-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyuri27
félisten
Nem érdekel senkit a tapasztalat. Senkit nem érdekel a nyomora. Ő bokszolja le akivel akarja a vevőnek meg tv szerint javitson vagy cserélje ki vagy adja vissza a pénzt.
Amúgy ha normális boltos lenne akkor tök egyszerüen müködne a dolog.
Pikk-pakk meg lehet nézni a routor mitől döglött be. Nem egy ördöngős szerkezet.
Az user csak úgy tudja tönkre vágni ha földhöz vágja. Esetleg valami okositott pancsolt firmware-t rak fel.
Mindkettő hamar megállapítható. Ha pedig nem user error akkor a boltosnak cserélve lesz. Azaz ha ő levesz a polcról egyet és oda adja a vevőnek ő csak jól jár. A routert ő megkapja és lesz egy elégedett vevő. Így meg egy vásárlóval kevesebb (meg akinek elmesélik a történetet). meg lehet majd vívni a fogyvéddel is.
Persze ehhez agy kéne, meg gerinc. Csak sajna ebben az országban ezek hiánycikknek számítanak.
Illetve amit a gyártója (nagyker) ennyi idő alatt nem gariz azt nem kell árulni.Amd - Radeon - Ryzen
Új hozzászólás Aktív témák
- Automata kávégépek
- Ismét a vércukorszint mérés a téma
- Nők, nőügyek (18+)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen processzort vegyek?
- Asszociációs játék. :)
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest