Hirdetés
Aktív témák
-
nagyúr
válasz raczger #7050 üzenetére
Jaja, gondolom erre utaltak a boltban is.
4All: egyébként alapvetően két féle pofa van, a gyantás és a fémes, ami inkább úgy igaz, hogy gyantásabb és fémesebb, meg persze ezek különböző arányú keverékei. A gyantás hamarabb bekopik, jobban fog, esőben meg kevésbé, és hamarabb el is fogy, míg a fémes nehezebben kopik be, esőben is fog, és tovább bírja.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Ferdzsoo
addikt
Pls mondjátok meg nekem honnan érdemes kerékpárokat nézegetni/rendelni magyarországon...Link tökéletes lenne. Illetve nem nagyon vagyok otthon a dologban, de nekem valami Cross-Country brenga kellene és a keret rá kb 130-150k.
Esetleg valami ajánlat? Márka? Típus? Mire figyeljek?
Pécsen KB van két bolt, és boltonként 2 darab ilyen fajta komolyabb bicikli...
Az eladók meg annyit értenek hozzá hogy mikor megkérdezem mi a kettő között a különbség annyit tud mondani: A felszereltség... Részleteket már nem, csak ilyen szavakat hogy komolyabb, meg jobb... Vicc..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
nagyúr
válasz becuszabi #7054 üzenetére
Lehet ferrodoloztatni a fékpofákat. Motorosboltokban biztos tudnak adni műhely címeket, ahol foglalkoznak iesmivel. Többféle keverék van, így kicsit lutri, hogy passzol-e majd a tárcsádhoz. 1-2 ezres alatt meg lehet úszni 2 pár ferrodoloztatását, ellenben jobban kopik. Egy 7-8 ezres pofa esetében esetleg érdemes lehet iesmin gondolkodni, de ha egyszerűbb 2-3 ropis pofát igénylő fékről van szó, akkor nem kifejezetten éri meg az utánajárást szerintem.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
veterán
Szerintem arra gondolt, hogy a Vféknél a felni peremét fogja a pofa, a tárcsánál meg ugye a tárcsát. Na, a tárcsa fékpontja közelebb van a tengelyhez, mint a vfék, kisebb az erőkar, tehát tárcsával nehezebb fejreállni mint vfékkel. Nagyobb tárcsával messzebbre kerül, akkor nő a fékhatás ugyanazzal a fékkel is. Ebben verhetetlen a vfék.
Talán ez a válasz, talán nem. Persze, ha lehetne dupla 320-as tárcsát rakni bicóra, akkor az verne minden vféket.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
rii
nagyúr
egy sanda gyanu szintjén volt ez meg csak bennem (:
de igen, meg fordukt a fejemben, hogy nem-e az játszik közre, hogy a v-fék fent fogja meg a kereket, madjnem 12 óránál, a tárcsa meg inkább 3 órónál, meg a tengelyhez közebbpiros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Pinya007
tag
válasz Ferdzsoo #7053 üzenetére
Ebike egy népszerű online bolt.
Én pedig eddig a következő boltba jártam, sok bringát ingyen házhozszállítással ajánlanak, pl:
Magellan Serpens LX
Magellan CruxEzek jó ár/érték arányúak és felszereltségűek szerintem.
Olyan nincs, hogy valamilyen témában ne lenne PH topic! :)
-
Ferdzsoo
addikt
Kelly'S márkáról mi a vélemény?
Úgy látom annál a típusnál már alacsonyabb árért lehet nagyobb felszereltségű bicikliket kapni mint másik márkánál. Ilyenkor a költségeket a vázon spórolják meg?
Igazából sokkal fontosabb egy jobban felszerelt bicikli mint egy jobb minőségű váz nem?
Vagy hogy van ez?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
nagyúr
Ez nem igaz. Szimpla fizika, gondold csak végig. Hozzáteszem paraszti fizika, szal vájtfülű gépészmérnökök most lapozzanak.
Vegyünk egy adott mértékű fékerőt, ami adott sebesség mellett állóra fékezi a kereket. Persze nem feltétlenül kell állóra fékezni, de most vegyük ezt az erőt, mert ez elég komkrét. (Vehetnénk azt az erőt is, amely rossz súlyponti helyzetben fejreállít persze, de az változó ugye a testhelyzettől, útviszonyoktól, stb. függ) Szal, ha blokkol a kerék, akkor ezt a mennyiségű erőt megtermelted, előállítottad, stb., és teljesen mindegy, hogy a lábaddal tapostad a külsőt, esetleg V-féket, kanti féket, vagy tárcsaféket használtál. A kerékre ható fékerő áll egyszer magából a súrlódásból eredő erőből és az erőkarból. A V-féknél van egy viszonylag kicsi súrlódási erő (amikor a kis madzaggal ráhúzzuk a pofákat a felnire) és egy nagyobb erőkar, míg a tárcsánál egy nagyobb súrlódási erő (főleg hidraulikus dugattyúk esetében igen brutális nyomást tudnak előállítani) és egy viszonylag kicsi erőkar. Ezek aránya ugye változó, hiszen egy egyszerűbb tárcsafék lehet gyengébb, mint egy bika V-fék, ésatöbbi, de a lényeg, hogy attól, hogy maga a fék mekkora erőkarral dolgozik, nem következtethetünk arra, hogy fejreállít-e vagy sem. A féktárcsa egy egységet képez az aggyal, ezáltal a küllőkkel, felnikkel, tehát magával a kerékkel. Nem tud elcsavarodni rajta, együtt mozdulnak. Ha tehát a tárcsa megáll, megáll a felni is, innentől kezdve pedig ugye mindegy, hogy a kerék mely pontjára fejtek ki fékező erőt, csak annak nagysága lényeges
Az, hogy a tárcsával nehezebb fejreállni, azért elég vicces. Nem találkoztam még olyan V-fékkel, amit lágyan egy ujjal húzva simán átviszi nózvilibe a 18 kilós bringámat a százegynéhány kilós lovasával a nyeregben. Persze az világos, hogy jobban adagolható.
Ehh, most látom, hogy Kephamos milyen egyszerűen és frappánsan összefoglalta.
[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
veterán
Ha nem következtethetsz az erőkarból a fékerőre, akkor nagyobb tárcsánál miért fog jobban ugyanaz a fék? Mert elvileg ott az erőkart növeled, azon kívűl minden más ugyanaz marad.
Jóhát, a bruttó 120 kilódat nehezen fogja átbillenteni a holtponton az biztos
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
nagyúr
Úgy értettem, hogy pusztán az erőkarból nem következtethetünk a fékerőre, mert függ a fék által előállított súrlódási erőtől. A képletből ugye következik, hogy ugyanaz a fék nagyobb erőkarral nyilván jobban fog, de nem ugyanarról a fékről beszéltünk. Tehát attól, hogy a V-fék erőkarja nagyobb, még nem lesz erősebb a fék. Természetesen, ha egy hidraulikus tárcsafék ereje fékezné a felnit, az brutális lenne. Az meg ugye mókás lenne, ha egy V-féket műtenénk rá a tárcsára. Elég harmatos lenne az eredmény.
[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
veterán
"Természetesen, ha egy hidraulikus tárcsafék ereje fékezné a felnit, az brutális lenne."
Egész jó ötletet adtál, elkezdem tervezni, ha bejön, akkor adok %-ot
Végülis a felni alá is lehetne tárcsát rakni, és ott a féknyerget felfogatni a telóra. Így a kerékfűzés problémája is megoldódna. Hmmmどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Finwe
őstag
Gondolom különböző más paraméterek miatt nem lehet csupán ebből következtetni, ha fix rendszered van és csak a tárcsát cseréled nagyobbra akkor nyílván jobban fog fogni a fék.
Én simán fejreálltam a "régi" XT v-fékemmel is és most még könnyebben fejreállok az LX tárcsafékemmel (203-as tárcsa ), vigyázni kell vele mert nagyobb sebességről borít.
Finwe
-{PoH}- Patriots of Hungary
-
nagyúr
Magura HS-33. Persze azért nem egy hidrás tárcsafék, de igen brutális ereje van.
Ha akkora lenne a tárcsa, nagyon nagy lenne a súlya, és igazából értelmetlen is lenne akkora fékerő egy bringára, aminek végülis nincs súlya. Ha belegondolsz egy mai faja olajos tárcsafék röhögve elég bárhova, egy ujjal fékezek lefelé a hegyről 40-nél is, és nincs fékerő gondom, pedig nem vagyok egy etióp földműves. Motorokon mondjuk láttam már hasonló kialakítást, de brutálisan meg kellett erősíteni a villát, mert elég rossz ponton hat rá a fékerő - a tengelytől igen távol.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Dani_kp
őstag
milyen féket ajánlanátok nekem? kezdő street-es leszek...egy mechanikus tárcsára gondoltam 180 mm-es pizzával csak nem tudom hogy milyen legyen, mert még épülőbe van a bringám, ja és lehetőleg 1 ujjas legyen . kb. 15 000-rem lesz majd rá...
előre is kösz.https://ingatlan.com/33821564
-
Ariadne
őstag
válasz Ferdzsoo #7063 üzenetére
Szerintem jó. Nagyobb márkákban legtöbbször csak a nevet fizeted meg, azért drágábbak, persze kivéve néhányat, ahol mondjuk (elvileg) örökgaris a váz az első tulajnak (Trek, Specialized).
Anno a boltban Meridát akartam venni, de az eladó előhúzott egy Kelly's Exquisite-et, és megmutatta, hogy valamivel olcsóbban határozottan jobb a felszereltsége, azóta sem bántam meg. Az össztelósaik mondjuk nem annyira nyerők, de a montik és a crossgépek szerintem jók. ;)
Magellant érdemes még megnézni, nekik is hasonló árú bringáik vannak, ráadásul magyarok.mod: Ja és a váz. A felszereltség a legnagyobb különbség, a vázakban nincs olyan nagy eltérés. Nézz meg mondjuk egy Kelly's Toxic-ot és egy Kona Kikaput. (Na jó, a Konán azért lehet izmosabbak kicsit a hegesztési varratok.)
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Azazello-
senior tag
ezert a kormanyert mennyi a max amit erdemes kiadni?
mod: nagyon hulyen nez ki a hajlitott kormagy szarvakkal?
[ Szerkesztve ]
Egy jó nőt meghódítani, és nem elmesélni olyan, mint titokban átúszni a Csendes-óceánt.
-
rii
nagyúr
(#7075) Tüzi : meg a legszebb öröm a söröm
munkából hazafele 5 km helyett mindig megnyújtm kicsit a távot ... így lesz az 5 km-ből 20-22km
de szeretnék a reggeli 5 km helyett is 20-22km-et ... :-/Jorus: trabant után nem merek felülni egy BMW -re
az én 68 kilómat álló helyzetből ledobja megérzni, hogy idegen kézben van a gyeplő[ Szerkesztve ]
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Ariadne
őstag
válasz Azazello- #7074 üzenetére
Igen, ez az. A fórum főoldaláról elérhető túraképek között van még több sokkal jobb kép róla. Tényleg nagyon feltűnő, mondhatni meghökkentő, és szép benne a fehér róka.
Speedwayben még árulnak egy vázat, igaz az csak M-es, megdöbbentően alacsony 202.000 Ft-os áron (mármint relatíve alacsony, objektíve borsos ). 2400 g brain-es rugóstaggal, és olcsóbb, mint egy FSR XC váz...[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Azazello- #7078 üzenetére
Átadom. Külföldi üzletben nem tudsz esetleg találni? Bár limitált széria volt, de azért az xl-eset csak nem kapkodják annyira.
Ja most jut eszembe, hát végül megvan már a vázad. Szép lesz az is igazán. Csak ne tegyél rá lila (pink?) bowdenházat meg csavarokat..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Azazello-
senior tag
itt talaltam egy masikat. ez is fantasztikus darab.de ugy nez ki a feher villa kotelezo hozza
[ Szerkesztve ]
Egy jó nőt meghódítani, és nem elmesélni olyan, mint titokban átúszni a Csendes-óceánt.
-
Pinya007
tag
Lehet velem van a baj, de nekem abszolút nem jön be ez a babarózsaszín.
Olyan nincs, hogy valamilyen témában ne lenne PH topic! :)
-
rii
nagyúr
válasz Pinya007 #7083 üzenetére
akkó'má' ketten vagyunk, de ne mondd el senkinek, mer'engem megőnek
váznak nekem ez a gyere be (:
meg még ezek
link
színre ez a leguccsó (:amúgymeg az esősidő'monnnyon le ,-(
3 napos hétvége hogy indul? takonyidő[ Szerkesztve ]
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Ariadne #7072 üzenetére
Köszönöm válaszod, én is az Exquisite-t néztem ki, csak a DSC változatát. Nemtudom esetleg mire kell ennél figyelni illetve miben gyenge ez a bájszikül PL egy Dema Imperia -hoz képest ami elvileg jóval gyengébben felszerelt.
Ekkora különbsége jelent árban a márka?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
becuszabi
aktív tag
-
raczger
őstag
nagyon zsírosak ezek a vario vázak! haveromnak is majdnem lett ilyenje, de vegül maradt az umf-nél, és azt fejleszti
takonyidőről, tegnap egész jó idő volt szerintem, legalábbis mi mentünk hegyre terepezni, és nem volt túl nagy sár, igaz inkább köves terepen mentünk, sőt még egy kis havat is láttunk, na meg megint íírtották a fákat
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Ariadne
őstag
válasz Ferdzsoo #7085 üzenetére
A Dema meg a Kelly's hasonló cégek, a Kelly'st Szlovákiában gyártják (izé, rakják össze ), a Demát meg Csehországban.
Hosszabb távú tapasztalatok szerint Kelly'seknél az egy-két évvel ezelőtti felsőkategóriás montiknál volt pár váztörés (rossz vázszettre bökhettek a katalógusban abban az évben), de akit ismerek, mindenkinek kicserélték. Barátom kifogott egy különösen szerencsétlen Wandalt, aminek több baja is volt/van, most várjuk a vázcserét, eddig nagyon rendesek az ügyintézésnél. Még két össztelós tulajról tudok, egyiküknek sincs hasonló gondja. Az Exquisite váza ugyanannak tűnik, mint az én 2006-osom, ezzel soha semmi baj nem volt, összesen a gyári hátsó külsőgumi ment szét oldalt, tavaly március 15-én (nyertem pár km tavaszi erdei sétát vele), de azért amúgy sem rajongtam. Kb. ennyit tudok a "sötét oldalról", a Demát nem ismerem ilyen szempontból.
Nem tudom, milyen magas vagy, az is számíthat, mert 17-esből nincs tárcsafékes, sőt tárcsafékszem sincs a vázon. 173 vagyok, és a 17-es kb. jó, talán egy picit kicsi, de kényelmes."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
A mindenkori elérhetetlen kedvenc Santa Cruz Nomad, persze kizárólag a tavaly elérhető anodizált fémszínben. Terminátor bringa, úgy nézett ki, mintha folyékony fémből lenne.
De tetszenek a te tippjeid is, főleg a fehér.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz becuszabi #7090 üzenetére
Megfelelő anyagi háttér és megfelelő hegyek esetén. Szerintem.
Egyébként azóta pont találtam egy furcsaságot - összehajtható össztelós váz Nicolai Helius, meg freeride tandem Helius Tandem. Ez utóbbi konkrétan életveszélyes egy sportág lehet... Azt a széles színválasztékot viszont igen irigylem tőlük, valszeg azért van 1000€ felett szinte minden vázuk. De legalább kapható nálnuk is - bár ez tkp nem vigasztal.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Zewa
senior tag
válasz Ferdzsoo #7053 üzenetére
Azért imperátorban van pár jó cucc más kérdés hogy k*rva drága bolt.
Kockáztattam egy kicsit és meg vettem egy szarul fogó Saint szettet. Dugattyúk nem akartak visszamenni, szarul fugott.
Friss olaj, légtelenítés, egy kis tisztitás+némi szilikon eredméyne képpen kaptam egy nagyon brutál féket! /18K/szett-V8-as tárcsákkal/
Hamarosan viszont betétek kell cserélni benne. Szerintetek jó lesz a BBB is vagy inkább gyárit vegyek?"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
nagyúr
BBB-k nem az igaziak. KoolStop (ebből nem tudom elérhető-e Saint-het pofa), EBC, vagy az eredeti.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Akinek szüksége van átdobóhoz való SM-AD16-os szűkítő adapterre, szóljon, mert megjött a szép új FD-M970-esem, és mivel 34.9-es a nyeregvázcsövem, nem használom az adaptert. Mindkét betétet használva a 34.9-es bilincs 28.6-os, míg csak az egyiket használva 31.8-as nyeregvázcsőhöz jó.
[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
tr00p3r
őstag
Na ma megbizonyosodtam, hogy miért nem szeretem ismeretlen szervízbe, ismeretlen szerelőhöz vinni a bringám. Végre találtam ebben a délelőtti esős szar időben egy kis időt és beraktam a bringám a kocsiba, majd elvittem Vácra a Wilkerhez. (Sajnos a Sala, akire vakon rábízom a bringám, Budakalászon van és k-nagyot kéne kerülnöm, ha hozzá szeretném vinni Gördől a bringát.)
Odaértem és mielött kiszedtem a kocsiból a kecskét, megkérdeztem, hogy van-e idejük megcsinálni. Volt. Bevittem. Elmondtam mi a kérésem / bajom. Erre jött is rögtön a srác, hogy ezzel az XT átdobóval nem fog menni az LX hajtómű. Nem tudja rendesen beállítani, bár nagyon fasza az első váltóm, de még egy újabb LX-el is jobban járnék. Aztán, hogy inkább Sram marokváltót kénehasználnom, mert az mikrokapcsolós és jobb mint a mostani XTR. Nem szeretem, ha egyből hülyének néznek és ha egyből azzal kezdik, hogy ez így nem is jó és mi lenne nekem a legjobb. Mondtam, hogy minden maradt a régi, ahogy az előző vázon volt és tökéletesen működött, csak a vázat cseréltem le. Hát jó, de akkor is. Akkor utána, mielött elvitte volna a hátra mondja, hogy miért van a hátsó fék bovdenje házban és hol vannak a szűkítők? Mondtam, hogy nem volt hozzá és, hogy a váz egy zsír új bringa szétszedéséből származik. "Akkor is járt volna hozzá!"mondja a srác. Azt mondta 10 perc, ehhez képest majdnem volt vagy 25. Aztán kifizettem 800 pénzt, ami ugye nem sok. Adtam volna 200 Forintot jatnak, tehát egy ezrest, de másodszorra sem fogadta el.
Nem értem, hogy miért kezdi azzal, hogy ez így nem fog működni és hogy bár nagyon fasza 94-96 körüli XT átdobó, de ma már egy LX is jobb ennél. Meg hogy ezzel nem lesz sima az első váltás és terhelés alatt nem fog működni?! És különben is inkább Top Swing-es legyen a kövekező. Az is igaz, hogy a hátsót viszont úgy állította be, vagy éppen nem, hogy 3. kis fogaskeréktől felfelé késve / lassan ugrik fel a lánc. Ezek a cuccok tökéletesen mentek az előző vázon. Miért van az, hogy az akiben megbízom és nem elfogultságból mondom, de a srác addig basztatja amíg nem megy "zsírozottan" a váltás és azok a dolgok amiket kérek, hogy megnézzen?!
Amúgy kész van a kecske és már mentem is vele párszáz métert a fiam társaságában a délutáni jobb időben. Alig várom, hogy elvihessem egy nagy körre. Képek Ami még nagyon hiányzik egy JÓ villa, de az sajnos várat magára. Talán jövőre, vagy hacsak nem lesz valami kihagyhatatlan ajánlat, amihez nem kell kezes vagy adóstárs...
[ Szerkesztve ]
-
ponti_ak
addikt
válasz Ariadne #7089 üzenetére
Heheh.. "Mimetikus Polialoid" Szép ez a bicó amúgy.
Más: HELP! Segítsetek villát választani, kérlek!
Az X-Factor-ban RS akció van, és nem tudom hogy melyik legyen.. Egy Recon Race (a Recon-ból a legjobb), vagy az SL (közepes verzió) esetleg a Reba legalsó, SL típusa? Vagy elég lenne esetleg a Tora 318 is.. ?
Köszi!!!
Aktív témák
Hirdetés
- Metal topik
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vodafone mobilszolgáltatások
- PlayStation 5
- Elnyomja a riválisokat a Visa, beperelte az USA
- Xbox Series X|S
- A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
- Hivatalosan is bejelentették a Horizon Zero Dawn Remasteredet
- Assetto Corsa
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- HP OMEN Gamer Tervező Vágó Laptop 15,6" -40% Ryzen 5 5600H 16/512 RTX 3060 6GB FHD 144Hz!
- Intertek CM-118-A1 filteres kávéfőző
- Philips Senseo HD 6553 /59 /f párnás kávéfőző.
- Új Asus Rog Strix G15 Gamer Tervező Laptop 15,6 -30% Brutál Ryzen 7 6800HS 16/512 RTX 3050 FHD 300Hz
- HP OMEN Transcend 14-fb0796ng - ÚJ 14" OLED GAMER notebook - Intel Core Ultra 9 185H, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen