Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Mindent a StreamSharkról!
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Szólánc.
- Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
Aktív témák
-
nagyúr
válasz stargazer #7849 üzenetére
Az első a Shimano Dual Control fékváltókarja, elérhető bovdenes és hidraulikus kialakításban. Én személy szerint utáltam, a CC gépemen ilyen volt.
Bővebb infó ITT és ITT.A másik a távirányítós lock-out, ami telótól és tagtól függően elérhető, persze nem minden termék minden verziójához. A lock-out lényege, hogy bizonyos állásban rögzíted a teleszkópot. Ez a kialakítástól függően eltérő pozíciókban történhet, létezik hidraulikus és mechanikus lock-out. Célja, hogy mászásnál, kiállva tekerésnél a teleszkóp mozgása ne nyelje el a nehezen megtermelt tekerési energiát. Hosszú egyenesekben is javasolt lezárni a telót, ne mocorogjon feleslegesen. A teló lezárása a kialaktástól függően vagy beleszól a gép geometriájába, vagy nem. Ugyanezt teszi a hátsó rugóstag lezárása is. Ha mindezt egy kivezetett bovdennel vezérled kormányról, akkor gyorsan tudod nyitni-zárni a telót, nem kell hajolgatnod, ami versenyen amúgy sem szerencsés, főleg hátsó tag esetében. Ez kifejezetten CC-specifikus technológia, a távirányítós típusa pedig direkt versenycélokra javasolt. Ezt sem szeretem, főleg miután néhány gépről a teszt során simán letörtem az RC kart, vagy a villából szakadt ki a lock out kupakja, szal na... Nem szeretem, ha túl sok kábel kígyózik a kormányon.
tr00p3r... 5 perc... komolyan 5 perc...
[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Ariadne
őstag
válasz stargazer #7849 üzenetére
Hű, mint a villám, de gyorsak vagytok. Átlag júzer tapasztalatok alább.
Egy Dual Control rajongó jelentkezik, én nagyon szerettem, igazán könnyedén és pontosan váltott (egyszerű V-fékes Deore DC). Csak egy pöccintés az egész, bevált. Létezik mindenféle belőle, v-fékhez, madzagos meg hidrás tárcsafékhez is.
A remote lockout telónál legalábbis nem élet-halál, ha nem versenyzik az ember. Korábban volt és nagyon szerettem, de most túlélhető, hogy kicsit ki kell nyújtani a karom a belockoláshoz. Össztelósnál hátsó rugóstag az már macerásabb, de egyszerű túrázáshoz megintcsak jó az. Szerintem.
mod: Viszont úgy számíts, hogy össztelósból a használható kategória valahol 250-300k körül kezdődik. Egy gyengébb minőségű, vagy csak simán gyengébb ("csirkelábú" by Jorus) teleszkópnál meg igen csavargatni tudja azt, ha tárcsafék van rajta. Plusz a gyengébb minőségű tárcsaféknél könnyen beleőszülsz a beállítgatásba...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
stargazer
senior tag
köszi szépen a kimerítő és gyors válaszokat! mindenképp tárcsafékest szeretnék, mert erősen patakos meg sáros útvonalak jönnének számításba. lehet hogy még az összetló is elkélne bár az már télleg elég húzós lenne 250-300-ért. mondjuk ha jobban belegondolok, meg tudok állni hogy lockoljam a telót ugyhogy a remote-os talán nem is annyira számít de mindenképp jópofa csak nekem kicsit vásárinak tűnt, könnyen el tudom képzelni hogy beadja a kulcsot hamar. jó hogy említettétek hogy a fék legyen jobb minőségű, hidraulikus, erre majd figyelek.
eza gepida asgard lehet hogy tényleg jó lenne.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
-
stargazer
senior tag
200-ért bevállaltam volna a stampede-t. de ha van 150-ért is olyan ami megfelel akkor még jobb. ha 250 az még éppen elmegy szódával, de ennél már tényleg ne nagyon legyen több.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
nagyúr
válasz stargazer #7859 üzenetére
Ezt miennek látod? Mármint külalakra. Csak, hogy vmi képet alkossunk az elképzeléseidről.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz stargazer #7861 üzenetére
Hmm... ezt úgy értelmezem, hogy nem kifejezetten tetszik.
Esetleg iesmi?
[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
rii
nagyúr
tükröt tudtrok lécci ajánlani?
meg nekem is kettôs defektem volt ...
mármint 10kor, meg este 7kor ;-(
minden defekt után meg kell nézni a belsôt is, hogy melyik oldalán van a lyuk, nem-e a küllôk felôl :-/
és hát persze hogy nem vettem még meg aszt a szalagot, amit Jorus ajánlott :-/piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Pinya007
tag
válasz tr00p3r #7850 üzenetére
Én SRAM Attack Trigger Shifter-t használok.
stargazer:
Szerintem ne feltétlenül a kinézet alapján dönts, hanem a felhasználási területednek megfelelő bringát válassz. Ha túrázni akarsz, dirt-street bringákat felejtsd el szvsz, nem arra valók. A kommersz alatt Te szerintem a hagyományos geometriájú CC vázakra épített bringákat érted, igaz?250k-ért nagyon jól felszerelt merevfarú CC bringát kapsz, vagy belépő szintű össztelós CC, vagy AM-et, amelyek már nem teljesen hasonló felépítést követnek. Lásd Jorus által linkelt KTM-et.
Merevfarú:
Kona Kula
Kona Caldera
Magellan CRUX-X9
Magellan Pyxis XT
Merida Matts TFS 700-D
KTM Ultra SportÉs itt egy NEM kommersz bringa:
Kona UnitÖssztelós:
Merida AM 500-D
Kona Kikapu mondjuk ez inkább freeride azt hiszem és a fék gyatra azt cserélném egyből, de ez olcsóbb is mint 250k[ Szerkesztve ]
Olyan nincs, hogy valamilyen témában ne lenne PH topic! :)
-
-
rii
nagyúr
válasz becuszabi #7866 üzenetére
olyan nincs, ami a kormánynál jobban nem szélesedik ki, viszont akkor meg olyan magasan van, hogy a karodtól lássál is valamit? (mondjuk ez nem tudom mekkora magasság kell hgy legyen )
csak mert a kocsik közt így is bajban vagyok...
lehet ebbôl sapekra erôsíthetô tükör lesz
mert ha a 6út felé megyek este, és meghallom, hogy döbörög mögöttem valami, akkor csak arra tudok gondolni, vajon észrevett-e engem?piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
becuszabi
aktív tag
A "ne is látszódjon, de láss is vele valamit" szerintem egyszerre nem megy.
A domború tükör engem személy szerint nagyon idegesített. Valamelyik csomagos túrám előtt szereltem fel, de a tükör torzítása miatt a már közeli járművet is távolinak láttam,így gyakorlatilag ha már valamit jól láttam a tükörben, akkor az fél másodpercen belül mellettem is dübörgött...szerencsére letört
"Aki szívből él, az élből szív"
-
rii
nagyúr
persze észreveszenk nem is arról van szó ... különben nem iroganták már itt
néha kellemesen rámdudálnak
én ilyenkor az egyezményes jelet bemutatom, jó hosszan.az a gondom a kamionokkal, hogy szeretném is látni, hogy megkezdi a kikerülô manôvert, és nem csak azt látni, hogy elmegy mellettem ...
mindig van bennem egy kis para, hogy 60 kmp/h-val megtámogat háturól ...----- ----- ----- ----- -----
(#7869) becuszabi :
látszódhat , csak ne szélesítse a kerót ...[ Szerkesztve ]
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
becuszabi
aktív tag
Minél kisebb a tükör felülete (a belátható terület megtartása érdekében), annál nagyobb görbülettel gyártják és minél nagyobb a görbülete (azaz minél domborúbb), annál jobban torzít---> az egyébként jól látható kikerülési manőverből szinte semmit nem fogsz észlelni.
szélesíti? forgalomban nem baj...növeli a látszólagos szélességedet, jobban kikerülnek
[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
-
stargazer
senior tag
válasz becuszabi #7874 üzenetére
különben ez nekem is megfordult a fejemben hogy simán lehetne ilyet is, mondjuk én digitális fényképezőgéppel és annak a kijelzőjével oldottam volna meg de amit te mondasz az még jobb, mert egyszerűbb. mondjuk én motorokra gondoltam elsősorban de bringához is ugyanolyan jó lehet. nálam volt egyszer kipróbáláson egy ilyen sisak, de az nem bringás sisak volt hanem motoros. érdekes jópofa érzés, de még lehetne sokkal jobbra is csinálni.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
rii
nagyúr
válasz becuszabi #7872 üzenetére
" ... szélesíti? forgalomban nem baj...növeli a látszólagos szélességedet, jobban kikerülnek ... "
ha el kell gurulnom a két bedugult sor közt, akkor nem csak az autós, de a saját türköm is sajnálnám
azon gondolkodom, hogy a korány alatti részre kellene betenni ...
de legalább egy hét sztem mire nem csak a munkba járok megint keróval.
kibeba lestrapálst vagyok ... ;-(
hétfő-kedd-szerda-csüt és ma péntek ... átlag este 8ig (mot értem haza) asztán még szombat vasárnap hétfő kedd ;-(piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
becuszabi
aktív tag
Mivel göbcsuklón fordul el a tükör (ha jól gondolom), semmi baja nem lesz ha túl közel húzol el az autó mellett, befordul és kész.
Egyébként meg lehet jobbnál-jobb ötleteket kitalálni a technikai kiegészítők terén, de a kutyafáját, mi lenne ha az autósok is odafigyelnének ránk
[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
-
stargazer
senior tag
válasz Pinya007 #7864 üzenetére
a belépő szintű össztelós mennyiben visszalépés egy ugyanolyan árú jól felszerelt merevfarúhoz képest? azért hogy azt a hátsó telót belerakják, cserébe gyengébb komponenseket használnak a bringa más részein, hogy ugyanannyiért lehessen adni?
be kell látnom hogy végül csak egy kommersz bringa lesz, de végül is lehet hogy meg tudnék barátkozni talán leginkább egy KTM-mel (motorban is nagyon birom őket), aztán egy meridával. ezek a kona-k meg magellan-ok nem tetszenek abszolút, meg egy kelly's-re se ülnék rá (nem akarom megbántani a kelly's tulajokat).
az intersportban az eladó azt is mondta hogy a gyűrűs felni az sokkal erősebb mint egy nem gyűrűs. igaz ez? annak a kis vicik vacak gyűrűnek ekkora jelentősége lenne?
ezek a ktm-ek télleg nem rosszak, tetszenek. és azt mondjátok ezeknek a felszereltsége jó? hülye vagyok ha kérnek rá a rajta levő helyett ilyen fékkaros váltást? meg van egy-két fóbiám meg fíliám a nevekkel kapcsolatban például ritchey kormányt véletlenül se szeretnék (nem akarok megbántani egy ricsit se), meg ha lehet truvativ hajtókart szeretnék. lehet nem akkora márka, fogalmam sincs, de nekem számítanak ezek a dolgok és jobban érezném magam ha így lenne a bringám. bár egy ktm-hez nemtom mennyire illik egy truvativ dolog, de... talán (a rockmachine-hez sztem nagyon passzol). talán azért is nem választanak alapbol ktm-hez ilyet mert ők is érzik hogy az valahogy nem passzol imidzsében meg hangulatában hozzá. na. és ha az össztelósokat nézem, ezekből egyik se olyan hogy lehetne fixálni a hátsó részt igaz? vagy lehet? mert nekem ebből nem derül ki. pl ennél a comp fr-nél?
és a fékek jók ezeken a bringákon? nem kell majd állandóan állítgatni őket? és a váltók? ezek a deore váltók jók? LX vagy XT? az XT jobb ugye? úgy tudom hátulra mindig kicsit jobbat tesznek.
fekete felnik igen, mindenképpen, azok nagyon állatul néznek ki. és legyenek jó vastagok, robosztusak a gumik. az ultrasportnak kicsit vékonynak tűnik a váza felül. lehet hogy minden kihívásnak megfelel, csak optikailag...
de ez a merida AM 500-D is jól néz ki, jó a színválasztás, hangulatos, kicsit furcsa szerkezet a hátsó teló dehát biztos jó. nem kell attól tartani össztelósnál a hátsó teló ha bonyolultabb felépítésű az több hibára ad lehetőséget?
rájöttem engem a nüansznyi apró részletek fognak meg, és ebben volt nagyon jó a rockmachine. a truvativ hajtókarok gyönyörűen csiszolt feliratai meg a RM embléma elől szintén, meg mindenhol ezek a márkafeliratok, amikor azt érzem hogy ha egy gyártónak már ilyenre is van energiája hogy ilyesmikre is oda tud figyelni, akkor a többi is biztos hogy rendben van.
bocs hogy kicsit hosszú meg ilyen voltam.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
rii
nagyúr
válasz becuszabi #7878 üzenetére
" ... de a kutyafáját, mi lenne ha az autósok is odafigyelnének ránk ... "
majd ha leállunk oribálni minden ránk-dudáló autóssal, meg odamegyünk a volánfülkéhez, és beszólunk "MMMMMIVAN?" meg ha magabiztosan közlekedünk az utakon, ha szankcionáljuk a szabálytalanságaikat, akkor szerintem elkezdenek gondolkozni majd, hogy nem csak övék az úttest.
sztem.
az a baj, hogy a kerósok is csak hangemberek mint az autósok. Az autósok dudálnak, a kerósok meg ordibálnak. Nem. be kell farolni elé, fel kell tartani, kényszeríteni. Legközelebb majd ezzel fog számolni, hogy rátöörik az üveget, és nem egy kis gerinctelen "megnyomom a dudát, de kruva erős vagyok"-ra fog telni neki a 800 kilós vasdobozában.Annyira gyökerek az autósok, amikor így feleselgetnek egymással a dudálásukkal.
5 éves beszari szint.
oda kell menni, odacsapni.
ahogy matektanárnőm, egy vékony-magas vasszűz mondta általános 6ban.
"Odamegyek, odacsapok"piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
becuszabi
aktív tag
hmmm...nem t'om...az egyezményes "fordulj fel" jelzésen, ordibáláson, meg a szélvédőcsapkodáson már én is túl vagyok, de ettől szerintem csak jobban utálnak minket...mondjuk az adott pillanatban magasról tojtam a következményekre, annyira kiakadtam
"Aki szívből él, az élből szív"
-
Manitou
addikt
Erről a telóról mi a véleményed? Nem tudod mennyi a beépítési magassága?
Másik két játékos még
2007 RS Revelation U-turn (85-130mm)
2007-es Fox Talas RLC (100-120-140)A 3 közül kéne választanom egyet, a fox még nem biztos, nyílván ha tuti lesz akkor azt választom Most inkább a manitou és az RS között vacilálok.
Árban a minute-ot tudnám a legolcsóbban az RS- minimálisan lenne csak több, viszont mivel az acélrugós és ahogy nézem gyárilag médium rugóval van szerelve az csak 63-72Kg-os riderekhez jó, nekem meg az kevés így oda még kéne egy extrakemény rugókittet is vennem hozzá. +5k -
Ariadne
őstag
válasz stargazer #7879 üzenetére
Arról még mindig nem mondtál többet, milyen felhasználásra kell... Lehet venni szép dizájnos bringát, hogy villogj vele, de ha menni is akarsz, akkor a legfontosabb az, hogy mire kell. Túrázni akarsz 40-80-100 kmeket a Pilisben meg más hegyekben? Inkább trükköket tanulnál és ugrálnál? Vagy a lejtők vonzanak? Esetleg városi közlekedésre használnád? Nem mindegy... Első a cél, és aztán ennek megfelelően kell típust választani, és azután tudsz azon belül márkát.
Egy össztelóssal mindenesetre persze több a macera, több a meghibásodási lehetőség. A rugóstagot be kell állítani, meg fújni bele időnként, meg szervizeltetni vinni, míg merevvázasnál értelemszerűen ilyen gond nincs. A fullyk nehezebbek is általában. Viszont egy hosszabb túránál nem mindegy, hogy minden gyökérnél meg kőnél ki kell állnod a nyeregből, vagy ezek egy részén csak úgy legurulsz, nyilván az utóbbi kevésbé fárasztó. Viszont a plusz súly miatt mondjuk lehet, hogy egy jó, könnyű vázú merevvázassal, esetleg V-fékkel sokkal gyorsabban tudsz haladni, mert kilókkal ver egy fullyt.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
golyani
őstag
válasz stargazer #7879 üzenetére
-fékek jók. minden féket után kell állítani idővel, mert kopik a pofa/betét.
-átlag felhasználásra amire neked kéne oda egy Deore is jó lenne az LX is jó de neked az XT szvsz sok lenne.
-vastag felni->nehéz->túrázni nem a legjobb de Dirt-re és DH/FR-re jó.
-merida am50d egy All Mountain gép. véleményem szerint nem használnád ki.
-te most aszerint akarsz bicajt venni h láttál egy RM-et és neked azok a cuccok aminazok voltak azok az jók. ez nem így van. Truvatív gyárt sokféle hajtókart minden felhasználási területre.
-a KTM 1 forgáspontos a merida meg 4. a 4 mindenképpen jobb, ugyanis ezzel ki lehet küszöbölni a hajtásból adódó "libegést",nem tudom meridánál ez mennyire működik.
-ritchey meg nagy gyártó, nem mondom h jobb mint a truva de nagyobb múltja van az tuti, és nagyon jó cuccokat gyártanakén azt mondom h nagyon laikusan nézed ezt a dolgot ha nme sürgős a dolog várj a vásárlással olvass el 1-2 Bikemagot és nézelődhetsz a bikemag fórumon is.
az h hátul jobb váltót raknak nagyban parasztvakítás, mert ha minden egyéb alkatrész Deora és hátra beraknak egy XT attól nme lesz annyival jobb a gép mint amennyivel többe kerül.
belépő szintű ösztelóson van mondjuk egy Deore szett, akkor egy hasonló árú merevfarún van mondjuk egy LX vagy jobb villa + Deore-lx.
-
nagyúr
válasz Manitou #7882 üzenetére
Manitou Minute Elite: 515 mm
Rock Shox Revelation U-Turn 130 mm: 508 mm
Fox Talas RLC 140 mm: 515 mmFox egyértelműen, utána Minute, aztán RS. Mozgásra nekem nagyon bejött a Minute Elite, de ez jórészt a 20 mm-es átőtengely miatti merevség miatt volt.
[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
stargazer
senior tag
és mit jelent konkrétan hogy egy váz kicsi? a tengelytáv is kisebb, vagy csak a magassága? egyáltalán mit jelent hogy egy váz 16"-os vagy 21? pontosan melyik méretét határozza ez meg?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
nahh megnéztem konkrétabban. a tengelytáv kb 20mm-rel kisebb a stampede-n mint egy 21"-os bringán. az semmi. azt hittem minden tekintetben kisebb, de nem, ez csak az ülőcső hosszát jelzi, ami igazábol csak a formára enged következtetni. sztem nekem első körben lehet hogy elég lesz hogy csak hátul van váltó. régen se voltak váltók a bringákon mégis szerettünk bringázni. sztem én megveszem ezt a stampede-t.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
-
nagyúr
válasz stargazer #7888 üzenetére
Ennél azért ez sokkal összetettebb, és 20 mm tengelytáv-különbség jelentősnek számít, különösen, ha ez a differencia a láncvilla-hosszok eltérésből ered két váz között. Ezen múlik, hogy hogy viselkedik kanyarban, mászásnál, levegőben, lefelé, stb. Ha teheted, szerezd be a különszámunkat, kezdő bringásoknak kötelező olvasmány.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
golyani
őstag
válasz stargazer #7888 üzenetére
ezzel NEM LEHET túrázgatni. nehéz, merev szétveri a segged és belegepedsz ha fel kell jutni vhova. az a Marzo villa kb 3kiló. ha nem 4x-ozni vgy dirtolni akarsz én lebeszéllek erről(meg sztem mindenki más is)
Jorus mondja jól vedd meg a különszámot, sok okosság van benne!
kérdés: ugye egy villának nem szabad lenni semmilyen kis alap lötyögésnek sem? illetve ha meghúzom jól az első féket nme kéne rést látni a persely és a becsúzó között igaz?
[ Szerkesztve ]
-
rii
nagyúr
az lehet ...
elég ha rosszul néz, beint az autós, már visszafordulok, és ott vagyok a volánfülkénél
múlt hét vasárnp volt egy ilyenvelem nem fogják eljátszani a "beszólok következmény nélkül"-i csúszómászó szerepjátékukat
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
rii
nagyúr
válasz becuszabi #7881 üzenetére
én még a mai napig kiakadok
jöttem le a szaros kis jagaur-ral, lejtôn lefele, egy taxis lendületbôl jött ki elém vagy 40-el, be kell kellett farolnom...
ha a cc-vel vagyok, utánamegyek, és leszorítom ...
kicsit felbaszta az agyam
de semmi gond
gyüjtöttem kavicsokatpiros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Ariadne
őstag
válasz Kephamos #7895 üzenetére
Hát legfeljebb kénytelen lesz beletanulni a 4X-ba...
De nagyon meggondolatlan lépés volt hirtelen belekapni egy minden valószínűség szerint számára teljesen használhatatlan bringába... De hát hiába mondtuk itt mind, ha egyszer csak a külső számít.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Manitou
addikt
thx
Közben a minute-nak megtaláltam én is a beépítési magasságát.
Az létezik, hogy van olyan átütőtengelyes Minute Elite ami nem TPC-s Mert én ezt találtam leírásnak a telóhoz, ott ahonnan veszem:Answer Mantiou Minute Elite Fork 2007
Magnesium Reverse Arch casting with integrated graphics
Evil Genius seals
Semi-bath lubrication system
Cold-forged hollow crown with aluminum steerer
Disc only
32.0mm upper tube diameterfor use on black/dark backgrounds for use on black/dark backgrounds
SPV damping
Rapid Travel Wind Down travel adjust system
QR or Thru axle available
Coil Spring
Matte Black
110-140mm Travel
4.2-4.3 lbsIlletve átütős telóval még nem volt dolgom, nem vagyok benne a témában, hogy most ehhez bármilyen átütős elsőagy jó, vagy ebben is vannak alfajok?
-
Manitou
addikt
Közben nézegetek első agyakat is.
Hope Pro II átütősét nézem, van sokféle színben.
Esetleg Sun Ringlé Jumping Flea Bár az többe fájna.Ez a Hope tetszik.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Hirdetés
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Automata kávégépek
- Hobby elektronika
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- PlayStation 5
- Politika
- Eredeti játékok OFF topik
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Bestbuy játékok
- További aktív témák...
- Meta Quest 3 (512gb ) (GARANCIÁS) + EXTRÁK
- HP OMEN Gamer Tervező Vágó Laptop 15,6" -40% Ryzen 5 5600H 16/512 RTX 3060 6GB FHD 144Hz!
- Intertek CM-118-A1 filteres kávéfőző
- Philips Senseo HD 6553 /59 /f párnás kávéfőző.
- Új Asus Rog Strix G15 Gamer Tervező Laptop 15,6 -30% Brutál Ryzen 7 6800HS 16/512 RTX 3050 FHD 300Hz
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest