Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gyuri27

    félisten

    válasz asdf_ #8442 üzenetére

    Nem érdekel senkit a tapasztalat. Senkit nem érdekel a nyomora. Ő bokszolja le akivel akarja a vevőnek meg tv szerint javitson vagy cserélje ki vagy adja vissza a pénzt.
    Amúgy ha normális boltos lenne akkor tök egyszerüen müködne a dolog.
    Pikk-pakk meg lehet nézni a routor mitől döglött be. Nem egy ördöngős szerkezet.
    Az user csak úgy tudja tönkre vágni ha földhöz vágja. Esetleg valami okositott pancsolt firmware-t rak fel.
    Mindkettő hamar megállapítható. Ha pedig nem user error akkor a boltosnak cserélve lesz. Azaz ha ő levesz a polcról egyet és oda adja a vevőnek ő csak jól jár. A routert ő megkapja és lesz egy elégedett vevő. Így meg egy vásárlóval kevesebb (meg akinek elmesélik a történetet). meg lehet majd vívni a fogyvéddel is.
    Persze ehhez agy kéne, meg gerinc. Csak sajna ebben az országban ezek hiánycikknek számítanak.
    Illetve amit a gyártója (nagyker) ennyi idő alatt nem gariz azt nem kell árulni.

    Amd - Radeon - Ryzen

Új hozzászólás Aktív témák