Hirdetés

2024. június 20., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6393) luciferc válasza DeltaPower (#6391) üzenetére


luciferc
őstag

Az árleszállítás nem azt jelenti, hogy levásárolod. Az árleszállítás azt jelenti, hogy utólag, a termék hibája miatt korrigálják a felek a vételárat. Tegyük fel van egy mosógéped 9 programmal. Megnyekken benne valami, és csak 4 program használható. Nem tudják javítani. Ha árleszállítást kérsz, akkor az azt jelenti, hogy egye fene, végülis az esetek 85%-ában tudod használni, megtartod, de természetesen a funkcionalitás csökkenésének megfelelő mértékű árleszállítással, vagyis visszakapsz a vételárából. Ez akkor fontos, ha a termékek ára emelkedett menet közben, mert nem biztos, hogy a vételárból (amit visszakapnál) tudnál egy új működőt venni. A jogszabályt nem számtech cuccokra írták, ahol gyakorlatilag mindig és rohamos az árcsökkenés. Háztartási nagygépeknél bizony áremelkedés is lehet.

De a lényeg, hogy a termék a vásárló tulajdona, őt attól megfosztani nem lehet, a garanciális ügyintézés elindításával tulajdonáról nem mondott le.

mod: és már bocs, ha az lenne az árleszállítás értelmezése, amit írtál, akkor mégis ki választaná?? Ki akar levásárolni a kp helyett? Ez tuti bukó a vevőnek, miért ezt választaná. Full életszerűtlen amit írsz.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.