Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RCH663

    aktív tag

    Na bit pilóták!

    Végre rendesen használható megoldás a frame limit mizériára.

    Lényeg: Ha az FPS-ed ugrál valahol 22 és 48, meg néha 96, utánna meg 18 stb, és laggol, akadozik a kép, akkor ez a megoldás (jobb mint a cikkbenemlített framelimeter0.2)

    Ezt kell letölteni: d3d_antilag101.zip (ha link nem, működik google, és töltsd le máshonnan.

    Két file (meg a redame) van benne: d3d9.dll (tehát csak dx9 módban fog működni) és egy antilag.cfg.

    Ezt a két filet nagy lendülettel bemásoljuk az FSX gyökérkönyvtárunkba (gy.k.: ahol az FSX.EXE is székel és ahonnan fut)

    Ha ezzel megvagyunk, nyissuk meg az antilag.cfg-t ez lészen benne:

    ; D3D9 antilag config file
    ; by Kegetys <http://www.kegetys.net>

    ; RenderAheadLimit: Limit how many frames ahead are rendered to reduce input lag. 0 to disable.
    ; FPSlimit: Limit framerate for smoother gameplay and reduced cpu/gpu use. 0 to disable.

    [config]
    RenderAheadLimit=2
    FPSlimit=0

    nekünk érterem szerűen a [config] szekció az érdekes.

    instant eredményhez legyen mondjuk ilyen:

    [config]
    RenderAheadLimit=0
    FPSlimit=33

    tehát az előrenderelést kikapcsoljuk, az FPS-t pedig limitáljuk 33-ban. Ez azért jó érték, mert folyamatosnak érzi az emberi szem, csóri TL egységek meg nem esnek át mert állandóan tölteni kell valamit, a main thread meg ráér mást csinálni, mint TL egységekkel veszekedni hogy ki mit csináljon.

    Egyszerűbben: fixen 33 képkockát rendereltetünk le a CPU-val a többi időbe meg dolgozik rendesen.

    Eredmény: SOKKAL simább futás, már azoknak akik ki tudnak izzadni ennyi FPS-t. LHBP-n ettől még szaggatni fog, meg máshol is ha az ingadozás nem jelentős (ha valakinek 7-14 között ingadozik, az hiába limitel 33-ra akkor sem történik semmi, a Trabit is kb teljesen fölösleges ellátni a végsebességet 250 Km/h-ban korlátozó elektronikával, sok haszna nem lesz...)

    Jó próbálkozást, tesztelést....

Új hozzászólás Aktív témák