolódott.
Lépcsőn vitte fel?
...Azt nem tudom, hogy mi okozta a halálát, mert még nem volt boncolás. Mondják, hogy esetleg tüdőembólia, vagy a szervezete nem bírta el a sokkot, de én nem szeretnék találgatásokba bocsátkozni. -
válasz
Dwatti #29434 üzenetére
Az F40i-t még lehet valahol kapni?
Az F sorozat után jelentek meg az i-betűre végződő verziók, de nemsokáig lehetett őket kapni, mert az F2 sorozat megjelent, és az i-betűsek igazából nem is futottak be nagy karriert.Ahol van még F40i, ott túlárazott, beragadt készletből maradhatott inkább csak.
A F sorozaton (F25, F30, F40) nem volt még index.
Az i-betűseknél (F25i, F40i) meg nem a kormány végére tették, hanem elöl is van, meg hátul is, illetve az F65i esetében ilyen öszvér megoldással éltek, előre fele a kormány végén van, hátul meg lent, mint az F40i, F25i esetében.
Aztán az F2 sorozatnál meg már csak a kormány végein van előre és hátrafelé is világító index.Én inkább F2 sorozatból választanék a helyedben, mert F2 Plus-t kapsz már majdnem az F40i áráért.
A rollerek közötti különbségeket itt meg tudod nézni.
F2 Plusban nagyobb az akksi, erősebb a motor, hátsó kerék hajtású, és még egy akasztó is van a kormányon.
Az indexről már írtak pro és kontra.Az F2 sorozat 400/450Wattos motorjai sokkal jobban mennek fel emelkedőkre, mint a korábbi modellek 350W-os motorjai.
Milyen teszteket néztél, ahol a Xiaomi elvérzett a Segwayyel szemben? Nem a korábbi, első generációs 4 Pro volt a tesztben?
Mert az valóban gyengébb volt az F2 sorozatnál, de a 2nd gen már méltó párja az F2 Plusnak, pláne, h a Xiaomi alá is árazta a Segway alá.Ami az emelkedőket illeti, ezeket a 18, meg 20%-okat fenntartással kezeld.
A mászási képesség definíciója a Ninebotnál:
"20%-os emelkedőn felmegy akkor, ha a töltöttség 70%, vagy afeletti és maximum 75kg-mal van terhelve, valamint a lejtő alján legalább 15km/h a sebesség. Az emelkedő végén legalább 6km/h marad a sebesség."
Ez a 6km/h ez minden, csak nem haladás. Gyalog majdnem gyorsabban mész.
Sánalmas, h oda mernek írni ilyen százalálkokat mászási képességként, aztán a laikus ember meg megveszi, aztán egy életre meg is utálja a rollereket.Mindkét rollerből van nekünk, és egy 10%-os dombunk is van, ahol 20-22-re lassulva mennek fel, Xiaomi ha olyanja van, 24-25-el is megyen felfelé.
Azt egyből észreveszem, ha 70 helyett 75, vagy 80 kilóval megyek felfelé például. (Viszek valamit pluszba, hűtőtáskát, plédeket hátizsákban - plusz 8-10kiló.)
Az F2 sorozatnál már mindegy, h tele van az akksi, vagy félig van, akkor is felmegy, csak kicsit jobban belassul, de a motorhangon nem hallatszik, h erőlködne.
A Xiaomi jobban megy felfelé, félig levő akksival is, és akkor is, ha félig sincs már az akksi.
De írták már feljebb, h 48Voltos, gondolom ennek is köze van hozzá, nem csak a motor tud picivel többet.Egyébként a domb amire felmész, biztosan ekkora?
A 10%-os emelkedő már elég meredek. Sokan összekeverik a százalékot azzal, hány fokos az emelkedő. A 18fokos domb az valójában 10%-os. Mindjárt másképp hangzik.Az Aovo meg gyengébb a G2-es Segwaynél. amennyivel olcsóbb, annyival másabb is.
De az lenne a legjobb, ha valakitől el tudnál kérni egy 2nd gen 4 Pro-t, meg egy F2 Plust, és össze tudnád őket hasonlítani, esetleg egy Segway G2-t is. -
PociAti
őstag
válasz
Dwatti #29441 üzenetére
Így általánosan nem kijelenthető, hogy a Xiaomik gyengébbek a Ninebotoknál.
Azonos paraméterekkel rendelkező konkrét gépek között lehetnek különbségek, de még ott is számítana melyik firmware van rajta, mert az határozza meg a gép hangolását. (A hangolás egyik határköve lenne a controller, de a gyári vezérlőkben szokott lenni tartalék tuningolásra is, szóval még az sem lehet kifogás.) -
PociAti
őstag
válasz
Dwatti #29437 üzenetére
Jól látható helyen van az indexe?
Hátul lent a föld közelében. Egy SUV vezetője lószart sem lát abból, amikor jobbra előtte valakinek pislákol a holt térben valami.Minden rolleren másmilyen megoldást használnak, máshol van az index. Autós azt se tudja hol keresse. Mármint annál a 10%-nál, amin egyáltalán van index.
A "kapcsoló"-ra is látni igazán béna megoldásokat, le merném fogadni, hogy akinek van, az sem mindig használja. Rendszerességet tekintve egész biztosan elmarad attól, mint amennyire az autójában használja ugyanaz a személy.
Illetve az egyik fő probléma, hogy rolleren nincs az index körül egy nagy homogén háttér, így napfényben az a sárga fényvillanás egybemosódhat a háttérrel, főleg ha sárga jármú van mögötte, vagy talaj közeli LED esetén akár még a sárga útfestéssel is egybemosódhat.
Ha pedig egy autós ráér olyan hosszasan és részletesen bámulni a rollerest hogy egyértelmű legyen számára a jelzés, az már rég rájött a mozgásából, hogy kanyarodni szeretne, vagy sávot váltana.
-
PociAti
őstag
válasz
Dwatti #29434 üzenetére
Egy noname gyártó által bekamuzott paramétereket ne próbáld megbízható, nagy múltú cégek adataihoz hasonlítani.
Rolleren az index fényes nappal szinte semmit sem ér. Ez semmilyen szempontból se legyen szempont, hacsak nem esti városi körülmények között közúton használod (és nem kerékpárúton, mert ott megint nem sok haszna van).
Roller megnevezésébe valószínűleg belekeveredtél, feltételezésem szerint erre gondoltál:
Xiaomi Electric Scooter 4 Pro (2nd Gen).
48 V-os rendszer, 400W/1000W teljesítmény, 22%-os mászó képesség nem tűnik gyengének dombok esetén.
Ninebot F40i gyengébb gyári paraméterekkel rendelkezik (36V, 350W, 20% emelkedő).Ha dombokra választani kellene rollert közülük, akkor inkább a Xiaomi, bár a szoftveres hangolás rendkívül sokat jelent, így az elvi paramétereket felülírhatja a gyakorlat. Összehasonlítási alapom nincs velük, így abban kénytelen vagy másokra vagy videóra hagyatkozni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vicces képek
- Apple asztali gépek
- Effektíve TKL méretűek a Corsair legújabb, numerikus paddal ellátott klaviatúrái
- Airsoft
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kuponkunyeráló
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- További aktív témák...
- Készpénzes / Utalásos Videokártya és Hardver felvásárlás! Személyesen vagy Postával!
- Új és régi konzolok Okosítása/Softmodoloása, és Szoftveres szintű javítása - RÉSZLETEK A LEÍRÁSBAN
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3397, 94% Akkumulátor
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest