Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gurulunk, WAZE?!
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Toomy: FOXPOST: régen jó volt, de már jobban jársz, ha elfelejted
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- sziku69: Szólánc.
-
LOGOUT
JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kw3v865
senior tag
Sziasztok!
Továbra is nagyon kezdő vagyok (vagyis újrakezdő, több mint 10 éve tanultam kezdő szinten a nyelvet), ezért lehet, hogy hülye kérdés: adott egy GitHubos JS függvénykönyvtár, amit használni szeretnék teljesen offline módon, magyarul le akarom tölteni. Konkrétan erről van szó: https://www.skypack.dev/view/maplibre-gl
Itt egy példa alkalmazás: https://codepen.io/klokan/pen/WNoZRyxRégebben mindig úgy csináltam, hogy normálisan hivatkoztam bármely JS függvénykönyvtárra a HTML-ből így, aztán ha kellett, letöltöttem a webszerveremre:
<script src='valami.js'></script>
Ez a mostanában népszerű import-os megoldás számomra teljesen új. A célom az lenne, hogy egyben letöltsem az egészet a webszerveremre, és behivatkozzam a klasszikus módon. Azonban itt nem tálok ilyen lehetőséget, mert oké, hogy fenn van minden az src könyvtárban, de nem lehet ezt a hagyományos módon, egyben elérni? Tehát "ömlesztve" egy fájlban sehol nem találom. Megjegyzem, ezt más egyéb open-source JS-nél is tapasztalom mostanában.import *-gal elvileg hozzáférek az egészhez, de nekem "normálisan" kellene, egy fájlba kiírni.
Tudtok esetleg erre valami jól bevált megoldást?
Új hozzászólás Aktív témák
- alza vélemények - tapasztalatok
- Apple asztali gépek
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Epic Store Ünnepi Ajándékozás - 7. nap: The Callisto Protocol
- Synology NAS