Hirdetés

2024. június 5., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#21587) dzsidzsas válasza ridiculous (#21526) üzenetére


dzsidzsas
aktív tag

Mik az OKAI hogy ezt a rollert választottam. Olyan rollert kerestem ami a következő igényeknek megfelel: 15 km-t egy feltöltéssel simán elvigyen (napi ingázás, útvonaltól függően kb:12-13km), 100 kg vagyok, Pest-Buda közlekedés amiben van 10-talán 15 % emelkedő is, 10“ közeli gumi, tudjon már megállni emberi méterekben, vonaton viszem, nem vagyok nyápic gyenge gyerek, de nem akarok súlyzózni a peron lépcsőkön, nem akartam drága gépet, legyen a közelemben szervíz,és tapasztalata a rollerekben a gyártónak.
Sok utána nézegetés után háromra szűkítettem a kört és belekezdtem a maratoni videók nézésébe. Leginkább a féktávolság és a pluszok miatt döntöttem az OKAI NEON LITE mellett. Jelzem a 15 km megvan, alattam is, az Attila utcán simán akár gyorsulva is felmegy (10 fokos 15?). A 300 w-os motor szépen gyorsul 20km/h-ig, jobban mint a bérrollerek, jobban mint az eddigi 350w pálcika rollereim. Utána komotosabb (talán akkú kimélés?) a max 25 km/h elérése, de érezhető hogy menne ez gyorsabban is. A motorfék lehetne erősebb is, Niubility N2 megszoktam hogy 95% motorfékezek, nagyon szerettem azt a rollert, de a kormánytörések és hegesztegetésekből elfogyot a türelmem. Ezért itt jól be kell lőni a féket. A 9“ kerék messze jobb mint a 8,5“, de érdekes módon pont ugyan olyan stabil mint a 10“, hangja szinte nincs is. A motor erölködés közben is megnyugtatóan csendes (600w-ig fut fel). 20% töltöttség alatt visszavesz és max 20 Km/h-val enged menni, de azt 10% alatt is tartja (teljesen még nem merítetem le). A világitás mint a többinél, hátsó lámpa folyamatosan világit, nem kikapcsolható, úgynevezett menetfény. A kormányon futó fénycsík viszont pöpec. Már másolják, de azok kivitelezése tróger. Annyira jó a fénycsík elöl, ami állítható efektek és színeket tartalmaz, hogy pár napja megállított a rendőr, csak azért hogy megkérdezze milyen roller, hol vettem, mennyibe kerül, mert már mesziről kiszúrta, hogy milyen jól ki vagyok világítva - előről. Az utcán is megnézik. Sikerült esőben is tesztelni, szerencsére a trópusi esőzúdulást megúsztam, de sima esőben mentem vele, nem ázott be, a védelme nem 5.4-es hanem 5.5-ös. Ebben eddig jól vizsgázott. Én ugyan nem vagyok langaléta, de nekem kényelmes a kisebb kormányhossz. Sokkal jobban lehet levírozni a gyalogosok és az autók között is. A kormány markolat nem csúszik, nem jár le a kormányról. 43-as lábam van T alakban simán elfér a deszkán. Erzsébet hídon szoktam átmenni. Az eddigi pálcika rollerek a híd emelkedő szakaszán 14-18 km/h bírtak vinni, ez simán viszi a 20km/h-t. Nagyon jól gurul „üresben“, a Xiaomi rollerekben ezt utáltam nem lehet gurulni. A hídon felmegyek 25 km/h-ra (hajnalban megyek, senki nincs a hídon, mielött kapom az ívet) ott elengedem a Budai lépcsőkig 20 Km/h-ra lassul. A többi roller 12-16-ig lassult. A gumi öngyógyítos belső nélküli gumi. Ezért az árért ilyet nem tesznek a rollerekre. Van applikáció, melyből kivették a térkép módot és a szuper gyorsulást upgrade után. Az utóbbi szerintem nem is ment, a térkép kifagyott, hibásan dolgozott. A többi dolog irányítható az appból: világítás, első fény szín, effektusok, lezárás, ez pl NFC-s kártyával feloldható. Az akkúra kiváncsi leszek kánikulában és télen, hogy elég lesz e hogy becsorogjak a munkahelyemre. Remélem nem untattam senkit.

https://rollerezz.blogspot.com/

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.