Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Itt az új LOGOUT!
- Megújult a Linkin Park
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- 2024 őszi fórum peca
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
rasky
senior tag
Vásároltam január 9-én egy Samsung márkájú PRÉMIUM táblagépet a Media Marktban. A készülék kétszer volt azóta szervizben, mindkét esetben javítatlanul jött vissza. A probléma a kijelző felső felének sárgulása fehér, világos színeknél. A panaszomat elutasította a Samsung, hogy ez ilyen.
Természetesen bárki jelenlétében tudom bizonyítani szemmel láthatóan, sőt több ugyanilyen terméket is megnéztem és nem tapasztaltam rajtuk a nálam jelenlévő problémát. A szervizek óta recseg ropog a hátlap, ami csak hab a tortán...
Érdeklődnék, hogy ez esetben mi a teendő?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen