- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- gerner1
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsid
senior tag
Mai menü:
pótkocsi:
-abs vezérlőszelep csere
-egy relészelep csere
-membrán csere a jobb 3ban
gép:
-2 hátsó lámpatest csere
-"mosás"Fárasztó nap volt,ráadásul sikerült 28as villáskulccsal olyat rákurni az ujjamra,hogy majdbesz**tam.
-
#27070592
törölt tag
Engem nem szokott zavarni, ha meg satuznom kell akkor az ő baja ha rátekeredik a majomfogóra.
Truck trialt lehet én is megnéztem volna de szintén itthon kamillázás. Tegnap épp hogy beértem a telepre tíz óra előtt, este kilenckor még a némedi pennyben rakodtam le. Kicsit megzavartam visszafelé a bicajt.
-
#27070592
törölt tag
Nem én kéttengelyesre gondoltam amin szarrá van kopva a zsámoly, hogy még véletlenül se arra törjön tolatáskor amerre akarod.
Feltűnt nektek mostanában hogy főleg az m0-on szeretnek szélárnyékosat játszani a kisebb libakergetőkkel? Amióta megint leadta a discovery azt a mítoszrombolók részt amiben a szélárnyékot vizsgálták kamion mögött, mintha állandóan a seggemben jönnének.
-
zsid
senior tag
Nincs valakinek egy felesleges normális AM/FM/USB-s cb rádiója? Nekem csak am/fm van,ez nem az igazi...
Kéne a frásznak fh16 700, inkább egy daf fülkés 250lovas Rába XD -
#27070592
törölt tag
Ha! Nem is tudtam hogy az új szériás FH-t 700 lovas mocival is lehet rendelni...odabaszós lehet. Eddig asszem az MAN tgx volt a csúcstartó a maga 680 pacijával, mint legerősebb szériagyártott vontató, szintén V8 motorral, de ez a Volvo egy sorhatossal hétszáz paci...egy xl fülkés verzióval szivesen dolgoznék.
-
MaciG
addikt
Mi ez a pangás? Mindenki elment uniózni?
Azért egy ilyet szívesen meghajtanék.
-
zsid
senior tag
'Estét!
Szerdai Videó, M3 92-es km, a kollega gondolom elaludt, mert megszedte a középső szalagkorlátot, majd 100 méterrel arrébb át is jött rajta és a túloldali árokban landolt.
-
Zolás
addikt
válasz
#27070592 #281 üzenetére
Sajna csak megerősiteni tudlak ebben a dologban. Üzemanyagról meg még annyit hogy ha egy adott országban drága(mondjuk fél fityinggel több) mint a szomszédba és mész a szomszéd országba de a drága helyen tankolsz azt a különbözetet is kifizetteti veled. Rabló egy cég. Igazán most van a helyzet csúcsán mivel a Rynart becsődölt. A többi nagyobb név aki belföldön dolgozik szinte mind az övé. Amig a pénzemberek nem csődöltetik be hogy kivegyék a pénzüket ez a cég is állni fog az biztos.
-
#27070592
törölt tag
Szerintem a waberer's az arctalan multicégek tipikus példája. A név mögött lévő pénzembereket semmi nem érdekli csak és kizárólag a tiszta profit. Anno csináltak egy kis "próbacéget" vagyis megvették a régi Volán Tefu-t és megnézték hogy agresszív üzletpolitikával mire lehet jutni ezen a piacon. Mivel a fuvarozásban van üzlet, módszeresen megpróbálják felvásárolni az egész közép-európai kamionbizniszt. Rengeteg pénz van a háttérben így fordult elő hogy a jelentéktelen "volán tefu" egyszerűen megvette a Hungarocamiont, és még jónéhány nagy céget. Másokat csak kiszorított a piacról, tisztességtelen szerződésekkel, "aláígéréssel" stb. A cég stílusára jellemző hogy képes kimondottan veszteséges ajánlatot tenni egy adott szerződésre csak hogy a konkurenciát anyagi csődbe hajszolja. Persze a konkurencia eltűnése után a waberer diktálhatja az árakat. Gazdasági erőfölénnyel való visszaélés. Kulturáltabb országokban ezt kőkeményen büntetik.
A másik dolog amiért soha nem dolgoznék a cégnek az emberekhez való hozzáállás. Senki vagy. Maximum egy szám a hosszú listán. Naponta ötven új embert vesznek fel, mert naponta ötvenen hagyják ott őket keserű szájízzel megalázva pénzzel lehúzva. Nézd meg a csatahajó méretű hirdetésüket az m0 mellett a 300ezer Forintos fizetésről...esetleg a felét megkaphatod, miközben hetekig nem hoznak Mo. környékére sem, vagyis az unió területén gurigázol fel és alá. A legolcsóbb, leggyengébb, alapfapad kamionokat veszik meg mert ezzel is spórolnak. Az hogy a sofőr aki a cégért feláldozza a magánéletét mert akár két hónapig sem jut haza egy kicsit kényelmesebben lakhasson a fülkében - senkit nem érdekel. Olyan üzemanyagnormákat szabnak meg amik teljesíthetetlenek : a túlfogyasztást a sofőrtől automatikusan levonják. Mivel most épp válságban van az egész szállítmányozás és kevesebb a profit, visszavették a bérszinteket. Ha nem tetszik elmehetsz a francba majd jön helyetted más akinek annyi is elég.
Kb ennyi a véleményem így nagy hirtelen.
szerk: kijelentem hogy fenti soraimat rosszindulatból írtam, nem felelnek meg a valóságnak és minden kényszer nélkül önként visszavonom őket. kijelentem hogy nem a waberer képviselői szorítanak pisztolyt a fejemhez. Én szeretem a drága waberer urat!!!
-
Zolás
addikt
Elveszi a kenyered, csúszik a pénzzel, és egy kalap szar a rendszer. Nála minden pénz csak befelé jön kifelé csak csurran-cseppen. A kamion nagyon szép kivülröl de mivel mindig másikon mész(kivéve a nemzetközist) nincs gazdája igy belülröl egy szemétdomb és sosincs pénz a szervizre. És alapból elég gusztustalan olyan helyen dolgozni ahol egy 18éves nyikhaj gyerek akit felvettek 90kért irodistának bármikor megfingat akárhány éved van a cégnél. Belőled élnek de te vagy a megtürt személy. Röviden ennyi ha kell infó szóljatok onnan viszek napi szinten árut. Vagy üres tgkval jövök ki vagy fel se fér mert a 6tás kapacitású verdára 8-9t súlyokat is felír. Szerencsére nem vagyok a cég alkalmazottja hanem külső bérfuvarban vagyunk de látom mi megy bent és elég siralmas.
-
Szplöttyy
senior tag
Köszi az infót, vészvillantás, akkor az csak személyautósoknál divat?
Ja, meg kérdezek akkor még egyetSzóval, mi az az AdBlue? Sok helyen olvasom Camion Truck magazinba is, hogy húdejó, van adblue tartály, mennyire jó, meg Euro 4es lett tőle, stb. De hogy konkrétan mi az?
Ja, sorry a sok kérdésért, csak nagyon érdekel a téma, szeretem a nagy vasakat
Csak még nem lehet rá jogsim, úgy hogy esélytelen, hogy legálisan vezethessek
-
Szplöttyy
senior tag
Új kérdés lenne.
Ma, M3as ~ 20:00körül... Jöttünk a hightech Kinglong busszal, 80-al... Kb a metrónál lehettünk, ahol is a besorolósávban jött egy Révész tartályos pót(nem nem csak pót jött, húzta is valami, de azt nem láttam) a buszos nem nagyon akarta beengedni, tehát lepadlózta a gépet, de hát amilyen szar kínai ez a dolog 80ról nem nagyon gyorsult, mentünk a kamion mellett kb. Kezdett elfogyni a besorolósáv(vagy mi
) a buszos fékezett egy nagyot, kamion bejött elénk. Na, itt lesz a kérdés: A kamionos indexelt egy villanást balra, aztán egy villanás jobbra, aztán egy villantás balra, és jobbra, remélem érthetően írtam le, tehát: balra,jobbra,balra, jobbra. Ez mit jelent?
Amúgy, rájöttem, hogy tulképp igazam volt a múltkor, a Shell-es Volvo-k is Klacska KFT-nél vannak
Széles utat!
-
zsid
senior tag
Tegnap egy billencses megpihent az M3ason,igaz a túloldalon az árokban. Hétvégén teszek fel videót róla.
Tegnap én is szívtam ezzel a retkes pótkocsival. Gödöllőnél csak lestek a kúton amikor füstölő B tengellyel beviharzottam a parkolóba. :-D
-
Szplöttyy
senior tag
Értem, köszönöm!
Akkor ezért variálnak annyit rakodáskor? Láttam már hogy felpakolták az egészet, aztán a felét le, aztán vissza stb. Gondolom akkor is azért, hogy ne boruljon szét minden, meg hogy ne a tengely felett legyen a sok súly.De szeretnék már kamionozni
Marhára vonz a dolog, csak sajna semmia kamionos közvetlen ismerős nincs, akivel elmenjek 1-2útra
No, majd egyszer énis úgy fogok ide írogatni, hogy alattam lesz valami nagy
(Nem félreérteni)
-
zsid
senior tag
SOS kérdés: a gyufa az ADRes vagy szabadon szállítható?
-
zsid
senior tag
válasz
Szplöttyy #260 üzenetére
Ha tengelyes az nem feltétlen túlsúly. Laprugós tengely ( ez függ a hídtól,gumiktól etc) 10t, útkímélő 11t szóló tengelynél. 2 és több tengely fölött tengelytáv függvényében változik(c kresz könyvben benne van). Nekem a magnum meg a pót együtt 17064kg, ha a pót elejébe feldobok 15db 1tonnás raklapot,akkor össztömegben bőven jó vagyok,igaz a húzó olyankor vagy 14 tonna a mérlegen:-) A tengelytúlsúly nem minden esetben jelenti a jármű túlsúlyát.
Ma még futnak laprugós pótok,teherautók(kamaz,12tonna alatti kocsik,billencsek) söt buszok is (ik211).
Kiváncsi lennék azoknak a tátráknak a forgalmijára,amikben kombinált lég-laprugózás van. -
zsid
senior tag
Asszem itt írták vagy hallottam,hogy az üres szerelvények 18l/100kmes normával gurulnak (vagy annyit adnak a górék..)
Szemereynél is vannak ilyen hülyeségek,pl a multkor olvastam:amíg nincsenek kitiltva a hungáriáról,addig azzal a kmrel történik az elszámolás,ha a 0son mész és "túlfogyasztásod" van,akkor levonják...
No comment -
zsid
senior tag
Nekem semmi bajom Gyuri bával,csak szép lassan mindent megvesz, ex rynart,transporta,révész ponyvás szekciója etc... Nekem ez nem tetszik. Másrész az a fizetés se hű de király 2-3 hónap folyamatos uniózásért sztem. Azt se hallanám szivesen,hogy üresen 18 a norma... Nekem ellenszenvesek ezek a nagy cégek..
-
#27070592
törölt tag
Nagystílű tárgyalás folyik a cégnél. Az a baj hogy a bmw-k, volvok, saab-ok között van egy vebberer's járgány is...rosszat sejtek...
-
SAMYka
senior tag
Hétfőn este rossz helyen voltam rossz időben. Nagylaki határátkelőn közölték hogy tengelysúlyos a kocsi. (Én meg volt olyan lökött hogy el is hittem.) Igaz az sem tünt fel hogy a kolega mögöttem 11T-val szintén tengelysúlyos. Ő megúszta olcsón nekem 300K bírság. Evett az ideg mert nem tudtam mi lesz össze vesztem miatta a főnökkel (na ide nem írok semmit inkább) aztán várakozás-fax-nem jó-telefon-várakozás telefon-fax-nem jó-telefon-várakozás-telefon-fax-na végre jó. Elindultam. Rakományhoz nem nyúltam pedig szerettem volna csak a 1.5T-ás raklap kifogott rajtam. Rágorulok a román mérlegre és láss csodát minden ok.
A történet tanúlsága pénz kellett a vámnak hát gyűjtöttek (ezt lehet hogy nem lenne szabad leírnom de ez van ez nyílt titok.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Azonnali processzoros kérdések órája
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Melyik tápegységet vegyem?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Sorozatok
- Autós topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- GeForce RTX 5060 Ti: Ha az ár jó, minden jó (lenne)
- További aktív témák...
- Vadonatúj iPhone 14 PRO MAX 256GB space black! 6 hónap garancia! Fulldoboz!
- iPhone 16 PRO MAX 512GB black titanium KÁRTYAFÜGGETLEN! Akkumlátor 100%! Apple garancia 2025.11.14
- iPhone 16 PRO 128GB black titanium KÁRTYAFÜGGETLEN! Akku 100%! 2025 október 14-ig Apple garancia!
- Geforce GTX950 2GB OC
- Apple Watch SERIES 8 45mm gold GPS + Cellular, STAINLESS STEEL! Akkumlátor 100%!
- Bomba ár! Dell Latitude 3510 - i5-10GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Fotó állvány eladó
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 1700 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 XT Rampage SHIVA Zalman 500W
- Csere-Beszámítás! Számítógép játékra! R5 5500 / RX 5700XT / 32GB DDR4 / 256GB SSD + 1TB HDD
- Beszámítás! Lenovo Thinkpad T495 üzleti notebook - R7 Pro 3700U 32GB RAM 512GB SSD Radeon Vega 10 W
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest