Hirdetés

2024. április 18., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#251) zsid válasza Dina111 (#250) üzenetére


zsid
senior tag

Én örülök,hogy ennyire fiatal vagyok:-)

<tRucKdriFteR>

(#252) SAMYka


SAMYka
aktív tag

Hétfőn este rossz helyen voltam rossz időben. Nagylaki határátkelőn közölték hogy tengelysúlyos a kocsi. (Én meg volt olyan lökött hogy el is hittem.) Igaz az sem tünt fel hogy a kolega mögöttem 11T-val szintén tengelysúlyos. Ő megúszta olcsón nekem 300K bírság. Evett az ideg mert nem tudtam mi lesz össze vesztem miatta a főnökkel (na ide nem írok semmit inkább) aztán várakozás-fax-nem jó-telefon-várakozás telefon-fax-nem jó-telefon-várakozás-telefon-fax-na végre jó. Elindultam. Rakományhoz nem nyúltam pedig szerettem volna csak a 1.5T-ás raklap kifogott rajtam. Rágorulok a román mérlegre és láss csodát minden ok.

A történet tanúlsága pénz kellett a vámnak hát gyűjtöttek (ezt lehet hogy nem lenne szabad leírnom de ez van ez nyílt titok.)

PH! Tábor - ...mert megérdemlem...

(#253) zsid válasza SAMYka (#252) üzenetére


zsid
senior tag

Én nemrég szóltam a főnökömnek,hogy nem ártana beiratni a forgalmiba:útkímélő tengely. A kpmesnek nem elég,hogy látja a légrugót.
Már az ICn ülök,otthon vár a hideg sör:-)

<tRucKdriFteR>

(#254) #27070592


#27070592
törölt tag

Nagystílű tárgyalás folyik a cégnél. Az a baj hogy a bmw-k, volvok, saab-ok között van egy vebberer's járgány is...rosszat sejtek... :(

(#255) zsid válasza #27070592 (#254) üzenetére


zsid
senior tag

Remélem nem

<tRucKdriFteR>

(#256) MaciG válasza zsid (#255) üzenetére


MaciG
addikt

Mért utáljátok ennyire a a weberer's-t? :F Én úgy tudom eléggé felszerelt (és korszerű) flottával rendelkeznek és nem is fizetnek olyan nagyon xarúl.

BANZAII

(#257) zsid válasza MaciG (#256) üzenetére


zsid
senior tag

Nekem semmi bajom Gyuri bával,csak szép lassan mindent megvesz, ex rynart,transporta,révész ponyvás szekciója etc... Nekem ez nem tetszik. Másrész az a fizetés se hű de király 2-3 hónap folyamatos uniózásért sztem. Azt se hallanám szivesen,hogy üresen 18 a norma... Nekem ellenszenvesek ezek a nagy cégek..

<tRucKdriFteR>

(#258) MaciG válasza zsid (#257) üzenetére


MaciG
addikt

Értem. :R De sok kis cég a válság miatt eléggé rossz helyzetbe került, és ezért muszáj valamit csinálni, hogy ne kejen teljesen felszámolni őket.

"Azt se hallanám szivesen,hogy üresen 18 a norma..." -Ezt most nem értem mire gondolsz. :F

BANZAII

(#259) zsid válasza MaciG (#258) üzenetére


zsid
senior tag

Asszem itt írták vagy hallottam,hogy az üres szerelvények 18l/100kmes normával gurulnak (vagy annyit adnak a górék..)
Szemereynél is vannak ilyen hülyeségek,pl a multkor olvastam:amíg nincsenek kitiltva a hungáriáról,addig azzal a kmrel történik az elszámolás,ha a 0son mész és "túlfogyasztásod" van,akkor levonják...
No comment

<tRucKdriFteR>

(#260) Szplöttyy válasza SAMYka (#252) üzenetére


Szplöttyy
senior tag

Sziasztok!

Tengelysúlyos=Túlsúlyos?
Útkimélő tengely? Azmiaz?
Nem mindegyik pótkocsi légrugós? :B

Smoke & Torque

(#261) zsid válasza Szplöttyy (#260) üzenetére


zsid
senior tag

Ha tengelyes az nem feltétlen túlsúly. Laprugós tengely ( ez függ a hídtól,gumiktól etc) 10t, útkímélő 11t szóló tengelynél. 2 és több tengely fölött tengelytáv függvényében változik(c kresz könyvben benne van). Nekem a magnum meg a pót együtt 17064kg, ha a pót elejébe feldobok 15db 1tonnás raklapot,akkor össztömegben bőven jó vagyok,igaz a húzó olyankor vagy 14 tonna a mérlegen:-) A tengelytúlsúly nem minden esetben jelenti a jármű túlsúlyát.
Ma még futnak laprugós pótok,teherautók(kamaz,12tonna alatti kocsik,billencsek) söt buszok is (ik211).
Kiváncsi lennék azoknak a tátráknak a forgalmijára,amikben kombinált lég-laprugózás van.

<tRucKdriFteR>

(#262) zsid


zsid
senior tag

SOS kérdés: a gyufa az ADRes vagy szabadon szállítható?

<tRucKdriFteR>

(#263) #27070592 válasza zsid (#262) üzenetére


#27070592
törölt tag

ADR 4.1-es alosztályba tartozik, gyúlékony szilárd anyag, önreaktív. Szerintem nagy mennyiségben mindenképp adr-es.
Fullrakomány gyufát akarsz vinni? :Y

(#264) zsid válasza #27070592 (#263) üzenetére


zsid
senior tag

Ááá,csak 26 raklapnyit:-)

<tRucKdriFteR>

(#265) Szplöttyy válasza zsid (#261) üzenetére


Szplöttyy
senior tag

Értem, köszönöm! :R Akkor ezért variálnak annyit rakodáskor? Láttam már hogy felpakolták az egészet, aztán a felét le, aztán vissza stb. Gondolom akkor is azért, hogy ne boruljon szét minden, meg hogy ne a tengely felett legyen a sok súly.De szeretnék már kamionozni :B Marhára vonz a dolog, csak sajna semmia kamionos közvetlen ismerős nincs, akivel elmenjek 1-2útra :( :) No, majd egyszer énis úgy fogok ide írogatni, hogy alattam lesz valami nagy :DDD (Nem félreérteni)

Smoke & Torque

(#266) zsid válasza Szplöttyy (#265) üzenetére


zsid
senior tag

Majd egyszer elvisz valaki:-)

visszatérve a gyufára: UN: Bizt. Gyufa 4.1 F1 III.4.1.1.1.3.6 mentesítéssel szállítható - na ezt dekódolja nekem vki,nincs ADRem:-(

<tRucKdriFteR>

(#267) SAMYka válasza Szplöttyy (#265) üzenetére


SAMYka
aktív tag

Engem se vitt senki. Felültem és mentem. Ha valamit nem tudtam megálltam és megkérdeztem :)
Magyarok mindenütt vannak ;]

PH! Tábor - ...mert megérdemlem...

(#268) zsid


zsid
senior tag

Tegnap egy billencses megpihent az M3ason,igaz a túloldalon az árokban. Hétvégén teszek fel videót róla.

Tegnap én is szívtam ezzel a retkes pótkocsival. Gödöllőnél csak lestek a kúton amikor füstölő B tengellyel beviharzottam a parkolóba. :-D

<tRucKdriFteR>

(#269) Szplöttyy


Szplöttyy
senior tag

Új kérdés lenne.

Ma, M3as ~ 20:00körül... Jöttünk a hightech Kinglong busszal, 80-al... Kb a metrónál lehettünk, ahol is a besorolósávban jött egy Révész tartályos pót(nem nem csak pót jött, húzta is valami, de azt nem láttam) a buszos nem nagyon akarta beengedni, tehát lepadlózta a gépet, de hát amilyen szar kínai ez a dolog 80ról nem nagyon gyorsult, mentünk a kamion mellett kb. Kezdett elfogyni a besorolósáv(vagy mi :B ) a buszos fékezett egy nagyot, kamion bejött elénk. Na, itt lesz a kérdés: A kamionos indexelt egy villanást balra, aztán egy villanás jobbra, aztán egy villantás balra, és jobbra, remélem érthetően írtam le, tehát: balra,jobbra,balra, jobbra. Ez mit jelent? :DDD

Amúgy, rájöttem, hogy tulképp igazam volt a múltkor, a Shell-es Volvo-k is Klacska KFT-nél vannak :R

Széles utat! :)

Smoke & Torque

(#270) jasszer válasza Szplöttyy (#269) üzenetére


jasszer
senior tag

= köszi. :)

Apokalipszis? Ezeknek?!

(#271) zsid válasza Szplöttyy (#269) üzenetére


zsid
senior tag

Megköszönte, hogy beengedte.
Utána én is rájöttem,mikor láttam a shelles volvo oldalán a matricát:-)

<tRucKdriFteR>

(#272) Lauda válasza Szplöttyy (#269) üzenetére


Lauda
félisten

Megköszönte a beengedést. :)

zsid megelőzött. :DD

[ Szerkesztve ]

(#273) Szplöttyy


Szplöttyy
senior tag

Köszi az infót, vészvillantás, akkor az csak személyautósoknál divat?
Ja, meg kérdezek akkor még egyet :B Szóval, mi az az AdBlue? Sok helyen olvasom Camion Truck magazinba is, hogy húdejó, van adblue tartály, mennyire jó, meg Euro 4es lett tőle, stb. De hogy konkrétan mi az?

Ja, sorry a sok kérdésért, csak nagyon érdekel a téma, szeretem a nagy vasakat :) Csak még nem lehet rá jogsim, úgy hogy esélytelen, hogy legálisan vezethessek :(

Smoke & Torque

(#274) jasszer válasza Szplöttyy (#273) üzenetére


jasszer
senior tag

Google/wiki a barátod. ;)

Apokalipszis? Ezeknek?!

(#275) Szplöttyy válasza jasszer (#274) üzenetére


Szplöttyy
senior tag

:R Sorry, ezt énis megcsinálhattam volna :B

Smoke & Torque

(#276) zsid válasza Szplöttyy (#275) üzenetére


zsid
senior tag

A wiki cikke nem pontatlan? Vannak a scaniának olyan SCRes motorjai,amik adblue nélkül teljesítik az euro5ös normát.
Bezzeg az én euro gyök kettes magnumom XD

<tRucKdriFteR>

(#277) Szplöttyy válasza zsid (#276) üzenetére


Szplöttyy
senior tag

IFA&Kamaz pwr :DDD Euro 2-es a magnum? Akkor az még a "régi" ugye?

Smoke & Torque

(#278) zsid válasza Szplöttyy (#277) üzenetére


zsid
senior tag

2000 júliusi,az utolsó kockalámpások egyike. 430as Mack motor van benne,lehet már euro3as,nemtom.

<tRucKdriFteR>

(#279) Zolás válasza MaciG (#256) üzenetére


Zolás
addikt

Elveszi a kenyered, csúszik a pénzzel, és egy kalap szar a rendszer. Nála minden pénz csak befelé jön kifelé csak csurran-cseppen. A kamion nagyon szép kivülröl de mivel mindig másikon mész(kivéve a nemzetközist) nincs gazdája igy belülröl egy szemétdomb és sosincs pénz a szervizre. És alapból elég gusztustalan olyan helyen dolgozni ahol egy 18éves nyikhaj gyerek akit felvettek 90kért irodistának bármikor megfingat akárhány éved van a cégnél. Belőled élnek de te vagy a megtürt személy. Röviden ennyi ha kell infó szóljatok onnan viszek napi szinten árut. Vagy üres tgkval jövök ki vagy fel se fér mert a 6tás kapacitású verdára 8-9t súlyokat is felír. Szerencsére nem vagyok a cég alkalmazottja hanem külső bérfuvarban vagyunk de látom mi megy bent és elég siralmas.

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#280) zsid válasza Zolás (#279) üzenetére


zsid
senior tag

Ma reggel voltam gyuri bácsi raktárában a bilkben,hoztam a spárnak a motyót. 11:20kor jelentkeztem be,most veszik át az árumat. Király...

<tRucKdriFteR>

(#281) #27070592 válasza MaciG (#256) üzenetére


#27070592
törölt tag

Szerintem a waberer's az arctalan multicégek tipikus példája. A név mögött lévő pénzembereket semmi nem érdekli csak és kizárólag a tiszta profit. Anno csináltak egy kis "próbacéget" vagyis megvették a régi Volán Tefu-t és megnézték hogy agresszív üzletpolitikával mire lehet jutni ezen a piacon. Mivel a fuvarozásban van üzlet, módszeresen megpróbálják felvásárolni az egész közép-európai kamionbizniszt. Rengeteg pénz van a háttérben így fordult elő hogy a jelentéktelen "volán tefu" egyszerűen megvette a Hungarocamiont, és még jónéhány nagy céget. Másokat csak kiszorított a piacról, tisztességtelen szerződésekkel, "aláígéréssel" stb. A cég stílusára jellemző hogy képes kimondottan veszteséges ajánlatot tenni egy adott szerződésre csak hogy a konkurenciát anyagi csődbe hajszolja. Persze a konkurencia eltűnése után a waberer diktálhatja az árakat. Gazdasági erőfölénnyel való visszaélés. Kulturáltabb országokban ezt kőkeményen büntetik.

A másik dolog amiért soha nem dolgoznék a cégnek az emberekhez való hozzáállás. Senki vagy. Maximum egy szám a hosszú listán. Naponta ötven új embert vesznek fel, mert naponta ötvenen hagyják ott őket keserű szájízzel megalázva pénzzel lehúzva. Nézd meg a csatahajó méretű hirdetésüket az m0 mellett a 300ezer Forintos fizetésről...esetleg a felét megkaphatod, miközben hetekig nem hoznak Mo. környékére sem, vagyis az unió területén gurigázol fel és alá. A legolcsóbb, leggyengébb, alapfapad kamionokat veszik meg mert ezzel is spórolnak. Az hogy a sofőr aki a cégért feláldozza a magánéletét mert akár két hónapig sem jut haza egy kicsit kényelmesebben lakhasson a fülkében - senkit nem érdekel. Olyan üzemanyagnormákat szabnak meg amik teljesíthetetlenek : a túlfogyasztást a sofőrtől automatikusan levonják. Mivel most épp válságban van az egész szállítmányozás és kevesebb a profit, visszavették a bérszinteket. Ha nem tetszik elmehetsz a francba majd jön helyetted más akinek annyi is elég.

Kb ennyi a véleményem így nagy hirtelen.

szerk: kijelentem hogy fenti soraimat rosszindulatból írtam, nem felelnek meg a valóságnak és minden kényszer nélkül önként visszavonom őket. kijelentem hogy nem a waberer képviselői szorítanak pisztolyt a fejemhez. Én szeretem a drága waberer urat!!!

[ Szerkesztve ]

(#282) Zolás válasza #27070592 (#281) üzenetére


Zolás
addikt

Sajna csak megerősiteni tudlak ebben a dologban. Üzemanyagról meg még annyit hogy ha egy adott országban drága(mondjuk fél fityinggel több) mint a szomszédba és mész a szomszéd országba de a drága helyen tankolsz azt a különbözetet is kifizetteti veled. Rabló egy cég. Igazán most van a helyzet csúcsán mivel a Rynart becsődölt. A többi nagyobb név aki belföldön dolgozik szinte mind az övé. Amig a pénzemberek nem csődöltetik be hogy kivegyék a pénzüket ez a cég is állni fog az biztos.

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#283) zsid


zsid
senior tag

'Estét!

Szerdai Videó, M3 92-es km, a kollega gondolom elaludt, mert megszedte a középső szalagkorlátot, majd 100 méterrel arrébb át is jött rajta és a túloldali árokban landolt.

youtube

<tRucKdriFteR>

(#284) MaciG válasza zsid (#283) üzenetére


MaciG
addikt

Szépen beleroncsolt az árokba, még szerencse, hogy pont nem jött szembe senki.

BANZAII

(#285) MaciG


MaciG
addikt

Mi ez a pangás? Mindenki elment uniózni? :))

Azért egy ilyet szívesen meghajtanék. :K

BANZAII

(#286) Szplöttyy válasza MaciG (#285) üzenetére


Szplöttyy
senior tag

Nekem az álom az a \8/ (No' ki ismer rá? :) )

Smoke & Torque

(#287) MaciG válasza Szplöttyy (#286) üzenetére


MaciG
addikt

Rákérdezhetek? :)

Amúgy lehet hülye kérdés, de még nem nagyon jártam külföldön autóval, de pl. kamionokkal Ausztriában és egyéb hegyvidékes tájakon (pl. Alpok,stb.), a serpentineken kell randarírozni vagy vannak külön kialakítva ilyen "gyorsforgalmi" utak, pálya. ?

BANZAII

(#288) Szplöttyy válasza MaciG (#287) üzenetére


Szplöttyy
senior tag

:R Bizony-bizony Scania V8 :D

Smoke & Torque

(#289) #27070592 válasza MaciG (#285) üzenetére


#27070592
törölt tag

Ha! Nem is tudtam hogy az új szériás FH-t 700 lovas mocival is lehet rendelni...odabaszós lehet. Eddig asszem az MAN tgx volt a csúcstartó a maga 680 pacijával, mint legerősebb szériagyártott vontató, szintén V8 motorral, de ez a Volvo egy sorhatossal hétszáz paci...egy xl fülkés verzióval szivesen dolgoznék.

(#290) zsid


zsid
senior tag

Nincs valakinek egy felesleges normális AM/FM/USB-s cb rádiója? Nekem csak am/fm van,ez nem az igazi...
Kéne a frásznak fh16 700, inkább egy daf fülkés 250lovas Rába XD

<tRucKdriFteR>

(#291) #27070592 válasza zsid (#290) üzenetére


#27070592
törölt tag

forgózsámolyos póttal mi? :D

(#292) zsid válasza #27070592 (#291) üzenetére


zsid
senior tag

Persze, 3 tengelyessel, megrakva 25 tonna motyóval... Csak úgy hasítana az érdi parton felfelé szembeszélben:-)

<tRucKdriFteR>

(#293) #27070592 válasza zsid (#292) üzenetére


#27070592
törölt tag

Nem én kéttengelyesre gondoltam amin szarrá van kopva a zsámoly, hogy még véletlenül se arra törjön tolatáskor amerre akarod.

Feltűnt nektek mostanában hogy főleg az m0-on szeretnek szélárnyékosat játszani a kisebb libakergetőkkel? Amióta megint leadta a discovery azt a mítoszrombolók részt amiben a szélárnyékot vizsgálták kamion mögött, mintha állandóan a seggemben jönnének. :D

(#294) zsid válasza #27070592 (#293) üzenetére


zsid
senior tag

Én olynakor éjjel egy pillanatra felvillantom a hátsó ködfényt XD Hatni szokott.

Most hétvégén Truck Trial van a pilisi homokbányában. Ha fenn maradtam volna biztos erlmegyek, de itthon sörözök.

<tRucKdriFteR>

(#295) #27070592 válasza zsid (#294) üzenetére


#27070592
törölt tag

Engem nem szokott zavarni, ha meg satuznom kell akkor az ő baja ha rátekeredik a majomfogóra.

Truck trialt lehet én is megnéztem volna de szintén itthon kamillázás. Tegnap épp hogy beértem a telepre tíz óra előtt, este kilenckor még a némedi pennyben rakodtam le. Kicsit megzavartam visszafelé a bicajt. :D

(#296) zsid válasza #27070592 (#295) üzenetére


zsid
senior tag

Tegnap Óbudán voltam, és a Könyves K - Hungária- Róbert K-Árpád híd-Vörösvári- Bécsi vonalon mentem/jöttem. Visszafelé én is nyomtam ahol lehetett, Árpád híd 90km/h XD

<tRucKdriFteR>

(#297) #27070592 válasza zsid (#296) üzenetére


#27070592
törölt tag

Holnap reggel megyek a céges szervízbe egy műszakis szerelvényért. Kiváncsi vagyok mit alkottak rajta. Aztán go melózni.

(#298) zsid válasza #27070592 (#297) üzenetére


zsid
senior tag

Én most ülök az ICn pest felé,reggel törökbálinti depo,onnan Csányba megyek vízért.

<tRucKdriFteR>

(#299) zsid


zsid
senior tag

Mai menü:
pótkocsi:
-abs vezérlőszelep csere
-egy relészelep csere
-membrán csere a jobb 3ban
gép:
-2 hátsó lámpatest csere
-"mosás"

Fárasztó nap volt,ráadásul sikerült 28as villáskulccsal olyat rákurni az ujjamra,hogy majdbesz**tam.

<tRucKdriFteR>

(#300) Szplöttyy válasza zsid (#299) üzenetére


Szplöttyy
senior tag

Szép kis menü!

Viszont egy dolgot nem értek, te mindig ugyanazzal a póttal mész? Mert én azt hittem, azt váltogatni szokás(Kamionos játékok átka :DDD )

Smoke & Torque

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.