Hirdetés

2024. július 2., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#14729) nemethchek19


nemethchek19
aktív tag

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni egy elég kellemetlen problémában.

Előzmény: [link]

Visszaküldtem a kereskedőnek garanciában kb. 2 hete, akitől vásároltam a terméket . Tegnap este kaptam tőlük a választ, hogy elutasították!

Így néz ki az email szövege:
"Értesítünk, hogy a jótállás keretei között leadott termék garanciális ügyintézése lezárult, melyet a Garancia menüpont alatt ellenőrizhetsz.
Az ügyintézés eredménye: A meghibásodás garancia körön kívül esik, a jótállási igény a szerviz által elutasításra került, így a termék a garancia keretei között sajnos nem javítható vagy cserélhető. A hibás eszköz átvehető üzletünkben, vagy kérés esetén szállítási díj ellenében visszaszállítjuk az általad megadott címre.
Az elutasítás oka lehet: Fizikai sérülés, alaplapi vagy processzor tüske hajlás, égés, elázás, túláram, egyéb garancikaörön kívül eső behatás, vagy az egyedi azonosító sérülése, elvesztése, melyet a Garancia menüpont alatt a termék neve után ellenőrizhetsz."

Ha felmegyek a webáruházukba a garancia menüpontra ott meg ez áll: " A termék garancia vesztes, átvehető üzletünkben, vagy térítés ellenében kiszállítjuk. "

Írtam nekik, hogy írják le nekem a pontos szakvéleményt, egyelőre még nem kaptam választ. Telefonon nem érem el őket.

Egyelőre nem tudom mi tévő legyek. Valakinek valami ötlete a továbbiakban?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.