Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
 - gban: Ingyen kellene, de tegnapra
 - Pajac: Hámozott narancs
 - sziku69: Szólánc.
 - Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
 - GoodSpeed: 24 éves a Windows XP! Nézzen ki úgy a Windows 11 mint az XP?
 - Pötyi: 4. RETRO KONZOL ÉS SZÁMÍTÓGÉP BÖRZE - '25. november 16.
 - sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
 - sh4d0w: Kalózkodás. Kalózkodás?
 - D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
 
- 
			
						LOGOUT
JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
 
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			
						Tomi_78
aktív tag
Sziasztok!
Zenét szeretnék lejátszani egy JS-es játékomban, amely zene OGG vagy MP3 formátumban van. Úgy tapasztaltam, hogy a JS alapban ezeket nem, csak WAV-okat képes lejátszani, így kénytelen vagyok letölteni valami audió bővítést.
Elsőre a howler.js-re esett a választásom, de nem boldogulok vele:
a howler.js állományt bemásoltam a játékom mellé, majd - ahogy a howler dokumentációjában is olvasható - beírtam a játékomba ezen sorokat:
<script src="/howler.js"></script>
<script> var zene = new Howl({ src: ['cimzene.mp3'] }); </script>
De hiába futtatom, mert nem érti a progi, hogy mi az a Howl. Beírtam utána még ezeket is:
import {Howl, Howler} from 'howler';
const {Howl, Howler} = require('howler');
de így sem működött.
Valaki ért ehhez, hogy leírhassa a megoldást nekem? Előre is köszönöm! 
Új hozzászólás Aktív témák
- HIBÁTLAN iPhone XR 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3267, 96% Akkumulátor
 - Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
 - ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
 - GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue - 1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen, 100% Akkumulátor,MS3409
 - HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3726
 
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
						
								
