Új hozzászólás Aktív témák

  • ANDROID???

    addikt

    Alcatel készülékem panaszát a T-mobile elutasította, mondván hogy átvettem a készüléket, és "bíznak benne hogy már elégedett leszek a készülékemmel".
    Helyzet:
    Bementem a (külső)szervizből visszatérő készülékért a T-pontba, ott mondtam hogy leadtam a panaszt így talán nem kellene a vizsgálat végéig átvennem a készüléket mert akkor lezárják mondván rendben a készülékem, erre a T-pont szervizes: "nyugodtan vegyem át mert ha a vizsgálat a csere döntéssel végződik, akkor is ki lesz cserélve a készülékem ha most átveszem, egyébként is ha nem veszem át akkor pedig tuti telefon nélkül leszek még legalább 1 hónapig, mert jön a karácsony stb. ez volt dec. 3.)
    Utána pedig, jött a panaszomra a "vizsgálati eredmény", hogy átvettem a szervizelést követően a telefonomat, így remélik minden rendben van vele..
    Hát a fogyasztó védelemnek már megírtam a szitut, az tovább küldött a békéltető testülethez, így nekik is megírtam a szitut (a "válasz" megérkezte előtt), de erre most várnom kell. Igazából nem vagyok optimista a szituval kapcsolatban, csak reménykedem. A T felé jeleztem hogy a panaszomat igenis vizsgálják ki, mert még most sincs rendben a készülék, (egyszerűen mintha direkt szívatnának vele) erre most megint van 30 napjuk, hogy ezt megvizsgálják. Gratulálok szabályzat.
    Mit tehetnék még, hogy végre tényleg sikerrel pontot lehessen tenni az ügy végére???

Új hozzászólás Aktív témák