Hirdetés

2024. június 2., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#5051) Sárpac válasza megint én (#5050) üzenetére


Sárpac
nagyúr

Van 258-as is azzal nézted?
[link]

Alapfesz alatt a maximumon túl!

(#5052) szab.tam válasza Sárpac (#5051) üzenetére


szab.tam
nagyúr

258.49 WHQL...
és még végeleges is! nagyon komoly... :C :DDD

látod, te is tudsz néha értelemeset....
de azért lesz aki megpróbálja letölteni, és még telepíteni is....

fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html

(#5053) 9950es


9950es
aktív tag

*EDID Management
Accessible from the View System Topology page, this feature lets you -
o View the connector information
o Get an EDID from a connected display and save it to disk
o Force an EDID at a connector
o Remove a forced EDID from a connector

hahaha ezt minket látva pakolták bele, hetekig erről szólt a 3d vision fórum :))
(amnéziás DLP projektorok)

Mostmár tudja azt az nvidia driver amit egy regisztrált powerstrip, és ez arra is jó hogyha a vista win7 nem engedi 75hz fölé menni a CRT monitorodat , akkor mostantól 120hz-el is nyomathatod. ~Ha nem lenne projektorom tuti CRT-znék.

[ Szerkesztve ]

120 fps or GTFO :D

(#5054) TTomax


TTomax
nagyúr

Ez hhhhmmmm.....nem Quadro driver??? :U

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#5055) Daczy válasza szab.tam (#5042) üzenetére


Daczy
aktív tag

Ezek közül melyik a Need for Speed SHIFT? :F NVidia PhysX List

(#5056) Tökmindegy válasza megint én (#5050) üzenetére


Tökmindegy
senior tag

Ez tényleg így van. Nekem is feltűnt ,de 10 perc után letöröltem és vissza a régit.
Ott megszűnt a jelenség. Mondjuk én tovább nem is foglalkoztam vele,de ezek szerint nem az én készülékemben van csak a hiba.

Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"

(#5057) Sárpac válasza Daczy (#5055) üzenetére


Sárpac
nagyúr

Amióta 1.2-es patch van azóta van én is úgy tudom!:)

Alapfesz alatt a maximumon túl!

(#5058) A.tessz válasza Tökmindegy (#5056) üzenetére


A.tessz
senior tag

Na meg egyébként is Tökmindegy nem :)
Bocs nem hagyhattam ki :DDD

[ Szerkesztve ]

(#5059) hugo chávez válasza Daczy (#5055) üzenetére


hugo chávez
aktív tag

A bővebb listát nézd. ;)

[ Szerkesztve ]

"sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari

(#5060) Daczy válasza hugo chávez (#5059) üzenetére


Daczy
aktív tag

Az ember mindig tanul valamit :R

(#5061) szab.tam válasza Daczy (#5060) üzenetére


szab.tam
nagyúr

és annyira pyshx-es, hgoy kínomban már mindent kipróbálok: nvidia physx uninstall után ashift el sem indult, mert kereste a hozzávalókat...

[ Szerkesztve ]

fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html

(#5062) Daczy válasza szab.tam (#5061) üzenetére


Daczy
aktív tag

És egyébként a physX hogy nyilvánul meg a játékban?

(#5063) szab.tam válasza Daczy (#5062) üzenetére


szab.tam
nagyúr

ez már nagyon off lenne itt kitárgyalni.
egyébként halvány gőzöm sincs. nem csináltam összehasonlító ellemzést, sem nem olvastam ilyet....
és most perpill nem is igazán ez izgat, hanem inkább az, hgoy menjen...

[ Szerkesztve ]

fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html

(#5064) Kolondrum

Üdv! Valaki nem tud infót arról, hogy az Arctic mikor adja ki a GTX4xx-es karikra a hűtést?

(#5065) Sárpac válasza Kolondrum (#5064) üzenetére


Sárpac
nagyúr

Minimum 3 hónap mire ideér ha ki is adja!:)

Alapfesz alatt a maximumon túl!

(#5066) pszichiater válasza megint én (#5050) üzenetére


pszichiater
senior tag

Hmmm ebben lehet valami.Kipróbálom. Csak az a baj, hogy az említett 197.45 a 400-as szériához nem jó. Az is igaz, hogy most ez engem nem érint ( sajnos ) :D

"Idegeskedni annyit jelent, mint mások hülyeségét saját magunkon megtorolni....."

(#5067) Zodicus


Zodicus
senior tag

Viszont a Quadro driver-rel tényleg gyorsabbak a gamék (BC2,shift) és a vantage is több GPU pontot ad (kb 300pöttyel) :Y

(#5068) Cobrusz


Cobrusz
senior tag

258.49 WHQL.. ebbe a driverbe megszűnt a mikro lagg?

(#5069) Kolondrum válasza Cobrusz (#5068) üzenetére

Sőt az MPC akadás is.

(#5070) TTomax


TTomax
nagyúr

Hibátlan driver.... GT200-ra is...

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#5071) szab.tam válasza szab.tam (#5052) üzenetére


szab.tam
nagyúr

jól van. már megint hülye voltam.... :B

azt hittem, hgoy ez valami kamu driver, ami még nem is létezik, valmi torrent oldalról...
jót vihogtam, erre meg valódi...

ez mostanában nem az én 2 hetem.....

fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html

(#5072) Cobrusz válasza TTomax (#5070) üzenetére


Cobrusz
senior tag

nekem nem engedi felrakni :F GT200
miért?

(#5073) Relic81 válasza Cobrusz (#5072) üzenetére


Relic81
tag

Nekem sem engedi :S

(#5074) 9950es


9950es
aktív tag

nekem sem :D

de megvárom a 3d vision cd rilizt

120 fps or GTFO :D

(#5075) bigdigit válasza Zodicus (#5067) üzenetére


bigdigit
addikt

mit babráltok,hogy felmegy quadro driver?azt tudom,hogy évekkel ezelőtt is lehetet valamit babrálni felmenjen sima kártyára de már nem emlékszem. :U

tegnap feltettem a régi 197.07-est ami gyárilag volt a kártyához de a sebességen kívül én bizony nem éreztem különbséget a 257-es szériához képest.

[ Szerkesztve ]

(#5076) Zodicus válasza bigdigit (#5075) üzenetére


Zodicus
senior tag

Ezen a linken a lap közepén van egy download link ott kell letölteni a moddolt INF fájlt és kicserélni a driver-ben. Utána fel kell, hogy menjen.

(#5077) bigdigit válasza Zodicus (#5076) üzenetére


bigdigit
addikt

köszi közben guru3d fórumot átnyálaztam de nem lettem meggyőzve róla nekem ezt fel kellene tennem. :DDD

(#5078) Abu85 válasza Daczy (#5062) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Semmiben, mert a processzor számolja. Itt vannak a GPU gyorsított PhysX játékok.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#5079) Himym válasza Abu85 (#5078) üzenetére


Himym
senior tag

Ez már ősrégi lista.. :( 2 hónapja is ezek voltak itt,

(#5080) Abu85 válasza Himym (#5079) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ez lényegében azt jelent, hogy két hónapja nincs változás. :) Az, hogy a PhysX API-t használja a program nem jelenti, azt, hogy hardveresen gyorsított a megoldás. Az utolsó ilyen játék a januári Dark Void volt.

(#5081) voodoo98: Az még nem jelent meg.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#5081) voodoo98 válasza Abu85 (#5080) üzenetére


voodoo98
addikt

Mafia 2 (aug végén, demo pedig aug elején) biztosan GPU gyorsított lesz.

Gangsters on the Boardwalk http://play.google.com/store/apps/details?id=com.hattedskull.gangsters

(#5082) Crytek válasza Abu85 (#5078) üzenetére


Crytek
veterán

U-Wars release date 2009 igen és melyik univerzumban?

Next PC Upgrade: 2022

(#5083) Abu85 válasza Crytek (#5082) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Annak a projektnak szvsz vége. Gondolom csak benne hagyták a listába, mert ez lenne a harmadik játék, aminek a bejelentett GPU PhysX támogatása tipli lenne. Elég gáz, hogy már két játékból nem váltották be az ígéreteket. Nem kell ezt az arányt rontani ... max pár felhasználó fog rájönni a huncutságra.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#5084) loree69 válasza megint én (#5050) üzenetére


loree69
aktív tag

css be nekem is feltünt de pálya függő volt ..
nálam de_inferno -n csinálta a laggolást kicsit zavaró volt 2 1 hites után nem akart a 3dikat beadni ;] de majd ma meglesem az új drivert..
a szemem se bántotta annyira

loree

(#5085) pszichiater


pszichiater
senior tag

Nem azt mondom hogy mindenki rohanjon monitort venni, de azért ez több mint érdekes:
Idézet innen a ph-ról fLeSs tollából:

A válaszidő tesztelését követően úgy döntöttünk, hogy ezúttal foglalkozunk az inputlag kérdésével is. Mi is az inputlag? A nevéből is kitalálható, hogy a bemeneti adatok (input) késéséről (lag) lehet szó. Néhány szemfüles felhasználó észrevette, hogy az LCD monitoron később jelenik meg a tartalom, mint a CRT monitoron, tehát az LCD monitor késik (ez látható a fenti képen is). Egyesek szerint ez nagyon zavaró jelenség, gondoljunk csak arra, amikor játék közben a hang hamarabb érkezik meg, mint hogy a képernyőn látnánk a hozzá kapcsolódó eseményt, vagy az ellenség már lát bennünket, mikor mi még nem őt, és hasonló dolgok fordulhatnak elő. Tehát az inputlag két okra vezethető vissza: egyrészt a válaszidő ludas érte, hiszen amikor arról beszélünk, hogy a monitor válaszideje 16 ms, az annyit jelent, hogy a kijelzőn 16 ms-mal később jelenik meg a tartalom. De ennél nagyobb késést okoznak egyes elektronikai komponensek, illetve azok minőségétől függ, hogy mekkora késésről beszélhetünk.

"Idegeskedni annyit jelent, mint mások hülyeségét saját magunkon megtorolni....."

(#5086) A.tessz válasza pszichiater (#5085) üzenetére


A.tessz
senior tag

Én ezért használok 2233 rzt , ami szerintem az egyik legjobb gémer lcd!

(#5087) 9950es válasza A.tessz (#5086) üzenetére


9950es
aktív tag

Igazándiból az sem tud 120hz-et , meg a sony3d tv-k sem tudnak 240-et brutális hazugságspirál megy LCD-kel kapcsolatban. ( LED, kontraszt hahahahaha).

300 fps kamerával nézegették a 2233rz-t , nem képes teljes képet kinyomni csak hozzáfog haladni fentről lefelé.

Legjobb lagja DLP kijelzőknek van, ami gyak . 1 frém, és nincs soronként "rajzolás", egyidejüleg jelenít meg ( csak színenként).

[ Szerkesztve ]

120 fps or GTFO :D

(#5088) A.tessz válasza 9950es (#5087) üzenetére


A.tessz
senior tag

Ez itt erősen off topic , de én az alapján amit olvastam róla muszáj hogy tudja a 120 at különben nem nagyon menne rajta a sztereofonikus 3d amihez lencsénként 60 hz kell. Nekem is van egy , amit használok is vele.

[ Szerkesztve ]

(#5089) 9950es válasza A.tessz (#5088) üzenetére


9950es
aktív tag

Pl, sokaknak rendszeresen csíkoz a teteje, lottó hogy a tied fog-e vagy sem, én nem azért adtam el mert szellemképezett volna, hanem mert szimplán nem tetszett. Ha van még garid szerintem nézd meg 3d visiönel.

[ Szerkesztve ]

120 fps or GTFO :D

(#5090) DigitXT válasza Abu85 (#5078) üzenetére


DigitXT
félisten

Nem ez volt a kérdés.:N Hanem hogy milyen hatásokat számol az a CPU...:DDD

(#5091) Abu85 válasza 9950es (#5087) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Az input lag nem a frissítési frekvenciától függ. Az az átlagos válaszidőn múlik. A 2233RZ például 120 Hz-en is működik. Persze az átlagos válaszidő sok mindentől függ. Például 3D alatt nő az input lag.

A.tessz: A sztereó 3D különböző megoldásokat jelent. Csak a stutteres szemüveghez kell 120 Hz. A másik két alternatíva nem villog. Persze a szimpla passzív polarizációs szemüveg speciális monitort igényel, amit drágább előállítani, mintha a 120 Hz-re készítenék fel a panelt. Ezért választották ezt a megoldást a gyártók, még ha a villogás az őrületbe is kergeti a felhasználót. :( Hiába a pénz nagy úr, az igények pedig le vannak szarva.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#5092) 9950es


9950es
aktív tag

Nagyon unom a villogós szöveget, szóval mindenki döntse el kinek hisz, flickerfree = villódzásmentes

tudom vannak emberek akik fokozottan érzékenyek mindenre , nem tudom hogy ez fizikailag , vagy lelki úton működik ( hipohondria?)

Ilyen pl. a 120hz villogás, DLP szivárványhatás, én ezekből SEMMIT nem látok, kellett hozzá egy hét amíg megszoktam , 'oszt kész.

[ Szerkesztve ]

120 fps or GTFO :D

(#5093) 9950es


9950es
aktív tag

Továbbá be tudnék linkelni olyan doksit is ahol az LCD tervezőmérnökúr előadja hogy a folyamatosan bevilágított LCD panel NEM JÓ A SZEMEDNEK, AZ A JÓ, ha meg van törve fekete képkockával, szóval a shutter külön jó!! ;]

120 fps or GTFO :D

(#5094) dz1 válasza Abu85 (#5091) üzenetére


dz1
tag

még ha a villogás az őrületbe is kergeti a felhasználót

Azért ez így ebben a formában egy elég erős túlzás! :K Ha megfelelő fényviszonyok között van használva a stutteres szemüveg(sötét helységben) akkor egyáltalán nem villog/vibrál. Én már február közepe óta használom a 3d visiont, de még az égvilágon nekem semmi bajom nem lett tőle. Én úgy tudom, hogy az emberi szem a mozgóképet 24kép/sec-tól folyamatosnak érzékeli, ezzel szemben a stutteres szemüveg ennek a 2.5szeresét(60kép/sec)adja 1-1szemnek.
Szerinted a TV gyártóknak(NVIDIÁNAK) az az érdekük, hogy a felhasználókat az őrületbe kergeség? :F :W

(#5095) Abu85 válasza 9950es (#5092) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Mindenki tudja, hogy milyen volt anno a 60 Hz-es CRT-ket bámulni, nekem nem volt jó érzés. Mivel itt teljes lekapcsolás van, így a stutter még rosszabb. Mindenki eldöntheti, hogy belefér-e a villogás az igényeibe.

Ez így van. Egyénfüggő, hogy kit mennyire zavar a lencsék 60 Hz-es sötétítése.

dz1: Az frame/sec az más lapra tartozik. A frissítési frekvenciáról van szó.
A gyártókat nem a te igényeid érdeklik. Az aktív sztereó 3D olcsóbb, mint a passzív. Az előbbinél 120 Hz-es megjelenítő kell és a szemüvegbe kell stutteres lencséket alkalmazni, az eredmény olyan mintha 60 Hz-es CRT monitort néznél. Valakinek megfelel, de sokaknak nem. Az utóbbi megoldás életképesebb szerintem. Oda elég egy passzív polarizált szemüveg. A gondok a megjelenítőnél kezdődnek. A speciális panel gyártása drága, így kevesebb a haszon ezen a megoldáson, mintha az aktív elgondolást erőltetnék. Szerencsére pár gyártó észnél van, és ilyen alapokban gondolkodik.
A környezeti fények eleve más lapra tartoznak. Mivel a 3D gyerekcipőben jár, így a körülményektől függ a tökéletes hatás. Még kell egy-két év, mire az elgondolás kevésbé lesz érzékeny a környezeti fényekre. Vannak nagyon jó ötletek erre és a szellemképek eltüntetésére. Utóbbiban a Sharp elég jól áll az RGBY paneljével.

Az NVIDIA számára a gyártókkal kötött megállapodás a fontos. Te nem érdekled, mert csak addig vagy jó, amíg pénzt adsz. Egyébként az NV csak a szoftverért felel, ami működik több sztereó 3D megvalósítással, de abban sem akadályoznak meg téged, hogy a DDD vagy az iZ3D megoldását használd, amik szintén működnek GeForce kártyával. Utóbbi gyártónak van tiszta polarizációs passzív megoldása, de a Zalman csomagjai szerintem még jobbak. Ezek viszik a prímet most a 3D-nél. Persze szoftveres oldalról azt használsz, amit akarsz.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#5096) 9950es válasza Abu85 (#5095) üzenetére


9950es
aktív tag

Jajj :)))))

Na akkor oszlassuk szét ezt a ködöt ( "CRT" ) .
Az összes kezdeti CRT monitor 60hz-es volt, azt használták X órában X db létesítményben, mégsem panaszkodott senkisem arra hogy villogna. Miért?
Azért, mert ezeket a kezdeti monitorokat DIREKT 60hz-re gyártották, és olyan foszforréteg bevonatot kaptak, ami 60hz-en produkált olyan megvilágítást ami FOLYAMATOS képet eredményezett.
Kései CRT-kre ez visoznt már nem érvényes! Gondolj bele, ha hamarabb "hal el" a foszforréteg , akkor az magasabb képfrissítést tesz lehetővé, DE, 60hz-en használhatatlan lesz!
-Tehát , könnyedén lehet nem villogós 60hz-es CRT-t készíteni.

A shutterszemüveg egy pi-cell nevű megoldáson alapul , ami rettenetesen gyors, azaz gyorsan nyit és gyorsan zár, 1 pixele van, más dolga nincs is. Összehasonlíthatatlan a CRT-kel. Miért?

Mert A CRT rajzolja a képet, nem pedig "lapozza" !!!

[ Szerkesztve ]

120 fps or GTFO :D

(#5097) Abu85 válasza 9950es (#5096) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Azért nem panaszkodott rá senki, mert nem volt jobb megoldás. Amint lehetett növelni a frissítési frekvenciát mindenki növelte, mert érezhetően nyugtatta a szemet.
A CRT működésének érdemes utánanézni. Amiről te beszélsz az a vízszintes frissítési frekvencia. Az elektronágyúk balról jobbra végigmennek a foszforpontokon majd annak fényt adnak. Ennek a mértékegysége kHz, ami egy sor kirajzolásának idejét adja meg. A függőleges frissítési frekvencia az összes sor kirajzolásának a leírása. Mivel mértékegységekről beszélünk, így a 60 Hz, az mindig 60 Hz, de nyilván a CRT monitorok mérete nőtt, így a vízszintes frekvenciának gyorsulnia kellett, hogy tartsa a 60 Hz-et. Persze ez idővel annyira gyors lett, hogy már lehetőség volt a 100+ Hz-re is, ami őrületes áttörés volt a vibrálás szempontjából, már 85 Hz-nél sokat javul a dolog, de a 100 Hz, amire én rámondtam, hogy megfelel.

A probléma gyökere a lencse elzárásán alapszik. Hiába zár, vagy nyit gyorsan a villogás 60 Hz-es frekvencián történik, ami zavaró.

Azt lenne érdemes meglátni, hogy nem ez az egyetlen megoldás. Van olyan alternatíva, ami nem stutteres. Bár az alacsony fényerő problémája és a látószög szűkülése ott is fennáll, de de nincs meg a lencsezárás, ami neked egy gonddal kevesebb.

Érdemes azon elgondolkodni, hogy a 3D-s mozikban, miért nem a stutteres szemüveget alkalmazzák. ;)

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#5098) 9950es válasza Abu85 (#5097) üzenetére


9950es
aktív tag

A CRT a foszforréteg miatt villogott , és slussz.

Távolkeleten elterjedtebb a shutter mozikban mint a polár, de világszerte is van elég:
meghát általában mindig elmondják hogy a japán shutteres mozik jobbak mint a nyugati dolgok

120 fps or GTFO :D

(#5099) Abu85 válasza 9950es (#5098) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A foszfornak ehhez csak közvetve van köze. A CRT azért villog, mert nincs állandó háttérvilágítása. A foszforpontok csak ideiglenesen örzik meg az aktuális állapotukat, így viszonylag gyorsan kialszik a fényük, ergo a teljes képernyő elsötétül még azelőtt, hogy az új képkocka információival végigpásztáznák a pontokat az elektronágyúk. A foszfor egyébként általános probléma volt, mert az anyag minőségétől függően még azelőtt kialudt az első foszforpont, mielőtt az utolsó fényessége meg lett volna határozva. Erre találták ki az interlacinget, ami minden második sorra rajzolt. Ez a monitornál azt jelentette, hogy a képkocka két menetben lett kirajzolva. Először a páratlan, míg másodjára a páros sorokkal. Persze a fejlődés hatására ez a probléma egyre kevésbé volt jelen.
A villogást alapvetően a fekete háttér okozza, amint elvesztik a fényerejüket a foszforpontok. A stutteres szemüveg szintén feketére festi a lencsét, azzal a különbséggel, hogy ez a technológia működéséhez szükséges jelenség. A CRT esetében ez egy nem kívánatos melléktermék volt, amit a TFT az állandó háttérvilágítással ki is küszöbölt.

Az nyilván nagyon gáz, hogy a mozik az elvezhetőség elé helyezik a technológia költségeit, ezzel az olcsóbb megoldás felé menetelnek. Persze manapság nem várhatunk mást, az üzlet a haszonról szól és nem a szórakozásról. :(

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#5100) 9950es válasza Abu85 (#5099) üzenetére


9950es
aktív tag

Tévedés , a shutter drágább, és a jobb is ;)

1. Nem kell hozzá speciális vászon
2. Mattfehér vászon egyenletesen szórja szét a fényt ( ez házi használat esetén hátrány!), az ezüstel ellentétben.
3. úgy billegteted a fejed ahogy akarod (!!!), én ugrálni is tudok és nincs szellemkép ( de ez valószínűleg DLP fícsör) :P

Míg egy darab polarizer szemüveg 0.1-5 dollárba kerül kiviteltől függően , addig egy shutter minimum 100.

EGyébként most volt egy ATI nyilatkozat s3d -vel kapcsolatban:
ők is elkötelezettnek látsznak

[ Szerkesztve ]

120 fps or GTFO :D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.