Hirdetés

2024. július 2., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-01 20:13:33

LOGOUT.hu

Ford topik téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#41667) Trabecan válasza radi8tor (#41665) üzenetére


Trabecan
tag

Én meg Fehárvártól jöttem fel vele, miután lehervadt 10 perc járatás után, azóta is jövök-megyek vele Pesten, semmi gondja....Egyébként az én Focusomnál nem az index kart kell nyomogatni oldalt, hanem a napi nullázót kellett nyomva tartani gyújtás előtt és úgy lép be a TEST üzembe. A batteryt úgy jelzi ki, hogy ír egy "kis" b betűt és utána az értéket 13,2. Viszont 3 perc járatás után 15,3-at ír ki, szerintem ez lehet a jó érték, mert elég sokszor visszaesik 13,2 körülre, vagy kisebb értékre és ha bekapcsolom a belső ventillátort 4-es fokozatra ( max.), akkor fülre lehet hallani, amikor 15,3-ra felugrik a töltés és "jobban" érzi magát a ventillátor is, bár ilyenkor meg felkapcsol a műszerfalon a piros akksi jelző és világít.... Már csak egy kérdés maradt : kezdjem a javítást a feszültségszabályozó cseréjével ? Ki lehet azt szedni a generátorból más megbontása nélkül ? A szívócső lehet útban, ahogy néztem amúgy a generátor egész fent van, mert klímás a lelkem és a kompresszor van lent.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.