egy jó hátsó tárcsaféket tudtok ajánlani PLS?
nem kell hidraulikus ... bôven jó a mechanikus .....
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
egy jó hátsó tárcsaféket tudtok ajánlani PLS?
nem kell hidraulikus ... bôven jó a mechanikus .....
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
Ha mechanikus akkor Avid BB7.
[ Szerkesztve ]
Olyan nincs, hogy valamilyen témában ne lenne PH topic! :)
https://ingatlan.com/33821564
O.o
tök jó, ócsó pézé (: aszittem drágább (:
hol jön ki a hidra. meg a mecha. közti különbség?
fék-fék, nem? (:
betonyra szted melyiket jobb?
Dani_kp: THanKs (:
(#6905) Ariadne: igenisssssss ;-D értettemmmmm.. azt nem (:
[ Szerkesztve ]
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
Hayes Sole-t ne.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
hali.
én fogok majd űzni dirt-et és street-et. csak nem találok megfelelő vázat vagy már nics olyan ami nekem kéne...
https://ingatlan.com/33821564
"Csak féktest, tárcsa, adapter, és fékkar nélkül..." igy már nem olyan jó ár.
Pici +zseton: zsírúj BB7, semmi +zseton: használt BB7, -zseton: zsírúj BB5
rii: betonra nem kell hidraulikus, teljesen felesleges
[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
Szomorúan konstatálom, hogy nagyon elmaradott vagyok...
Nekem ezek a tárcsafékek még mindig ingoványos területen vannak. Mondjátok csak, bonyolult ezeknek a szerelése, karbantartása? Nagy szakértelmet igényel?
tanker (:
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
én nem mondtam h komplett és azt se h olcsó, de nem láttam sehol h rii megszabta volna az árat....de amugy hozzá adapter meg tárcsal az 6-7k.ból kijön meg még ennyi kb. a fékkar....
https://ingatlan.com/33821564
Ha nem szeretnél vele foglalkozni, akkor évi egy olajcsere 3k, 2 évente pofacsere, azt annyi. Bovdenesen értelemszerűen bovdent cserélsz. Szal nem. Kb. annyi, mint V-fékkel.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Tudom, de úgy gondoltam rii nem szeretne fékre huszonezreket költeni.
Egy Aviddal olcsón, kompletten egy dobozban megkap mindent (a mostani fékkarja valószínűleg jó lesz ha V-féket használt).
[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
Van egy 555-ösöm pofa és tárcsa nélkül, 160-as fékcsővel, légtelenítve, feltöltve, 10-ért. Pofa 2.7k, 160-as tárcsa 2.3k, szal így együtt 15k-ból jönnél ki. EBike-on fékkar, fékcső, olaj nélkül 19k.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
oké oké értem, én is ajánlottam volna az Avid fékek valamelyikét csak láttam h te azt linkeltél már be , szóval ezért ajánlottam a hayes-t.
rii: nm
https://ingatlan.com/33821564
PM sent (:
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
Az az "ikertesóm" volt
...lehet, hogy képet kellene cserélnem
"Aki szívből él, az élből szív"
Nééézd mááán' Gatorbrake
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Ez a hátránya, hogy csak avatarról ismerjük itt mi egymást, nem arcról (bringáról ). Kellene egyszer egy kerékpH!áros találkozó.
Bár én pl. a valóságban is kis narancssárga rák vagyok, hetente cserélem is a billetyűzetet az ollóim miatt...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
jogos....pinya007 linkelte be a féket
https://ingatlan.com/33821564
Asszem ezt már nevezhetjük féknek...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
És ehhez mit szóltok? Nagy márka ide vagy oda, a tárcsa mintája sikítva menekülésre késztet...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
TiN bevonat, dupla tárcsafék...hol lehet ezt kihasználni?
"Aki szívből él, az élből szív"
csodálkozok, hogy nem szevaszkittis
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
...erre mondanák bizonyos körökben, hogy cuki , de ott a bringázás nem divat
"Aki szívből él, az élből szív"
Hallottam pár urban legendet amerikai DH versenyről, ahol a végén tárcsa-fékpofa csere mert szénné égtek. Nem tudom ebből mi igaz, de ha az enyémből indulok ki, hogy lejövök lájtos tempóban 100-150 méterről, és remeg a levegő a tárcsa körül, akkor elképzelhetőnek tartom... Ott biztos hasznát veszik a dupla fékerőnek.
mod: mindenestre brutálul nézhet ki bicajon, de az is biztos, hogy max 10 percig birtokolnám, és illegálisan gazdát cserélne
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Ez a dupla tárcsafék mire jó? Sejtem, hogy erősebb lehet, de mi a ráció abban, hogy dupla? Nehezen tudom elképzelni, hogy működik...
mod: Egyszerűen két külön tárcsát fog a két oldalról a két dugattyú? Vagy hogy?
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Így van, az agy mindkét oldalán van tárcsa, és a mindkét villaszáron van féktest. Nézz meg egy nagyobb motort, ott láthatsz ilyesmit.
Szerintem bicajra fölösleges, de majd jön Jorus és jól megaszondja.
Nekem csak 160-as tárcsáim vannak, de egy hosszabb lejtő végén sistereg, ha víz kerül rá...
Védd a fákat, egyél hódot!
mod: Egyszerűen két külön tárcsát fog a két oldalról a két dugattyú? Vagy hogy?
pontosan, sztem úgy mint a nagyobb motoroknál, hogy 2 külön tárcsa és fék csak egy karra kötve. de ha nem jól tudom majd kijavítanak .
mod: de hol lehet kapni olyan villát amire fel lehet rakni 2 féknyerget ?
[ Szerkesztve ]
https://ingatlan.com/33821564
A bringakiállításos beszámolóknál az ilyen megoldás rendszerint a citromdíjasok között szokta végezni
...de lehet, hogy ez itt most kivétel...mindenestre túlzásnak tartom, mert mégsem egy 750-es Kawasakit kell megfognia
"Aki szívből él, az élből szív"
Valahogy úgy, ahogy mondod, leszámítva, hogy nem két dugattyú dolgozik, hanem oldalanként 4, azaz fékenként 8, tehát összesen 16.
De ez annak van kitalálva, aki versenyszerűen nyomja, hegyről lefele. Utcára felesleges. Bár én elviselném
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
szerintem ha 2 tárcsa és 16 dugattyú kell, hogy lelassítson, akkor az a fék egy hulladék...ha viszont jó, akkor abból egy is elég, hogy állóra fékezzen
...ennél több már minek? nem blokkolni kell a kereket, hanem fékezni
...egyetlen egy profi dh-s, vagy freeride-os filmben sem láttam ilyet, pedig azok aztán mennek, mint a veszedelem
"Aki szívből él, az élből szív"
Na jó, de két tárcsa, két fékkel dupla akkora fékerő. Tehát kevesebb ideig kell markolnod a féket, kevésbé melegszik fel, tehát az egész terhelés feleződik a két tárcsára. Motorokon is ezért van kettő elöl. Kismotorra tesznek egyet
Amúgy szerintem hasonló lehet a helyzet, mint 92-ben a Honda NR750-el. Ott sem értették az emberek, hogy minek ez a motor. Borzalmas volt a hatásfoka, noha még most is ver technikailag bármilyen motort. Szal nem érették az emberek, a Honda meg csak ennyit mondott: "Mert megtehetjük" Hát, ennyi az authentikus sztori
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
A kerék előbb fog megcsúszni minthogy ki tudd használni azt a sok dugattyút, bár ballonosabb DH gumival nehezebb megcsúsztatni a kereket, szvsz. A sokdugattyús fékkel szerintem azért könnyebb (nem fárad el a kezed) hosszú távon fékezni, de a tizenakárhány dugattyú túlzás.
A dupla tárcsa abból a szempontból is jó, hogy nem csavarja a villát, és minthogy 2 tárcsára oszlik el a fékerő, nem melegszenek annyira
Védd a fákat, egyél hódot!
Most hogy jön ide egy ováldugattyús motor?
Védd a fákat, egyél hódot!
Ez egy vicc igazából. Nehéz, nem fog, és rém gagyi. Mondjuk legalább nem vészesen drága, és az is valami.
A német bike értékelése:
Modulation: 1 out of 5 stars
Power: 2 of 5
Fading Resistance: 2 of 5
performance when wet: 3 of 5
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Nos igen, ez a "Mert megtehetjük" mondat mindenre választ ad
...amúgy, amit írsz, az mind igaz, de egy 750-es mocit, ami 250 kilós és 300-zal repeszt, azt tényleg így lehet csak megállítani, no, de egy bringánál ez már aránytalanul sok...ilyen alapon lehetne kétoldali dupla tárcsa 32 dugattyúval, párhuzamosan kötött 2 fékkar párral, mert megtehetnék
"Aki szívből él, az élből szív"
végülis, ha a 250ezres árat nézzük, vehetjük úgy is, hogy olcsó
(#6934)
Én csak a felfogásra mondtam, ők is megtehették, ezek is megtehették. Mindegyik megtette.
Azért én kipróbálnám
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
A felfogást értem, de a többiek lehet, hogy nem tudják, miért is különleges az NR 750
Védd a fákat, egyél hódot!
Akkor nem tom. Én azért kipróbálnám.
(legalább fellendült a topik )
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Itt csak 220$, igaz szimpla kivitelben.
mod: ...francba, lassú vagyok
[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
Nekem Ő a szívszerelmem Nem is baj, ha nem ismerik sokan, mert féltékeny lennék
Itt meg ennyi. Aggyal.
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
8 piston az 8 dugcsi.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Sry, én csak csodálkoztam hirtelen, hogy Eu-s oldalon meg 290€:
8 Piston set front
from 290,00 EUR
incl. 19 % Tax excl.Shipping costs
290,00 EUR per Set
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Egyébként jah, fellendült a topic, zsír.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Yo-Hoo!
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Azta, mi ez a pörgés?!
Magyarország legnépszerűbb kerékpáros fórumából okulva:
Mechanikus tárcsafékből legjobb az Avid BB7, aszfaltra, ráadásul hátulra bőven elég.
Elgondolkoztató Jorus ajánlata is szvsz, ahogy látom már rá is mozdultál!
Elől milyen féked van?
Olyan nincs, hogy valamilyen témában ne lenne PH topic! :)
Szép nőies! Ne mondd, hogy nem tetszene a Speckón!
Becuszabi: Nyáron lehet rövidebbre vágatom a fogyatkozó hajkoronám és akkor egyel kopaszabb avatarra váltok!
[ Szerkesztve ]
Olyan nincs, hogy valamilyen témában ne lenne PH topic! :)
A tárcsán lévő rózsák nélkül és pirosban még ki is békülnék vele. De így nem, nem vagyok plázacica, meg barbinő.
Ha az lennék, valami ilyet vennék Canyon, borzasztó a színe, persze feketében meg dögös... Nem értem, az elferdült ízlésű designerek miért gondolják, hogy a női bringa legyen rózsaszín vagy virágos, sőt lehetőleg mindkettő. Legtöbben már 10 éves korunkra kinövünk ebből. Legyen inkább rövidebb karra-lábra kialakított vázméret, női nyereg, meg ilyenek, az fontosabb.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Szerintem piros-feketében is jól nézne ki, vagy fehér-kékben. Persze a lila virágok nélkül. De majd a marketinges megmondja neked, hogy mi a jó, meg mi a szép, és mi tetszen... Erre a festésre gondoltam kék-fehér alatt. Persze a bicaj sem szar
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。