Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#14701) Berci77 válasza Casseius (#14700) üzenetére


Berci77
tag

Köszönöm szépen!
Akkor a nagyobb rollerekkel sem lennék sokkal előrébb, de 20-at megérne nekem egy kicsit komfortosabb kerék.
- van ajánlott megoldás indexre? Alin keresni nyilván én is tudok, de kíváncsi vagyok tapasztalatokra.
- hol érdemes átalakító szettet venni az említett gumikkal? megkérdezem a helyi bringás szervizt, hogy vállalják-e az átszerelést.

(#14702) Casseius válasza Berci77 (#14701) üzenetére


Casseius
tag

Rollermágus árul, Borárostól egy köpésre van, illetve Rollex.hu, ők Újpesten akiket ajánlani tudok.
Én egy nagyobb darabot vettem alin, de túl nehéz volt így rázkodások miatt le tört a felfogatása, ezt többen dicsérték fb csoportokban [link] ők belvárosban, Kálvintól nem messze vannak.

[ Szerkesztve ]

Don't Worry, Be Happy

(#14703) Berci77 válasza Casseius (#14702) üzenetére


Berci77
tag

köszönöm szépen, utánanézek ezeknek!

(#14704) Reggie0 válasza Berci77 (#14698) üzenetére


Reggie0
félisten

Lábbal kell irányjelezni.

(#14705) PociAti válasza Berci77 (#14701) üzenetére


PociAti
senior tag

Nemrég láttam videót, ahol a rolleres elengedett kézzel ment. Nagyobb rollerekkel meg lehet csinálni, ha nagy a tengelytáv, és szélesebb, laposabb profilú kerék van benne.
Xiaomi minden paraméterében messze áll ettől.
Próbáld meg felvenni a sofőrrel a szemkontaktust (feltéve ha nem mögötted van az a autó), és ha kiszámítható íven közlekedsz, akkor jó eséllyel meg tudja tippelni az irányodat.
Jobban, mint apró irányjelzők alapján, amiket azt se tudja hol keressen rajtad, aztán tűző napsütésben elég bizonytalanul lehet kivenni a működésüket.

Ha az autó a bal oldaladon van, te pedig jobbra kanyarodnál, a lábbal való kalimpálás csak arra jó, hogy bizonytalanabbul állj a rolleron. Kezet normálisan ki tudod tenni magad mellé, azt a kutya se veszi észre, hogy részben a jármű takarásában, részben a saját takarásodban lent kalimpálsz a lábaddal.

(#14706) Reggie0 válasza PociAti (#14705) üzenetére


Reggie0
félisten

Ha az auto a bal oldaladon van, akkor ugyis elengeded, mert elni akarsz :)

(#14707) McNamara


McNamara
Ármester

Ma én is mentem egy hosszabb kört az új szerzeménnyel (G30). Sok tapasztalatom nincs eddig rollerezés terén. Limeot használtam csak párszor. Hétvégét a páromnál Diósgyőrben töltöm. A tervezett útvonal Lillafüred és vissza volt. Minden egyes pillanatát élveztem. Ahol lehetett végig 30-al mentem leginkább az úton a kocsik közt, szerencsére nem volt nagy forgalom. Az autók meglepő módon szépen kikerültek előzésnél ahogyan azt kellene mindig. A G30 szépen felvitt az emelkedőkön erőlködés nélkül. Kastélyszállónál kellett egy kicsit rásegíteni mert elfogyott a lendület és az már elég meredek volt a kis jargányomnak. 10-es kerekek szépen csillapítják az utón keletkezett hibákat. Néhol még 35km/h sebességet simán el tudtam volna viselni, de az esetek többségében elegendő ez a 30-as tempó. Ebbe egyébként nincs tempomat? Az irányjelzés nálam is kérdéses volt, de ezt a lábbal való jelzést én is kipróbálom legközelebb.
Összesen 20km gurultam és 44% írt még az app (82kg vagyok). Úgy érzem jól megleszünk és remélhetőleg sok balesetmentes km tölthetek el.

(#14708) ultio válasza petrol17 (#14699) üzenetére


ultio
senior tag

Pl. [Acor AMP-2703 teleszkóp pumpa]
Canyon bicajom van, ahhoz adtak, azt használom a rollerhez is.

rasti rusti

(#14709) Casseius válasza PociAti (#14705) üzenetére


Casseius
tag

Ha bal oldalon van és jobbra fordulsz akkor el kell engedni, és azon a semmilyen jelzés nem segít, mindig abból kell kiindulni hogy mindenki el akar ütni :D
Nem kell kalimpálni, simán kirakod, semmilyen instabilitás nincs, a súlypontod ugyanott van, veszélytelen, belvárosban sok bringafutár is ezt használja mert hátán a mázsás dobozzal nehéz kart lengetni.
Motoroknál is ugyanez a teendő ha elromlik az irányjelződ és tanítják is h ezt kell tenned.

[ Szerkesztve ]

Don't Worry, Be Happy

(#14710) IntelKiller7


IntelKiller7
veterán

Multkor ugye az ujracsonagolt roller dobozaban, csak a roller volt. Se tolto, se szelep, se csavar, se csavarhuzo

most rendeltem 1 ucs toltot, remelem ebben benne lesz a tolto. 😂

Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K

(#14711) PociAti válasza Casseius (#14709) üzenetére


PociAti
senior tag

Egy Xiaomi Pro 2 tulajdonostól jött a kérdés, és azon a rolleren köztudottan elég keskeny a deszka.
"semmilyen instabilitás nincs, a súlypontod ugyanott van, veszélytelen"
A három pont közül az egyik sem állja meg a helyét.
Pont egy kritikus tevékenység, a kanyarodás előtt kezdene el a rolleres balettozni, a súlypont nyilván megváltozik, és egyszerűen nem igaz, hogy nem veszélytelen.
Viszont a legtöbb esetben teljesen felesleges, mert nem is látható a lábbal való kalimpálás, lefogadnám sok autós nem is érteni mit csinál. Én (hála az Égnek) még soha nem láttam élőben olyat, hogy valaki lábbal jelezte volna a kanyarodási szándékát. Csak itt olvastam róla.

Elégséges a kanyar előtt előre lecsökkenteni a tempót, és ha kellően következetes a rolleres mozgása, az autós jó eséllyel ki tudja következtetni merre fog menni.

(#14712) Reggie0 válasza Casseius (#14709) üzenetére


Reggie0
félisten

A sulypontod hiaba van ugyanott, mivel motornal/kerekparnal a jarmuvet nem csak a talpad es a kezed segit pozicioban tartani, hanem az uleped is, valamint a ket labad koze van fogva, igy nem tud elbillenni a testedhez kepest.
Rollernel viszont egyedul a karoddal tudod tartani, hogy ne doljon fel, raadasul a kormanyrudnal, igy annak elmozdulasa nem csak az oldaliranyu billenest okozhat, hanem kanyarodast is. Ettol lesz baromi instabil.

[ Szerkesztve ]

(#14713) Casseius válasza PociAti (#14711) üzenetére


Casseius
tag

Ma pont erről beszéltünk haverral, próbaképp mentünk egy jó hosszú 40km-es távot Xiaomikkal, a táv több mint felét egy lábbal tettem meg autós forgalomban, margitszigeten tömegben, körúton biciklisávban és belvárosban kisutcákkal tarkítva mindezt sokszor 45km/ó feletti sebességgel semmilyen problémát nem okozott azt leszámítva hogy kicsit elfáradt az a lábam amin álltam, tehát ha nekem 45-50el nem okoz problémát a folyamatos egylábazás akkor az átlag Xiaomisnak 10x 5 mp-re 25-ös sebességnél miért okozna?
A kalimpálás szót szerintem meg kéne nézned az értelmező szótárban, ha kitartod a lábad az semmiképp az, és érdekes mód rajtad kívül a többi autós nagyrészt érti mit akarok, persze azzal nehéz mit kezdeni ha valaki meggyőződésből értetlen.

Ui.: Harley-n hány embert láttál pl kézzel jelezni? Ott is ugyanúgy lábat használnak.

[ Szerkesztve ]

Don't Worry, Be Happy

(#14714) Somatom válasza Casseius (#14713) üzenetére


Somatom
veterán

Azért van némi különbség. Ezeken az útvonalakon rendszeresen közlekedek. Leginkább bringával, mert az tud 45 -öt és így nem akarnak letolni az útról. A 25 -öt tudó rollerrel kicsit más a szitu.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#14715) Casseius válasza Somatom (#14714) üzenetére


Casseius
tag

Igazából 25-öt tudó géppel én nem is engednék senkit autós forgalom közelébe, egyszerűen feltartod az autókat, amivel ráadásul idegessé is teszed őket és direkt szivatnak

Don't Worry, Be Happy

(#14716) Thunderzolee

Mi ez a Xiaomi 4 Pro?
notebookcheck.net/Xiaomi-Electric-Scooter-4-Pro.html

Hát még a Mi 3-ashoz se jött ki "Pro" verzió.

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#14717) Somatom válasza Casseius (#14715) üzenetére


Somatom
veterán

Én sem. De mit csináljak, ha nincs bringaút? Kénytelen vagyok néha közéjük menni. Hosszúhajú, harcsabajszú, morcos rocker kinézetű fazon vagyok férfisúlyban, úgyhogy viszonylag csöndesen viselik a sorsukat, de nem kellemes érzés egy ilyen lélekvesztővel az autók között billegni.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#14718) Casseius válasza Thunderzolee (#14716) üzenetére


Casseius
tag

Nem is lesz, a lényegi részét a 4 pro-nak pedig ezen a képen láthatod is :)

Don't Worry, Be Happy

(#14719) Casseius válasza Somatom (#14717) üzenetére


Casseius
tag

Nehéz dolog az biztos, sajnos az infrastruktúra nincs még felkészülve a mikromobilitásra Magyarországon...

*Bocs a duplaposztért.

[ Szerkesztve ]

Don't Worry, Be Happy

(#14720) zhata válasza Somatom (#14714) üzenetére


zhata
senior tag

Azért azt megnézném, hogy te milyen távon tudsz menni bicajjal 45 km per órás sebességgel! :DD

(#14721) Thunderzolee válasza Berci77 (#14701) üzenetére

Ezzel nem értek egyet.
A G30-as kormányát már el merem engedni, nem félek közben, h elesek, sokkal jobb az úttartása, mint a Xiaomiké.
Itt írtam is róla:
https://prohardver.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_13740-13740.html
Azóta meg már még többet használtam, még inkább stabilabbnak érzem a Xiaomihoz képest. :K

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#14722) Thunderzolee válasza zhata (#14720) üzenetére

Igen, ezen én is néztem egyet.
30-al simán megyek, 35-el, de 45-höz már lejtő kell, az nem általános haladós sebesség (legalábbis átlagos bicikliseknek).

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#14723) Somatom válasza zhata (#14720) üzenetére


Somatom
veterán

Most cirka 30Km -en. De, ez nemsokára több, mint a duplája lesz, mert a szerelőm most építi be az új docking szettet a 630Wh -s akkuhoz. 75Nm -es Shimano motor, USA régióra állítva (32Km/h) + némi kerékátmérő trükközés. GPS szerint 45 -ig van rásegítés. ;]

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#14724) Thunderzolee válasza Casseius (#14718) üzenetére

Ohh, kössz.
Vajon mennyivel lesz másabb az árazása, mint a Segwayenek? Ha jól értelmeztem gyártani amúgy is ők fogják.
Lehet kiadják ugyanazt Segway, és Xiaomi néven is, mittudomén eltérő műanyag elemekkel?
Megesik az ilyesmi.

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#14725) Thunderzolee válasza Somatom (#14723) üzenetére

Ja, ez elektromos, értem már.
Tényleg, pedig tudtam, h neked olyanod is van. :B

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#14726) Casseius válasza Thunderzolee (#14724) üzenetére


Casseius
tag

A xiaominál a telefonokból kiindulva engem se lepne meg ez a lépés :D

Don't Worry, Be Happy

(#14727) Somatom válasza Thunderzolee (#14724) üzenetére


Somatom
veterán

Az a bajom ezekkel, hogy amiket a G30 után láttam, azok mind elsőkerekesek. Az meg nekem nem gyerebe.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#14728) Thunderzolee válasza Casseius (#14726) üzenetére

Én meg azt gondoltam eddig, h azért nincs a Xiaomiból 10"-os kerekű, mert azt lefedik a Segwayyel, és a Xiaomik maradnak a 8.5"-os kerekeknél.

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#14729) Casseius


Casseius
tag

Mekkora [link] :DD

Don't Worry, Be Happy

(#14730) Thunderzolee válasza Somatom (#14727) üzenetére

Ez így van, nem tudom miért erőlteti a Segway is ezt az első kerekes megoldást már inkább.
A G30 tökéletes lett, erre kifuttatják, azt jönnek helyette az elsökerekesek. :/

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#14731) Thunderzolee válasza Casseius (#14729) üzenetére

Láttuk már.
A soha meg nem jelenő csoda-roller. ;]

Mindenesetre marketingnek jó.

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#14732) Somatom válasza Thunderzolee (#14730) üzenetére


Somatom
veterán

Én úgy tudom, hogy nincs már külön Segway, csak Xiaomi, Segway néven.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#14733) Thunderzolee válasza creedszl (#14651) üzenetére

Mindegyik összecsukható, úgyhogy ezt kipipálhatjuk.
Hány kiló vagy?
Emelkedőkön is használnád, vagy csak szinte teljesen sík terepen?
Jó minőségű aszfalton, vagy rossz úton?

Xiaomik:
Mi Essential 20km hatótáv, 250W motor, de csak 20km/h a végsebessége.
Mi 1S 30km 250W 25km/h
Mi Pro 2 45km 300W 25km/h
Mi 3 30km 300W 25km/h

Neked az Essential is elég lenne kb.
A végsebesség feloldható szoftveresen, bár akkor drasztikusan csökken a hatótáv.
Én már nem vennék 300W alatti rollert.
Úgyhogy talán a Mi 3, max nem kell majd naponta töltened.

Esetleg a Segwaynek vannak 10"-os kerekű verziói, de azokat annyira nem ismerem, mármint a választékot, át kellene nézni van-e 150ezer alatt rollerjuk.

A 10"-os kerék sokkal jobb, mint a 8.5"-os, még ha csak pár km-re is használnád, úgyhogy érdemes számolni vele.

És kb mindegyik vízálló. Ezzel nem lesz gond. Esőben is mennek. A pocsolyákat kerüld ki, ne merüljön a kerék bele, ne ázzon be. De 3km alatt nem tud annyi eső esni, h megártson neki.

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#14734) Thunderzolee válasza Somatom (#14732) üzenetére

Igen, de most azért vette meg a Segwayt, h lerontsák elsőkerekesre a választékot?

Igenis van különbség közöttük, emelkedőn egyáltalán nem mindegy, h rá kell nehezedni a kormányra, vagy nem kell, mert a hátsókerék hajtás anélkül is tolja a rollert, h foglalkoznunk kellene vele, hol a súlypontunk. :/

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#14735) Berci77 válasza Reggie0 (#14704) üzenetére


Berci77
tag

Köszi, de nem 45 évesen fogok megtanulni balettozni 😁

PociAti: háát, felvettem a szemkontaktust, lassítottam, lehúzódtam, erre bekiabált, hogy “nem tudsz indexelni te kis buzi”. Csak annyira volt erőm, hogy én is biztonságos, jó utat kívántam neki.

(#14736) Dave™ válasza Casseius (#14715) üzenetére


Dave™
nagyúr

A biciklisek többsége sem megy többel 25-nél. Ahol nincs bicikliút, akkor ott ne is közlekedjen senki, csak autó és motor - ez lenne a megoldás? Én elférek az út szélén, ahol kényszerből (mert senki sem jókedvből teszi) kell autók mellett mennem. Kikerülnek, 10-ből kb. 1 van aki emiatt láthatóan idegbeteg, mert kb. padlógázzal előz ki (utána nem sokkal később meg utolérem, mert a dugót nem tudja így kielőzni).

(#14737) Casseius válasza Dave™ (#14736) üzenetére


Casseius
tag

Dániában pl megvan a megoldás, illetve tőlünk nyugatabbra sok országban is, csak hát erre itt nincs politikai, társadalmi és kulturális akarat :D

Don't Worry, Be Happy

(#14738) Somatom válasza Casseius (#14737) üzenetére


Somatom
veterán

Így van. Csak hozzáállás kérdése. Tőlünk nyugatra az ilyen szent állat. Pár hétre símán berántják érte a jogsimat. Megalkották, hogy minimum másfél méter oldaltávolsággal előzhetném. De, ez esélytelen, mert 18m hosszú vagyok és 40 tonna. Úgyhogy két falu között szépen kullogok mögötte, mögöttem meg Timbuktuig ér a sor, mert ők meg engem nem tudnak megelőzni. De, ez kit érdekel? Aki beszopja, az másnap korábban indul. Ennyi.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#14739) Casseius


Casseius
tag

Koppenhága rollerrel, kicsit más világ, több a kerékpár meg roller mint a kocsik, több száz méter hosszúságban a bringa tárolok teli bringákkal, elkülönített minőségi kerékpár út mindenhol..... [link]

[ Szerkesztve ]

Don't Worry, Be Happy

(#14740) Somatom válasza Casseius (#14739) üzenetére


Somatom
veterán

Nem csak Koppenhága. Egy hónapja Strasbourg -ban rollereztem, két hete Wertheim -ben, holnap meg Luzern -ben fogok körülnézni. Egész más világ, más útviszonyok, más közlekedési kultúra.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#14741) Reggie0 válasza Berci77 (#14735) üzenetére


Reggie0
félisten

Miert nem? A balettos csajok hajlekonyabbak es kevesebbol valaszthatnak, ez uj lehetosegeket nyit meg :D

Amugy en fel tudom emelni a labam, hogy megkossem a cipofuzot, ez ahhoz kepest mar lokuki.

(#14742) Reggie0 válasza Dave™ (#14736) üzenetére


Reggie0
félisten

Majd bevezerik EU-ban a varosi 30-at es akkor mar nem is lesz olyan lassu a 25-os roller :D

(#14743) eFeMeR74 válasza PociAti (#14711) üzenetére


eFeMeR74
senior tag

Motoros sem ment el melletted soha?.
Ők például a láb oldalra való rúgással köszönik meg, ha előzékeny voltál.
Mondjuk helyet adtál vagy lehuzodtál.
Vannak nemzetközi jelzések amiket illik tudni mit jelent.😁 Ilyen az sos is😁

MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8

(#14744) PociAti válasza Casseius (#14713) üzenetére


PociAti
senior tag

Nagyon izzadságszagúan próbálod bebizonyítani, hogy az egy lábon állás olyan stabil és biztonságos, mint a két lábon állás.

Ha hosszú távon arra készülsz fel, hogy egy lábon fogsz haladni, akkor azt az egy stabil lábat a tömegközéppontod közelébe fogod helyezni.
Viszont normál közlekedési szituációban a két láb vagy egymás mellett van, vagy részben egymás előtt. És pont a legkritikusabb közlekedési szituációban, kereszteződést megelőzően, kanyarodás előtt kell ezt a stabilitást megbontani.
Zavartalan, egyenes szakaszon elég extrém testhelyzeteket ki lehet próbálni, de az teljesen más körülmény, mint a kanyarodással összekötött útkereszteződés.

Felvetődik a kérdés, hogy mennyire hosszan kell jelezni a kanyarodási szándékot? Mert hiába teszem ki a kezem pár másodpercre, ha az autós pont nem akkor figyeli az én jelzéseimet (vagy takarás miatt nem látja). A legjobb szándék ellenére is a két halmaz gyakran nem találkozik.

(#14745) PociAti válasza eFeMeR74 (#14743) üzenetére


PociAti
senior tag

Rolleren nem szoktam előzékeny lenni a motorosokkal.

(#14746) PociAti válasza Thunderzolee (#14716) üzenetére


PociAti
senior tag

Köszi a linket Zolee, érdekes az új Xiaomi 4 generáció.

A mi.com-on ott vannak a tanúsítványok.

A notebookcheck írás bőven tartalmaz pontatlanságokat.
A cikk elején és végén is 3 SKU-t említ, miközben a képen 5 SKU található.
Viszont modellből tényleg 3 található a képen: DDHBC20NEB, 21 és 22.
Az 5 SKU közül kettő végződése global (BHR5398GL és BHR5779GL), másik 3 UK/FR/DE végződést kapott.

A Electric Scooter 3 Lite-ot következetesen Lite-nak a mi.com-on is. Ez lehetett az alap cikk, amit a notebookcheck-esek kibővítettek (hibákkal), mint pl. a 3-as modellt a Navee gyártotta. (Ők tudtommal nem gyártók, hanem a Xiaomi esernyője alatt működő tervezők, és Ninebot az összes modell gyártója. Így nem áttértek a Ninebotra, hanem továbbra is ők fogják gyártani.) Viszont a Navee vonal rávilágít a Mi 3-as kakukktojás jellegére.

Az alábbi német oldalon sokkal bővebben foglalkoznak a 4. generációs családdal.
https://escooter.blog/xiaomi/xiaomi-4-pro-scooter-erste-leistungsdaten/

Például a Pro 4 már 10"-os tubeless abroncsokkal rendelkezik, 120 kg lesz a teherbírása, de ezzel arányosan a tömege is 16,5 kg-ra nő.

A kanadai modellekről is írnak, nincs nagy jelentősége. DDHBC25NEB, feltételezem lesz 23 és 24-es is.

[ Szerkesztve ]

(#14747) Casseius válasza PociAti (#14744) üzenetére


Casseius
tag

Nem próbálom bebizonyítani hogy ugyanolyan biztonságos lenne mert természetesen nem, de a legtöbb helyzetben minimális az eltérés, és itt nem egy körforgalomra gondolok persze vagy egy rossz minőségű útra, de az egyszerűbb helyzeteket meg lehet oldani vele, nyilván nem ez az ideális, de a semminél bőven jobb.
Tervben van normális index felszerelése de nem egyszerű mert a kerékpáros cuccokat nem nagyon lehet felfogatni és vagy nappali forgalomban észrevehetetlenek.
Én motoros irányjelzőket készülök majd felfuratni ami közvetlen az aksiról kapna áramot, csak ott még ki kell gondolni hogy milyen módon tudom aktiválni, ehhez már nekem kevés a tudásom majd bemegyek vmi motoros szervizbe és ott megpróbálom kideríteni h miként lehetséges az elgondolásom

Don't Worry, Be Happy

(#14748) Berci77 válasza Reggie0 (#14741) üzenetére


Berci77
tag

Azért azon beszarnék, ha a rolleren felemeled a lábad és megkötöd a cipőfűződet! Erről azért egy videót dobhatnál 😂😉

A balettos csajokat házasként egyelőre passzolom, de köszi a tippet, elraktam tartalékba ;)

Igazából tényleg azon merengek, hogy megcsináltassam-e a pro 2 átépítését 10”-esre, vagy vegyek egy G30-at.
Amire használom ez így eddig nekem tetszik, de kicsit stabilabb és komfortosabb futásnak örülnék. Persze sokkal nagyobb súlynak meg nem. Vagy hagyom az egészet most a francba, aztán majd ősszel lehet, hogy a bicajszervizesek is szívesebben veselkednének neki az átszerelésnek. Vagy menjek az ismerős gumishoz? Tudnak azok ilyen kicsi kerekeket szerelni?

(#14749) Somatom válasza Berci77 (#14748) üzenetére


Somatom
veterán

Biztosan lenne még mit tanulnom, de nekem az egyenesfutásról teljesen más képem van. Símán bringázok a városban úgy, hogy egyáltalán nem fogom a kormányt, de kifejezetten parázok, ha a G30 -on egyik kezemmel el kell engednem a kormányt. Szvsz. ezért nem érdemes G30 -ra váltani.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#14750) Mortein


Mortein
tag

Azokat kérdezem, akik bicikliről váltottak rollerre, hogy biciklihez képest mik az előnyök hátrányok és itt nem az olyan nyilvánvaló dolgokra gondolok, hogy nem kell tekerni, viszont tölteni meg kell. Napi szinten járok munkába biciklivel és gondolkodom egy e-roller beszerzésén (20 perces út biciklivel, közepes tempóval).

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.