Hirdetés

2024. június 18., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Kerékpárosok, bringások ide! - Archívum IV. (téma lezárva)

Hozzászólások

(#6901) rii


rii
nagyúr

egy jó hátsó tárcsaféket tudtok ajánlani PLS?

nem kell hidraulikus ... bôven jó a mechanikus .....

piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg

(#6902) Pinya007 válasza rii (#6901) üzenetére


Pinya007
tag

Ha mechanikus akkor Avid BB7.

[ Szerkesztve ]

Olyan nincs, hogy valamilyen témában ne lenne PH topic! :)

(#6903) Dani_kp válasza rii (#6901) üzenetére


Dani_kp
őstag

Hayes MX-1.

https://ingatlan.com/33821564

(#6904) rii válasza Pinya007 (#6902) üzenetére


rii
nagyúr

O.o

tök jó, ócsó pézé (: aszittem drágább (:

hol jön ki a hidra. meg a mecha. közti különbség?

fék-fék, nem? (:
betonyra szted melyiket jobb?

Dani_kp: THanKs (:

(#6905) Ariadne: igenisssssss ;-D értettemmmmm.. azt nem (:

[ Szerkesztve ]

piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg

(#6905) Ariadne válasza rii (#6901) üzenetére


Ariadne
őstag

Hayes Sole-t ne. :)

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#6906) Dani_kp válasza Kispipe (#6893) üzenetére


Dani_kp
őstag

hali.

én fogok majd űzni dirt-et és street-et. csak nem találok megfelelő vázat vagy már nics olyan ami nekem kéne...

https://ingatlan.com/33821564

(#6907) becuszabi válasza Dani_kp (#6903) üzenetére


becuszabi
aktív tag

"Csak féktest, tárcsa, adapter, és fékkar nélkül..." igy már nem olyan jó ár.
Pici +zseton: zsírúj BB7, semmi +zseton: használt BB7, -zseton: zsírúj BB5

rii: betonra nem kell hidraulikus, teljesen felesleges

[ Szerkesztve ]

"Aki szívből él, az élből szív"

(#6908) didros


didros
senior tag

Szomorúan konstatálom, hogy nagyon elmaradott vagyok...
Nekem ezek a tárcsafékek még mindig ingoványos területen vannak. Mondjátok csak, bonyolult ezeknek a szerelése, karbantartása? Nagy szakértelmet igényel?

(#6909) rii válasza becuszabi (#6907) üzenetére


rii
nagyúr

tanker (:

piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg

(#6910) Dani_kp válasza becuszabi (#6907) üzenetére


Dani_kp
őstag

én nem mondtam h komplett és azt se h olcsó, de nem láttam sehol h rii megszabta volna az árat....de amugy hozzá adapter meg tárcsal az 6-7k.ból kijön meg még ennyi kb. a fékkar....

https://ingatlan.com/33821564

(#6911) Jorus válasza didros (#6908) üzenetére


Jorus
nagyúr

Ha nem szeretnél vele foglalkozni, akkor évi egy olajcsere 3k, 2 évente pofacsere, azt annyi. Bovdenesen értelemszerűen bovdent cserélsz. Szal nem. Kb. annyi, mint V-fékkel.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#6912) becuszabi válasza Dani_kp (#6910) üzenetére


becuszabi
aktív tag

Tudom, de úgy gondoltam rii nem szeretne fékre huszonezreket költeni.
Egy Aviddal olcsón, kompletten egy dobozban megkap mindent (a mostani fékkarja valószínűleg jó lesz ha V-féket használt).

[ Szerkesztve ]

"Aki szívből él, az élből szív"

(#6913) Jorus válasza rii (#6901) üzenetére


Jorus
nagyúr

Van egy 555-ösöm pofa és tárcsa nélkül, 160-as fékcsővel, légtelenítve, feltöltve, 10-ért. Pofa 2.7k, 160-as tárcsa 2.3k, szal így együtt 15k-ból jönnél ki. EBike-on fékkar, fékcső, olaj nélkül 19k.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#6914) Dani_kp válasza becuszabi (#6912) üzenetére


Dani_kp
őstag

oké oké értem, én is ajánlottam volna az Avid fékek valamelyikét csak láttam h te azt linkeltél már be :) , szóval ezért ajánlottam a hayes-t.

rii: nm

https://ingatlan.com/33821564

(#6915) rii válasza Jorus (#6913) üzenetére


rii
nagyúr

PM sent (:

piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg

(#6916) becuszabi válasza Dani_kp (#6914) üzenetére


becuszabi
aktív tag

Az az "ikertesóm" volt :DDD
...lehet, hogy képet kellene cserélnem :)

"Aki szívből él, az élből szív"

(#6917) Tüzi válasza Jorus (#6913) üzenetére

Nééézd mááán' Gatorbrake :))

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#6918) Ariadne válasza becuszabi (#6916) üzenetére


Ariadne
őstag

Ez a hátránya, hogy csak avatarról ismerjük itt mi egymást, nem arcról (bringáról :) ). Kellene egyszer egy kerékpH!áros találkozó.
Bár én pl. a valóságban is kis narancssárga rák vagyok, hetente cserélem is a billetyűzetet az ollóim miatt... :DDD

[ Szerkesztve ]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#6919) Dani_kp válasza becuszabi (#6916) üzenetére


Dani_kp
őstag

jogos....pinya007 linkelte be a féket :DDD

https://ingatlan.com/33821564

(#6920) Tüzi

Asszem ezt már nevezhetjük féknek...

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#6921) Ariadne


Ariadne
őstag

És ehhez mit szóltok? Nagy márka ide vagy oda, a tárcsa mintája sikítva menekülésre késztet... :DDD

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#6922) becuszabi válasza Tüzi (#6920) üzenetére


becuszabi
aktív tag

TiN bevonat, dupla tárcsafék...hol lehet ezt kihasználni?

"Aki szívből él, az élből szív"

(#6923) Tüzi válasza Ariadne (#6921) üzenetére

csodálkozok, hogy nem szevaszkittis :DDD :DDD

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#6924) becuszabi válasza Ariadne (#6921) üzenetére


becuszabi
aktív tag

...erre mondanák bizonyos körökben, hogy cuki :DDD, de ott a bringázás nem divat

"Aki szívből él, az élből szív"

(#6925) Tüzi válasza becuszabi (#6922) üzenetére

Hallottam pár urban legendet amerikai DH versenyről, ahol a végén tárcsa-fékpofa csere mert szénné égtek. Nem tudom ebből mi igaz, de ha az enyémből indulok ki, hogy lejövök lájtos tempóban 100-150 méterről, és remeg a levegő a tárcsa körül, akkor elképzelhetőnek tartom... Ott biztos hasznát veszik a dupla fékerőnek.

mod: mindenestre brutálul nézhet ki bicajon, de az is biztos, hogy max 10 percig birtokolnám, és illegálisan gazdát cserélne :(

[ Szerkesztve ]

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#6926) Ariadne válasza Tüzi (#6925) üzenetére


Ariadne
őstag

Ez a dupla tárcsafék mire jó? Sejtem, hogy erősebb lehet, de mi a ráció abban, hogy dupla? Nehezen tudom elképzelni, hogy működik... :B
mod: Egyszerűen két külön tárcsát fog a két oldalról a két dugattyú? Vagy hogy?

[ Szerkesztve ]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#6927) Dirtyz válasza Ariadne (#6926) üzenetére


Dirtyz
őstag

Így van, az agy mindkét oldalán van tárcsa, és a mindkét villaszáron van féktest. Nézz meg egy nagyobb motort, ott láthatsz ilyesmit.
Szerintem bicajra fölösleges, de majd jön Jorus és jól megaszondja.

Nekem csak 160-as tárcsáim vannak, de egy hosszabb lejtő végén sistereg, ha víz kerül rá...

Védd a fákat, egyél hódot!

(#6928) Dani_kp válasza Ariadne (#6926) üzenetére


Dani_kp
őstag

mod: Egyszerűen két külön tárcsát fog a két oldalról a két dugattyú? Vagy hogy?

pontosan, sztem úgy mint a nagyobb motoroknál, hogy 2 külön tárcsa és fék csak egy karra kötve. de ha nem jól tudom majd kijavítanak :) .

mod: de hol lehet kapni olyan villát amire fel lehet rakni 2 féknyerget :F ?

[ Szerkesztve ]

https://ingatlan.com/33821564

(#6929) becuszabi válasza Dirtyz (#6927) üzenetére


becuszabi
aktív tag

A bringakiállításos beszámolóknál az ilyen megoldás rendszerint a citromdíjasok között szokta végezni :D
...de lehet, hogy ez itt most kivétel...mindenestre túlzásnak tartom, mert mégsem egy 750-es Kawasakit kell megfognia

"Aki szívből él, az élből szív"

(#6930) Tüzi válasza Ariadne (#6926) üzenetére

Valahogy úgy, ahogy mondod, leszámítva, hogy nem két dugattyú dolgozik, hanem oldalanként 4, azaz fékenként 8, tehát összesen 16.

De ez annak van kitalálva, aki versenyszerűen nyomja, hegyről lefele. Utcára felesleges. Bár én elviselném :) :B :K

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#6931) becuszabi válasza Tüzi (#6930) üzenetére


becuszabi
aktív tag

szerintem ha 2 tárcsa és 16 dugattyú kell, hogy lelassítson, akkor az a fék egy hulladék...ha viszont jó, akkor abból egy is elég, hogy állóra fékezzen
...ennél több már minek? nem blokkolni kell a kereket, hanem fékezni
...egyetlen egy profi dh-s, vagy freeride-os filmben sem láttam ilyet, pedig azok aztán mennek, mint a veszedelem :D

"Aki szívből él, az élből szív"

(#6932) Tüzi válasza becuszabi (#6931) üzenetére

Na jó, de két tárcsa, két fékkel dupla akkora fékerő. Tehát kevesebb ideig kell markolnod a féket, kevésbé melegszik fel, tehát az egész terhelés feleződik a két tárcsára. Motorokon is ezért van kettő elöl. Kismotorra tesznek egyet :)

Amúgy szerintem hasonló lehet a helyzet, mint 92-ben a Honda NR750-el. Ott sem értették az emberek, hogy minek ez a motor. Borzalmas volt a hatásfoka, noha még most is ver technikailag bármilyen motort. Szal nem érették az emberek, a Honda meg csak ennyit mondott: "Mert megtehetjük" Hát, ennyi az authentikus sztori :))

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#6933) Dirtyz válasza becuszabi (#6931) üzenetére


Dirtyz
őstag

A kerék előbb fog megcsúszni minthogy ki tudd használni azt a sok dugattyút, bár ballonosabb DH gumival nehezebb megcsúsztatni a kereket, szvsz. A sokdugattyús fékkel szerintem azért könnyebb (nem fárad el a kezed) hosszú távon fékezni, de a tizenakárhány dugattyú túlzás.
A dupla tárcsa abból a szempontból is jó, hogy nem csavarja a villát, és minthogy 2 tárcsára oszlik el a fékerő, nem melegszenek annyira

Védd a fákat, egyél hódot!

(#6934) Dirtyz válasza Tüzi (#6932) üzenetére


Dirtyz
őstag

Most hogy jön ide egy ováldugattyús motor? :F :)

Védd a fákat, egyél hódot!

(#6935) Jorus válasza Tüzi (#6920) üzenetére


Jorus
nagyúr

Ez egy vicc igazából. :) Nehéz, nem fog, és rém gagyi. Mondjuk legalább nem vészesen drága, és az is valami.

A német bike értékelése:
Modulation: 1 out of 5 stars
Power: 2 of 5
Fading Resistance: 2 of 5
performance when wet: 3 of 5

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#6936) becuszabi válasza Tüzi (#6932) üzenetére


becuszabi
aktív tag

Nos igen, ez a "Mert megtehetjük" mondat mindenre választ ad :D
...amúgy, amit írsz, az mind igaz, de egy 750-es mocit, ami 250 kilós és 300-zal repeszt, azt tényleg így lehet csak megállítani, no, de egy bringánál ez már aránytalanul sok...ilyen alapon lehetne kétoldali dupla tárcsa 32 dugattyúval, párhuzamosan kötött 2 fékkar párral, mert megtehetnék :DDD

"Aki szívből él, az élből szív"

(#6937) Tüzi válasza Jorus (#6935) üzenetére

végülis, ha a 250ezres árat nézzük, vehetjük úgy is, hogy olcsó :D

(#6934)
Én csak a felfogásra mondtam, ők is megtehették, ezek is megtehették. Mindegyik megtette.

Azért én kipróbálnám :U

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#6938) Dirtyz válasza Tüzi (#6937) üzenetére


Dirtyz
őstag

A felfogást értem, de a többiek lehet, hogy nem tudják, miért is különleges az NR 750 :P :)

Védd a fákat, egyél hódot!

(#6939) Jorus válasza Tüzi (#6937) üzenetére


Jorus
nagyúr

220 dolcsi az 35k szerintem. ;)
Itt, itt és itt is. A dupla verziója adagolhatatlan, és a két tárcsa miatt nem lehetg hozzá értelmes kereket fűzni, mert nincs tartásuk 4 kereszttel sem.

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#6940) Tüzi válasza Jorus (#6935) üzenetére

Akkor nem tom. Én azért kipróbálnám.
(legalább fellendült a topik :DDD )

[ Szerkesztve ]

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#6941) becuszabi válasza Tüzi (#6937) üzenetére


becuszabi
aktív tag

Itt csak 220$, igaz szimpla kivitelben.

mod: ...francba, lassú vagyok :DDD

[ Szerkesztve ]

"Aki szívből él, az élből szív"

(#6942) Tüzi válasza Dirtyz (#6938) üzenetére

Nekem Ő a szívszerelmem :B Nem is baj, ha nem ismerik sokan, mert féltékeny lennék :DDD

Itt meg ennyi. Aggyal.

[ Szerkesztve ]

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#6943) Jorus válasza Tüzi (#6940) üzenetére


Jorus
nagyúr

8 piston az 8 dugcsi.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#6944) Tüzi válasza Jorus (#6943) üzenetére

Sry, én csak csodálkoztam hirtelen, hogy Eu-s oldalon meg 290€:

8 Piston set front

from 290,00 EUR
incl. 19 % Tax excl.Shipping costs
290,00 EUR per Set

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#6945) Jorus válasza Tüzi (#6944) üzenetére


Jorus
nagyúr

Egyébként jah, fellendült a topic, zsír. :)

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#6946) Tüzi válasza Jorus (#6945) üzenetére

Yo-Hoo! :D

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#6947) Pinya007 válasza rii (#6904) üzenetére


Pinya007
tag

Azta, mi ez a pörgés?! :C

Magyarország legnépszerűbb kerékpáros fórumából okulva:

Mechanikus tárcsafékből legjobb az Avid BB7, aszfaltra, ráadásul hátulra bőven elég.
Elgondolkoztató Jorus ajánlata is szvsz, ahogy látom már rá is mozdultál! :)

Elől milyen féked van?

Olyan nincs, hogy valamilyen témában ne lenne PH topic! :)

(#6948) Pinya007 válasza Ariadne (#6921) üzenetére


Pinya007
tag

Szép nőies! :)) Ne mondd, hogy nem tetszene a Speckón! ;]

Becuszabi: Nyáron lehet rövidebbre vágatom a fogyatkozó hajkoronám és akkor egyel kopaszabb avatarra váltok! :)

[ Szerkesztve ]

Olyan nincs, hogy valamilyen témában ne lenne PH topic! :)

(#6949) Ariadne válasza Pinya007 (#6948) üzenetére


Ariadne
őstag

A tárcsán lévő rózsák nélkül és pirosban még ki is békülnék vele. :D De így nem, nem vagyok plázacica, meg barbinő. :DDD
Ha az lennék, valami ilyet vennék Canyon, borzasztó a színe, persze feketében meg dögös... Nem értem, az elferdült ízlésű designerek miért gondolják, hogy a női bringa legyen rózsaszín vagy virágos, sőt lehetőleg mindkettő. Legtöbben már 10 éves korunkra kinövünk ebből. :) Legyen inkább rövidebb karra-lábra kialakított vázméret, női nyereg, meg ilyenek, az fontosabb.

[ Szerkesztve ]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#6950) Tüzi válasza Ariadne (#6949) üzenetére

Szerintem piros-feketében is jól nézne ki, vagy fehér-kékben. Persze a lila virágok nélkül. De majd a marketinges megmondja neked, hogy mi a jó, meg mi a szép, és mi tetszen... Erre a festésre gondoltam kék-fehér alatt. Persze a bicaj sem szar :)

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Kerékpárosok, bringások ide! - Archívum IV. (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.