Igen mutatós bringa.
Nem fáj a szived a sebességfokozatokért?
"Aki szívből él, az élből szív"
Igen mutatós bringa.
Nem fáj a szived a sebességfokozatokért?
"Aki szívből él, az élből szív"
megjott a vaz.
gyorsan egymasmelle raktam az uj alkatreszeket es lefotoztam, remelem jol fog majd kinezni egeszben...
ez a manitu radium rl milyen kategoria tagok kozott? mit tud vagy nem tud?
mod: a kep nem a legjobb, majd megprobalok masikat, csak most a nyaralas a tema, a cangazasnak kuss van itthon
szal nem lesz osszerakva sem csak ket het mulva kb.
[ Szerkesztve ]
Egy jó nőt meghódítani, és nem elmesélni olyan, mint titokban átúszni a Csendes-óceánt.
hogyaménkűverjenbelé!! szép, nagyon szép. vigyázz rá és jó sok km-t vele!
Biztos, hogy nagyon jól fog kinézni együtt (még így külön is nagyon-nagyon-nagyon ütős összeállítás)
A rugóstag meg korrekt: levegő ráfújás a rugózás keménységének beállítására, visszaút csillapítás a tekerentyűvel, lockout a kis karral, ennyi már elég a boldogsághoz
"Aki szívből él, az élből szív"
Sajnos ezeket se nagyon akarják árulni.
külön külön hogy lehet valami jó össze állitás? nemértelek apa
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
külön=nem összerakva...csak így egymás mellé dobálva...mos' méé' kóstolgacc?
"Aki szívből él, az élből szív"
Lenne egy kérdésem, bocsánat ha nOOb.
Normális e az hogy egy 24 sebességes crossbringánál elöl ha a középső tárcsán van a lánc, hátul nem tudom végigjátszani a fogaskerekeket annélkül hogy a legkisebb és a legnagyobb kerekekhez érve elől már hozzáér a lánc a váltó keretéhez és emiatt kretyereg.
21-esemen teljesen végig lehetett használni annélkül hogy hozzáért volna, mondjuk ott más volt az első váltó, ott aprólagosan lehetett belőni és így el lehetett kicsit csúsztatni elől hogy ne kecseregjen amikor legkisebb vagy legnagyobb kereken vagyok...
Remélem érthető voltam, sajnos szakkifejezéseket nem ismerek...
szerk.: azért a kretyereg és a kecsereg az ott van...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Simán elképzelhető, főleg a kisebbeknél szokott gond lenni.
(mondjuk a "nagykönyv" szerint úgy kéne használni, hogy a kis tányérral a 3 hátsó legnagyobbat (max. még a négyest), középső tányérral, mondjuk (2),3,4,5,6,(7), nagytányérral meg (4),5,6,7,8, (9 ha lenne))
Jó reggelt Szaktársak!
Tegnap meg ma elég sok minden került hozzám és ezekről szeretnék véleményt kérni.
1. Szerváltam a BM apróról egy hátsó kereket azzal a céllal, hogy akkor fogom csak használni, ha görgőre rakom a bringát. Vagyis, hogy ne kelljen állandóan külsőt és belsőt cserélnem, na meg hogy másik láncot és fogassort koptassak a görgőn. 5K-ért vettem konkrétan ezt. Ennyit megért ugye? A Speed-wayben megnézettem azért és tényleg sérülés, tojás & 8as mentes a kerék. De akkor vajon miért ilyen olcsó? Csak a felni 13K elvben. A srác azt mondta, hogy azért is ilyen olcsó, mert az agy nem iparis. Én meg sima csapágyakhoz nagykerár alatt hozzájutok, így ez nekem nem gond. De a Gyuri a Speed-way-ben azt mondta, hogy a csapágyak is rendben vannak (érzésre).
2. Vettem szintén az aprón egy 9es LX sort ehhez a kerékhez, igaz még nem jött meg. Azt mondta a srác, hogy max 300-400 km van benne. +K-t ez is megért úgy gondolom.
3. Van otthon egy használt IG70-es láncom, amit szintén az edzéshez használok majd.
4. Ugyancsak a Speed-way-ben vettem még egy Specialized FATBOY külsőt. 26" x 1,25-ös. Ez is az előbb említett hátsó kerékhez. Ezen amúgy gondolkodtam, hogy beszerzek még 2-őt és azzal járom majd a várost. Az egyik klub-társam TREK-jén láttam ilyet elől-hátul és azt mondta városba nagyon jó. Amúgy ez nedves úton nem életveszély?
Szóval ha én ezeket a dolgokat összeapplikálom és a görgőn használom, akkor ez árthat a hajtóművem fogainak? Túl nagy terhelés alatt nincsen gondolom, de nem akarnám a fogakat hazavágni vele. Vagy egy új lánccal jobban járnék? Kevésbé viselné meg a hajtókart?
[ Szerkesztve ]
Okés értem köszönöm, akkor megnyugodtam...
Nekem inkább a középső tányér elsó fele a zavaró 5-nél nem de a 6.-nál már ha úgy tekerek akkor vanhogy darálja elől. a 7. pedig már folyamatosan szar..,
Nembaj ilyenkor elől kel felpakolni...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Nekem is 24-esem van, ha elöl a középsőn van, akkor hátul a legynagyobb (30 fogas) is gond nélkül megy, viszont lefelé haladva max a hatost "viszi" kerregés nélkül.
Szóval nekem még a 6.-ost gond nélkül viszi, lehet, hogy nálad némi állítási gondok lehetnek.
Szervízben olcsón ránéznek.
[ Szerkesztve ]
Még valami lemaradt. Van nálam egy RS SID SL Pure Dual Air villa és elvileg a nyáron volt a Nella-ban karbantartáson ill. felülvizsgálaton. A szimeringek lettek rajta cserélve. Ma hoztam el a tulajtól és ahhoz képest, hogy mennyi idős (2002 azt hiszem) külsőleg jól néz ki. A becsúszók tip-top állapotban vannak. DE: mindkét becsúszó felületén vékonyan "áll" az olaj. Szemből nézve a baloldali lábon a becsúszó és a gumi találkozásánál is látszik az olaj. Ráadásul a piros lockout tekerentyű alatt is néha megjelenik. Nem sok, de ott van. Tehát nem ömlik....
Ez most mit jelent? Normális jelenség vagy mégsem az igazi a szimering? Vagy esetleg a szállítás közben, a dobozban, ahogy fektetve vittem eresztheti az olajat?
Most egy Judy XC Air-em van ugye és nem tudom, hogy a fentiek rendben vannak-e? Próbáltam valahogy normálisan lefényképezni, de ez a Logitech webkamera, még ha 1,3 MP is, nem az igazi..
[ Szerkesztve ]
A püré nyílt patronos csillapítás, elég gány belsővel, mondjuk nem is mai csirke, anno az MCD elődje volt, és szeretett szétmenni. Persze egy vékony olajfilm a becsúszón még nem ok az aggodalomra, ám ha a tekerő körül is jön, az nem az igazi. Pure-nál még fontos, hogy a patron rendesen legyen légtelenítve, különben nem csillapít. Itt találod a szervizmanuált.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Akkor ezzel lehet valamit csinálni, hogy jó legyen vagy inkább hagyjam a francba? Párhuzamos fórumokon írogatunk?!
Szóval érdemes vele foglalkozni vagy nem? 35K lenne az ára neki. Szerinted vizsgáltassam felül mielőtt döntök?
[ Szerkesztve ]
Én nem venném meg, ha menet közben is ereszti az olajat, nem túl olcsó hozzá egy javító kit. Mondjuk azért megnézném beépítve.
Ja.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Az lehet, hogy a fektetés miatt ereszt? Csak, mert hogy írtad, hogy ereszt-e menet közben?! Akkor nem éri meg a 35K-t, ha még utána jócskán rá kell költeni. A szervízmanualt köszi, de én nem fognék hozzá semmiképpen.
Amúgy a vékony olaj film azt jelenti, hogy ezek általában olajosak működés közben?
Igen, persze egy leheletfinom olajréteget kell elképzelni, nem tocsogást. Ha porban mész, az olajfilm és a a por helyes kis vonalakat húz a becsúszóra, ez nonrmális jelenség az olajcsillapítású telóknál.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Ezesetben lehet, hogy nincs gond. Mivel egy kartondobozban volt és az ugye lehet poros belülről. Ha megnézted a képeket a 3. képen látszik egy kicsit két ilyen, általad említett, kör ill. vonal. Nem tocsog az olajban a becsúszó. Megnézem, hogy most van-e valami rajta, mert órák óta áll a dobozban.....
[url=http://kepfeltoltes.pirateclub.hu/pics/Picture+18.jpg][img]http://kepfeltoltes.pirateclub.hu/thumbs/Picture+18.jpg[/img][/url]
Most sem a becsúszón nincs, értelemszerűen, sem a tekerentyűnél olaj. Amúgy említetted, hogy nem egy mai darab és, hogy ezek az SL-ek elő-szeretettel esnek szét. Szar széria volt?
[ Szerkesztve ]
[ Szerkesztve ]
Nem az SL-ek, hanem a Pure. Szerelték Duke-ba, is meg még jónéhány RS-be.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Akkor azt mondod, hogy nem érdemes vele vesződni?
Én nem vennék Pure-os telót. Ez nem jelenti azt, hogy rossz, csak elég sok meghibásodott. Ettől persze az adott darab nem lesz rossz, csakhát, no. Nem tudom világos-e.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Hm.... Értem. Akkor visszaadom a tulajnak. Olcsó húsnak....
nem mindig, az én 2003-as sid race telóm 30k volt és rendesen működik
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
ma egyszál topban futott egy lány a keróút mellett O.o
maj'nem ledaráltam a demszky-oszlopokat
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
kb nyár közepéig fog fájni, ugyanis akkor komplett Ultegra SL szett
mindenkinek köszi a gratulációkat
rii: összesen egyszál top, vagy azért volt alul is valami?
[ Szerkesztve ]
"hát, EZT a verziót kihagynám, nem mintha utálnám Jókerpapát, csak Ő nekem már, khmm, nem elég filigrán, túl férfi és semennyire sem bari... "By Bolondember
szembe jött, és csak annyit láttam, hogy váltól lefele villan a karja a fák közt (:
aszt'már'nem'tom, hogy a legdemokratikusabb ruhadarbb ott volt-e még a top alatt (:
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
[ Szerkesztve ]
"hát, EZT a verziót kihagynám, nem mintha utálnám Jókerpapát, csak Ő nekem már, khmm, nem elég filigrán, túl férfi és semennyire sem bari... "By Bolondember
Azért nem árt vigyázni, engem megtréfált az idő, de nem nevettem. Kis meghűlés lett a vége.
Üzenet az agynak: inkább egy réteggel több, mint kevesebb!
Olyan nincs, hogy valamilyen témában ne lenne PH topic! :)
Eladó lehet ha van rá érdeklődő,egy 2003-as Mongoose.Nem ugráltam vele csak tekertem.(azt is kb 6-7 hónapig )Érdeklődni privibe!
Áve Emberek!
Rákerestem, de nem lelt a kereső, úgyhogy:
Az lenne a kérdésem, hogy ki milyen külsőleszedőt használ? Nekem jelenleg (és SOS-ben) 1,25-ös - ráadásul derótperemes - Continental külsőhöz kellene valami izmosabb darab, mert a Marikó ezer éves műanyag-gumi termékei lópikulát se érnek, a csavarhúzó meg kilikassza a belsőt. Egyébként le kellene szedni (Mavic felniken vannak), mert már egyszer felkínlódtam őket. Az első belső úgy tűnik, kilyukadt, meg kéne reparálni.
Azon is filóztam végső elkeseredésemben, hogy CNC-ztetek pár (3-4 db) saját agyszüleményt, de ha van bevált gyári, akkor ne kíméljetek. (persze ár is érdekel)
Kösz!
[ Szerkesztve ]
Örülj ifjú ember a fiatalságodnak! (A prédikátor könyve)
van egy iszonyat jó leszedő. sajnos nem tudom mi a neve, de citromsárga színe van és viszonylag szélesnek mondható, műanyagból van (200-300 ft /db az itteni bicikliboltban), ezzel eddig bármilyen külsőt sikerült könnyedén leszednem
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
jön valaki ma Tahiba az időfutamra?
én fél 11-kor indulok Budaörsről
Rumot minden pohárba! | https://rumnagykovet.hu/
hogy lehet a legkönyebben eljutni a Hármashatárhegyre a nyóckerből?
Szevasztok bringások
Ezt ismeri valaki?:[link]
Nem egy mai darab
Full olaj-levegő.
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
én kiakartam menni, kb 2 perc és ott lennék, de elfelejtettem, hogy ma lesz pedig Tahiban lakok
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
Nézőként, drukkerként ott voltam, két ismerős indult. Szép bringák voltak mindenfele, legalább annyi, mint az expón. Viszont délutánra felélénkült a szél, aki később indult, nem lehetett túl előnyös...
Ezzel a 71 km-rel együtt a hétvégén 125 km-t mentem, egy kis edzős mászás terepen meg egy kis edzős távolság aszfalton. Jól esett.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Nekem fekete Tip-Top gumileszedőim vannak már vagy 8-10 éve ugyanaz a kettő, szettben vettem, foltokkal ragasztóval,, sőt még két patronos sűrített levegő is volt hozzá (még mindíg megvannak) stb. Mindíg azt hiszem, hogy most fog eltörni, de eddig még sosem volt baja, pedig megszenvedtünk már 20C-s gumikkal is
Van még a kék Schwalbe, mindenhol árulják, sokan dícsérik.
Vasárnap láttam egy srácot, olyan pink epic-je volt, mint az ismerősödnek. (fehér fox, pink epic)
Védd a fákat, egyél hódot!
Ha Pilis volt, akkor ő volt az, voltak akkor túrázni. Legalábbis én még nem láttam másik ilyet (bár elvileg van), csak egy M-es vázat az expón.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Jaj, az expón és is láttam...hát élőben még durvább
"Aki szívből él, az élből szív"
Felnire felcsapódott olajat mivel lehet szépen letakarítani úgy, hogy a gumit ne kelljen levennem? Bmx Powa! Fantasztikus lett az egysebességes géped! Kb. mennyiből lehet összehozni egy ilyet??
[ Szerkesztve ]
Mosószeres-vizes szivacs, az a gumit sem bántja...vagy folttisztító benzin (vegyibolt), sebbenzin (patika), körömlakk lemosó (barátnő piperetáskája), de akkor egy kis törlőkendővel kell szórakozni (bár a külső elvileg kibirja, de biztos, ami biztos).
"Aki szívből él, az élből szív"
Sztok Kolleginák és Kollégák!
Ma vagyok először bringával a városban, már az új vázzal persze. Sajnos a vázról illetve az új összeállításról nem tudok érdemben nyilatkozni, mert azzal voltam elfoglalva, hogy 180-200 között ugrált a pulzusom!
Ennyit tesz a téli semmittevés.
1,5 hónap múlva meg Szilvásvárad maraton.
Fasza lesz!
Amúgy a bringa szép és jó. A hátsó váltóm lehetne finomabb. Kéne mennem egy rendes edzőkört, hogy érdemben tudjak véleményt alkotni.
Az EXPO-ra sajnos nem jutottam ki. Családos-kertesházas-kétgyerekesapás sors. Így pl. vasáranap a gyönyörű időben is kerítés lábazatot építettem.
Én a váltókarnál lévő beállítócsavarral, menet közben, le-fel váltogatva szoktam a végső beállítást elvégezni (akkor már nagyon keveset kell tekerni rajta).
"Aki szívből él, az élből szív"
Ha nagyon szeretél venni hozzá valamit akkor:[link]
Én csavarhuzóval szoktam. Eddig egyszer nem volt olyan hogy kilyukasztottam volna a belsőt.. /Kis gyakorlat után megy.../
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
Csavarhúzó?
...én még a fém leszedőket se szeretem...ha nagyon szorosan van fent a külső, akkor még azok is hajlamosak nyomot hagyni a felnin
"Aki szívből él, az élből szív"