Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
net84
őstag
korrekt? relatív....
Acer garügyintézéssel eddig nem volt semmi gons részünkről, hozták-vitték, néha kicsit lassú...ami nagyon tetszik az az Asus hozzáállása (nem az NSE Hungária, hanem az Asus MO.-n keresztül intézett szervizeltetés).
Hozza, viszi. Igaz itt nagyobb a rizikó, mert 44 euro az-az összeg, amit kifizettetnek egy nem garanciális javíttatási kísérletnél. De! Korrekt a szervízeljárásuk, az esetek 99%-ában a 1,5 nap oda, 1,5 nap vissza úttal együtt sem tölt sokkal többet szervízben a noti, mint 1,5 hét. Nem csak azt cserélik, ami miatt fel lett küldve a noti, hanem átnézik és ha úgy ítélik meg, akkor egyéb alkatrészek is cserélnek, illetve műanyag burkolatot is cseréltek már több esetben (vagy ezért, mert repedt volt, de sérülés nem látszott rajt, vagy mert csak túlságosan össze volt karistolva....)
Read only...