Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- oriic: A TOP 10 legtöbb hozzászólással rendelkező PH! felhasználó
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: ASUS TUF Gaming VG27AQ - finomhangolása
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
sasa311
veterán
1., Neked SEMMI közöd ahhoz, hogy a kisker hol, kinél és miiként gariz. Neked ŐK gariznak.
2., 30 napra kell törekedniük. Ha addig nem történik semmi akkor besétálsz és beírsz a panaszkönyvbe, hogy neked JELENTŐS KELLEMETLENSÉGET okoz, hogy a kártyáddal nem történik semmi, mert nem tudod használni a PC_det, az internetdíj ketyeg, nem tudsz rajta dolgozni / lazítani, ect és vagy csináljanak valamit vagy elállsz a szerződéstől és uccu vissza eredeti vételár
3., A magyar jogszabályok szerint a gyár NEM DÖNTÉSHOZÓ. Az első garancia időperiódusban (talán 1 év?) a kiskernek HIVATALOS, erre kvalifikált magyar szervízzel be kell vizsgáltatnia a kártyát, erről jegyzőkönyvet kell kiállítania és CSAKIS EZ ALAPJÁN tagadhatják meg a garanciális ügyintézést. Ezen bevizsgálók listáját megtalálod a fogy. véd oldalán és ide is belinkelve (én linkeltem anno).
Új hozzászólás Aktív témák
- Tablet felvásárlás! Samsung Galaxy Tab S10+, Samsung Galaxy Tab S10 Ultra, Samsung Galaxy Tab S10 FE
- AKCIÓ! Dell XPS 13 9305 üzleti notebook - i7 1165G7 16GB DDR4 512GB SSD Iris Xe IGP Win11
- LG 77CS6 - 77" OLED - 4K 120Hz & 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - Szupervékony
- AKCIÓ! ASROCK H310CM i5 8600K 16GB DDR4 960 GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Intel Core i7-13700K Processzor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest