Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • goom

    senior tag

    Talán maradhat...? Egy barista, Dritan Alsela oldalán olvastam:

    A Starbucks kezdte az egészet - a szirupok, a Pumpkin Spice Latte, a karamell álmok, minden édes hülyeség, aminek semmi köze a kávéhoz. Aztán az összes többi lánc vakon, lélek nélkül követte, gondolván, hogy ez a sikerhez vezető út. Nagyobbak, hangosabbak, üresebbek lettek. Zsebeiket megtömték, azt biztos megadhatjuk nekik, de eladták a kávé lelkét - műanyag ízesítésre, cukorra, hamis trendekre cserélték. Most a Starbucks bezárja a boltokat, a Coca-Cola el akarja adni a Costa Coffee-t - 3,9 milliárd fontért megvették, és még a felét sem tudják visszakapni, mert már senkinek sem kell ez a műanyag kávékultúra. És ez még csak a kezdet - mások is követni fogják, mert ennek a korszaknak vége. A marketing korszaka, kamu történetek, tökszirupok, epres matcha turmixok és cukor identitás. A Matcha volt az utolsó csepp a pohárban – az utolsó zöld kifogás arra, hogy spirituálisnak tettesd magad, miközben teljesen elfelejted, honnan jön a kávé. De most már vége. Most rajtunk a sor. Most azok beszélnek újra, akik ténylegesen főzik a kávét - akik megsütik, megszagolják, megérzik, megélik. Nincs szükségünk trendekre. Nincs szükségünk influenszerekre. Nincs szükségünk csillámos poharakra vagy műmosolyokra. Újra szükségünk van szívre, mesterségre és őszinteségre. A kávé kávé marad - fekete, erős, őszinte, emberi. A nagyfiúk megtömték a zsebüket, most már mehetnek. Visszavesszük. Vissza a gyökerekhez. Vissza a helyiekhez. Vissza a babokhoz. Tiszteld a babot! Mindig.

Új hozzászólás Aktív témák