Engem nem zavar a hasonlóság
"Aki szívből él, az élből szív"
Engem nem zavar a hasonlóság
"Aki szívből él, az élből szív"
Egyébként a profi DH versenyzők nem nagyon fékeznek, de legalábbis igyekszenek minimalizálni. Steve Peat többszörös DH bajnok pl. Hope Mini-vel nyomja, ami ugye a Hope legkisebb tárcsaféke. Gracia szerint meg csak a b*zik fékeznek. Ő személyes kedvencem a stílusa miatt.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
"Gracia szerint meg csak a b*zik fékeznek."
Majd ezt mondom a rendőrnek is, ha esetleg elkapnak motorral. Ez nagy duma
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
" .... Gracia szerint meg csak a b*zik fékeznek. .... "
DZSÍÍÍZÁSSSSZZZZ akkor eddig látens b*zi voltam most meg már felnyitották a szemem
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
elől? egy Hayes MX4
[ Szerkesztve ]
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
Cedric Gracia nagyon komolyan tolja, ha jól tudom, benne is van az összes NWD-ben, és mindegyikben páratlanul szerepel!
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
Akkor hátul az erősebb olajos lesz? Végülis aszfalton mindegy. Terepre fordított felállás ésszerűbb lenne.
Más:
Cedric Gracia NWD 8-ban is nagy volt! Mondjuk én nézni szeretem csak. Ez már túl extrém nekem!
Olyan nincs, hogy valamilyen témában ne lenne PH topic! :)
én a párti vagyok, hogy elôl elég a gyengusz fék
persze nem szándékos választás volt
most bevittem generálra, meg mondtam, hogy tegyék belya faszányos telót, mondták, hoghy a v-fék -nek nincs kialakítva a telón hely, így tárcsás lehet csak. És akkor mondtam, hogy jóvan. Ez tették rá 10.000ért
de régebben is az elsô fékpofákat elég nagy távra hagytuk a versenyen.
[ Szerkesztve ]
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
Én is kb így építgettem bringám idáig, teljesen értelek.
Olyan nincs, hogy valamilyen témában ne lenne PH topic! :)
CAPRINE HIGHLANDER (vagymi... (C)) váza van havernak
1. 20 cm-es nyakú teló belemegy?
2. elsô váltót
3. hátdó váltót
4- stücnit
5. hajtószárt
6. hajtókart
7. csapágyat
tudnátok lécci ajánlani hozzá?
mikor látják, hogy milyen cuccokat vakerolok a kerómhoz, asziszik, hogy értek hozzá
mondom nem-nem, csak megkérdem itt, oszt monnnyák'kérdezd már meg eszt'is
de legalább pörög a topik
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
Obligát első kérdés: mennyiért?
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
nagyon jó és jogos az elsô kérdés
válaszoln nem merek
mer'bár jól keres, még null pézbôl' akarja kihozni
úhyhogy erre most nefigyeljünk
ami ajánlotok, azt az infót adom tovább (:
az én régi telómat el is kérte már ...
ami már akkor se volt jó, mikor megvettem
valami RS racing, vagy SunTor, nemistommár
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
Óhogyaza!
Nagyon szép darab!
Én is fejlesztgettem kicsit a bringán, igaz nem ekkorát
Kapott WCS kormányszarvakat, VDO 12.6 órácskát Tegnap este ki is próbáltam, nem volt túl meleg az idő, de jól esett az a 25km így lefekvés előtt
Nincs oda nem illő alkatrész, csak gyenge felhasználó
Róka, ráadásul fehér... Most nagyon utálunk páran szerintem. Használd egészséggel, nyűdd ezerrel!
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Szép és jó villa! Vázat is vettél már?
[ Szerkesztve ]
Olyan nincs, hogy valamilyen témában ne lenne PH topic! :)
Minden Fox-tulajdonos monnyon le
gratula hozzá
"Aki szívből él, az élből szív"
Tényleg: Ned filmet megnézted már?
[ Szerkesztve ]
Nah így pár hét után egész jól muzsikál a gép
Volt egy km órám feltettem azt is, beállítottam a kerékátmérőt is, az órát is. De valahogy nem mér, igaz nem mentem ki vele, csak meghajtottam az első kereket, de nem mér.
Vmi ötlet?
„Aki barátot talál, kincset talál."
A küllőre szerelt kis mágnes elég közel van az érzékelőhöz? Vezetékes, vagy vezetéknélküli a kapcsolat az óra és az érzékelő között?
"Aki szívből él, az élből szív"
Megvan, meg van a probléma, az érzékelőn két szenzor van, fent és lent, közeltettem az alsóhoz, mert eddig a kettő között volt és ott nem mért, most már mér, nagyon fain, holnap ki is próbálom
„Aki barátot talál, kincset talál."
igen, talaltam az ebay-en egy curtis vazat, ami gyakorlatilag ugyan az mint a radon vaz.
ez nem az en cangam, de a vaz ilyen lesz: [link]
elvileg ez egy az egyben radon vaz: [link]
remelem par napon belul megjon ez is.
Egy jó nőt meghódítani, és nem elmesélni olyan, mint titokban átúszni a Csendes-óceánt.
Nagyon jó bicó lesz, az tuti (a képen lévő is nagyon ott van a szeren, csakhát azok a fura szinű csavarok, bowdenházak, stb )
"Aki szívből él, az élből szív"
jónak néz ki a váz, hát még a teló szerintem mindenkinek az álomtelója egy szép fehér fox, csak hát pénztárcagyilkos
néztem azokat a vázakat ott a linken, és nagyon jó árban vannak, és tuti, hogy sokat bírhat
grat a telóhoz!
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
kicsit tulvarialta a srac a dolgot asszem
Egy jó nőt meghódítani, és nem elmesélni olyan, mint titokban átúszni a Csendes-óceánt.
"srác"?...ajjaj
"Aki szívből él, az élből szív"
Gratula a szép villádhoz!!!
Az a komplett Curtis kicsit chopperes, tökig kitekert Rebával, oda elég lenne egy 80mm is...
Védd a fákat, egyél hódot!
nem tudom milyen lesz a 100mm-es feher fox-xal, remelem nem lesz ugyan ilyen idetlen kinezete
Egy jó nőt meghódítani, és nem elmesélni olyan, mint titokban átúszni a Csendes-óceánt.
Te is lány tulajra tippeltél? Azt hiszem, ez alapján megváltoztatom a nézeteimet, és már nem akarok a bringámba piros agyat meg piros nyeregcsőbilincset. A váz viszont magában szép.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
szherintem szép az a keró, úgyahogy, jó hogy össze vannak válogatva hozzá az alkatrészek, hogy a piros, meg fekete legyen csak.
különlegessé teszi. de izlések és pofonok, egy biztos: a kosz nagyban rontani fogja az összhatást, ... jobban, mint egy olyan kerón, ami nincs így a küllemre kihegyezve
jamegizé ....
ha beüt a ménykű' akkor hogy kell leszedni a tárcsafékes kereket? ;-(
meg erre kérnék szípön egy áppot ... #6960
[ Szerkesztve ]
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
ha elnegedett kézzel megyek, akkor ferde a keró alattam
a szervíz előt ez még nem így volt
ferdén avn betéve a kerék? vgy fordítva az első?
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
Passz, akár lány, akár fiú a tulaj, érdekes ízlése van. A bringás lányokra általában nem jellemző a barbis ízlésvilág, még akkor sem, ha egyébként fontos az esztétikum.
Egyszer (csak úgy próbaképpen), megmutattam a barátnőmnek ezt a Merida vázat. A szine alapján egyből el lettem küldve a fenébe
A te fehér-piros vázadhoz jól mutatnának a piros alkatrészek (de a rendes piros, nem ez a bugyi-lila), mert nem ütne el tőle...de itt ...vagy velem van baj
"Aki szívből él, az élből szív"
A tárcsafékes kereket elég nehéz fordítva betenni (feltünés nélkül), de ha ferdén teszik vissza, az is látványos, mert a kerék nem lesz egyenlő távolságokra a villa száraitól. Lazítsd meg gyorszárat, mozgasd meg a kereket, hátha visszaugrik a helyére (de akkor abba a szervízbe ne is menj többet, ha így adták vissza a kerót).
A tárcsafékes kereket ugyanúgy kell (ugyanazokkal a mozdulatokkal) kiszedni a helyéről, maximum arra kell figyelni, hogy amíg a tárcsa ki nem kerül a fékpofák közül, addig nem szabad elfordítani a kereket ez eredeti síkjából, mert ha megszorul és erőlteted elhajlíthatod a tárcsát.
"Aki szívből él, az élből szív"
Pár kérdés:
- Teló becsúszó kenésére a műszerolaj is megfelelő?
- Stücni alá az a kb. fél centis gyűrű szükséges, anélkül is fel lehet tenni?
- A tárcsafékem nagyobb sebességnél érezhetően akadozva fog, ez mitől lehet?
Ha nem bántja a tömítés anyagát, akkor jó...bár én teflonos spray-t szoktam ráfújni, mivel a sűrű olajat úgyis letúrja a becsúszóról a szimering, a könnyen terülő, hígan folyó kenőanyagnak viszont nagyobb esélye van bekerülni a szorosan érintkező felületek közé
A hézagoló alátétre gondoltál? Van abból több méret is és azért lehet rá szükség, hogy a kormányfej kupakja a villanyak vége fölé kerüljön...vagy ha a másik szemszögből nézzük, a villanyak vége kerüljön a kormányfej felső pereme alá (hiszen csak így lehet összehúzni szorosra a kormánycsapágyat). Ha a villanyak pontosan le van vágva, akkor nem kell alátét, de mivel a bringák homlokcsöve nem egyforma méretű, nem szokás pontosan levágni, mert akkor nem biztos, hogy jó lesz egy másik (pl. hosszabb homlokcsövű) vázba.
Nincs meghajolva a tárcsa? Csavarok meg vannak húzva? Egy kölcsön tárcsával is ki lehetne próbálni.
"Aki szívből él, az élből szív"
Pedig az a Merida nem is csúnya, nekem tetszik. Legtöbb lányismerősöm egyébként a piros bringára bukik. Khm, én is.
Poén azért ennek fényében, hogy egy fiú ismerős a tulaja az országban lévő néhány pink speci Epic egyikének, és ő direkt vette ezt a színt - ahogy Azazello, ő is valami különlegeset szeretett volna. Hát sikerült neki egyedit venni, az biztos. Viszont legalább fekete rajta minden más alkatrész (kivéve egy fehér rókát elöl), és bár élőben elsőre mellbevágó a színe (echte barbi rózsaszín), de nem néz ki rosszul és nagyon feltűnő.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
szervíz előtt még nem volt tárcsafékes.... igaz, akkor még nem is ez a kerék volt benne ...
úgyis mennem kell vissza utánállítanak még 30km ha lement ....
ferde lenne a mostani kerék ?
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
Igy látatlanban nehéz megmondani, de ha a kerék nincs pontosan a villaszárak között, akkor igen, ferde.
"Aki szívből él, az élből szív"
Az olajra ezért is kérdeztem rá, mert úgy látom nem sok érteleme van, hiszen a szimering úgysem enged be belőle semmit, ilyen spray-t viszont nézek valahol.
Én most ezeket a hézagoló gyűrűket (2db) a kormányfej felé tettem, mert ha alatta vannak elég magasan van nekem a kormány, nem valami szép látvány így, de nem akarok már többet vágni a villanyakból.
A tárcsán a csavarok meg vannak húzva, a tárcsa még új, már néztem, hogy nem-e hajlott, de még ránézek még 1x.
Ajánlatos egyáltalán kenni a becsúszókat?
Akitől én vettem telómat azt mondta, hogy használat után tisztítsam le becsúszót és nagyon vékony rétegben kenjem be valami finom zsírral. A Marzocchi használati utasítás, csak azt írja, hogy minden hasnzálat után finoman tisztítsam le a becsuszókat és ezt mondta szervizes srác is aki nemrég olajat cserélt benne.
Olyan nincs, hogy valamilyen témában ne lenne PH topic! :)
Sztok Kolleginák és Kollégák!
Az én bringám is 95%-ban kész van. A beállítások még hátra vannak, de amúgy egyben van. Képem még nincs róla, amint szerzek egy kölcsön gépet teszek fel.
1 kérdésem azért volna: ki mivel védi a láncvilláját? Mivel ez az igazi első, teljesen új, vázam szeretném esztétikailag is rendben tartani és nem szeretném, ha az első tekerés után össze lenne verve a láncvilla. Igazából valami vastagabb neoprén védőre vágynék. Az előző vázamon volt egy rövidebb (és elég vékony) LizardSkins védő, de az a Pyxis Team vaskosabb csövére kevés. Belsővel nem szívesen csúfítanám. Tud valaki valahol valami jó védelmet? Leginkább feketét....
[ Szerkesztve ]
Igen, akartam is írni, hogy a kormánymagasság beállítása miatt egyaránt mehet alulra és felülre is, egy a lényeg, hogy a hézagolók és a kormányfej együttes magassága több legyen, mint a villanyak kormánycsapágy fölötti része.
Lehetséges, hogy még nincs rendesen összekopva a fékpofa és a tárcsa?
"Aki szívből él, az élből szív"
Bringamosás után azt tapasztaltam, hogy kicsit nyikorog a becsúszó és a szimering, én ilyenkor fújom be kenőanyaggal, egyébként csak letörlöm a koszt. A telóm becsúszói teflon bevonatúak, a kenés nem különösebben segít rajta (alapból jó csúszik).
"Aki szívből él, az élből szív"
Dombornyomásos fekete BBB? (Teljesen fekete, mint az alsó képen.) Nem tudom, ez túl egyszerű-e, nálunk két bringán három ilyen van vagy két éve, és nincs velük gond. Igaz időnként ki szoktuk mosni, hogy az esetleg alá kerülő por ne karcolja össze a vázat.
Várjuk a képeket.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Sziasztok!
Segítsetek hogy hol tudok én olyan adaptert találni, ami shimano m495-höz jó, és 160-ról, 203-ra alakít?Ebikeban csak 180-hoz való van, 203-as sehol nincsen, addig meg nem tudok bringázni, míg nincs fék.
Minden ötödik ember kínai. Mi is öten vagyunk a családban, tehát valaki kínai. Lehet apu, vagy anyu. Lehet a bátyám Sanyi, vagy az öcsém Ho-Xiao-Pen. Szerintem Sanyi az.
Én sima bikepositive láncvillavédővel védem, 999ft bármely bringaboltban, és teljesen jó.
Minden ötödik ember kínai. Mi is öten vagyunk a családban, tehát valaki kínai. Lehet apu, vagy anyu. Lehet a bátyám Sanyi, vagy az öcsém Ho-Xiao-Pen. Szerintem Sanyi az.
Enyém is teflon bevonatú, nyikorogni nem szokott mosás után sem, úgyhogy én ezennel felhagytam becsúszó kenéssel!
tr00p3r: neoprén láncvillavédőt használok én is, bevállt! BBB, B+ ezeket 1k alatt megkapod. Váz azon részeire ahol bowdennel érintkezik és le tudja dörzöslni festéket dekorboltban kapható átlátszó öntapadós fóliát használok. Könnyű vele bánni, olcsó (pár 100 HUF métere) és hatékonyan véd.
Olyan nincs, hogy valamilyen témában ne lenne PH topic! :)
Kis dolog, de érdemes megtenni: közvetlenül a fólia felrakása előtt fültisztító pálcikára cseppentett tiszta alkohollal megkezelni a ragasztandó felületet, és további tapizás nélkül felrakni a foltot, akkor jobban tart.
Mármint ez tr00p3nek ment, te már túl vagy rajta.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Köszi, pont jó volna, csak az ebike-ot nem szeretem, mert mire ideér postán a duplájába kerül a cucc. Amúgy nem kell, hogy csilli-villi legyen, csak jó vastak és védje a láncvillát. A Pyxis Team hátsó 3szögének az alsó-csöve elég masszív. Amúgy ez milyen vastag?
[ Szerkesztve ]