Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#3025) kaller1 válasza Ariadne (#3024) üzenetére


kaller1
veterán

Köszönöm a válaszokat.Persze,magam is így jártam volna el,de mivel az ElektroPont-ból van a gép... :U :W Innentől világos,hogy miért nem oda vittem.
Szervízük csak a cseheknél van,nem tudtam mást csinálni.Azt azért nem gondoltam volna,hogy lazán ennyivel elintézik a dolgot,hogy én öntöttem valamit a kijelzőre...
Nem tudom,hogy mit csináljak,ha visszakérem javítás nélkül a gépet,akkor ugye az 7k-ba kerül nekem,de mi a garancia arra,hogy a szervízben nem cserélik ki egy teljesen használhatatlan kijelzőre a jelenleg benne lévőt? A jelentett hibával használható a gép,de nem túl szép esztétikai látványt nyújt így.

[ Szerkesztve ]

.::> <::.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.