Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • wildrain

    addikt

    válasz Peat;) #49132 üzenetére

    A megy az űrbe amúgy-hoz:

    A német olyan hírességek mellé csatlakozik, mint Bryan Singer (X-Men, és a Superman visszatér rendezője), vagy épp a Dallas sorozat egykori sztárja, Victoria Principal. És, ha ez nem lenne elég, a listán szerepel az 1978-ban az elméleti fizikában elért eredményeiért Albert Einstein-díjat kapott Stephen Hawking is.

    Most komolyan, ez az ember képes egy űrutazásra? :Y

  • #70869248

    törölt tag

    válasz Peat;) #49132 üzenetére

    nem baj :)
    Én ezt azért gondolom így, mivel 2004-ben a Michelin beadott egy javaslatot az F1 lassítására ami 2005-ben teljes mértékig megvalósult....márpedig az a javaslat valszeg nem a Bridgestone-nak kedvezett....
    Számomra egyértelműnek tünik, hogy nem adnak be olyan javaslatot ami számukra kedvezőtlen...márpedig az egész versenyes gumi az övék volt, ...és ami még fontos mellé javasolták a tesztekre lekorlátozták a felhasználható gumiabroncsok számát.
    ...és azt idén is látjuk hogy egy nagymértékű (vagy egyenlőtlen) szabály megspékelve a tesztek korlátozásával mennyire gyilkos tud lenni.

    ...és az akkori 'unalmas' éveket figyelembe véve életszerütlennek tünik hogy pont abban az évben a Ferrari elcseszte volna az autót is...pont ők akik akkoriban már az elöző év felétől tesztelhető következő évi autóval rendelkeztek.
    Hasonlóképpen mint az idei autók,..amíg nincs egy olyan szabályváltozás ami borítja az erőket addig az elöző évben sikeres csapatok a következő évben is számolhatóan sikeresek lesznek (pénz, emberállomány stb marad), pusztán azért mivel sikeres adatokra támaszkodva érkeznek pályákra, és fejlődnek.
    Ahogy idén a KERS miatt, ...nem csak a KERS-t fejlesztették amikor látták hogy nem jó az autó, hanem megpróbálták az autó egészén helyrehozni a hiányosságot.
    Hasonlóképpen abban az évben is, nem lehetett várni a Bridgestone-ra, megpróbálták visszanyerni a tapadást ahol csak úgy érezték hogy segíthet....pont ezért úsztak el a jövő évi autóval is, mivel minden energiát a probléma megoldására fordítottak.
    Ahogy már idén is futamokkal ezelőtt a csapatok azon gondolkodnak hogy beáldozzák az idei autót, mert különben elúsznak a jövő évivel.
    De akkor nem lehetett beáldozni, azt a problémát meg kellett oldani, különben nem tudják hol kezdjenek hozzá a jövő évi autóhoz....nem tölük függött a megoldás alapvetően.
    ...és megoldották de akkor már elúsztak rendesen.

    De mint írtam ez a magam elgondolása....nem tudom azt gondolni, hogy akkoriban mikor MS már a jövő évi autókat tesztelte az év felétől mert olyan jók voltak. Szal egyszer csak elkefélik az autójukat, és pont akkor amikor amikor ennyire megváltozott a gumiszabály.

    -"Négy javaslattal állt elő a Michelin, amelyek 2005-től akár bevezetésre is kerülhetnének:

    * Egy garnitúra abroncs legyen használható az edzésen és az egész versenyen
    * Versenyhétvégenként kettő-négy garnitúra száraz abroncs minden pilótának, egy vagy két specifikációban
    * Ugyanolyan specifikációjú elsődleges és ugyanolyan specifikációjú választható abroncs minden csapatnak
    * Csapatonként hat garnitúra abroncs minden egyes tesztnapra (a FIA és a csapatvezetők által is szorgalmazott F1-es szezon alatti tesztek nagymértékű csökkentésére tett javaslatoknak megfelelően).
    "
    -Pierre Dupasquier a Michelin Versenysport Igazgatója szerint a javaslatok mind alkalmasak az FIA törekvéseinek megvalósítására: "Először is, keményebb keveréket kell használnunk ahhoz, hogy az abroncsok tovább tartsanak, így kisebb lesz a tapadásuk, a sebesség pedig csökken. Ezen felül a költségek jelentős csökkenéséhez a tesztek számát is korlátozni kell. Ha kevesebb abroncsot szállítunk, a tesztek költsége is tovább csökken. A keményebb abroncsok kevesebb abroncsdarabot hagynak az aszfalton, így a koszos pálya már a múlté, az előzések száma emelkedik és ez az, amit a F1 világában mindannyian szeretnénk."

Aktív témák