Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#951) jasszer válasza Cb-kiskakas (#949) üzenetére


jasszer
senior tag

Koszi sracok a valaszokat, igazabol mindenkeppen C+E vagy D lesz a tortenet vege, de addig nem akarom magam komoly koltsegekbe verni amig nem bizonyosodok meg arrol hogy jo sofor leszek... Legyen meg eloszor a C, aztan majd megkerdezem az oktatot hogy szerinte erdemes-e tovabb menni.

Apokalipszis? Ezeknek?!

(#952) Carlo009 válasza jasszer (#951) üzenetére


Carlo009
tag

Szia!
Én beugró sofőr vagyok. Csak helyettesítek ha valaki lebetegszik vagy elmegy szabira.
Nemzetközibe járok,idén Szept.1.-én Egyetemre megyek Szegedre,levelező oktatásra és ez mellett tovább akarok sofőrködni egy hónapban 1-2 hetet. :U

(#953) jasszer válasza Carlo009 (#952) üzenetére


jasszer
senior tag

Wow, na valami ilyesmire gondoltam... Gondolom Te potkocsival nyomatod. Mik a kereseti lehetosegek igy, ha nem vagyok indiszkret?

Apokalipszis? Ezeknek?!

(#954) Carlo009 válasza jasszer (#953) üzenetére


Carlo009
tag

Szia!
Igen,nyergessel járok alkalmi szinten. De olvasd el nyugodtan a blogomat,naplómat.
Leírtam egy ilyen út élményeit. :U Sokan megkérdőjelezték,hogy igaz ez?
Nem szokásom hazudni. A fizetés nem olyan sok,én egy vidéki cégnél vagyok itt km pénz van. De gondolom a többi cégnél se sokkal jobb a helyzet. :U
Azt tanácsolhatom,ne az oktatódat kérdezd,hogy hogyan tovább!
Amit te érzel,amit elterveztél.....a hívatástudat,a késztetés...sokat számít. :U
Tanácsokat meghalgathatsz persze gyakorlott,rendes emberektől,de a végső döntést te hozd meg.
Engem sok ember itt a fórumon,bírált,kiátkozott....mindenféle hazudozónak lehordott. Ezzel saját magukat minősítik! :U
Üdv!

[ Szerkesztve ]

(#955) SPF


SPF
senior tag

Sziasztok!

Nem teljesen ide tartozik, de szerintetek kb. mennyi idő kell egy fiat ducato-t megszokni személygépkocsi után? Csak városban (Kecskemét) kellene használnom.

(#956) Carlo009 válasza SPF (#955) üzenetére


Carlo009
tag

Ez személyfüggő szerintem.
Van akinek egy nap is elég,van akinek egy élet is kevés. :)

(#957) SPF válasza Carlo009 (#956) üzenetére


SPF
senior tag

Remélem elég lesz az 1 nap :) Amúgy 10 éve vezetek napi rendszerességgel, bízom benne, hogy menni fog...

(#958) Cb-kiskakas


Cb-kiskakas
csendes tag

Carló009-nek!!!

Csáó!!!

Azt hogy valaki mit is mond róllad tojd le magasról!!! És ne tedd ezt :W

Bár én nem olvastam a blogodat, de sajnos ismerem az emberek rossz oldalát is!!!!
Amit nem látnak azt nem hiszik el!!!
Te tudod hogy igaz és ez a fontos!!! :DD
Bár ezek az oldalak erre szolgálnának vagyis hogy megosszuk tapasztalatainkat másokkal, de ez nem mindig így sül el!!!! :U
Én is tudnék mesélni hogy Ukrajnában a szemem előtt vágták el a torkát a
Holland kamionosnak de senki sem hinné el!!! :Y
Pedig még újság cikk is van rolla és rajta is vagyok mint tanú!!! :F

A lényeg ha tudod hogy igazad van harcolj az igazadért!!!

ÜDV!!!!!

(#959) MaciG válasza jasszer (#951) üzenetére


MaciG
addikt

Ezt neked kell tudnod, érezned, hogy alkalmas vagy-e sofőrnek. Persze ki lehet kérni más véleményét, és ki is kell ,de arra ne alapozz sokat, ugyanis az évek folyamán (főleg azoknál akik rengetek kilométert leróttak) mindenkiben kialakul egy vezetés stílus, és ha neked egy teljesen más stílusod van ,mint pl. az oktatódnak, akkor lehet azt mondja, hogy inkább hagyd. nekem is pl. volt aki csak rázta a fejét, hogy milyen sofőr lesz így belőlem, más meg dicsérte a vezetési stílusomat, hogy mellettem biztonságban érzi magát,stb. Egy szó ,mint 100 ,a lényeg ,hogy mindig maradj higgadt az utakon, szerintem ez a legfontosabb, és ne te akarj a legnagyobb ász lenni, főleg ne kamionnal vagy autóbusszal. Ha ez megvan akkor már csak gyakorolni kell és érezni a járművet.

BANZAII

(#960) jasszer válasza MaciG (#959) üzenetére


jasszer
senior tag

Ismet koszi mindenkinek a valaszokat.

Oszinten szolva elegge biztos vagyok magamban, egyedul az a kerdes hogy a meretekkel meg tudok-e baratkozni. Regota van jogsim de csak 3 honapja lett sajat autom, az is kint van Irorszagban a baratnomnel, ergo "B"-t sem vezettem sokat. Motorba beledaraltam viszont jopar km-t, tobbek kozott mogottem van egy Bp-London (1800 km egy 500 ccm-es gepen) novemberben, ill. egy London-Killarney (900 km egy 250-esen) most a nyaron, ergo a parkolas-centizeses helyzeteken kivul mas miatt nem aggodnek, de hogy kideruljon sajnos csak az a megoldas hogy elkezdjem a jogsit csinalni...

Mindenesetre ha tudtok valami korulbeluli osszeget mondani arra hogy orankent mennyit lehet(ne) keresni egy kezdo C+E-vel, azt szivesen vennem. :)

[ Szerkesztve ]

Apokalipszis? Ezeknek?!

(#961) Carlo009 válasza jasszer (#960) üzenetére


Carlo009
tag

Szia!
Ez a "C+E" kategória 90%-ban nyerges szerelvényt jelent az van elterjedve leginkább.
Vannak még tandemesek meg pótkocsisok,de azt nem ajánlom, arra én sem ülnék fel csak nyergesre az az igazi! :U De ez az én szubjektív véleményem.
A fizetés az esetek többségében nem óradíjas,de ilyet is hallottam már a Gartneresek mondták.
A sofőrök fizetése km díjas,amit a cégek határoznak meg,pl: (22FT/km vagy 25FT/km).
Erre a km pénzre van amelyik cég oda adja a bejelentett alapbért a 73ezer FT-ot van ahol csak a km pénz van nem adnak rá semmit.
Olyan,hogy kezdő fizetés nincs,kivéve Wáberers-nél ott azt hiszem egy-két útra egy gyakorlott mellé ültetnek és azokra a napi díjat adják csak a kezdőnek,de biztosat egy ott dolgozót kérdezz meg. :U
Van olyan cég is,ahol pl azt mondják: az első három hónapban 22FT/km utána 25FT/km.
De írom ez minden cégnél megmondják,de egy dolog megígérni és a másik,hogy kifizetik-e és mikor!! Légy körültekintő! Sok helyen az üzemanyagfogyasztásra is nagy súlyt helyeznek!!
Ha túlfogyasztás van,levonják. Megjegyzem,tőlem még nem vontak le.
Van akitől levontak egy hónap alatt 170ezer FT-ot is. :Y
Akkor itt van ez a másik dolog az UNIO-zás. Ez azt jelenti,hogy sokáig kint Unión belül mozog a sofőr. Ennek a kintlétnek is számtalan,formálya van vagy szegmense,pl: hány hetet beszélnek meg a sofőrrel(ez lehet 3hét vagy 4hét vagy 5hét...stb),ki meddig bírja...ki meddig marad otthon....hogy tud hazajönni....hogy tud visszamenni....kifizették-e a sofőrt...stb.
Olyan cég is van,ahol oda-vissza járnak Magyarországról,pl: Budapest-Párizs-Budapest és a sofőr a hétvégéket itthon töltheti. :U
De ez ritkább. Egyszóval nem egy leányálom a sofőrélet! :Nincs is megfizetve rendesen. :(

(#962) jasszer válasza Carlo009 (#961) üzenetére


jasszer
senior tag

Koszi, ez kimerito valasz volt! :K

A kereseti lehetosegek miatt annyira nem aggodom, mert mindenkeppen megyek vissza kulfoldre, ott pedig amennyire tudom meg lehet elni gond nelkul ha nyergesezel pl.

Nincs mas, hat honap alatt megcsinalom a C+E-t, meg az aurfuvarozoit, aztan jojjon aminek jonnie kell...

Apokalipszis? Ezeknek?!

(#963) Carlo009 válasza jasszer (#962) üzenetére


Carlo009
tag

Szia!
Tudsz nekem ajánlani ilyen helyet nyergesre Angliában? Lehet,hogy érdekelne,de most az Egyetemre kellene a tandíjat befizetnem. Ez mellett meg valószínű,sokáig nem tudok kint lenni. De sose tudni......info kellene erről a munkáról.
Üdv!

(#964) jasszer válasza Carlo009 (#963) üzenetére


jasszer
senior tag

Sajnos konkret lehetoseget nem tudok, volt lakotarsam nyomatja ezt ugynoksegeken keresztul. Kiment, keresett, talalt. Annyit tudok meg hogy ejszaka nyomta es £10 folotti oraberrel, szoval barati...

Apokalipszis? Ezeknek?!

(#965) Carlo009 válasza jasszer (#964) üzenetére


Carlo009
tag

Oksi! Beszélj a barátoddal,légyszi! Angolul nem tudok. Minden egyebet igen. :U

(#966) jasszer válasza Carlo009 (#965) üzenetére


jasszer
senior tag

Szivesen megkerdezem, de legalabb alapfoku angol (ami a magyar gyakorlatban tobbnyire kozepfokut jelent - nem genyosagbol mondom, tenyleg igy van) kell. Gondolj bele, egyedul intezned kell az adozasodat, lakast, TB-t, bankszamlat, majd el kell menned a munkakozvetitohoz ahol sorban allnak masok jogsival es nyelvtudassal. :(

Apokalipszis? Ezeknek?!

(#967) Carlo009 válasza jasszer (#966) üzenetére


Carlo009
tag

Kösz,akkor ez kiesett. Tényleg nem tudok angolul. Angliában már voltam vezettem,ismerem.
De sajnos csak sofőr vagyok.
Üdv!

(#968) jasszer válasza Carlo009 (#967) üzenetére


jasszer
senior tag

Hat, ha tudsz mondjuk nemetul szerintem inkabb menj oda, kozelebb is van hozzank, szerintem "jobb" orszag is, ha anno nemetul kezdtem volna tanulni akkor meg se fordulna a fejemben hogy angol nyelvteruletre menjek dolgozni...

Apokalipszis? Ezeknek?!

(#969) sagvary


sagvary
aktív tag

Aki a fuvaros vagy a buszos szakmai irányítói-vezetői vizsgát itthon leteszi, az lehet az Unioban jó nyelvtudással bárhol jól fizetett engedélybe bejegyzett szakmai vezető. Nem kell hozzá diploma se, itt lényeg ez a vizsga és persze a nyelvtudás.

[ Szerkesztve ]

"Hadrianus falának felhúzásához 750 milliárd köbméter követ mozgattak meg."

(#970) sagvary


sagvary
aktív tag

Akinek van ideje gondolja meg, hogy szakmai irányítóként többet kereshet itthon is. 2011. decemberétől az Unioban egy irányító max. 40 gk-s helyen elég. Persze ehhez még jön a hazai új szabályozás.

"Hadrianus falának felhúzásához 750 milliárd köbméter követ mozgattak meg."

(#971) MaciG válasza sagvary (#970) üzenetére


MaciG
addikt

És pontosan mit is kell elvégezni annak aki ilyen szakmai irányító szeretne lenni?

BANZAII

(#972) sagvary válasza MaciG (#971) üzenetére


sagvary
aktív tag

Egy tanfolyamot és utána egy komplex vizsgát, írásbeli tesztekkel, esettanulmánnyal, utána szóbeli és kész. A fuvarozás terén a 14/2001. KöViM rendelet részletesen tartalmazza hogy mi ez és mire jó. Busznál meg a 49/2001. köViM rendeletben van.

"Hadrianus falának felhúzásához 750 milliárd köbméter követ mozgattak meg."

(#973) MaciG válasza sagvary (#972) üzenetére


MaciG
addikt

Értem, bár még nem most akarom megcsinálni, még csak érdeklődöm, mert sofőrködni is nagyjából fél éve kezdtem és még nagyon tetszik, még lelkes vagyok :D ,de azér majd a távoli jövőben jó lenne kicsit feljebb lépni. :)

BANZAII

(#974) Zolás válasza sagvary (#969) üzenetére


Zolás
addikt

Egészen pontosan mit csinál egy ilyen? Jól hangzik mint a menedzser asszisztens de ha kávét kell főzni a főnöknek akkor bekaphassák :DDD

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#975) MaciG válasza Zolás (#974) üzenetére


MaciG
addikt

Ha jól megfizetik én nagyon finom kávét tudok főzni. :D

BANZAII

(#976) Z0C!


Z0C!
őstag

Közlekedés Üzemviteli és Gépjármű Üzemi Technikus lévén hol tudnék elhelyezkedni?
Személy és Árú szállítás valamint Logisztika volt a főfőfő tantárgyaim.
Miskolcon kamion mosóba vettek volna fel ezzel a papírral amit kiválóra hoztam össze.

[ Szerkesztve ]

----- www.zoci.gumroad.com -----

(#977) MaciG válasza Z0C! (#976) üzenetére


MaciG
addikt

üdv. itthon. :DDD

BANZAII

(#978) Zolás válasza MaciG (#975) üzenetére


Zolás
addikt

Én lefőzöm azon ne muljon de te megiszod ;]

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#979) MaciG válasza Zolás (#978) üzenetére


MaciG
addikt

Akármilyen hihetetlen és sofőr létemre nem szoktam kávézni.

BANZAII

(#980) Zolás válasza MaciG (#979) üzenetére


Zolás
addikt

Akármilyen hihetetlen én sem :DDD Azért irtam hogy én lefőzöm de neked kell meginnod ;] ;] ;]

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#981) zsid


zsid
senior tag

Én sem kávézom, és úgy tűnik a dohonyzásról is sikerült leszoknom :)

<tRucKdriFteR>

(#982) Zolás válasza zsid (#981) üzenetére


Zolás
addikt

Szerintem is elég ha a gép füstöl nem kell még a sofőrnek is :DDD

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#983) jasszer válasza zsid (#981) üzenetére


jasszer
senior tag

Es hogy maradtok ebren egy hosszabb muszak alatt? :F

Apokalipszis? Ezeknek?!

(#984) zsid válasza jasszer (#983) üzenetére


zsid
senior tag

Hozzá lehet szokni a zombi módhoz,csak veszélyes. Én telefonálok meg szotyizok :-)

<tRucKdriFteR>

(#985) MaciG válasza jasszer (#983) üzenetére


MaciG
addikt

Meg kell tanulni sokat aludni nagyon rövid idő alatt. :)

BANZAII

(#986) zsid válasza MaciG (#985) üzenetére


zsid
senior tag

Én már nagyon gyorsan tudok kurvasokat aludni :DDD

Reggel megyek a leendő autómért :C

<tRucKdriFteR>

(#987) Quiksilver válasza zsid (#986) üzenetére


Quiksilver
aktív tag

wow milyen autó lett főnök? :)

Az embereket két dolog foglalkoztatja az ősidők óta: 1.Ki találta fel a munkát? 2. A többiek miért nem verték agyon?

(#988) zsid válasza Quiksilver (#987) üzenetére


zsid
senior tag

Az előbb írtam msnen, Volvo S80 T6 Executive Geartronic. Há' mit nem ééétessz ? :D

<tRucKdriFteR>

(#989) fetya1


fetya1
újonc

Téglából hány raklap fér fel egy kamionra? Egy JCB 4x4 kotrórakodó fogja levenni az árut. Mennyivel nehezebb ez, mit egy targonca? Mennyi idő alatt lehet kb lerakni egy full kamion téglarakomány? (el kell vinnie még minden raklapot 50 méternyit egy építkezési területen) mennyire necces kitolatni egy 100 m hosszú, 4,5 m széles utcóból a 6 m széles főútra? Építkeznék, és nem tom mennyi időre rendeljek kotrórakodót, meg mennyi idővel számoljak? (a targonca sajnos nem tud elmenni a raklappal a telken)

(#990) jasszer válasza zsid (#984) üzenetére


jasszer
senior tag

F*sza... :)

Azt esetleg tudja valaki hogy az ADR mennyire nemzetkozi? Azaz ha megcsinalom a kulonbozo modulokat akkor azt kulfoldon el kell fogadtatni, vagy van ra vmi EU-s kozponti rendszer es csak viszem az itteni oklevelet/bizonyitvanyt/stb?

Apokalipszis? Ezeknek?!

(#991) zsid válasza fetya1 (#989) üzenetére


zsid
senior tag

Sima pótkocsira olyan 24-28 raklappal mehet fel kb. A lerakás leírtak szerint szerintem van 2-3 óra. Gépkezelőtől függ.

<tRucKdriFteR>

(#992) Quiksilver válasza zsid (#988) üzenetére


Quiksilver
aktív tag

theeee ez már jóval az msn beszélgetésünk előtt íródott :D

Az embereket két dolog foglalkoztatja az ősidők óta: 1.Ki találta fel a munkát? 2. A többiek miért nem verték agyon?

(#993) fetya1 válasza zsid (#991) üzenetére


fetya1
újonc

Mekkora hely kell ahhoz, hogy be lehessen venni egy 90fokos kanyart, ami egy 3,7 mes kapuval folytatódik? Mennyire terepképes egy pl. téglával megrakott kamion? (kert volt a telek, igazából sima, csak félek, h megsüllyed a gép)Van esély arra, hogy be tud menni, vagy a sofőr nem vállal be egy ilyen dolgot?

(#994) zsid válasza fetya1 (#993) üzenetére


zsid
senior tag

Valszeg nem megy be, mert a húzón a tengelyterhelés ~11t, és hamar elsüllyed így eső után. Ha 6m széles útról fordul 5-6m széles útra akkor a "sarok" és a kapu között nem árt ha van min. 12-13 méter. Attól is függ,hogy pótos vagy nyerges viszi,mert eltérö a fordulási sugaruk.

<tRucKdriFteR>

(#995) zsid válasza fetya1 (#993) üzenetére


zsid
senior tag

Valszeg nem megy be, mert a húzón a tengelyterhelés ~11t, és hamar elsüllyed így eső után. Ha 6m széles útról fordul 5-6m széles útra akkor a "sarok" és a kapu között nem árt ha van min. 12-13 méter. Attól is függ,hogy pótos vagy nyerges viszi,mert eltérö a fordulási sugaruk.

<tRucKdriFteR>

(#996) phanfantom


phanfantom
senior tag

Üdv Srácok!

Olyan kérdésem lenne, hogy milyen költséget jelent ft/km tekintetében ömlesztett áru(szén) szállítása? Egyszerre min. 150-200mázsa(15-20tonna) vagy nem tudom mennyit lehet felpakolni, (minél többet lenne a cél).
Oda-vissza kb. 400km-es út.

Köszönöm előre is választ.

(#997) zsid válasza phanfantom (#996) üzenetére


zsid
senior tag

Nálunk a hűtős tarifa az 192Ft/km, a szárazpótos az 160-175Ft/km. A billencsek szerintem 130-160Ft/km áron mehetnek, de ez nem tuti. Egy nyerges billencses szerelvényre 24-26 tonna szén megy fel( ha tértfogatban felfér ). Szerintem roszabb esetben is elviszik a 400kmt 60-65 000ért.

<tRucKdriFteR>

(#998) phanfantom válasza zsid (#997) üzenetére


phanfantom
senior tag

Nagyon köszönöm a válaszod, erre voltam kíváncsi :R

(#999) jabá


jabá
tag

Hello!
Nem tudom jó topicban járok-e, ha van olyan ahova jobban illik a téma írjatok.
Cégünk energetikai alapanyag előállításával foglalkozik. A szállítást 4-5 alvállalkozóval oldjuk meg. Évente ezres nagyságrendű fuvarról van szó. Az induló és a cél állomás is gyakran változik.
Három erőműbe szállítunk, egy helyszínről 10 és 50 közötti fuvar keletkezik.
PROBLÉMA: Azonos útvonalon (400-500Km) egyes vállalkozók között 40-50Km különbség is mutatkozik. Ami éves szinten jelentős többlet kiadás számunkra.
A megoldást két lehetőségben látjuk.

1; olyan eszköz elhelyezése a szállító járműben amely rögzíti a megtett útvonal irányát és a megtett távolságot, majd megérkezés után ezt azonnal kiolvashatjuk. Az ezköz könnyedén áthelyezhető áthelyezhető legyen másik járműbe. Így adott viszonylatra meghatározott azonos mértékű fuvardíjat állapíthatunk meg.

2; olyan útvonal tervező szoftverrel megállapítani egyes viszonylatok távolságát, illetve fuvar díját, amely használata a fuvarozók körében elfogadott. (Ennek létezéséről konkrétan nem tudunk, csak feltételezzük.)

Megoldást keresünk a fenti problémára. Ha a két lehetőség közül, vagy más megoldást tudtok javasolni kérem tájékoztassatok.

(#1000) zsid válasza jabá (#999) üzenetére


zsid
senior tag

Hi!

Ez mindenhol ismerős probléma :)
Érdemes a problémát mindkét oldalról megszemlélni:

a: Amikor a gépjárművezető több km-t ír a menetlevélre. A cég is többet kap és valószínűleg ő is.

b: Amikor racionális okai vannak a többlet távolságnak, például baleset miatti útzár, terelés ( persze ez nem mindennapos, és jelezni lehet a menetlevélen).Az is előfordulhat, hogy nem a legrövidebb útvonalon megy, mert annyira rosz az út, hogy szétesik az autó ha rakottan tartósan arra jár. Erre egy jó példa:
Gyál - Szombathely-Gyál:
-M5-M0-M1-85-86 és vissza 501km
-M5-M0-M7-8-84-87-86 és vissza 504km
-M5-M0-M7-710-8-87-86 és vissza 510km, így kikerülöm a 86os út Csorna-Vát közötti szakaszát, valamint a 8as út Veszprém-Várpalota-Inotai Erőmű szakaszt. Mindkettő útszakasz minősége vetekszik a szántófölddel.( Nem utolsó sorban a 86-os úton Répcelak és Beled között 24 órában működik a tengelykontroll. )

Én az egyes felvetést elvetném, mert viszonylag macerás. Lehet kérni a fuvarozótól GPS nyomkövetést, de ez növeli a fuvarköltséget, másrészt szerintem nem olyan értékű a rakomány, hogy megérje beleinvesztálni (főleg, hogy nem is a rakomány célbajutása a probléma).

Vannak elég komoly logisztikai útvonaltervező szoftverek, bár nem vagyok benne biztos, hogy mind 100%-ig naprakész. A legegyszerűbb módszer, ha megtörténik egy személyautós útvonalbejárás, és a főbb fuvarirányokon rendelkeztek mért távolságadattal, erre rászámoltok valamennyi pluszt, ami a rakodás, ürítés során keletkezik, és ezt foglaljátok a fuvarszerződésbe.

Az útvonalakat számolhatjárok netes kalkulátorokkal ( google maps, utvonalterv.hu, etc.. ), de a kapott eredményt mindenképp ellenőriztessétek valakivel, ne legyen benne főldút, súlykorlátozás, behajtási engedéllyel megközelíthető útvonal stb.

Nekünk is vannak olyan fuvarjaink, ahol fix távolság van megállapítva, mondok példát Gyál-Karcag-Ebes és vissza 465km, Gyál-Sárvár és vissza 470km.

Szvsz ,ez a módszer a legegyszerűbb :)

[ Szerkesztve ]

<tRucKdriFteR>

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.