Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#501) Zolás válasza Szplöttyy (#497) üzenetére


Zolás
addikt

Mercedes a drága. Gyenge és ronda :DDD Viszont csak belföldön nyomulok igy azt kell mondanom hogy pont elég erre a munkára.

[ Szerkesztve ]

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#502) zsid válasza Zolás (#501) üzenetére


zsid
senior tag

Egy havernak csütörtökön megált a Scaniában a felső sor. Ő a traktorral elindult Gyálról a biatorbágyi Scania szervízbe, M0, 25km/h :DDD

Én is meg fogom nézetni a váltómat, mert az egyik szelep nem kapcsol, és néha nem igazán akar váltani. Látom mindnekinek bejött a hét.

<tRucKdriFteR>

(#503) Szplöttyy válasza zsid (#500) üzenetére


Szplöttyy
senior tag

Hát ja, nagy vasakba nem túl pörgős a turbó... pl van egy Scania-s videó is, elkezdi nyomni a gázt, félóra alatt felépül a turbónyomás, elengedi a gázt, de a turbó még egy darabig süvít tovább.... Úgy látszik ezekbe nincs BOV

(#501) Zolás:

Actros? Vagy annál régebbi "számkódos"?

[ Szerkesztve ]

Smoke & Torque

(#504) Zolás válasza zsid (#502) üzenetére


Zolás
addikt

Én nem mertem kimenni az M0ásra 25el féltem hogy valaki seggencsókol :DDD
Ja és amit utolértem az is Scania volt

Szplötty: most kis 12t-ás teherautóval nyomulok 1218 vagy mi a kódja.
Ja kivetettem az ülést mert elszállt a légrugó benne. Szerelő kiveszi aztán káromkodik és csunyán néz rám. Az ülés alatt vastagon teli lencsével és telibeszórta magát vele. Én meg magyarázkodhattam hogy fogalmam sincs honnan a lencse. Mondjuk azért látható hogy a verda belseje tiszta csak az ülés alá nem nagyon nézelődtem eddig.

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#505) zsid válasza Szplöttyy (#503) üzenetére


zsid
senior tag

A turbó nagyobb méretéből adódóan lassabban pörög fel és áll le , ez természetes, de nem "fél óra", sztem nem lassúak a nagy turbók. Nyomáskiegyenlítő szelep van minden turbóban, a felesleges töltőnyomás kiegyenlitésa miatt, csak ez a kipufugóba enged le.

<tRucKdriFteR>

(#506) Szplöttyy válasza Zolás (#504) üzenetére


Szplöttyy
senior tag

Ilyesmi? :D

Mellesleg, ismeritek azt a céget hogy "Verestrans kft"? Fehér 4tengelyes MAN-jaik vannak, és tiszta szívből utálom mindet... Itt bent a városba, 1*1,sáv kanyar, és ott van egy lámpás zebra... Mennék át a zebrán, mikor nekem zöld van, az meg félig felborulva jön a kanyarba egy jó 70-el... És nem egyszer volt már ilyen, és nem is lassít, ha nem ugrálok már nem élnék... Nem találkoztam még 1 olyan verestransossal se, aki normális lett volna... azért remélem van.

Zsid: Persze, nem fél óra, csak "szemléltetés képpen írtam" lényeg, hogy nem olyan mint egy személyautó, hogy azonnal reagál... Kipufogóba ereszt le? Na ezt nem tudtam, akkor azért van ilyen hangja :)

[ Szerkesztve ]

Smoke & Torque

(#507) MaciG válasza Szplöttyy (#506) üzenetére


MaciG
addikt

ohóóóóó, jó gép ez :R . Asszem ilyennel tanultam vezetni, típuszámot meg nem mondom, de csontra így nézett ki csak nem ponyvás volt.

BANZAII

(#508) Szplöttyy válasza MaciG (#507) üzenetére


Szplöttyy
senior tag

Hát elég elnyűhetetlen... korabeli személy mercik(W123) elmentek 1-1,5millió kilométert motorbontás nélkül, ezek meg.... hát itt az EU-ba 2-2,5millánál már kidobják őket, a törököknél, meg az ilyeneknél lazán 5-6millát beletekernek, nagyon durva gépek ezek a régi mercik :)

Smoke & Torque

(#509) zsid válasza Szplöttyy (#506) üzenetére


zsid
senior tag

Nekünk van egy ilyen mercink, MB1420as 7 sebességes kézi váltó, 2 rohadt nagy kürt rajta, szal full extra XD.

Nagy általánosságban azért a hivatásos gépkocsi vezetők közt is megvan a rangsor sztem, na a legalja népség azok akik billenccsel dolgoznak( azért vna kivétel ), ott nem kell semmire figyelni, nyomják mint süket a csengőt ... Azért a ponyvás/hűtős az már igényel egy kis IQt, mert egy elkúrt rakodás elég zsebbenyúlós dolog lehet. Az ADR meg már egy külön világ. ( Lehet hülyeséget írkálok, az lett volna a lényeg, hogy a billencsezők jó része nagy gyükér, főleg aki teherautóval jár ).

<tRucKdriFteR>

(#510) #27070592 válasza zsid (#509) üzenetére


#27070592
törölt tag

Pont egy ilyen géppel vizsgáztam C-re anno. 7 sebesség, kényelmes ülés, nagy tükrök, tök jó volt vele tanulgatni, tükörből tolatás, emelkedőn elindulás, rampához tolatás...Még dolgoztam is volna egy ilyennel. De azért egy nyerges nagyobb királyság. Főleg egy tanker.

Kezd a tököm tele lenni a ponyvafűzögetéssel meg a raklapcserével, megcsinálom a tartályos vizsgát nemsokára.

(#511) Szplöttyy válasza zsid (#509) üzenetére


Szplöttyy
senior tag

Akkor ezért ilyen gyökér fasz mindegyik :(((
Egyébként ez az a cég, akinek az autói az építkezéseken a külső sávban állnak, az építkezésekről széthordják a sarat, ja és száguldoznak a városban. De ezt teljesen függetlenül a mai futómű kiaszakadástól jegyzem meg.

Hát igen...

(#510) camelferr Beszéltem közbe faterommal, és ő is valami ilyesmivel volt, 7,5-es volt, tán 814-es? Meg mondta, hogy mikor skóciából jött haza, akkor fordult át 1milliónál, szal olyan 1,5 biztos volt benne.

Más... Amit linkeltél képen baloldalt.... az a szép kék.... Avia? A60?:) Imádom azt a gépet, tényleg iszonyat tré(tudnék mit mesélni róla, voltak durva történetek)

Smoke & Torque

(#512) #27070592 válasza Szplöttyy (#511) üzenetére


#27070592
törölt tag

Avia. Az is az iskola tanulógépe de soha nem használtuk olyan szar állapotban volt. Igazi fosadék keleti csoda, kezét kellett volna eltörni annak aki megtervezte.

(#513) Szplöttyy válasza #27070592 (#512) üzenetére


Szplöttyy
senior tag

Cseh gyártmány azt hiszem :) Valóban az elviselhetetlenül fos kategóriát képviseli... De én szerettem:) Mondom, tudnék olyan dolgokat mesélni, hogy csak na :DDD Viszont az újabb, műanyag kaszni A75-ös egy igenis jó gép, mert a többi 7,5öshöz képest nagyon kicsi az önsúlya, és egész megbízható.... Viszont a váltója szar, 4-esbe akármennyire kihúzatod, 5be rángat... :)

Smoke & Torque

(#514) zsid válasza Szplöttyy (#513) üzenetére


zsid
senior tag

Ülj be egy A75be meg egy 1228as összlégrugós Ategoba, és akkor már nem is olyan jó gép... Sz@rból nem lehet várat építeni. :DDD

<tRucKdriFteR>

(#515) Szplöttyy válasza zsid (#514) üzenetére


Szplöttyy
senior tag

Melyik A75-ről beszélsz? Amúgy, ültem már Atego-ba, de szerintem relatív, azért egy A75 sokkalta olcsóbb mint egy Atego, és lényegesebb nagyobb a hasznos teherbírása, ergó munkára "jobb" mert olcsóbb, és még az a kevés ára is hamarabb megtérül mert többet visz el. Ok, tuti nem annyira kényelmes mint az Atego, de mi bőven elvoltunk vele, meg hát "Ez van ezt kell szeretni"

Szóval én azt mondom, hogy kategóriájában szvsz eléggé jó vas, csak össze kell szokni vele. De pl a hangját imádtam, sorhat turbóD intercooler, nem tudom mi volt rajta különleges, de olyan jó dübörgős, darabos hangja volt, én imádtam.

A kerek lámpás műanyagfülkésről beszélek... az előtte lévő pléhkasznis, ami a képen is van, az tényleg kaki, de azzal is el lehet lenni... Azzal is voltunk egy darabig. A legújabb Daewoo-Avia D75-öshöz meg nincs közöm, kinézetre nem tetszik, de nem hallottam túl sok panaszt rájuk. Modern IFA, mi úgy hívtuk.

Lényeg a lényeg, én szerettem, most már sajna a fótimpexeseknél van :O Viszlát, GXL-942 Ó te fehér csoda :))

Smoke & Torque

(#516) zsid válasza Szplöttyy (#515) üzenetére


zsid
senior tag

Nem akarom lehúzni az Aviát, de ahogy néztem a 7,5 tonnások önsúlya 4 tonna körül van, az A75/D75ösöknek, a 815ös közép hálófülkés Ategónak 4400kg, de az 150 lónál indul, az Avia csak 103. El lehet lenni akármelyikben, de ha napi 13 órát lehúzol benne, akkor sztem nem mindegy és érezhető a különbség. Árban a különbség használtan 500e HUF, akkor inkább az Atego, Daf LF, MAN.( lehet, nagyok az elvárásaim)

<tRucKdriFteR>

(#517) SAMYka


SAMYka
aktív tag

A szabályzásra és a forgásra:
Padlógáz:

Kicsit másképp :DDD

PH! Tábor - ...mert megérdemlem...

(#518) Szplöttyy válasza zsid (#516) üzenetére


Szplöttyy
senior tag

Hát lehet :) Lényeg, hogy én rosszat nem mondok az AVIA-ra, mert nagyon megszerettem, tény, hogy nem egy Atego, de én szerettem a hangulatát :) Nem tudom mennyire elterjedt, de műszerfalról kapcsolható difizára volt, amire egy tesztben azt írták ,hogy annyira nem elterjedt. Amivel mi jártunk, az nem hálófülkés volt, felül csak egy spoiler volt ,hogy ne szaggassa le a szél a ponyvát, meg emelőhátfal, mondom, én szerettem :) :)

(#517) SAMYka:

Ehhe :DDD Nemrossz :)

Smoke & Torque

(#519) Zolás válasza Szplöttyy (#506) üzenetére


Zolás
addikt

Ilyet vezetek csak dobozos.
Olyan régi is van amit beraktál képet szintén dobozosban és azt is rühelli a gazdája :DDD Megpakolja a verdát és nem akar menni sehova :DDD

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#520) Zolás


Zolás
addikt

Ja és van 1 ilyen is na ez legalább megy is meg nagy is :DDD

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#521) Zolás válasza Szplöttyy (#518) üzenetére


Zolás
addikt

Vezettem pár teherautót a difizár a müszerfalon ott volt majd mindegyiknél. Mondjuk hogy mekkora aviat vezettél azt nem tudom lehet valami kisebb volt és azért számitott extrának.

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#522) zsid


zsid
senior tag

Én ezzel dolgozom :

Amikor a Magnum szervízben volt akkor Stralissal dolgoztam, néha beülök a Volvónkba is:

És amivel kezdtem ( nagyon nem szerettem):

Bocsa képek minőségéért, csak ezek voltak nálam hirtelen ( és télen készültek, azért retkesek az autók ).

[ Szerkesztve ]

<tRucKdriFteR>

(#523) Szplöttyy válasza Zolás (#521) üzenetére


Szplöttyy
senior tag

Vezetni? 16évesen? Jó, telephelyen persze(ott a 2,5turbóD Iveco volt a kedvenc, ment mint a veszedelem) amúgy nem vezettem közúton soha, csak nagyon sokat ültem benne, különböző utakon :) 7,5ös A75ös volt... Fehér+fehér ponyva, de nem hálófülkés. Egy dolog volt, amit gyűlöltünk benne, hogy 4-5között szar volt az áttétel, mert szentendrein pl, nem tudtál 5ödiket kapcsolni, ha jól megvolt pakolva, mert szétforgatod 4-be utána 5be rángat :) De autópályán bírja 5-be, pl kint Németországba, szakadó hóesésbe, képek meg videók is vannak róla :)
Apáméknál amúgy, vannak most ilyen Atego-k, hát nemroszak, tényleg kényelmes hűt-fűt, műszerfalon kijelez mindent, viszont faterom azt mondta, hogy nem megy valami jól... Bár nem tudom milyen Atego, meg Symát ismerve szét lehetnek hajtva.

belseje, én szerettem

(#522) zsid: Aranyos gép, majd ha látok egy fehér magnumot, integetek :DDD

[ Szerkesztve ]

Smoke & Torque

(#524) zsid válasza Szplöttyy (#523) üzenetére


zsid
senior tag

Integess(ha csak ki nem ülsz az M3 mellé),mert Fótra nem járok :P Amúgy LLF-859 a hivatalos rendszám,de az ablakban kint van a DT-32-10es is .

<tRucKdriFteR>

(#525) Szplöttyy válasza zsid (#524) üzenetére


Szplöttyy
senior tag

ÉN fótra csak aludni járok, sokat vagyok én mindenfelé, LLF-et már megjegyeztem, mert az összes Volvo buszunknak az a rendszáma, 859-et is megjegyzem vhogy, szal ha egy fekete ruhás kopasz integet idiótán az én leszek :DDD

Smoke & Torque

(#526) Zolás válasza zsid (#522) üzenetére


Zolás
addikt

Na most kénytelen leszek lefényképezni a gépparkot hogy mutogassam mik vannak a cégnél :DDD
Jó a magnum és marha kényelmes csak télen ki-be szállni kész gyötrelem. Valahogy ezt a felét nem tervezték meg eléggé szerintem.

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#527) zsid válasza Zolás (#526) üzenetére


zsid
senior tag

Én csak azt mutattam mivel járok/jártam. A magnum az meg egy szar sztem, szivesen cserélném Scania T164re, vagy FH/NH-12/16ra.

<tRucKdriFteR>

(#528) Zolás válasza zsid (#527) üzenetére


Zolás
addikt

Hát a Volvoba nem vagyok biztos hogy annyival jobb de hogy a Scania szerintem a legjobb az biztos. Beleülsz és minden kézre áll egyszerűen nemcsak arra tervezték hogy menjen hanme arra is gondoltak hogy a sofőr jól érezze magát benne és kényelmes legyen az út. Komfortban Scania vezet és a többiek csak utána :DDD
Mondjuk egy amerikai csőrös kamionról nem tudok nyilatkozni. Egy baromnagy Kenworth lehet kenterbe veri az egész európai piacot :DDD

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#529) zsid válasza Zolás (#528) üzenetére


zsid
senior tag

Jobb a Volvo szvsz mint a Magnum. A francia Ifát kényelemre még a Stralis is veri. Csőrösben már voltam, asszem Volvo VT 780as volt ( ilyen ), hát odab@sz.

<tRucKdriFteR>

(#530) #27070592 válasza Zolás (#528) üzenetére


#27070592
törölt tag

Nekem egy Daf XF95-el vannak jó tapasztalataim, kényelem szempontból üti a középfülkés FH-t (az XL-t nem biztos). Egy arasznyival szélesebb az ágy benne mint a Volvokban, ágy alatt gyári hűtő, meg olyan bika gyári klíma hogy bele lehetett fagyni akkor is ha kint negyven fok volt. Egy 480-as Daffal szivesen elindulnék nemzetközibe is.

Csőrösöket én sem ismerem, de nagy királyság lehet. Az amcsi sofőrök nagy része állítólag semmi pénzért nem dolgozna ilyen lapos pofájú európai gépekkel.

(#531) #27070592 válasza zsid (#529) üzenetére


#27070592
törölt tag

Egy ilyen VT-t én is megnéznék belülről. Nem csináltál fotókat?

(#532) Szplöttyy


Szplöttyy
senior tag

Lehet én vagyok a nyomi, de nekem nem jönnek be a régi amerikai vasak, az a kereklámpás csőrős Kenworth ami szokott lenni a filmekbe, meg ez a Volvo amit linkeltetek bejön a többi nem nagyon.

Smoke & Torque

(#533) Szplöttyy válasza Szplöttyy (#532) üzenetére


Szplöttyy
senior tag

ő az

Smoke & Torque

(#534) Zolás válasza zsid (#529) üzenetére


Zolás
addikt

Vezettem Stralist lehet csak a fönök vette olcsó üléssel de törte a seggem keményen :DDD . Fél évesen már az elektronika fele nem működött. Tempomat hirtelen felment 100ra majd le 65re. Voltak a 3-4-5éves Scaniak meg a zsirujnak számito Stralisok és mindenki Scaniát akart. Féltünk abba a fos Stralisba hogy elmegy a fék vagy valami és végünk. Kollégának az ablaktörlő kapcsolt ki természetesen vihar közepén. Na utána nyár közepén se ült bele semmilyenbe csak Scaniaba. Közölte a fönökkel nem akar meghalni.

Az a Volvo üt amit belinkeltél. Pár képet amin élőbe van felrakhatnál. Vagy el se hisszük neked :P

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#535) Szplöttyy válasza Zolás (#534) üzenetére


Szplöttyy
senior tag

Múltkor linkelt egy képet mikor egy ilyen állt mellette asszem.

Smoke & Torque

(#536) zsid válasza Zolás (#534) üzenetére


zsid
senior tag

Elektronikailag tényleg hulladék a Stralis,nekem is írta:váltó,ecas,difi,ajtómodul... A motorja nagyon gyenge,főleg automatával párosítva(én 10,5literes 430lovast vezettem),de a fülkéjét azt nagyon eltalálták sztem.
A csőrös volvo VT a Hunland Trade-é (Bugyi),videóm van róla:-) Amikor behozták nem tudták forgalomba helyeztetni,mert az elsö tengely nem volt fékezett(am. kivitel ),úgy hekkeltek rá féket,ABSt.. állítólag nem volt olcsó móka.

<tRucKdriFteR>

(#537) Szplöttyy válasza zsid (#536) üzenetére


Szplöttyy
senior tag

De elöl miért nincs rajta fék? :F

Smoke & Torque

(#538) zsid válasza Szplöttyy (#537) üzenetére


zsid
senior tag

Nemtom, az amcsikat kérdezd. Gondolom ha ez ott nem lenne megengedett,a volvo nem így gyártaná

<tRucKdriFteR>

(#539) Bubu79 válasza Szplöttyy (#532) üzenetére


Bubu79
addikt

A cégünk egyik Osztrák szállítója jár ezzel a szépséggel - nagyritkán, amikor felbukkan, nagy sikere van nálunk a gépnek - egyszerűen hatalmas és gyönyörű :)

Kaminyon :-)

A sofőrsrác jó fej - türelmesen vár, amíg mindenki megcsodálja - gondolom az élete ez a szekér :)

Elég furán néz ki az európai utánfutóval - az amerikai jóval hosszabb :)

[ Szerkesztve ]

"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast

(#540) Szplöttyy válasza Bubu79 (#539) üzenetére


Szplöttyy
senior tag

Nemtom, nekem nem jön be, persze megcsodálnám, mert különlegesség, ha annyira nem jön be, jó persze mennék vele pár kört, az tuti :)

Smoke & Torque

(#541) Zolás válasza Bubu79 (#539) üzenetére


Zolás
addikt

Van európai hosszú pót is csak itt a teljes hosszt nézik mig amcsiban külön van a gépes és a pót hossza(mármint hogy műszakit kaphass)
Szóval amennyivel hosszab egy amcsi gép annyival kell rövidebb pótot mögéakasztani különben kizárólag engedéllyel mehetsz meg a rakománykisérő verdákkal mögötted-előtted mivel az EU jogszabály szerint nagyobb vagy mint a megengedett. Ha nem lenne ez a kretén jogszabály több ilyen karaj verda lenne kis országunkban is. Meg szerintem jobb és kényelmesebb EU verdák lennének nem ilyen csapottorrú mint a mostaniak.

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#542) Bubu79 válasza Zolás (#541) üzenetére


Bubu79
addikt

Mellette áll a Merci Axor és matchboxnak látszik a szépség mellett :) A mieink ugyanis azokkal járnak, meg régebbi Actros-okkal, de az sem sokkal nagyobb, mint az Axor :)

Azért sok helyen biztos nem igazán kényelmes közlekedni az ilyen hosszú vasakkal - a mi sofőrjeink is emlegetik némely kórház beállóját, ahová úgy kell beügyeskedni a gépet tartályostól, annyira szűk a hely :)

[ Szerkesztve ]

"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast

(#543) #27070592


#27070592
törölt tag

Tegnap három órát szívtam egy defektjavítással. Emelő nem is volt a gépben, kölcsön kellett kérni. A futófelület egy darabban levált...frankó futózott ipari hulladék. 24 tonna gyümölcsös lötty volt a póton.

(#544) Szplöttyy válasza #27070592 (#543) üzenetére


Szplöttyy
senior tag

Durva :Y

Smoke & Torque

(#545) zsid válasza #27070592 (#543) üzenetére


zsid
senior tag

Hát ez csecs.

<tRucKdriFteR>

(#546) zsid


zsid
senior tag

Öccsémmel kitakarítottuk munkatársam ivecoját. Sztem az elmult 2 évben nem végzett ilyen tevékenységet.
Majd egy cetli fogadja: Jack Daniel's XD

<tRucKdriFteR>

(#547) Zolás válasza zsid (#546) üzenetére


Zolás
addikt

Jöhetsz kollégám mercijéhez is :DDD Multkor be akartam ülni mellé és 20 percig rámolta a sok szart mire rá tudtam kuporodni az ülésre. De nem dob ki semmit mivel az még használható-javitható stb. Kukázott falióra, szakadt derékszij, törött vinyó :DDD
Közölte hogy kinyeri belőle a nemesfémet(réz és alu) és eladja a méhesnek.
Ja és 10 éve van az autón szóval ha kollégádé csak 2 éve nem volt takaritva akkor gondolhatod nála mi van :DDD

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#548) zsid válasza Zolás (#547) üzenetére


zsid
senior tag

Igazából engem nem érdekelt,csak egyszer le kellett vele nyomnom 500kmt,hát...

<tRucKdriFteR>

(#549) Zolás válasza zsid (#548) üzenetére


Zolás
addikt

Aztán nehogy megtámadjon mert kidobáltad a drágaságait :DDD Aztán majd te vehetsz neki egy Jack Danielst hogy megnyugodjon ;]

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#550) zsid válasza Zolás (#549) üzenetére


zsid
senior tag

A JDt nem én iszom,hanem öcsém. Én semmilyen whiskeyt nem iszom,csak törköly, barack,birsalma.

<tRucKdriFteR>

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.