Hirdetés
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asszociációs játék. :)
- GPU-k mindörökké - a kezdetek?
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
- Öregszem
-
LOGOUT.hu
Üdvözlet minden kedves látogatónak, akit érdekel ez a remek kikapcsolódási forma. Legyen az hobbi vagy sport szintű.
Új hozzászólás Aktív témák
-
törölt tag
válasz ctrlaltdel13 #51997 üzenetére
Értem. Köszönöm szépen.
Kezdő vagyok még sajnos és eddig videókból informálódtam. A horog előkét is fonottal érdemes? Az nem tekeredik vissza a lágysága miatt az ólomra? -
Palesztin994
aktív tag
válasz ctrlaltdel13 #52045 üzenetére
Köszi a választ!
Elvileg jobb a csalifelkínálási módja, ha 2cm lágy a többi bevonatos. Meg persze dobáskor is jól jön a merev rész.[ Szerkesztve ]
-
Steady74
Topikgazda
válasz ctrlaltdel13 #52109 üzenetére
Szép!!!
Zoli bácsi; miért ne maradhatna? Szépn fotók egy szép helyről. Régebben az óriásdévérekről volt híres.
-
vendingo
veterán
válasz ctrlaltdel13 #52183 üzenetére
2-3 kilósak.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Spoon16
tag
válasz ctrlaltdel13 #52188 üzenetére
Ez jogos, én mondjuk szerencsére ritkán megyek olyan helyre, ahol ilyen szabályok vannak.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz ctrlaltdel13 #52188 üzenetére
Én nagyon kicsinek érzem magam a horgászathoz, de a magam tudatlanságában az a véleményem, hogy aki ilyen szabályokat kitalál, annak túl sok a szabadideje.
-
jjohn
aktív tag
válasz ctrlaltdel13 #52290 üzenetére
CARPediem Lake horgásztó Pér. A fenékről nincs infóm.
-
dik
őstag
válasz ctrlaltdel13 #52307 üzenetére
Biztosan egyről beszélünk! Köszönöm az infót. Remélem összejön a derbi...
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
-
@mriya@
őstag
válasz ctrlaltdel13 #52321 üzenetére