Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
sasa311
veterán
tudtommal az hogy egy lap meghibásodik az nem a forgalmazó felelőssége hanem a gyártóé, a gyártó biztosít a forgalmazónak egy új lapot garanciába,
A gyakorlatban a gyár küld olyat, amilyet gondol helyette. Ezen általában a kisker bukik egy talicska pénzt...
nem akarok én nyerészkedni, de gondolom te sem repdesnél az örömtől hogy egyszer kifizettél 60 kt egy lapért, amit jó tény, te b.sztál e[/I]
Egészen idáig lenne jogod bármiért reklamálni. Innentől kezdve minden más csak segítség a bolt részéről. Örülj mindennek amit ajánlanak.
(I)fizess még 25000 ret hogy egy deluxe lapot kapjál,(/I)
Nono - az asus p5q3 deluxe egy 3 éves őskövület. Ma már 25K-ért is jobb lapot kapnál (ingyen jelen esetben.), de 50K-ért aztán meg pláne... Még mindig tartsd szem előtt, hogy ez mind szívesség a bolt részéről, helyből elküldhettek volna a francba és akkor nemhogy 25 ezerért nem kapnál lapot, hanem lenne egy szar lapod és kész...
[ Szerkesztve ]
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?