- eBay-es kütyük kis pénzért
- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- svajcsik18: email csere
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Graphics: OnePlus 13R - Üzemidőbajnok és remek képességek
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
rasky
senior tag
Vásároltam január 9-én egy Samsung márkájú PRÉMIUM táblagépet a Media Marktban. A készülék kétszer volt azóta szervizben, mindkét esetben javítatlanul jött vissza. A probléma a kijelző felső felének sárgulása fehér, világos színeknél. A panaszomat elutasította a Samsung, hogy ez ilyen.
Természetesen bárki jelenlétében tudom bizonyítani szemmel láthatóan, sőt több ugyanilyen terméket is megnéztem és nem tapasztaltam rajtuk a nálam jelenlévő problémát. A szervizek óta recseg ropog a hátlap, ami csak hab a tortán...
Érdeklődnék, hogy ez esetben mi a teendő?
-
dethroner
veterán
válasz
Teszla_ #8916 üzenetére
Nem kell beszarni
Úgy látszik lábbeli ügyben szakértő leszek. Nálunk a helyi dikkman nagyon korrekt. Vettem cípőt 6000-ért, tavaly év elején. Már a nyáron kezdett látszani hogy szétmegy, a ragasztás nem bírta. Hiába na, ezeket is Cseng csinálja, kínában
Nem akartam sokáig visszavinni, olyan kényelmes volt meg, lusta is voltam. Aztán jött az őszi idő, gondoltam ne ázzon már be, visszaviszem. Már bőven lejárt a fél év, amíg nekik kell bizonyítani, mondták megjavítják. Ráírtak a blokkra valamit, meg hogy többé nem javítják ha gond lesz vele legközelebb egyből cserélnek. Hát a ragasztás ismét kezdett válni, meg már a műbőr rész is kezdett repedni. Múlthéten visszavittem, egy rossz szó nélkül mondták nézzek helyette valamit.
Korábban barátnőm cipője is szétment, akkor sem volt gond, rögtön adtak helyette másikat.
Szóval ne parázz, ezt egy korrekt boltnak tartom, nem úgy mint a hervis-t. -
asdf_
veterán
Igen, de ha a szakvelemeny azt mondja ki, hogy nem te okoztad a cipo seruleset, hanem tenyleg az volt szar, akkor eros tippem, hogy a bevizsgalas dijat az elado szervnek meg kell teritenie a fogyaszto reszere.
-
asdf_
veterán
válasz
Attix82 #8913 üzenetére
A 151/2003 mellekleteben felsorolt tartos fogyasztasi cikkekre kotelezo az 1 ev jotallas. A cipo nincs a mellekletben, igy a 10e-s szabaly nem vonatkozik ra.
Cipore ha jol tudom, akkor elso fel evben a bolt bizonyit, utana a vevo (de felve mondom, mert meg kene mar tanulnom, hogyan is van ciponel, mindig felremondok valamit, talan most nem).
-
Teszla_
senior tag
válasz
Attix82 #8911 üzenetére
És cipő esetében melyik áll fenn, jótállás, vagy szavatosság? Mert a blokkra ugye nincs ráírva, a bolt meg gondolom a neki megfelelőbbet mondja, ha rákérdez az ember.Most néztem a Deichmann-os papíron, hogy szavatosság van rá, tehát ha nem javítják, cserélik, stb. akkor nekünk kell menni szakvéleményt kérni jó pénzért
#8911
Ez 10e Ft felett volt, de jótállásról egy szó sem esik a tájékoztató papíron. 1 év még nem telt el a vásárlás óta, így akkor még talán reménykedhetünk, hogy nem nekünk kell bizonyítgatni. Amúgy is már ez a második ilyen cípő, ami tönkremegy, az előző 6 hónapon belül, de cseréltük ugyanolyanra, mert ez tetszett. -
-
Teszla_
senior tag
Sziasztok!
Májusban vettünk egy Adidas cipőt a Deichmann-ban. Erre elvileg 2 jótállás (vagy szavatosság?) van. Az egyiknek az orrán van egy fél-egy centis szakadás, ami rendeltetés szerű használat mellett keletkezett. A kérdésem az lenne, hogy itt is úgy működik, hogy fél évig a boltnak kell bizonyítania, hogy gyári hibás a cipő, utána pedig a vásárlónak? Ha bevinnénk, akkor van esély rá, hogy nem küldenek el a cipővel, hanem javítják, esetleg cserélik, vagy megengedik, hogy levásároljuk az árát?
-
ANDROID???
addikt
Üdv,
Úgy tűnik érdemes a Békéltető testületes megbeszélésen megjelenni és az általuk hozott döntést az adott szolgáltatónál felmutatni és kérni a "járandóságot". Végre sikerült a telt. cseréltetni a testületi jogász által megfogalmazott döntés A4 formájú levél kíséretében. (T-mobile készülék 2012 augusztus óta húzódott az ügy)
Szóval ha valakinek gondja akad bolttal, vagy valamilyen akár kisebb akár nagyobb céggel javaslat, hogy minél hamarabb keresse fel a fogyasztóvédelmi szerveket (semmi nem megy gyorsan) , ha nem rájuk tartozik úgy is tovább irányítanak, vagy a békéltető testületet, hogy segítsenek megoldani az adott problémát. -
asdf_
veterán
válasz
Ragnar95 #8905 üzenetére
Ehhez a reszehez nem ertek, de szerintem ha lizingelt az auto, akkor alapvetoen azt, hogy nincs mukodokepes autod, azt a lizingbeadon lehet leverni, nem a szakszervizen. Hiszen te fizetsz nekik, az auto az ovek, a havidijad ellenerteke pedig egy mukodesre alkalmas auto. Ha ez igy van, meg kell nezni a lizingszerzodest, hogy milyen rendelkezesreallast biztositanak (ha egyaltalan). Jogilag te tenyleg nem tehetsz semmit, hisz' papiron nem is tied az auto.
Amugy ha a kotelezo jotallas idotartama alatt nem tudnak javitani, akkor a kotelezett koltsegere javittathatsz (de ez autonal nyilvan ertelmet veszti, mert itt egy garis autot szamtalan szakszervizbe vihetsz, itt nincs az, mint mittudomen egy gyartoi szervizhalozat nelkuli termeknel, hogy csak es kizarolag oda viheted, ahol megvetted).
Annak viszont a kesobbiekre vonatkozoan erdemes utanananezni, hogy a jotallasi ido lejarta utan hova viheted majd javitani az autot, ha jol tudom, a flottakezelok -az alacsony szervizkoltsegek miatt- jellemzoen szerzodesben allnak egy adott szakszervizzel, es ennek fejeben, hogy oda viszik az osszes autot -vagy legalabb azokat, melyeket ott vasaroltak- kedvezobb szervizdijakkal szamlaz nekik ez a szerviz, mint barmelyik random mas adott markahoz tartozo markaszerviz, igy SOS eseteket kiveve lehet erre vonatkozo kitetel a lizingszerzodesedben, hogy csak adott szervizbe jarhat az auto. -
Ragnar95
félisten
Rendben, akkor ezt fogom tenni. Ez a hivatalos márkaszerviz, a flottakezelő mondta,h ide vigyem, de lehet, hogy másik szervizbe is elviszem majd.
Jogi lépéseket nem tehetek, nincs valami erre vonatkozó jogszabály, hogyha többszöri javításra sem oldják meg ugyanazt a hibát, akkor mire vagyok jogosult? -
asdf_
veterán
válasz
Ragnar95 #8902 üzenetére
Elso blikkre ha pesti vagy, akkor nezz egy masik szervizt, hatha ott ertenek is hozza
Amugy szerintem tobbet er a fogyvednel, ha a magyar markakepviseletnek irsz panaszos levelet, higgadtan, tenyszeruen kozolve a hibakat, a datumokat es a csatolni a munkalapmasolatokat.
-
Ragnar95
félisten
Sziasztok!
Céges autót már negyedszerre kellett ugyanazon hiba miatt szervizbe vinni és minden egyes szervizelésnél csináltak vele valamit, de a hiba még mindig fennáll. Garanciális "javításokról" van szó.
Sajnos tegnap, amikor elhoztam az autót, nem volt bent az illetékes szervizes, aki meg ott volt, annak fogalma nem volt róla, hogy mi is történt az autóval és mikor szembesültem vele később, hogy a hiba még mindig fennáll, a szerviz már zárva volt.
Természetesen az első dolgom lesz kiverni a balhét a szervizben, szervizvezetővel beszélni, illetve panaszkönyvet kikérni, mert ez azt hiszem, nem elfogadható, amit a szervizben műveltek garanciális ügyintézés címszóval és akkor még finoman fogalmaztam....
Viszont az lenne a kérdésem, hogy mit tehetek ezeken kívül még? A fogyasztóvédelemnél tehetek panaszt gondolom, de ennél tovább is mehetek, megsértették ezzel a fogyasztóvédelmi törvényeket is már?Előre is köszönöm a segítséget
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ELADÒ: MSI RTX 3060 TI GAMING X
- PS3 Slim 4.92 HEN - RÉSZLETEK A LEÍRÁSBAN
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell 27" P2720D IPS panel 2560x1440 2K / QHD Pivot HDMI 1 év gari - 3db elérhető!
- Acer Nitro V 15 // Ryzen 7 7735HS // 16GB DDR5 // 1TB NVMe // RTX4060 8GB GDDR6 // 1.5 év gari
- Bomba ár! HP ProBook 430 G5 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 13,3" I Cam I W11 I Garancia!
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W dokkoló (3TR87AA)
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 4070 Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest