Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#14006) sanzi89 válasza axlfsi (#14005) üzenetére


sanzi89
addikt

A románom elég gyenge, de szerintem ez az ASUS-tól jött, hogy elkezdték a laptop garanciáztatását/szervizelését. Tehát nekem úgy tűnik az eMag tovább passzolta az ügyet az ASUS-nak, aki pedig normális, garancia időn belüli javítást indított el. Nem lesz új, csere gép, ezt kapod vissza valószínűleg megjavítva - valamikor.

"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.