Nem szabad keverni a PhysX-et az APEX-szel. A többi játékban a PhysX miatt vannak extra effektek. Az APEX egy külön modul, ami lényegében csak annyit kezel, hogy a programkód mellett leszakadó objektumok közül mennyi marad látható. Erre jó példa a Metro 2033, ami szintén APEX modulos. Az Advanced PhysX jelenti a GPU gyorsítást és a törhető objektumok reagálását, amit az APEX kezel. Hasonló dologra kell a Mafia 2-ben is számítani.
A töréseknek és a füstnek nincs nagy gépigénye. Láthatod, hogy a két éves Strangleholdban is szarrálőhetted a pályát. A gondot a megmaradó objektumok állandó szimulálása és rajzolgatása jelenti. Ez pokolian sok terhet ró a GPU-kra, nemcsak a fizika, de a renderelés kapcsán is.
(#6391) Landon: Nem tudom, hogy hány magot használ ki. Az előzetes tesztelők azt mondták, hogy négy mag fölött, már nincs érezhető hatása a magoknak a sebességre.
Arcképre: [link]
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.