Hirdetés

2024. május 14., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Kerékpárosok, bringások ide! - Archívum V. (téma lezárva)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:49:52

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#15539) hoffman_ válasza venember83 (#15538) üzenetére


hoffman_
nagyúr

Hálás köszönet :R

Volt amit tudtam azért, de ez helyre tett nagyon. Köszönöm :) Akkor amennyiben egy nem integrált hajtás lesz a vásárolandó bringámban(amire sok sansz van), úgy a hajtókar körüli munkálatok így néznek ki:

- ha egy integrált SLX-et szeretnék egy Octalinkes Deore vagy ISIS-es Truva helyett akkor:

az egész cumó cserére érett ott középen, és ennyi, azaz új hajtókar, és új csapágyrendszer, régi hajtókar+monoblokk vagy apró, vagy kuka

Ami igazából még érdekelt, csak kihagytam, de fontos, az az, hogy ez mennyire úszható meg vázcsere nélkül.

Adott az SLX htk, és a bringám, ami XY vázra épül, és ISIS Drive/Octalink van benne. A cserét csak az befolyásolja, hogy találok-e olyan csapágyat az új hajtókarhoz, ami átmérőben és tengelytávban optimális a vázhoz, ugye? Tehát az új hajtókartól lényegében nem függ - ha azt veszem, hogy ennek a tengelyhosszát ideálisra tudom megválasztani.

Kapisgálom? :B

[ Szerkesztve ]

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Kerékpárosok, bringások ide! - Archívum V. (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.