- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- V.Milán: 04.15. Ki mit csinál ma?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- mefistofeles: Hoppá, veterán lettem!
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- droidic: Telekom router – fapados NAS tároló
- Candy: Okosvilágítás konyhai módon Shelly Plus 1 relével
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alg
veterán
Szia!
Csere akkor van, ha a javítás valamiért nem lehetséges. (nem javítható, nincs alkatrész, stb.) Időkorlát nincs, elvileg addig ülhetnek rajta ameddig akarnak... azért 30 nap után már érdemes erőteljesen zaklatni őket.
Ugyanolyanra cserélik, ha nem tudják, akkor pénzvissza van. (levásárlásban megegyezhettek, de nem kötelezhetnek rá).
-
Alg
veterán
Sziasztok!
Nem tudom mennyire lehet a dolgomon segíteni, de eléggé kezd idegesíteni a dolog, elmesélem, hátha valaki tud valami okosat:
Adott egy Samsung YP-P3 MP3 lejátszó, egy ismert garanciális hibával (érintőkijelző, cserélni kell). Január 12-én bevittem az Oktogonhoz, mondják alkatrészt kell rendelni, jövő hét vége, papírra rá is írták: 19-én lehet érdeklődni.
Nos azóta is ott van náluk. Eddig kétszer voltam bent személyesen, annyit mondtak hogy alkatrészre vár, érdeklődjek később. Ma telefonáltam, mondják nincs kész, átkapcsol a műhelybe, tartsam kicsit. 5 percig tartottam, aztán meguntam.
Jelenleg ott tartok, hogy 5 hete náluk porosodik a cucc, nem hajlandóak semmit mondani mi van vele, szinte elhajtanak. Ma írtam a központi ügyfélszolgálatnak, hogy szerintem ez nagyon nem "30 napon belüli javításra való törekvés" kategória, valahogy oldják meg sürgősen. Most a válaszukra várok, de nem tudom hova lehetne tovább menni az üggyel. (azaz tippem van: Békéltetők, esetleg Homár...)
-
Alg
veterán
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, azaz iagzából véleményt szeretnék kérni a hozzáértőktől/tapasztaltabbaktól...
Szóval adott egy 2006 decemberében vásárolt notebook, amit különböző, részben ismétlődő hibákkal most már 4-edjére adtam be a szervízbe, ezúttal viszont a javítást nem fogadtam el, cserét kértem. Ez volt Pénteken. Ez a típus egyértelműen hibás, szinte mindenkinél jelentkeztek ugyanazok a problémák, így ha lehet szeretném elérni, hogy egy másik típusra cseréljék. Néhány hónapja megkeresett egy másik tulajdonos, neki sikerült ezt elérni.
Kérdésem: Adott esetben milyen válaszra számíthatok? Milyen érvekre/jogszabályokra támaszkodhatok, illetve mit tehetek az ügy érdekében? Hivatkozhatok a másik esetre? Számít ez valamit?
Minden tanácsot köszönök.
A.
-
Alg
veterán
Sziasztok!
Kis kálvária az MSI-Albacomp párossal.
Notebook megvéve 2006 decemberében, kb. 250K
notebook hibás (nem főrész)
vissza gariba 2007 októberében, javítva
hiba(ugyanaz) újból 2008 április, újból javítva
hiba(megint ugyanaz) 2008 június, most van benn a szervízbenBP-i kirendeltség tanácsára felhívtam a fehérvári központot, ott egy "kedves" úr a következővel hajtott el: nem főrész, meg amúgyis, a gyártó az mondta nekik javítsák ki és kész, meg írjak levelet angolul az MSI központnak ha nem tetszik, vagy javíttassam meg és adjam el.
Kérdés: na ilyenkor mit lehet tenni?
-
Alg
veterán
válasz
Ariadne #1662 üzenetére
Köszönöm szépen, énis valami hasonlóra gondoltam elsőre.
Egyébként Albacomp...
Modra:Nekem megfelelne az is, ha ugyanilyenből kapnék egy újat, legalább a garancia újrakezdődne...bár úgy hallottam hogy már alaplapot sem nagyon tudnak szerezni hozzá... Legutóbb valami 6 elemet cseréltek, fedlap, zsanér, MSI logo, stb...
-
Alg
veterán
Sziasztok!
Lenne egy kis problémám, amiben szeretnék tanácsot kérni:Ismétlődő, gyártó által elismerten garanciális hiba: MSI M655X notimnak az egyik zsanérja elrepedt, gariban cserélték októberben (fedlapot-zsanért). Most újra ugyanaz a probléma kezd előjönni, repedés kezdődött ugyanott. Mivel idén novemberben lejár a gari, kissé aggódom a dolog miatt, van az ilyenre valami jogi megoldás vagy bízzak a gyártóban/szervízben hogy cserélik az egész gépet?
A.
U.I.:Egyéb, nem reprodukálható, véletlenszerű hibák is jelentkeztek, USB random meghalása és kijelzó "vibrálása" képében...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Retro hardver csomag egyben vagy külön is!!
- OHH! HP EliteBook 850 G8 Fémházas "Kis Gamer" Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 16/512 Iris Xe FHD HUN
- Akció! Dell Latitude 7410 Üzleti Strapabíró Profi Fémházas Ultrabook 14" -80% i7-10610U 16/256 4K
- Xiaomi Redmi Note 12 Pro+ / 5G / 256GB / Számla+Garancia /
- Bomba ár! HP ZBook 15 - i7-4700MQ I 16GB I 256GB SSD I Nvidia VGA I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gari!
- Már 30 000 Ft-tól BONTATLAN. Részletfizetés .Gamer szék noblechairs ICON Valódi Bőr Konyak
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X395 - AMD Ryzen PRO 5 I 8GB I 512GB SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
- Prémium Sharkoon 650W táp Duplázd meg a gaming élményt!
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest