Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [mefistofeles:] "Kezdő Gamer gép" őrület.
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Picco:] mi tortenik az ITCafeval?
- [Re:] Puretrak Valor
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/nerd.gif)
nemethchek19
aktív tag
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni egy elég kellemetlen problémában.
Előzmény: [link]
Visszaküldtem a kereskedőnek garanciában kb. 2 hete, akitől vásároltam a terméket . Tegnap este kaptam tőlük a választ, hogy elutasították!
Így néz ki az email szövege:
"Értesítünk, hogy a jótállás keretei között leadott termék garanciális ügyintézése lezárult, melyet a Garancia menüpont alatt ellenőrizhetsz.
Az ügyintézés eredménye: A meghibásodás garancia körön kívül esik, a jótállási igény a szerviz által elutasításra került, így a termék a garancia keretei között sajnos nem javítható vagy cserélhető. A hibás eszköz átvehető üzletünkben, vagy kérés esetén szállítási díj ellenében visszaszállítjuk az általad megadott címre.
Az elutasítás oka lehet: Fizikai sérülés, alaplapi vagy processzor tüske hajlás, égés, elázás, túláram, egyéb garancikaörön kívül eső behatás, vagy az egyedi azonosító sérülése, elvesztése, melyet a Garancia menüpont alatt a termék neve után ellenőrizhetsz."
Ha felmegyek a webáruházukba a garancia menüpontra ott meg ez áll: " A termék garancia vesztes, átvehető üzletünkben, vagy térítés ellenében kiszállítjuk. "
Írtam nekik, hogy írják le nekem a pontos szakvéleményt, egyelőre még nem kaptam választ. Telefonon nem érem el őket.
Egyelőre nem tudom mi tévő legyek. Valakinek valami ötlete a továbbiakban?
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Tablet állvány: Vivalla (IKEA) hibátlan, karcmentes, mint az új
- Eladó iPad Air 11' (2024) - 128 GB / szürke (starlight)
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO MAX 256-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal
- FHD 15.6" 300Hz/I7 10870H/16GB 3200MHz/3060 6GB 95W/1TB
- iphone 15 Pro Max 256gb White Titanium,független,garanciális